Partyflock
 
Forumonderwerp · 778520
Betreft: evenement: Luna, zaterdag 21 mei 2005 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
19 jarige man uit Vlagtwedde? :O

Die moet ik wel kennen is hier vlakbij :|
Was met Qlimax vorige keer toch ook? Tja op zich wel goed...denk dat ze vooral mannetjes hebben gepakt die buiten stonden te verkopen en rond te hangen...
 
?? :/ :vaag: :\
laatste aanpassing
ARNHEM

Tijdens het dancefeest Luna in het Gelredome in Arnhem zijn 46 mensen aangehouden. Volgens de politie ging het in de meeste gevallen om drugsbezit. Een 19- jarige man uit Vlagtwedde had 64 XTC-pillen op zak.

Waar verstopte hij ze wel niet :|
laatste aanpassing
 
gaat goed
Deuce,dat is opzich niet verkeerd,het zijn meestal toch de probleem gevalletjes die buiten rond een feest rondhangen
iig niet op de goede plek...
de lijers plukte me meteen uit de auto en werden meegenomen door 4 mongolen in burger:s


helemaal naakt moest je :s
maatje heeft boete van 450 euro gekregen:s
Das kut als dat gebeurd!
Tja beter oppassen dan he......450 euro? klinkt bekend :X
Uitspraak van Deuce op zondag 22 mei 2005 om 15:43:
Tja beter oppassen dan he......

hoe ken je dat nou tegen gaan :s
zetten auto neer en worden er meteen uit gehaald
 
Uitspraak van Deuce op zondag 22 mei 2005 om 15:43:
......450 euro?

kon je veel pillen voor kopen :yes:
En hadden ze helemaal niet gezien dat je iets in je zak stopte? Want ze mogen dat dan toch helemaal niet doen, je moet toch eerst verdacht zijn zeg maar.
T feit dat je maatje 450 euro boete kreeg wil zeggen dat hij niet 2 pillen in zn zak had...daar kun je me op geloven...
Uitspraak van [NL] Just_Hard op zondag 22 mei 2005 om 15:46:
En hadden ze helemaal niet gezien dat je iets in je zak stopte? Want ze mogen dat dan toch helemaal niet doen, je moet toch eerst verdacht zijn zeg maar

ze pakken er gewoon mensen tussen uit en wij waren gewoon de lul

Uitspraak van Deuce op zondag 22 mei 2005 om 15:46:
T feit dat je maatje 450 euro boete kreeg wil zeggen dat hij niet 2 pillen in zn zak had...daar kun je me op geloven

waren geen pillen die we bij ons hadden :nee:
pakje coke
flink pakje dan
ze mogen je bij geen enkele kans zo maar uit de auto trekken en mee nemen... hebben hun helemaal geen tostemming voor!


dus zou zeggen pak ze trg!
Ik ben ook aangehouden, stapte uit de auto doe me geld in me zak en gelijk vanuit t niets politie. Man en vrouw, wat ik aan t doen was, dat ik m niet voor de gek moest houden bla bla bla. Gelijk fouilleren, ik had dus niks bij me maar toch lekkere aankomst dus. Stelletje gefreakde figuren. Maat van me 400e boete voor flesje G :s
laatste aanpassing
Uitspraak van Deuce op zondag 22 mei 2005 om 15:49:
flink pakje dan

weet niet hoeveel er in zat
Uitspraak van R| op zondag 22 mei 2005 om 15:49:
Ik ben ook aangehouden, stapte uit de auto doe me geld in me zak en gelijk vanuit t niets politie. Man en vrouw, wat ik aan t doen was, dat ik m niet voor de gek moest houden bla bla bla. Gelijk fouilleren, lekkere aankomst dus. Stelletje gefreakde figuren. Maat van me 400e boete voor flesje G

werd ook door een wijf gepakt :d
laat die lui wat anders doen...

damz waarom doen ze zulke dingen hniet bij pinkpop denk dat daar meer te halen valt dan op een feest zoals deze...\

Maar daar word ja niet naar gekeken!
KreaTiV,meester apc

voor mij zou het gelijk einde festje zijn denk ik
zou er zwaar van over me naatje gan denk ik als dat zo zou gebeuren
trieste toestanden hoor
Uitspraak van :smoke:Nico® op zondag 22 mei 2005 om 15:56:
voor mij zou het gelijk einde festje zijn denk ik
zou er zwaar van over me naatje gan denk ik als dat zo zou gebeuren
trieste toestanden hoor

je hele avond is ook naar de klote :jaja:
maar daardoor moet je je overheen zetten en lekker gaan feesten
Idd hoor, ik had dus niks maar als t wel zo was was ik gelijk weer opgerot daar.
wij wouden ook eerst weg maar toch gingen we maar feesten
Uitspraak van Neutron K op zondag 22 mei 2005 om 15:49:
ze mogen je bij geen enkele kans zo maar uit de auto trekken en mee nemen... hebben hun helemaal geen tostemming voor!

Dat mogen ze dus wel, wat is dat toch met die stoere praatjes over wat je wel en niet kan maken.
Denk je nou echt dat die mensen dat doen omdat ze het niet mogen doen??

Als de politie een project start (aanwezigheid bij een feest kan als project beschouwd worden),dan wordt er toch gekeken naar hoe en wat ze gaan doen. Die agenten mogen je niet zomaar op straat fouilleren, niet zonder reden. Echter als een agent vind dat hij een reden heeft,met als slap excuus dat je verdacht bezig was, dan heb je daaraan te gehoorzamen.
Verder op zo'n feest is het risico 10x aannemelijker dat mensen drugs bij zich hebben...dus mogen ze eerder preventief fouileeren

Zelfde geld met die stomme woorden die ik wel s lees: "ik vind jou een eikel".....dat je dat zomaar kan zeggen tegen een agent...omdat het je mening zou zijn :S
En als je zegt "eikel" dan ben je wel strafbaar :/....gelukkig hebben we een hoop wetboekkenners hier :X
laatste aanpassing
nee maar als er word gezegd van uit de auto getrokken of wat dan ook...

en als ze er extra op gaan letten.. nou aub he:S:S was er dan nog niet klaar mee.. zo kunnen ze dat dan bij elk feest gaan doen..
 
Belachelijk beleid, ze stonden zelfs onder de WC hoekjes te loeren, zwaar overdreven allemaal :no: :no: :no:
ja idd, op qlimax was het ook al raak
 
als ik die verhalen allemaal zo lees ben ik blij dat ik togh geen kaartje heb gekocht... wat een gezeik zeg.. maar wel fuckt up zeg.. maar kan een politie agent gewoon tegen iemand zeggen kleed je uit want volgens mij heb je pillen bij je ??

Mn andere vraag is: stel je hebt rond 8 pillen bij je, krijg je dan gewoon boete of moet je dan echt voorkomen :S en zoja wat zou dan zwaarste straf daarvoor zijn?
Anders ben je ook nog voor niks naar Arnhem gereden en voel je je nog verrotter omdat de kaarten voor je neus liggen.

Maar probeer er dan nog maar iets van te maken, drukt een lekkere stempel op de avond :S

Na afloop rond half 8 ofzo, werdt er ook nog iemand afgevoerd met de ambulance op de parkeerplaats. Zag er ook niet best uit :S Ben geen ramptoerist ofzo, maar we stonden ernaast en ik kwam aanlopen.

Leuk om een keer het Gelredome zo te zien en zelfs te hakkuh, maar heb het wel gezien nu. Tenzij er ooit nog een echt hardcorefeest komt :P
 
Ja vind ik ook, kijk als je met 64 pillen naar een feest gaat dan vraag je er natuurlijk ook wel om. Maar om nou iedereen die ook maar iets gebruikt te gaan aanhouden. Dames en Heren van de platte pet Arnhem : get a life :(
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 16:18:
als ik die verhalen allemaal zo lees ben ik blij dat ik togh geen kaartje heb gekocht... wat een gezeik zeg.. maar wel fuckt up zeg.. maar kan een politie agent gewoon tegen iemand zeggen kleed je uit want volgens mij heb je pillen bij je ??

Mn andere vraag is: stel je hebt rond 8 pillen bij je, krijg je dan gewoon boete of moet je dan echt voorkomen en zoja wat zou dan zwaarste straf daarvoor zijn?

Een agent mag dat als er aanleiding voor is, ik ken een jongen die mocht ook fijn nog effe zn kont spreiden op een feest als ze denken dat daar aanleiding voor is. Die aanleiding is er meer en meer op een feest als deze, en nogmaals...aanleiding kan een agent ook maken. Soms niet terecht..maargoed wie stribbelt er tegen? niemand..Doe je dat wel...dan kan je nog een bon krijgen voor het niet opvolgen van een bevel.

Een portier aan de deur mag dat bijvoorbeeld niet zomaar doen, maar die kan dan zeggen: als je niet je kleren uittrekt, kom je er niet in..Zo is alsnog het probleem opgelost.

Met 8 pillen krijg je een boete, mits het bijvoorbeeld de 2e keer is dat je gepakt wordt.
 
bij hoeveel pillen word je dan vastgezet en dat je moet voorkomen dus?? mag je het bevel bij een feest ook nog weigeren.. stel een agent zegt kleed je eigen uit mag je dan ook nog zeggen van nee doe ik niet dan ga ik wel naar huis ofzo ???
laatste aanpassing
Nee want dan ben je helemaal verdacht. Zelfde als je zegt ik heb niet gedronken dus blaas ik niet. In het drink geval krijg je standaard de hoogste boete die op alcohol rijden staat.

De hoogte van de boete kan standaard zijn...bijvoorbeeld op een feest. Dan bepalen ze per direct wat je krijgt. Heb je iets bij waarbij je extra verdacht bent of een zodanige hoeveelheid dan mag je mee naar het bureau en wordt je zaak apart bekeken.

Echter als je in een discotheek of club gepakt wordt en je moet naar het bureau, dan faxen ze je verklaring naar de officier van jusitie, eentje die op zondagochtend lekker chagerijnig aan zn werk zit :D...En die bekijkt je zaak, en bepaalt je straf...of een schikking(boete) of vervolging. Bij het eerste mag je altijd nog kiezen om toch voor de rechter je gelijk te halen.

Sommige clubs zijn er streng mee sommige niet...ken mensen die voor 5 pillen, overgeleverd werden en een nacht zijn vastgezet, ken ook mensen die gepakt waren met 20 pillen en ze alleen moesten inleverne maar niet meer op het feest mochten komen.
 
zo das wel kut zeg...die gasten zijn smerig tekeer gaan zeg.stelletje sukkels!!
voor die mensen is het lullig, maar ik zie het als volgt, de overheid hanteert een gedoogbeleid, vervolgens gaat de gemeente daar met een zero-tolerance beleid over heen. dat gaat ook gebeuren als wij ja stemmen voor de grondwet, dan zal het bestaande nationale overheidsbeleid ondergeschikt zijn aan het europese beleid, wat zal dat een feest worden!
 
dan krijgen we t helemaal zwaar!!
Dit gebeurt toch alleen bij hardcore? o:)

Maar ja, de media zal hier wel niet zoveel aandacht aan besteden ;)
 
Damn.. gewoon uitkijken dus.. gewoon normale hoeveelheid meenemen bedoel ik mee: een hoeveelheid wat gewoon genoeg is voor jezelf en niet meer.. en normaal gedragen en goed verstoppen de shit.. dan is kans klein dat je word gepakt..

Nu ik dit allemaal lees, bevestigd alleen maar meer mijn mening dat commerciele feesten focking fuckt up zijn..
Uitspraak van 'Lauwz' op zondag 22 mei 2005 om 15:36:
Waar verstopte hij ze wel niet

Hahaha dat vroeg ik me nou ook af :P
Ach ja eigen schuld dikke bult.. :yes:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 16:18:
als ik die verhalen allemaal zo lees ben ik blij dat ik togh geen kaartje heb gekocht... wat een gezeik zeg.. maar wel fuckt up zeg.. maar kan een politie agent gewoon tegen iemand zeggen kleed je uit want volgens mij heb je pillen bij je ??

das echt onzin.... je hebt net pech als ze je pakken.. Ik heb er niks van gemerkt en nergens last van gehad.. per saldo zijn er veeeeeeeeel meer mensen die zoiets niets overkomt. En volgens mij hebben ze er wel een redelijke neus voor. Toen ik nog gebruikte en zooi bij me had werd ik ook vaak eruit gepikt en goed gefouilleerd maar nu ik niks meer gebruik hebik ook nergens last van....

En reken maar dat merendeel van de verhalen gewoon overdreven is of men zijn eigen aandeel (grote mond, tegenstribbelen) eruit laat om t zo wat stoerder te maken...
Ja maar ik denk ook wel dat ze een beetje zien aan mensen wie er wat bij heeft.. Vaak reageren ze dan toch wat zenuwachtiger enzo.. en ze hoeven je maar net goed te fouilleren en je te pakken of je pakt te opzichtig in de zaal je spullen en ze zien het en je bent er ook bij..
 
:gaap: is dit boeiend nieuws??:S:S
Stomme Hardstylers en Hardcore-ders :-)
Altijd worden op zulke hardere feesten mensen opgepakt.

Waarom niet eens Roger Sanchez the 1 man show, kijke of daar mensen worden opgepakt :P :)
 
nee daar wordt vast geen drugs gebruikt (y)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 22 mei 2005 om 17:48:
is dit boeiend nieuws??

ja dit is best boeiend als jij het niet boeiend vind dan houd je toch lekker je waffel


Uitspraak van permanent verbannen op zondag 22 mei 2005 om 18:48:
nee daar wordt vast geen drugs gebruikt

weet je waar geen drugs gebruikt wordt ???
(antwoord) in het klooster :@:
 
Uitspraak van :bounce: AJ the party-animal :bounce: op zondag 22 mei 2005 om 16:12:
idd, in Arnhem draaien ze een beetje door wat dat betreft geloof ik..

Helaas wel :(
Net zoals met raving Nightmare :S
Iedereern schoenen uit laten trekken :frusty:
 
Groot gelijk toch, je weet dat het niet mag....