Partyflock
 
­ Nederland
Peters homepage inclusief alle EO-pics

tataaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Enjoy, owja, niet alles hoort erbij, kijk er maar doorheen! :D
Jammer dat ik me zo kut voelde, heb een hoop van de lol gemist. Maar de foto's zijn hartsikke leuk geworden!! (K)
Die van Bas en Poekie op die motor!!! Jullie moeten fotomodel worden :-) Ziet er echt vet uit..

En die tuinkabouter? heeft ie nou in zn broek geplast???

hehehe :-)
De Fotows zijn Lachuh.

GOD created ............FUN
:S Errug jammer

Zie ik hier nu foto´s van mensen die het in andere topics altijd hebben over mensen in hun waarde laten en iedereen ongestoord zijn eigen gang laten gaan als het gaat over zoenende vrouwen?%)


Wat liet je zien aan die gozer poekie??

hij heeft het ineens wel ERG warm :-D

Verder, tja..ik vind NATUURLIJK ook dat je die mensen in hun waarde moet laten, daarom moet je het hierbij houden en niet volgend jaar weeer gaan, het nieuwe is er nu vanaf.
 
Artiest {SHOWLIST artist 2009, 37411}
Dat kleine meisje wat in die auto zit is wel populair! Die stond ook nog in de krant zag ik!

Hmmm, toeval? ;) :D
 
Waarom doet de site t nie?
Precies ik kan 'm ook niet openen!
?????????????????????????????????
Ik wil ook zien :(
tja ietsje minder mag wel op zo'n dag t is geen parenclub waar je heengaat...daar lopen kinderen rond man!
geweldig man!! hahahahahaha
Koenie zei: Zie ik hier nu foto´s van mensen die het in andere topics altijd hebben over mensen in hun waarde laten en iedereen ongestoord zijn eigen gang laten gaan als het gaat over zoenende vrouwen?

Die EO-ers lieten ons ook niet ongestoord ons gang gaan toen poek en ik aan het zoenen waren hoor! Dan gaan wij niet ineens tolerant zijn!
Dat bedoel ik dus.

Als jij op je eigen feestje je zo gedraagt moeten andere mensen jouw met rust laten.

Als andere mensen zelf een feestje hebben moet je daar niet gaan lopen provoceren met uitdagende kleding en met elkaar lopen kleffen.

De pot verwijt de ketel.
 
Artiest Jakuza
Jzs wat een gezeur, zoals ik eerder al zei: Wij hebben niemand gekwetst, niemand bewust omver gelopen, en zelfs alleen maar positieve reacties gehad. Waar maak je je toch druk om ?

En waarom zou je in vredesnaam niet met elkaar mogen kleffen op de EO-Jongerendag ? Sinds wanneer mogen christenen dat niet meer ? Niemand die er aanstoot aan nam. En over die kleding: Die was 90% van de tijd niet te zien en als het te zien was, dan was het op een wc of iets dergelijks. Een enkele keer buiten, maar dat was op een parkeerterrein en zelfs toen het gebeuren al half voorbij was.

Don't worry, just breaQ it! ;D
Marijke schreef:
Die EO-ers lieten ons ook niet ongestoord ons gang gaan toen poek en ik aan het zoenen waren hoor!

Jakuza schreef:
Niemand die er aanstoot aan nam


Wat klopt hier niet?
 
Ah, dat moet dan iets geweest zijn waar ik niet bij was. Mon excusez. Had het eigenlijk meer over mijn eigen zoen-gedrag. Wat toevalligerwijs ook met een fruitige christelijk dame gebeurde, die ik toen leerde kennen. Mooi dametje, mooi telefoonnummer. ;)
Goed geregeld:), gefeliciteerd!
 
dat van marijke was een geintje, omdat jij altijd zo loopt te stoken koenie, en we daar geen intresse meer in hebben...try another nickname...


het was een erg leuke en gezellige dag, we hebben niemand beledigd, hebben leuke gesprekken gevoerd en ook leuke mensen ontmoet, het waren ook gewoon normale leuke mensen die daar liepen, en iid de foto's zijn niet genomen op een manier waar anderen geschokkerd van zouden kunnen raken,

en buiten liepen van alles...van hardrockers met stekelbanden tot aan verklede mormonen...
dus daar kon t wel...

binnen in de zaal hebben we gewoon rustig gekeken en geluisterd, en ik heb zelfs meegezongen met delirious want daar zat een karaoke tekst bij op het scherm, en het klonk ook erg leuk allemaal...

niks dan positiefs dus, het ligt tegen t randje soms...maar moet kunnen.
 
Mee eens! Poek zet in nog duidelijkere taal hier neer, wat ik ook probeerde te zeggen. Soms lag t idd tegen het randje, maar dat moet kunnen. Geen enkele keer dat we klachten hebben gekregen etc.


Enne Poek, ik vraag je vanavond wel even ten huwelijk, ok ? ;)
laatste aanpassing
dat van marijke was een geintje, omdat jij altijd zo loopt te stoken koenie, en we daar geen intresse meer in hebben...try another nickname...


Tjsa dat het een geintje was kon ik ook niet weten. Verder valt dat stoken volgens mij wel mee, ik kan me in ieder geval niet herinneren dat ik dat ooit richting jou of Marijke heb gedaan. En om mijn mening ergens over te geven heb ik echt geen andere nickname nodig.
 
ow....maar ik wilde eigenlijk net "ja" antwoorden aan miss party :lief:

zullen we dan ook maar bij de mormonen intrekken? daar mag je meer.....:9


2koenie>gelukkig heb ik wel een goed geheugen...succes met je mening:S
 
Oeh! Dan wil ik ook met Miss Party trouwen, dan wordt het een driehoek ! Mag dat, Miss ? :d
Als jullie je netjes hebben gedragen vind ik het trouwens niet slecht dat jullie er heen zijn gegaan. Ik vind het zelfs wel een leuk idee en misschien wil ik er ooit ook wel eens een kijkje nemen.

Als ik echter foto´s zie van jou halfnaakt, Marijke in een I love Gsus-shirt en GHBas die koppeltje duikelt en aan iemand loopt te trekken, dan kan je me niet kwalijk nemen dat ik de (kennelijk verkeerde) indruk kreeg dat jullie wel liepen te provoceren.
 
I love Gsus shirt van Marijke: Geen enkele klacht over gehad, nooit iets over gehoord, en waarom zou het ook ? Die mensen namen gwoon aan dat het een moderne versie van christendom was ofzo. I dunno, en wat boeit het ook. Die mensen kon het ook nix schelen. Het is echt niet alsof die lui allemaal totaal braaf zijn, zijn doodnormale jongeren etc net zoals jij en ik. Heb wel meer G-sus gezien daar.

Halfnaakte Poek: Is al op ingegaan en was duzz in principe compleet onschuldig. Of op de WC (Ow wauw!) of buiten, waar er heel wat ergers te zien viel.

GHBas die koppeltje duikelt: En ?!?!?! So what ?!?!?! Wat is daar in vredesnaam tegen ?

GHBas die aan iemand trekt: Jep, hier geef ik toe, dat was een beetje fout. Op het randje. Maar ook niet meer dan dat. En tja, als je er zo uitziet.... Ik persoonlijk had wel heel wat meer gedaan, mja ik kon me nog net (met moeite) inhouden....
wat voor muziek was er dan?
 
aan het begin van die koren, maar wel swingend, ik pesoonlijk vind dat wel leuk:)

dat delirious was een meneling tussen hardrock en popmuziek, iets minder vond ik...
 
zoooo, daar zaten een paar kinkey foto's bij ;-)
die van bas en poekie is erguh mooi !!!


toppie


kus
Toen ik de foto´s zag en jouw verslag las kreeg ik die indruk niet. Door al die dingetjes bij elkaar lijkt het net of jullie wel aan het provoceren waren. Maar kennelijk is het allemaal te verklaren en hebben jullie je dus niet aanstootgevend gedragen. Jullie zullen wel gelijk hebben:)

Bedankt Poekie, ik zou het op prijs stellen als je mij zou helpen herinneren met je goede geheugen.
Ik heb je verslag er nog maar eens op nagelezen en of jullie maken weer grapjes en hebben de hele dag daar op de wc gezeten, of jullie hebben wel degelijk zitten provoceren:

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ondertussen bood GHBFreak de lokaal aanwezige dames (In de leeftijdsklasse 9-24, met vooral veel 14-16) een likje aan zijn tepelpiercing aan. Kennelijk viel dit aanbod niet zo goed, want de dames weigerden. En kennelijk waren wij niet geheel gepast gekleed, aangezien andere mensjes de behoefte voelden "Jullie zijn oversext" te roepen. Waarop een van ons (volgensmij was t M@rijke) de masterlijke opmerking "En jullie zijn Ondersext!!!" maakte. Op dat moment had ik het niet meer en rolde werkelijk waar over de grond van het lachen. Wat weer wat chagrijnige blikken opleverde, die zo komisch waren dat ik weer verder rolde.


Ondertussen maakten we af en toe de hallen nog onveilig, waarbij Poek de christelijke bevolking meerdere malen voor gek ging zetten door de grootste nerden mogelijk te versieren


Er komen als het goed is wel foto's op PF, maar alleen de "niets-verhullende". We waren aangesproken door de organisatie, dat als die foto's op internet zouden komen, we aangeklaagd zouden worden. blablabla...
ik vind het een beetje raar dat jullie nu zeggen dat jullie daar niet heem zijn gegaan om mensen te shockeren aangezien jullie een tijd geleden ( toen dit allemaal in zicht kwam ) allemaal hebben gezegd om daar heen te gaan om juist mensen te shockeren.
ik snap hier de lol niet van........

ik zal ff wat dingen copieren om te bewijzen dat jullie dat soort dingen hebben gezegd ( eiegnlijk te gek voor woorden maar het zal wel moeten anders word je hier niet geloofd ).
-------------------------------------------------
Xypso:Lekker op het gras liggen in de zon, en een beetje gaan shockeren daar, lijkt me persoonlijk geweldig!

Jakuza:IK WIL MEER OVERSEXTE DUIVELSE VROUWEN MEE HEBBEN...

Sorry voor de brul.
--------------------------------------------------

en ga zo maar door.....

het zal misschien aan mij liggen, maar ik vind dit wel respectloos.
Q girl begrijp dat dan, Je hebt dat niet goed gelezen, want Poekie herinnert zich het allemaal anders en zij heeft wel een goed geheugen. Bovendien maakten ze alleen maar een grapje :D
owwww zit dat zo!

ja nee sorry, dat wist ik natuurlijk niet.:)
sorry het is misschien repectloos
maar ik vinnut toch wel een prachtuge actie jullie op de eo jongerenddag
nu ik de foto's heb gezien!
zoals party-odijk t samenvatte:
schandalig goed
pfffff best wel zielige mensen zitten hier op PF...
sommigen nog zieliger dan de mensen die we op de EO dag hebben ontmoet!!! :D

...Is het EO-hardhousemeisje al gesignaleerd hier op PF???

Niet zo zielig doen hoor mensen, alsof jullie je aan de regeltjes van god houden :D:D:D

grtz
GHBaz
hoezo zielig dan?

omdat ik mijn mening geef?.....wist namelijk niet dat dat hier verboden was.

verder vind ik het pas zielig als je iemand niet op zijn/haar geloof recpecteerd.
ik vind dat je iedereen in zijn waarde moet laten, en dat hebben jllie blijkbaar niet gedaan.
Tsja als je het zo stelt heb je misschien wel gelijk. Je hebt me zojuist overtuigd GHB freak, ik ben erg zielig.
 
daar waren meerdere mensen al van overtuigd HERINNER ik me:D
lachen hoor met poekie..........
 
merk dat een aantal mensen nogal moeite hebben met het verschil te zien tussen sarcasme (qua woorden) en realiteit (qua daden) maar nu begin ik vast te moeilijk te praten voor die mensen dus even dat iedereen t begrijpt:

we hebben gelachen, t was niet te provoserend, of beledigend... snappie nu?

weltrusten dan.
JIJ vindt het misschien niet provocerend Poekie, maar ik kan me heel goed voorstellen dat de mensen van de EO jongerendag dit wel vonden.
En daarbij komt ook nog eens dat jou mening niet voor iedereen geld.

Ik snap je prima hoor, weet ook niet wie je bedoeld met mensen die jou woorden te moeilijk vinden.

groetjes Q girl
hoe kan jij nou weten of begrijpen wat de mensen van de EO dag ervan vonden????
je was er niet eens bij!!!!
duzz sssssssssst!
:s
Dat is te lezen in het verslag van Jakuza:

Ondertussen bood GHBFreak de lokaal aanwezige dames (In de leeftijdsklasse 9-24, met vooral veel 14-16) een likje aan zijn tepelpiercing aan. Kennelijk viel dit aanbod niet zo goed, want de dames weigerden. En kennelijk waren wij niet geheel gepast gekleed, aangezien andere mensjes de behoefte voelden "Jullie zijn oversext" te roepen. Waarop een van ons (volgensmij was t M@rijke) de masterlijke opmerking "En jullie zijn Ondersext!!!" maakte. Op dat moment had ik het niet meer en rolde werkelijk waar over de grond van het lachen. Wat weer wat chagrijnige blikken opleverde, die zo komisch waren dat ik weer verder rolde.
koenie
je valt in herhaling
En uit een posting van Marijke heb ik dat ook opgemaakt:

Er komen als het goed is wel foto's op PF, maar alleen de "niets-verhullende". We waren aangesproken door de organisatie, dat als die foto's op internet zouden komen, we aangeklaagd zouden worden. blablabla...
ik heb ook niet gezegd dat ik dat WEET, ik heb gezegd dat ik me dat kan VOORSTELLEN.

voortaan eerst goed lezen en dan pas een reactie geven.

p.s. het staat inderdaad ook in het verslag van Jakuza zoals Koenie al zei.

Groetjes Q girl
Dat klopt Linda. GHBfreak vroeg hoe ik dat kon weten, dus ik gaf hem toch maar antwoord.
jah sorry
ik loop weer lekker commentaar te geven zonder me er verders mee te bemoeie
Of het nou wel of niet respectloos is...

het blijft een originele actie en het zijn leuke fotos! En is het niet zo dat de EO ook jarenlang bij 'onze' feesten aanwezig is geweest met hun Naar House bus? Misschien dat jullie het hier al over gehad hebben (heb niet de hele discussie gelezen), maarja...

Die gast in het blauwe pak is trouwens Jeroen uit Dieren, da's een vriend van me, en die werkt in de snackbar in het Gelredome :)
 
pffff...schatjes ga er nou maar niet meer op in...zeikerds zijn er altijd:9 laat ze maar lekker met hun mening okay...;)hebben ze ook wat:9

en we werden inderdaad gewaarschuwd door de organistatie om geen "nietsverhullende" foto's te maken binnen, en die zijn dan ook NIET gemaakt...