Partyflock
 
Forumonderwerp · 783628
12 November Jongerencentrum Outzide in Zevenaar. Het toneel van, nu al, een stukje geschiedenis. Wij hadden dit jaar een top-dj beloofd.......en die komt er ook!!!!!



DJ OUTBLAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Samen met een andere gast/vriend van onze organisatie, Dennis R. Dit supertalent uit Zaandam staat ook op de 1st volgende DEFCON-party!!!!!!
Watch out for this Total Sickness, X-clusive Edition!!!!



Ook de andere data staan er inmiddels op, die zijn 23 juli en 17 september...ook met lokale en nationale "helden"!!!

Check Partyflock agenda!!!!!!!!!!!!!!
whooo zeker aanwezig!! te bruut voor woorden :D:yes:
:respect: echt super!!! :bounce:
 
Aanwezig :yes::bier:
neeejj.. aanwazig ;)
:bounce:
 
Uitspraak van Joy op donderdag 9 juni 2005 om 12:12:
neeejj.. aanwazig

dat natuurlijk ook ;)
 
hier ook zekersteweten aanwezig :yes: 8)
 
:yes::D
goed bezig!... word nog wel een keer wat in zevenaar :yes: ;)
Zwaar goed..! :kwijl: outblast...
 
dat wordt weer wat als er niets anders is:D
Artiest {SHOWLIST artist 79055, 8541}
Dennis R :bounce:

Zeker aanwezig
outblast komt helemaal nie:S
wrom staat t nog wel op pf terwijl die ni eens komt:S
vage shit
omdat iemand van total sickness outblast had geregeld maar de financien niet had geregeld.. dat is wat ik gehoord heb
laatste aanpassing
ja precies...dan nog aanwezig :p:yes:
jah ma denk ma nie dak dan 7 euri ga dokke:P
Zeg "TerrorSabju": Wil jij alstjeblieft niet met dit onzinverhaal komen. Outblast is er de 12e november gewoon en daarmee is dit uit de wereld!!!!!
Vraag het ff voortaan eerst even aan ons ofzo........

Thanxx!!
kheb et gehoord van iemand van de total sickness crew ;) ik heb et vervolgens tege terrorsabjuh vertelt..

doet er verder ook nie toe wie et was van total sickness maar die zei dat et dus waarschijnlijk niet ging lukke!!
laatste aanpassing
wtf onzin verhaal..k zeg alleen wak heb gehoord jah..en k vraag het nu tog op dit forum ofnie..
en geef dan ook ff antwoord op jos..want doe nu niet of k t ff verzonne heb..sjonge
Mensen worden over het algemeen nogal zenuwachtig van een uitspraak als: "Ik heb gehoord dat........"
Een "Total Sickness crew" bestaat niet. Je ziet wie de organisatie is van dit feest. Dat zijn "The Sick Brothers".
Zij zorgen voor de line-up en niet een crew. Wanneer er iets niet doorgaat of iemand niet zou kunnen, dan zijn jullie de 1ste die het te lezen krijgen en wel op deze site: Partyflock en natuurlijk van alleen van ons: Theo en/of Milan. Wanneer iemand anders uitspraken doet, kan je daar voortaan gewoon lekker om lachen, :):):)
Dit zijn toch dingen waar wij ons druk over moeten maken, dat is onze taak. Jullie moeten er plezier van hebben, dat is jullie taak!!!
Lekker los gaan komende zaterdag, dusssss...........
uhh dan was et iemand van et jongerencentrum dan.. die zei dat maargoed als je zegt dat ie komt dan geloof ik dat (Y)

zaterdag word zeker weer lekker los gaan (Y) ;) :D
Artiest {SHOWLIST artist 31102, 51056}
zaterdag ganewe lekker van hakkuh latex en tot zaterdag
Jullie moeten er plezier van hebben, dat is jullie taak!!!

Dat zal zeker lukken! :bounce: :D
ik heb het gerucht gehoord dat er kaartverkoop is tijdens TS part 5, of is het gewoon vol=vol?
Uitspraak van B.  op dinsdag 26 juli 2005 om 18:56:
ik heb het gerucht gehoord dat er kaartverkoop is tijdens TS part 5

is ook zo :p
jazeker karin O:)
Er kunnen toch makkelijk 1000 mensen in dat jongerencentrum, wat zeuren jullie nou :p
pff wil je ons dood hebben ofzo :p
met paar honderd man ist al té warm daaro..
 
wat dacht je van een andere lokatie....;)
ghehe der zijn 200 kaarte dus k zal ma snel zijn:P
en ze koste 10 euri inplaats van 7.50..en jah je moet ze kope op part 5 jah..
Hahaha, dankjewel, das heel lief van je!!!
De foto's?? Dat zal je ff aan Richard zelf moeten vragen, want ik zou t echt niet weten.
Let wel dat we met de volgende Total Sickness beginnen met de voorverkoop van de avond met Outblast, deze avond zal €10 gaan kosten ipv €7,50, want er zullen extra kosten gemaakt moeten worden door bv kaarten te laten drukken, weer proff portiers en proff bardames. Er komt nog een stuk op PF, dat ik hierover zal schrijven, maar dan weet jij dit alvast!!! (bent 1 van de 1ste!!!, hehehe)

Liefs, Milan.

dit berichje hek van de week gekregen..dus dan weet je al ff genoeg:P
hek tog nog wat nuttigs gedaan he:P
danku :)
achja 10 eurie...is toch wel uniek outblast is zevenaar...dus die 10 eurie kunnen er ook wel vanaf..
ze motte et gewoon in de lentemorgen doen(sporthal), had richard et toen over.. das veel groter 8)
nou regel jij het ff jos ;)
jos organiseert wel effe een feessie ;) angerfist komt jongens8)
alstu..jah jos doe ffkes dan:P jah hoorde ook zoiets int lentemorguh..nja mischien ooit:P
T stukje, nah ja stukje??? is geschreven met uitleg en al. Dit bericht zal, als het kan, aan zowel part 5 als part 6 gekoppeld gaan worden!!!
Tis net de "deur" uit, dus ff zoeken tot die tijd.......