Partyflock
 
Forumonderwerp · 774515
goedenavond mensen, ik heb nou al 2 keer gehad (en zo vaak gebruik ik niet) dat me pil(len) pas na 4 of 5 uur inslaan:S. voor ik naar een feest ga eet ik wel gewoon normaal 's avonds alleen daarna niks meer.
Heeft iemand dit ook wel eens gehad, of heeft iemand tips hoe dit voorkomen kan worden?
ja het klopt wel dat als je t vaker doet je er minder van merkt.. had het n keer n paar weken niet gedaan (vanwege hele vage hallucinaties :P) enne in die tijd nam ik er altijd zeker 8 op n avond enne toen ik weer begon had ik genoeg aan 2 :P
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Lol. lange leven ikke die rrecreatie gebruiker is, en er over het algemeen meer dan 2 maanden tussen zit voordat ik weer geruik (al wordt dat de komende tijd met alle feesten op de agenda en in de planning net even anders), altijd weer goed van de kaart (ten minste met goede pillen dan) :yes:
na heel wat slikken treedt namelijk tolerantie op,dat wil zeggen dat je steeds meer nodig hebt om hetzelfde effect te hebben,doe je het vaak,en je neemt er weer is 1,kan het effect al aardig weg zijn,tip: eet ze een paar maanden niet meer,hierna is je tolerantie redelijk(nog niet helemaal)verdwenen.
Ook is het beter ze te nemen op een lege maag,slaan ze sneller in,als dit allemaal niet heeft geholpen,dan kan je ze ook fijnmalen en in een capsulletje doen en/of snuiven
greetz


ook dat is de rede niet... want ik ben geen grote gebruiker... alleen meestal op feestjes.
Ik denk dat mijn maag er gewoon lang over doet om die zooi te verwerken ofso.
 
Ik zou het niet kunnen verklaren , heb een aardige mdma tolerantie maar ze slaan (afhangkelijk van de pil iig) altijd snel in.
Effect is natuurlijk nietmeer wat het is geweest , maar hd's slaan nog steeds na een minuut of 20 in bij me.
De laatste tijd moest ik 2 hd's pakken en dan nog was je kwa geest kraakhelder , enige oplossing in dat geval is minderen.

In jou geval , bad luck?
Mischien kristallen of evt speed proberen?
 
hehe okey [NL]Davy[NL] ja mischien komt het omdat je een grote gozer bent,die willen nog welis wat minder ervan voelen,en duurt het wat langer om te verwerken,maar kzou wel effecten verwachten binne het uur,anders moet je mischien andere snackies regele,of je dosis verhoge,of zoals gijs zegt mdma kristalletjes :D
hmmm misschien maar is proberen inderdaad:)
pil in een bakkie thee kapot maken en oplossen

gegarandeerd dat je na 15 minuten al wazig bent
mjah geen idee un vriendin van me had dat ook altyd heb der self nooit last van mis 2 tegelijk of 3 tegelijk al geprobeert???