Partyflock
 
Forumonderwerp · 822728

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
Ik denk open ook eens een Hard bass topic :yes:

Aangezien ik er niet heb kunnen bij zijn wil ik graag van jullie vernemen hoe het was!

Spuug hier je gal, of uit hier je euforie!

Gooi het in de groep ;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 02:48:
Aangezien ik er niet heb kunnen bij zijn wil ik graag van jullie vernemen hoe het was

:jaja: hetzelfde verhaal.... ben benieuwd :)
he? hoe kan dat nou? een berichtje eerder plaatsen dan dat het topic is geopend :D lol!
Ja dikke lol.. :P
Ik wil ook weten hoe het daar is... :jaja: :bounce:
Ik word straks gebeld; om precies te zijn, tijdens de set van mijn held LUNA :woep: B)

Hoorde dat TB nie geweldig draaide, wc's een drama zijn :S Dat ze speuracties naar drugs doen, ws in de zalen want vriendin had gezien dat er weer 1tje was gepakt :O
 
Uitspraak van *CH3-21* op zondag 30 oktober 2005 om 02:22:
Dat ze speuracties naar drugs doen

:|Haha:S Drugshonden rennen door de zaal hoorde ik... Denk niet dat ze iets vinden O:)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 oktober 2005 om 02:31:
Drugshonden rennen door de zaal hoorde ik...
:| is dat echt?? :/
Uitspraak van *CH3-21* op zondag 30 oktober 2005 om 02:22:
vriendin had gezien dat er weer 1tje was gepakt

whahahahhahah:X ik liep er langs rond 11 uur vanavond en toen zag ik er al 1 hardhandig naar buiten geknikkerd worden8).
 
Uitspraak van *CH3-21* op zondag 30 oktober 2005 om 02:37:
is dat echt??

:/ Nee, natuurlijk niet.... haha
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 oktober 2005 om 02:31:
:|Haha:S Drugshonden rennen door de zaal hoorde ik...

ooh je bedoelt de bezoekers 8)
Uitspraak van AngelDoll op zondag 30 oktober 2005 om 02:37:
toen zag ik er al 1 hardhandig naar buiten geknikkerd worden
Oei Oei!! B2S :O

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 oktober 2005 om 02:31:
Haha Drugshonden rennen door de zaal hoorde ik... Denk niet dat ze iets vinden
Wheheheh Silly me :P
laatste aanpassing
 
Uitspraak van * Annie * :cheer: op zondag 30 oktober 2005 om 02:44:
ooh je bedoelt de bezoekers

Ik bedoel dat de vage:vaag: bezoekers drugshonden zien lopen die er niet zijn.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 oktober 2005 om 02:52:
Ik bedoel dat de vage bezoekers drugshonden zien lopen die er niet zijn.
Wat een humor op de vroeg ochtend :P
 
ben er niet geweest dus zou het niet weten :)
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 02:54:
ben er niet geweest dus zou het niet weten

toch bedankt dat je dit even met ons wilde delen (y)
 
ik had net iemand live aan de foon knalde lekker erg druk de rest gingen ze flink los..

en ik zit hier een beetje nuttelooos achter me pc uittezieken:/
Er zijn nogal wat mensen eruit getrapt wegens het urineren midden in de zaal :p
 
ja wat moet je dan, er stonden rijen daar bij die wc's ... dat waren echt 40/45 praktijken. . . . dan maar ff ergens anders, so be it ;)
Tja kijk dan wel eerst een beetje rond en doe het in een donker hoekje ;)
Werkzaam bij Explosive Sounds
Artiest {SHOWLIST artist 32642, 60114}
Ben al meerdere keren (wakker) gebeld en klinkt erg goed,ook als je half slaperig ben..:9

Hoor idd ook dat de wc`s een drama is en politie ook volop aanwezig is..

Ben benieuwd naar de meningen van de bezoekers!!
291 Hard Bass foto's staan online

http://dance.phono.nl/index.php?name=gallery

laatste aanpassing
 
Uitspraak van off-line op zondag 30 oktober 2005 om 06:19:
291 Hard Bass foto's staan online

:respect: dat doe je erg snel (y)





Ontopic:


Hardbass....leuk....veel beveiliging....wc's kut...voor de rest (Y)



En daarnaast helemaal vergeten dat de klok een uur terug ging, dacht dat ik het laatste uurtje in ging en dat zou ik nog wel trekken maar toen ik hoorde dat het nog 2uur duurde ben ik gelijk naar huis gegaan.
laatste aanpassing
Ja, veel politie op de been. Leek me onnodig :(
laatste aanpassing
 
Ziet er goed uit. Net als de velen vrouwen die er waren/zijn.
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Wat een takkeherrie aan het einde!!!! Dat kan je echt niet meer onder hardstyle plaatsen :-S

Verder, was het wel ok.
WC's was drama
erg strenge controle
maar verder.......
wat moet ik er van zeggen, muziek was goed maar kon toch m'n draai niet vinden, jammer!!
(K)
was wel goed tedoen .. alleen idd wat een klote gezeik bij de wc.. 20 minute wachte tot je de plee inkomt en ziet dat de helft vd potten vrij zijn :vaag: lekker geregeld b2s :nee: Muziek was wel ok.. aleen hadden ze amok van mij weg mogen laten op de main ... beetje anti-climax :P

vorige hardbass was stukken beter
 
Uitspraak van Ch-illy op zondag 30 oktober 2005 om 06:47:
WC's was drama

hou op schei uit!!! en als k dan van toilet af kom en k wor gewoon door un gozer in me nek gegrepen en gewoon letterlijk me wc UITGEGOOIT!!! toen hing me bui eg :@

muziek was top!! jammer dat k nie veel van de hardcore heb gehoord sweertje ja onderling eg prima!!! oowk met vreemde mensen prima praten gewoon relax tegen je !!sommige ware wel erg kort iemand schuimbekkend afgevoerd zien worden dat was wel eng:s

voor de rest gezelluuuug
volgende keer weer coby's en joekels (K)
laatste aanpassing
Nou het feest kon me vanacht niet echt boeien. De binnenkomst verliep soepeltjes. Alleen het fouilleren duurde lang maar goed dat is voor je eigen veiligheid zullen we maar zeggen. Daarna begonnen bij Isaac en Zany en damn wat een set. :kwijl: :bounce: :9 Geweldig! :respect: De rest van de tijd in de mainstage doorgebracht maar dat was niet echt een succes. Vond Technoboy minder, heb weleens betere sets van hem gehoord. Maar goed, heb de helft gemist omdat ik in de rij van de wc stond. :[ :[ Donkey Rollers waren wel aardig, Daniel Mondello kon me niet echt boeien, Deepack hetzelfde op een paar nummers na. Luna begon met een aantal, voor mij, onbekende nummers en ging daarna over hetgeen wat wel bekend was maar ik was niet echt meer in staat om los te gaan. Hij sloot af met Coke in my nose waar ik niet zo blij mee ben want dat nummer blijft steeds in mijn hoofd hangen. 8) Ben om 5 uur (nieuwe tijd) maar naar huis gegaan omdat ik het niet meer trok. :bloos:

Je kon in de mainstage duidelijk merken dat het niet uitverkocht was. Het was erg rustig in de zaal in vergelijking met vorig jaar. De toiletten waren echt een drama. (n) Dikke rij bij de toiletten en soms werd er zelfs een toiletstop gehouden en mocht niemand er meer in. Leuk verzonnen maar als al die mensen voor de ingang blijven staan helpt het alsnog niet. Op een gegeven moment ging de beveiliging het coordineren en mochten de dames niet meer bij de mannen naar de wc terwijl het daar aardig doorliep en bij de vrouwen natuurlijk niet. Gelukkig was de schoonmaker eigenwijs en stuurde af en toe wat dames naar binnen. (y) Ook werden er net als vorig jaar weer controles gehouden bij de toiletten. Toen ik in de rij stond was iemand de klos omdat er pillen gevonden waren. Heb alleen niet meegekregen of die eruit getrapt is.

Uitspraak van *CH3-21* op zondag 30 oktober 2005 om 02:22:
Ik word straks gebeld; om precies te zijn, tijdens de set van mijn held LUNA
Kon je het goed horen? We liepen net naar voren toe dus in het begin verstond ik je nog wel maar toen we voorin stonden verstond ik er echt niets meer van. Nog bedankt voor je moeite he? :lief: :hug:
laatste aanpassing
het was toch wel uitverkocht????
 
ja cker de entree was flex! we konden zelfs nog parkeren in de garage, eerste x dat ik dat meemaakte bij de jaarbeurs :O

voor de rest de muziek was super, ben heerlijk losgegaan en t geluid was in de 1e zaal t beste :D

helaas dat luna nie veel animo van de mensen kreeg, want toen de MC zei: give it up for luna, gingen er maar een paar handjes omhoog en wat gegil van mij en me vriendin :( maar ik moet toegeven dat ie wel met wat nieuws mag komen... (maar tog vonk t zielig voor m)

helaas heb ik technoboy gemist.

en uiteindlijk werd er techno gedraaid in de eerste zaal en dit is de eerste keer dat ik zo lang -een uur- op techno lekker heb kunnen dansen.

alleen die wc's waren een ramp idd. ik schat zo'n 15 (3 x 5 wc's) in heel die toko! :O

en ik werd nog onder de voet gelopen door die security :@ ze waren weer lekker lomp :/

en voor de rest viel t me ook op dat er veel security liep :O

maar als de volgende hardbass weer net zo toppie is als de afgelopen 2, dan komt t op nr 1 te staan in mijn feestenlijst :D

zo hoezo lulkick? ;)
Uitspraak van Miss Tails op zondag 30 oktober 2005 om 08:00:
het was toch wel uitverkocht????
Voor zover ik weet niet. Maar ik ben gisteravond niet echt veel online geweest dus ik kan het mishebben. ;)
ik ben niet geweest... maar als ik het zo lees....was het met de wc's net zo als op thunderdome....

zet er een zooi dixies neer en het probleem is opgelost.
 
dixies zijn duur he? en tja als je gierig wilt doen, dan ga je maar op toiletten bezuinigen he? :/

maar voor de rest kon dat me avondje nie verpesten :bounce:
Heel erg gezellig :yes:
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 08:21:
dixies zijn duur he? en tja als je gierig wilt doen, dan ga je maar op toiletten bezuinigen he?

Ze waren nu gratis, maar als je idd paar van die dixies neer knalt en je ken direct pisse heb ik er wel weer 50ct voorover. was nu soms echt niet normaal. Was zelfs zo dat in de main de plee verstopt was moesten we met z'n alle naar de andere aan de andere kant van de zaal :S
 
Zeer goed te doen
 
Top avond gehad!! Ik was er om half 10, kon zo doorlopen. Wat me meteen opviel was de hoeveelheid security en politie die aanwezig was, echt nie normaal. Ben zogoed als de hele avond in de main-zaal geweest. Je had er lekker de ruimte, en het geluid was goed. Aankleding/verlichting van de zaal zag er ook goed uit. Ik vond de sets van technoboy, en Danielle Mondello tegenvallen. Donkey Rollers was wel te doen. Maar het meeste ben ik los gegaan op de set van Amok vs Viper. Vond dit een meesterlijke set. Hoewel veel mensen dit volgens mij niet vonden, want de zaal liep redelijk leeg. Ik heb helaas nog een flinke vechtpartij gezien, en veel mensen out zien gaan. Het grootste minpunt van de avond waren idd de wc's, wat een ellende!!! 20min. wachten was geen uitzondering. Stond ik al 10min. in de rij te wachten, gooit de security ineens de wc's op slot! Moesten we bij andere wc's weer opnieuw in de rij aansluiten. Maargoed, het was een geslaagd feest, en heb me prima vermaakt :D
 
waarom staat er dan nog steeds maar 'goed' bij de beoordelingen? jongens dit moet 'geweldig' worden :yes:
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 06:27:
Ziet er goed uit. Net als de velen vrouwen die er waren/zijn.

inderdaad..veel mooie meiden.
maar sommigen hadden ook wel weer een platte kont.
die tellen niet.
nou , ik was verrot dat ik niet was gegaan, maar nu ik dit zo lees , ben ik blij dat ik niet gegaan ben!! heb zo te lezen niet veel gemist!! vind et wel klote voor de mensen dat ze zoveel geld voor een kaartje moetn neerleggen en dan nog 2o min voor een wc moetn wachten!! schandalig gewoon!!
het was wel leuk maar niet zo goed als de vorige..
WCs te weinig maar wel gratis
nix van drugshonden ofwat gemerkt..
Geen vechtpartij gezien..
Zany vs isaac was goed
Donkey rollers was super
Voor de rest was alles goed te doen alleen het einde trok ik niet meer..overal harcore/terror/schranz de laatste 2 uur..
Eten was trouwens ook prima..
Rijst schotel met kip :9
Het feest zelf was best goed.
Het geluid was een stuk beter dan op Strike 1
En ik vond de DJ's ook een stuk beter draaien.

Ik wordt alleen zo moe van die Knipperlichten
(alleen de Main had mooie Laserlichten)
Elke keer vergeet ik een zonnebril mee te nemen.
na een paar uurtjes werd ik er zo chagarijnig en moe van
die knipper lichten dat ik een dutje van een half uur heb gedaan.
 
Uitspraak van Eef Raveteef op zondag 30 oktober 2005 om 02:08:
he? hoe kan dat nou? een berichtje eerder plaatsen dan dat het topic is geopend lol!

Was vergeten het topic te linken aan hard bass.
Dus heb ik contact moeten opnemen met een beheerder,
vandaar ;)

Wel grappig idd