Partyflock
 
Forumonderwerp · 812419
Hoe kunnen ze DIT ons aandoen!!!!!!!!!!

Onze vaste stek (en JUIST in de winter) Dance Cafe De Rixy:cheer: in Tilburg sluiten (op ONZE zondag)...... Waar moeten we heen...

Dit mogen we NIET laten gebeuren, wie is er net als ons (Mirell@ en Diana) zwaar op tegen ?????

steun ons, en geef ons je mening, wie weet helpt het als we dit laten zien.

(k)sss Mirell@ & Heavenleigh (Diana)

laatste aanpassing
 
Ik vind dat ook... ha ha, zelfde topic op ongeveer hetzelfder moment geopend. Had de jouwe niet gezien.

RIXY OPEN !!!!!
 
Allemaal zeikerds die zeggen dubbel, maar ja.
Ons tentje, dubbel lol, dus dubbel zoveel reden om NIET te sluiten.
 
Ha ha, we hebben er al 1 van gemaakt.
Zeikerds !!!!! :p

;) (K)sss diana
 
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! :(
Rixy moet juist op zondag ons stekkie blijven helemaal nu dat kloteweer eraan komt...

(k) (k) (k)
stelletje zeikerds laat de rixy gewoon open voor de mensen die er altyd komen!!!!!!
(K)
Helemaal mee eens de Rixy moet open blijven!!!!!!!!!!!
Er is vast en zeker nergens zo'n plekkie als daar te vinden en je kan er daar altijd zo'n heerlijke dolle boel van maken met die gasten daar.
 
Rixy moet ckers open blijven!!!!!
Het is en blijft de place too be!!!!!!!
 
WTFFFFFFF!?!?!? :( net dat ik tot leven aan het komen ben de rixy sluiten op zondag??!!! dat is mijn enige vrije dag van heel de week!!! dit mag echt niet gebeuren hoor!want is toch wel het gezelligste waar ik kom!!! :(
 
WIE HEEFT DIT EIGENLIJK VERZONNEN?????????? :devil:
om de rixy dicht te gooien op zondag???!

RIXY MOET OPEN BLIJVEN OP ZONDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kwam er een paar jaar geleden weleens op zondag en was altijd super gezellig :d
 
Voor iedereen weer vanalles gaat roepen. Wacht even af tot er meer bekend gemaakt wordt. Beetje makkelijk om nu al te gaan lopen klagen, terwijl er nog helemaal niks over naar buiten is gebracht.
 
Wat is dit nou weer voor een gezeik!!!

RIXY OPEN JA!!

idd Suus, helemaal met dat kutweer dadelijk. Laat ons lekker chillen op zondag!

:cry::cry::cry:
Waarom gaat hij dicht dan op zondag? Wat is de reden?

Loopt vrij goed op de zondag volgens mij, ze hebben iig wel een vast groepje aanhangers.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT !!!! Deze geweldige tent MAG en KAN echt niet dichtgaan! Ik hoorde dit en zakte door de grond...:S
Het kan niet waar zijn. Rixy is ONE BIG FAMILY op zondag! Een superrrr gezellige middag/avond, elke keer weer.
Dit mag niet gebeuren :cry:
RIXY 4 -EVER OPEN @ SUNDAY!

Please!!!!!!!!!!! (K)
 
dicht met dat vieze drugshol, alleen maar junks en hoeren binnen. niet normaal man.
 
dicht met dat vieze drugshol, alleen maar junks en hoeren binnen. niet normaal man

dan blijf jij lekker weg! en ga je toch lekker naar n buurthuis/bejaardentehuis om te dammen ofzo.. :devil:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 16:59:
dicht met dat vieze drugshol, alleen maar junks en hoeren binnen. niet normaal man

dan blijf jij lekker weg! en ga je toch lekker naar n buurthuis

en in ook nog in tilburg! als ik ergens een hekel aan heb is het aan junks en hoeren in tilburg...

:flower:
 
Jij vind jezelf wel heel geweldig ist nie!!

Als je dan toch zo'n flinkerd bent, dan zou ik gewoon een keertje langskomen en het dan nog een keertje herhalen.

:yes:
 
wie heeft er nou last van als de Rixy open is op zondag???iedereen verlaat altijd rustig de omgeving om dit gezeik teverkomen!!! en nu dit.. RIXY OPEN!!!!!!
De rixy moet zeker open blijven :yes: Als ik weekend verlof heb kom ik er ook graag ....
Het is voor de meeste mensen die daar komen de leukste dag van de week.!! gewoon een lekker gezellige bende van vrolijke mensjes die elkaar daar 1 keer in de week opzoeken. De ene zoekt familie op de ander gaat naar de rixie toch ? en het voelt daar ook wel een beetje als 1 grote familie .Als de rixie niet meer open is, valt het hele zooitje uit elkaar, waar moeten we elkaar dan opzoeken op zondag ? Voor mij dus een dikke NEEEEEEEEE !!!
de rixie mag :no: niet dicht
 
Zoals ik al eerder zei, geduld is een schone zaak!!
Wacht met je vooroordelen tot er werkelijk iets naar buiten gebracht wordt. Op deze manier krijg je alleen maar kwade gezichten. En dat is toch niet de bedoeling dacht ik zo. Het moet wel 1 big happy FAMILY blijven.
Ja mee eens wat is de bron eigenlijk van dit vervelende nieuws?!
En anders is dit gewoon een stap voor : Rixie OPEN!!!
 
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 21 september 2005 om 16:54:
dicht met dat vieze drugshol, alleen maar junks en hoeren binnen. niet normaal man.

Ach... zulke :@ moet je er altijd weer ff tussen hebben...

Maar goed :gaap:, waar waren we???

Ik werd gevraagd mijn mening te geven over deze topic: Rixy dicht? Er zijn mensen die er al jaaaaaren komen. Alle mensen die daar komen willen ff lekker uit hun dak gaan op zondagmiddag na een week normaal doen op je werk,etc en dat kan daar JUIST! Dus :yes:, OPEN!!!

(k)jes voor jullie van Mischa
laatste aanpassing
 
RIXY OPEN!!!!!

Dat moet gewoon!!!
De Rixy-sfeer vind je anders nooit meer terug!!!
waarom gaan ze dicht slaat nergens op gewoon open blijven
ook al ben ik er dan nog nie veel geweest,vet was het altijd en zeer gezellig.ja da moet je nie gaan sluiten dan he,kenne we er ook nie meer naar toeen da zou zonde zijn.dus hou de rixy maar open!
 
DE RIXY GAAT NIET DICHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ze zijn nu even dicht i.v.m. verbouwing. Vanaf 1 oktober gaan ze weer open, met een geheel nieuw concept.

De vrijdagen: De eerste vrijdag van de maand zal er speciaal voor de "rixy family" een feest gegeven worden. Met de muziek die je in de rixy gewend bent. De overige vrijdagen is de rixy door alles en iedereen af te huren om er een feest te geven. ( Dus laat de "family" maar feesten gaan geven!!! )

De zaterdagen: De rixy zal elke zaterdag zijn deuren openen, onder de titel The cosmic zone. Aan deze avonden zal ontzettend veel aandacht besteedt worden. Denk hierbij aan met grote regelmaat een bekende dj. Aankleding enz. enz. Tevens zal dj Halogen deze avond resisent zijn. Veel mensen van de family kennen hem wel. Dus de rixy wordt zeker ook voor de zaterdag een supertent!!!!

De zondagen: Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen.
Wanneer iedereen even goed nadenkt, moet iedereen toch wel zien dat de rixy zeker het laatse jaar ontzettend gekeldert is qua bezoekersaantallen. Dit komt doordat er op andere plaatsen, dichtbij sinds ruim een jaar ook feesten gegeven worden. En zoals je wel merkt, komen er alleen maar meer feesten op zondag bij. Allemaal feesten waar de vaste rixy bezoeker ook maandelijks te vinden is. Wat dus inhoudt dat op de 1e en 2e zondag de rixy "family" ergens anders zit. En dan zie je dat de rixy gewoon dicht gaat. En dat kost de rixy alleen maar geld. En dat kan zo niet langer door blijven gaan, anders is er over een tijdje helemaal geen rixy meer. De derde zondag zal een echte RIXY zondag worden. Alle bekende mensen, ouderwets rixy. De hele family binnen. En alleen toegankelijk voor de "family" ( uitzonderingen daargelaten natuurlijk).
laatste aanpassing
 
er is niemand die het zo erg vind als ik!!
ik heb de zondag op gestart
maar het is wel jullie eigen schuld we zijn met zijn allen te veel naar culemborg gegaan.
en de rixy kan niet bestaan van een zondag.
maar een zondag is wel weinig het moeten er minstens 2 worden.
maar laten we hopen met zijn allen dat het goed gaat komen??
groetjes cobie (k)
 
zou inderdaad heel jammer zijn als het gaat sluiten!
heb er toch al een aantal hele leuke zondag middagjes/avondjes gehad!:D:D

enne inderdaad zeker nu de koudere maanden eraan komen is dit een goede opvulling van de zondagmiddag/avond!

dus ook ik zeg: OPEN blijven!
laatste aanpassing
stuur allemaal maar een berichje naar katie die heeft alles goed voor elkaar overal feestjes organiseren en dan gouw de rixi dicht op zondag en kan zij op zaterdag in de rixy feestjes geven zij heeft alles van te voren bedacht uitgenaste
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 19:09:
maar het is wel jullie eigen schuld we zijn met zijn allen te veel naar culemborg gegaan.
en de rixy kan niet bestaan van een zondag.

is wel een feit wat je daar zegt !!!

maar culemborg is toch heel wat anders als rixy vindt ik, geef mij rixy maar hoor(lekker knus)
Eej...die blijft wel open !! :)
GEWOON OPEN DENK!!!!

waar is die kate nou mee bezig?
spoort zij nog wel of nie!
onze darling heeft het op gestart en moet gewoon blijven.
en is ons feestje zondags.
en moeten gewoon naar de rixy gaan zondags.
maar we zien elkaar 30 sept bij joey¨s absolutely friday.
want daar zijn wij toch ook een happy family.....knallen

(K)
 
De Rixy is een begrip, en dat moet zo blijven!! Ineens gaan er mensen zich met de Rixy bemoeien die er elf aan meegeholpen hebben om het kapot te maken!!! Er zijn veel mensen die veel energie in de Rixy, waaronder ikzelf; en die worden nu bijna helemaal buitenspel gezet!! Ik hoop dat iedereen zn best gaat doen voor het behoud van de Rixy, en vooral op de zondagen, dus niet 1 zondag in de maand, wij zijn geen culemborg of beest maar de Rixy!!!!!
 
wat is er allemaal loos ?????? waarom zou ie dicht gaan !!!
Ik hoop dat iedereen zn best gaat doen voor het behoud van de Rixy, en vooral op de zondagen, dus niet 1 zondag in de maand, wij zijn geen culemborg of beest maar de Rixy!!!!!

mooie uitspraak weinand!
helemaal mee eens.
ik ben al begonnen met de eerste stappen van het leggen van een Nieuwe airconditioning.
ik ga ervoor zorgen dat we niet meer in die hitte hoeven te gaan staan dampen!
de rixy gaat nu een frisse en mooie club worden!
ik heb het er met alle leden over gehad...
er gaat behoorlijk wat geld inzitten om dit zo te maken.
dus als strax alles af is.

HOOP IK WEL MIJN FAMILIE WEER TERUG TE HEBBEN!

:LIEF:
Durf het bijna niet meer te zeggen na al die boze reacties hier maar ik was eigenlijk wel enthousiast over de zaterdag ! ik ben ook verslaafd aan het rixy familie gevoel maar moet de maandagen toch bijna altijd werken en als we het zondag rixy gevoel kunnen verplaatsen naar de zaterdag kunnen we daarna nog heel lang afteren !! is toch ook een groot voordeel ?? Snap best dat het niet leuk overkomt van de zondag maar ik denk dat de rixy straks net zo vaak open is als nu ! Als het nu deja vu is is ie ook dicht en gaat iedereen naar culemborg of naar Chakra in beesd .. dit is alleen maar meer feest !! en dat is toch wat wij allemaal willen ??
:cry: = rixy zondag dicht
:cheer: = rixy zondagen open

(k)HO&MO
damn....de rixy nog maar 1 x per maand open op zondag :( dat kan en mag niet gebeuren.

mijn mening hierover:

vorig jaar begon men met feestjes in culemborg en idd zoals coby zegt we zijn daar met zn allen toen te vaak naar toe gegaan,dit was in de winter en juist de maanden waarin t normaal gesproken in de rixy lekker druk hoorde te zijn,maar goed nu wordt alleen de tweede zondag van de maand in culemborg (deja vu) nog goed bezocht door onze familie.
dan hebben we nu 1x t feest in beesd gehad....ik ben daar zelf toen niet geweest en kan dus niets zeggen over de sfeer en de muziek maar dat kan je toch niet nadat een feest pas voor de eerste x georganiseerd is en blijft de vraag gaat chakra net zo'n succes worden als deja vu en blijft de hele rixy familie daar heen gaan want chakra is en blijft toch op dezelfde dag die juist erg goed bezocht werd in de rixy (na de zinoclassics lekker binnen 5 min. in de rixy,ouderwets dagje tilburg dus)

conclusie:

waarom de rixy maar 1x per maand open????
zoals iedereen weet heeft een maand 4 zondagen en 5 maanden van het jaar zelfs 5 zondagen dus DE RIXY MOET NIET 1 X PER MAAND OPEN ,MAAR MINIMAAL 3 OF 4 X PER MAAND,ik denk dat dat heel goed mogelijk is mede dankzij de verbouwing en een goede airco (casperspook :lief: )want je kan de rixy best een opkikker geven door een verbouwing en proberen om iets met de zaterdag avonden te gaan doen maar t concept van rixy is en blijft toch echt de ZONDAGMIDDAG.
(vooral in de wintermaanden,zoals suzanne al zegt) en die wintermaanden staan nu voor de deur dus ik zou zeggen geef de zondag middagen nog en kans wij bewijzen wel dat de zondag middagen druk gaan worden he'rixy familie!!!!!

:yes: :yes: RIXY MEERDERE MALEN PER MAAND OPEN OP ZONDAG
:yes: :yes:

liefs voor iedereen,

colinda (k) (k) (k)

ps ik wil nog wel ff nadrukkelijk zeggen dat ik iedereen t beste gun en dat dit geen "aanval" is op deja vu of chakra.
ik lees overigens dat de rixy nu al dicht is vanwege de vebouwing en op 1 okt weer open is,waarom staat rixy as zondag dan nog wel in de agenda???

(k) (k) (k)
Pff, zo geweldig is de Rixy ook weer niet toch? Zino is leuk op zondag, maar Rixy? :S
laatste aanpassing
 
helemaal na Zino classix is t fijn als de rixy open is!
lekker dichtbij en ook gezellig als we dan weer met zijn alle zijn! (k)
Jezus dit kan gewoon niet,het is zeker een grap hahahahaha

Nee dat kanne jullie ni doen!!ik weet niet wie hier achter zit>>maar dit gaat een groot probleem worde!! als die mense op staat moete blijven staan!!!Hoe kome jullie hier bij .Gaan we het pand gewoon kraken!!nouw dan heb je zeker een hoop gezeik<<,maar dat doen ze zelf dan.:dood:Het was net of je daar thuis was:yes: er stond zelf een bank hahaha.Ik zie jullie vast allemaal wel weer misschien wel bij de voordeur dan .hahaha.Greetz Van JoSkE,ErWiN
precies, zeker na de Zino classix moet de Rixy open! lekker dichtbij, dus weinig tijdsverlies qua feesten en dezelfde party people voor een top sfeertje.
Zo is dat maar we krijgen die deur zelf wel op hoor:Yes:
hahahaha Gefeliciteerd met de nieuwe heropening>
Rixy moet gewoon open blijven iedere zondag!

RIXY BLIJF OPEN OP ZONDAG!!!!!

LET THE LEGEND CONTINUES
 
dit kan niet waar zijn.
kan ik nog niet eens mijn eerste jaar rixy volmaken.
RIXY MOET OPEN BLIJVEN OP ZONDAG!!!!!!!!!!!!!!
xxx femke
Ik vind het hartstikke GOED dat er eindelijk een verbouwing plaatsvind bij de RIXY want de RIXY viel zowat uit elkaar.
MAAAAAARRRRR waar ik dan niet mee eens ben is dat er maar 1 zondag open gaat en dat is de derde zondag, terwijl de vierde zondag en soms de vijfde zondag van de maand er helemaal niets te doen is.(ergens anders waar we last van hebben) Dan is het toch geen probleem om op die dagen de rixy open te houden voor de mensen die komen. De RIXY is bekent door de zondagen die COBY met veel liefde heeft georganiseerd en iedereen zal dat ook altijd zo blijven onthouden. Dus kun je dat niet van ze afnemen. Voor de rest vind ik de ideeen voor de vrijdag en zaterdag goed.

grtz Amy