Partyflock
 
Forumonderwerp · 817460
:woep: OEI!! :woep:
De 1e editie moeten we nog meemaken maar kijk al uit naar de 2e editie :yes:

The chaos theory · Phase 2.0
zaterdag 28 januari 2006
23:00 - 06:00
Nighttown
Rotterdam

Prijzen
Voorverkoop: € 15 ,-
Deurverkoop: € 18 ,-

Muziekstijlen
schranz, techno

Line-up

Area 1
Amok
Frank Kvitta
Luna
Spark Taberner
Teknicity

Area 2
E-Rhythm
Martyro DJ
Sorce
Thilo
Ha, maar hij staat wel mooi in je agenda :O


*gaan de OLD's massaal technöen??*
Uitspraak van *CH3-21* op maandag 10 oktober 2005 om 20:48:
Ha, maar hij staat wel mooi in je agenda
Ben gedwongen. :[ :[

Uitspraak van *CH3-21* op maandag 10 oktober 2005 om 20:48:
*gaan de OLD's massaal technöen??*
Ben bang van wel. Wen gaat mee om mij te steunen en Mar lijkt me duidelijk. ;) Wat Antje er gaat doen weet ze waarschijnlijk zelf nog niet. :P
laatste aanpassing
gaat vet worden... maatje van me moet draaien!! heb er zin in... maar eerst 5 November :yes:
 
Werkzaam bij 2-dance Events
Artiest Droenez
Jullie moeten eerst 5 november nog maar zien te overleven ;P
:/ Dat zeker Jeroen :D hahhaah!!
 
Alwééér een vette line-up, vooral Teknicity
:respect:
Luna, ik ben benieuwd heb wel mensen gehoord over zijn techno sets.. maar nog nooit zef gehoord.. Hoe draaitie?
Uitspraak van Sebastian Maduro op dinsdag 11 oktober 2005 om 18:30:
Luna, ik ben benieuwd heb wel mensen gehoord over zijn techno sets.. maar nog nooit zef gehoord.. Hoe draaitie
Heb hem nog nooit techno horen draaien maar hij draait altijd (y) dus dat moet helemaal goedkomen. Anders moet je even zijn setje @ Q Base 2005 downloaden, daar draait ie ook techno. ;)
Hard en goed genoeg om geboekt te worden... :P

Al zal hij wel redelijk aan het begin van de avond draaien... hij gaat helemaal los daar en dat is dan om op te warmen zeg maar... O:)
Dus het word net als 5 november van begin tot einde :bounce:
Word deze line up nog uitgebreid of is het definitief?
waar staat OLD voor?
Let op dj Sorce!! gaat een goeie worden :yes:
De eerste editie is voor de 'kenners', de tweede is ook voor de mensen die de eerste line-up te moeilijk vinden... de derde editie zal een balans daarin worden...

Als je met iets nieuws begint moet je eerst naamsbekendheid krijgen en mensen moeten er een keer geweest zijn. Als je kwaliteit biedt komen ze vanzelf wel terug, ook als er minder bekende namen staan. Maar dat vertrouwen moet je eerst zien te winnen natuurlijk...
Daar heb je zeker wel een punt.. Maar ik zit nog steeds te bidden voor een paar namen die komen.. Hopen dat ze komen dan;) Denk echt dat dit een concept is waar heel erg veel behoefte aan is. En wat in de toekomst nog verder uit kan gaan groeien.. Maar dan moet je het wel underground houden.. Want ik weet zeker dat je voor het geld wat luna vraag ook bijvoorbeeld Waldhaus & Weichentechnikk, of een andere held neer kan zetten. Ik weet zeker dat als je zulke namen op het programma zet dat je geen vertrouwen meer hoeft te winnen, vooral niet met zo'n heerlijke locatie;)
Uitspraak van Sebastian Maduro op dinsdag 11 oktober 2005 om 23:19:
Want ik weet zeker dat je voor het geld wat luna vraag ook bijvoorbeeld Waldhaus & Weichentechnikk, of een andere held neer kan zetten.
Hoe weet je nou wat Luna gevraagd heeft??! :vaag:
:no: altijd maar die aannnames :[
PS: Check Innovate met O&N :D

Uitspraak van Poepzak op dinsdag 11 oktober 2005 om 20:51:
waar staat OLD voor?
Ik vertel het je persoonlijk, als je gaat :P (ik ga ook naar de 1e editie O:) )
Werkzaam bij Studio T
Artiest Toyax
Ziet er goed uit Tjeerd!

Succes ouwe helt!!!!
 
Uitspraak van Tjeerdo op dinsdag 11 oktober 2005 om 21:21:
Uitspraak van Technics op dinsdag 11 oktober 2005 om 20:20:
FOCK DEZE LINE-UP.......Het wordt met de week triester



Obi, Natus en Rainieri in je favoriete artiestenlijst zetten en dan de editie van 5 november overslaan en wel naar I Love Techno gaan waar geen enkele hardtechno DJ staat. Dat is pas triest!

Wannabee fan... laatste aanpassing 11 oktober 2005 21:22

jaja, zeker weten wie deze line up heeft bedacht is niet goed bij zijn/haar hoofd!!! :devil:
de line up is goed, maar wat the fock moet die hardstyle mongool op t podium bij de hardtechno... ik zie al helemaal hoe het wordt!! huppelende hardstyle kindjes die komen voor hun nr1 en voor die keiharde bass!! djeezz ik vind dit echt hardtechno onterend!!en je zal mij hier 100% niet zien...
chaos theory 1 klinkt wel goed

maar Luna moet laterzz!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 09:16:
huppelende hardstyle kindjes die komen voor hun nr1 en voor die keiharde bass!

Als ze gaan huppelen ... schoppen we ze gewoon :yes: :D
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 09:16:
van 5 november overslaan en wel naar I Love Techno gaan waar geen enkele hardtechno DJ staat. Dat is pas triest!

En nee dat is niet triest dat is ene echte technoliefhebber zijn!!

er is niet alleen Hardtechno...
 
Uitspraak van Soon. op woensdag 12 oktober 2005 om 09:18:
Als ze gaan huppelen ... schoppen we ze gewoon

wil jij dat dan voor me doen , ik kom niet O:)
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2421, 3052}
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 09:16:
de line up is goed, maar wat the fock moet die hardstyle mongool op t podium bij de hardtechno

:S Ja, vraag me ook af wat Luna in het rijtje doet :S
Maarja, aanwezig ben ik toch wel hoor ;)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 09:18:
wil jij dat dan voor me doen

Ja is goed (y) zal het voor jouw doen O:)
Uitspraak van *CH3-21* op woensdag 12 oktober 2005 om 00:55:
Ik vertel het je persoonlijk, als je gaat :P (ik ga ook naar de 1e editie O:) )

dat staat al vast, ben er bij de 1e zeker bij, heb mn kaarrtje al :)
toch is iedereen gelijk zo bevooroordeeld. geef die luna een kans, zo komt hij nooit uit de hs-muziek. wie weet wil hij dit wel heel erg graag en gaat hij toch een set draaien :)

ik vind dat we gewoon moeten afwachten wat het gaat worden, wens luna het beste iig! :)
 
Uitspraak van Soon. op woensdag 12 oktober 2005 om 09:36:
Ja is goed zal het voor jouw doen

Thnx O:)

Uitspraak van Poepzak op woensdag 12 oktober 2005 om 09:52:
toch is iedereen gelijk zo bevooroordeeld. geef die luna een kans, zo komt hij nooit uit de hs-muziek. wie weet wil hij dit wel heel erg graag en gaat hij toch een set draaien

ik vind dat we gewoon moeten afwachten wat het gaat worden, wens luna het beste iig!

Techno bestaat al zo lang en nu er in een keer hardtechno is wil ie t wel weer een kans geven..

misschien geeft ie wel een vette set weg en dan, denk je niet dat hij de helft van zijn publiek meeneemt naar de volgende techno feesten waar hij draait(hopelijk niet)
niet dat het daar alleen om draait...

Persoonlijk vind ik het gewoon een beetje jammer O:)
moet eerlijk zeggen dat ik eerst ook van de hardstyle was hoor... maar naa awakenings festival 2004 ben ik helemaal verkocht aan de (hard)techno :D
Je moet niet zo in hokjes denken Fanny, ik heb liever geen publiek dan publiek dat niet 'openminded' is... aan mopperende mensjes die langs de zijkant staan te klagen over dat iets niet 'kan' hebben we geen boodschap... alles kan...

En so what als er wat mensen voor Luna komen? Ik ben jarenlange gabber geweest met aussi en al tot ik in '97 de techno ontdekte. Ik vind het juist prachtig als mensen openstaan voor nieuwe dingen en als er door de boeking van Luna op The Chaos Theory weer nieuwe hardtechnofans bijkomen is dat alleen maar geweldig... :)

Luna zal zichzelf moeten bewijzen voor een kritisch publiek. Het feit dat hij daar ontzettend veel zin in heeft zegt mij meer dan genoeg. Ik kijk dus ook echt uit naar zijn boeking...

Maar goed, dat er commentaar zou komen op de boeking van Luna hadden we wel verwacht, dat geeft verder ook niets. Het geeft ons een goede kans om duidelijk te maken waar The Chaos Theory voor staat en daarbij zijn maar twee dingen belangrijk. De DJ draait techno en de DJ draait deze techno HARD... O:)
Valt me idd wel erg van je tegen Fanny, jammer hoor!! Dit is dus precies de reden waarom ik 2 jr geleden heel boos een topic begonnen ben over Luna/techno/hardstyle! Weliswaar is het topic verschoven naar de chat, maar het loopt nog steeds :yes:
Het schijnt dat de "echte technomensen" het niet kunnen hebben als een hs of hc dj "hun ding" gaat doen!!
Wie denken er hier nou in hokjes??
Ben je vergeten dat je vroeger ook naar hs-feesten ging?? :X :dood:

Ten tweede is het helemaal niet zo dat Luna hardtechno een kans geeft, hij draait al veel langer techno dan vandaag...maar dat zou je niet weten, toen zat je nog helemaal in de hs.
En waarom zeiken over Luna, omdat hij de naam heeft??
Thilo draait ook hs, ga daar over zeiken! :[
Maar voor je begint, moet je weten dat deze ook met techno begonnen is :yes:

En dat commentaar is alleen maar beter hoor Tjeerd (Y), als hij het waarmaakt helemaal. Dan hebben "de Luna & techno-haters" pas echt iets gemist als je om Luna en dat hs-huppelende publiek wegblijft :[
De dj zelf denkt ook niet in hokjes, voor jullie info :[

En ja Luna is mijn nr 1 dj, ben niet bang om dat te zeggen! :devil:
laatste aanpassing
Werkzaam bij Toeters en Bellen
Artiest {SHOWLIST artist 86865, 14562}
Ben ook benieuwd naar Luna.. Op Q-base was ie niet zo heel super..maar kheb ook wel eens setjes gehoord die echt wel lekker waren. Zoals op Shockers 2002 ..eerste 20 min techno daarna hardstyle..techno was echt zekers goed. We zien het vanzelf wel. Word in ieder geval een te gek feest..Heb er zin in..eerst maar naar Frankfurt vrijdag en dan Chaos Theory 1..word gekkehuis.

Uitspraak van Tjeerdo op woensdag 12 oktober 2005 om 12:53:
En so what als er wat mensen voor Luna komen? Ik ben jarenlange gabber geweest met aussi en al tot ik in '97 de techno ontdekte

kzie het al voor me..stuiterende jeroen..whahah
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Isaac Latu op woensdag 12 oktober 2005 om 14:25:
kzie het al voor me..stuiterende jeroen..whahah

Dat was Tjeerd hoor, in 97 stond ik nog op me slaapkamer te stuiteren ;P
Weet iemand mischien waar ik een setje kan vinden van luna die techno draait? ben nou toch wel benieuwd geworden:P
Uitspraak van Isaac Latu op woensdag 12 oktober 2005 om 14:25:
Zoals op Shockers 2002

was 2003 :p O:)
http://www.q-dance.nl/radio/2005-037/stream.php?file=Week_37_Q-BASE_DJ_LUNA

Hierbij wel de kanttekening dat hij op de open air stage draaide terwijl de regen met bakken uit de hemel viel en het publiek massaal in de bunkers ging schuilen, tijdens de Dutch DJ Award was hij beter...

Maar als kleine indicatie is dit setje prima...
Uitspraak van Tjeerdo op woensdag 12 oktober 2005 om 15:03:
Hierbij wel de kanttekening dat hij op de open air stage draaide terwijl de regen met bakken uit de hemel viel en het publiek massaal in de bunkers ging schuilen, tijdens de Dutch DJ Award was hij beter...
Regen begon na 10 minuten en ik bleef staan :D, ging nergens heen :no: O:)
bij DDA was ik ook aanwezig :woep: (toen had hij al 2e moeten worden :yes: ) en die set is via live stream te beluisteren op zn site (als dat nog zo is :O ), wwww.djluna.nl
Uitspraak van Sebastian Maduro op woensdag 12 oktober 2005 om 14:50:
Weet iemand mischien waar ik een setje kan vinden van luna die techno draait? ben nou toch wel benieuwd geworden:P

zou emule gebruiken, heb luna @ shockers 2003, de set waar hier over gesproken wordt.

was er ook bij toen, was echt wel lekker toen :)
Klinkt lekker.. Moet zeggen dat ik nog wel wat hardstyle elementen derin terug hoor.. Ik ben benieuwd, moet zeggen dat ik het wel vernieuwend vind.. En vooral heel gedurfd!;)
 
Uitspraak van Tjeerdo op woensdag 12 oktober 2005 om 15:03:
http://www.q-dance.nl/radio/2005-037/stream.php?file=Week_37_Q-BASE_DJ_LUNA

ik kon t toch maar niet laten om even te luisteren..
maar goed laten we het erop houden dat iedereen zn eigen mening heb , en ik vind dat dit helemaal niks met Hardtechno te maken heeft.. maar ja ik zal het wel bij t verkeerde end hebben.. vraag een echte technoliefhebber maar wat hij er van vind!!

i rest my case!!
 
Uitspraak van *CH3-21* op woensdag 12 oktober 2005 om 14:22:
Valt me idd wel erg van je tegen Fanny, jammer hoor!! Dit is dus precies de reden waarom ik 2 jr geleden heel boos een topic begonnen ben over Luna/techno/hardstyle! Weliswaar is het topic verschoven naar de chat, maar het loopt nog steeds
Het schijnt dat de "echte technomensen" het niet kunnen hebben als een hs of hc dj "hun ding" gaat doen!!
Wie denken er hier nou in hokjes??
Ben je vergeten dat je vroeger ook naar hs-feesten ging??

Daar heb je gelijk in ,maar vind t echt niet kunnen dat luna daar staat!! in de hardstyle zal hij wel op nummer 1 staan, maar doe je eigen ding gewoon!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 17:34:
ik kon t toch maar niet laten om even te luisteren..
maar goed laten we het erop houden dat iedereen zn eigen mening heb , en ik vind dat dit helemaal niks met Hardtechno te maken heeft.. maar ja ik zal het wel bij t verkeerde end hebben.. vraag een echte technoliefhebber maar wat hij er van vind!!

i rest my case!!

Er zijn meer stijlen dan hardtechno:S hoeft niet altijd snoeien te zijn... ik zeg niet dat het mijn favoriet is, maar iedereen moet een kans gegunt worden.. Luna zal zelf ook wel begrijpen dat hij voor een zeer kritisch, en bevooroordeelt publiek moet draaien..
Kheb hier nu al zin in !! b) :bounce: :D

Jero bedankt (y) ;)

Over Luna, luister z'n set op DDA op www.djluna.nl ;)

Uitspraak van Tjeerdo op woensdag 12 oktober 2005 om 12:53:
De DJ draait techno en de DJ draait deze techno HARD... O:)

En dat is niet te ontkennen betreffende de CT line-ups :)
 
Uitspraak van Sebastian Maduro op woensdag 12 oktober 2005 om 17:50:
.. Luna zal zelf ook wel begrijpen dat hij voor een zeer kritisch, en bevooroordeelt publiek moet draaien..

tuurlijk, maar ik vind wel dat nu er opeens een keiharde bass in de techno zit kan t opeens wel :S

maar ja.. veel plezier voor de stuiterballen dan!!
Artiest {SHOWLIST artist 23156, 27546, 1951}
hahahahahahahahahahahahaahahahaha!!!!

ik word zo moe van die wannabee techno mensen die denken dat ze het weten! die alleen naar techno luisteren en zeggen dat elke muziekstroming kut is behalve techno!!!

ik draai hardstyle maar vind techno gewoon te vet en koop gewoon de technoplaten die ik goed vind, en mijn eigen "Hardstylesound" ( de platen die ik uit breng) daar zit ook techno in verwerkt......doe niet zo moeilijk en ga gewoon voor de muziek en zit niet zo zielig te zeiken!! want sommige hebben al een oordeel over luna klaarstaan terwijl ze hem nog nooit techno hebben horen draaien in een zaal of op een groot feest!
ik durf mijn handen ervoor in het vuur te steken dat luna mixtechnies beter is dan ELKE techno dj die er is en dat hij meer contact maakt met het publiek (en daardoor weer meer opzweept) dan elke techno dj!

dus als je je oordeel al klaar heb staan.....kom als aub kijken en je lult snel anders!

voor de mensen die het wel vet vinden.....Tot de 28e....ff beuken!!
we gaan het zien/horen de 28ste!