Partyflock
 
Forumonderwerp · 782617
­ Nederland
En hoe was het mensen??? ik had helaas een ander feestje :(
Vond deze mc minder dan die in januari die was echt top. Er hing wel weer een goed sfeertje zoals meestal in de hemkade maar ik vond het geluid niet zo goed en ik vond dat er niet echt lekker gedraaid werd. Behalve Delirium, buzz fuzz en vince die vond ik wel goed
laatste aanpassing
geweldig :D !!! alleen jammer dat we zo snel weggingen :(
 
ik vond het voor de 3e keer weer super vet
 
Was echt een bruut feestje. Beetje druk alleen. En het was (ja daar beginnen we weer) niet echt early wat ze draaiden. Maar toch goed naar mn zin gahad.
 
Ik vond het een erg leuk feest :jaja:
Heb het super naar m'n zin gehad, iedereen ging tenminste weer eens los! kom tegenwoordig alleen nog op feesten, waar meer dan de helft stil staat :x
Alleen daarom al, vond ik het zo leuk.. Ging gewoon mee in de sfeer en gezelligheid van alle leuke mensen om me heen ;)

Ik zelf vond dat er goed gedraait werd in het begin.. ook nog een lekker setje, cenobite en ruffneck :kwijl: Ging weer ff lekker snel (y)

vond het na een tijdje een beetje dood worden :s De snelheid was eraf, werd weer heel langzaam gedraait, van mij had het al weer iets sneller wat harder mogen gaan :jaja:

En Vince met Darkie aan het eind :D Ze maakten me weer happy :D Vooral omdat dat niet gepland was samen!! :respect:
Alleen jammer van die *&%$^Hemkade, dat ze niet nog ff 1 plaatje mochten draaien als afsluiter! Publiek vroeg erom.. Kom op zeg wat is nu nog 2 minuten voor ff 1 plaatje!! Maar nee het moest gelijk om 6uur stoppen :X Kinderachtig :jaja:
 
uiteindelijk boeit die muziek me weinig meer
als er maar lekker gedraaid wordt ga ik wel los.
vond het daarom ook zekerz wel een geslaagd feezie
 
(Y)Het was weer super!!
Heerlijke muziek in beide zalen.. :yes:
Wat een heerlijk feest was het weer! Zeker heerlijk los gegaan, heb me geen moment verveeld!
Sfeer was heel goed, heb geen vechten gezien! :)
Leef voor mindcontroller hoor!
Uitspraak van RuffEd op zondag 5 juni 2005 om 19:53:
Precies. Daar begrijp ik helemaal niets van. Maar goed, hij draaide ook DJ Sim - Cartoons in progress en Dark Destination - Don't fuck with me. Die Coolman platen hoor je bijna nooit.

ja, das wel waar, maar hardstyle wil het grootste
procent van het publiek
toch egt niet horen daaro hoor volgens mij.. :/

Op HouseQlassics flikte die het ook al.. :@

Uitspraak van Ray_NL op zondag 5 juni 2005 om 19:34:
Voor mij zijn bijvoorbeeld nummers zoals Jiiieehaaaa en I Will Have That Power.... early hardcore.

jiiieehaaaa zeker wel, maar voor de duidelijkheid: I Will Have That Power dus zeker niet.. :no:

hopelijk dat de volgende editie veel beter is.. :)
 
Wat een heerlijk feessie!! Niet lullen maar gewoon HAKKUH!!!! Was 1e x Hemkade maar zeker niet de laatste x!!! Wat een vage maar ubervette locatie!!!
 
Ik heb mij wel aardig vermaakt!
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 16:11:
1e x Hemkade

ja yoh snats??

hemkade is een mooitie :yes:
laatste aanpassing
was zeker moooi geweldigenoten maar er was ook een mof die foto`s aan het maken was voor welke site was dat ????
 
Uitspraak van MUIzer op maandag 6 juni 2005 om 18:06:
maar er was ook een mof die foto`s aan het maken was voor welke site was dat ????

:/ Duitser!

Heb 2 sites beide van een duitse fotograaf:

www.bassfanatic.de
www.clubix.de
en bedankt he :D:D(K)(L)
 
was een goed feessie
ckers hakke!(Y)
Ik vond ut echt super :D
Alleen s'ochtends op ut station, vonden ze mijn RTC petje niet zo leuk ;) .....
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 10:52:
Was echt een bruut feestje. Beetje druk alleen. En het was (ja daar beginnen we weer) niet echt early wat ze draaiden. Maar toch goed naar mn zin gahad.

Druk? Hemkade was echt veel te klein gemaakt:/
ja zo blijft et:D
 
in het achterste zaaltje was echt de ouwe muziek, echt vet, lekker om ff te chillen en dan weer uit mn dak te gaan in de grote zaal.

Bruut vermaakt :bounce:
Ik vond het wel tof. Toch jammer dat ik veel nummers niet gehoord heb, die wel gedraait zouden moeten worden. Heeft iemand Rioth in NY gehoord?? ik niet iig..

Weet iemand trouwens of er al sets te downloaden zijn ?? Als die er al komen dan:)
Uitspraak van Erick! op woensdag 8 juni 2005 om 16:25:
Heeft iemand Rioth in NY gehoord?? ik niet iig..

Vince & Darkraver draaiden m op t einde :)
Was wel lollig....
Maar 22 Januari was 't echt mindcontroller.