Partyflock
 
Forumonderwerp · 771903
­ Nederland
 
Af en toe ben je er gewoon aan toe...asociaal, luisruchtig,manbedreigend en melig uitgaan met vriendinnen.


Wat doen jullie dames als je met andere vrouwen uitgaat anders als wanneer je met je vriend weg bent?

en wat vinden de mannen ervan als vrouwlief de deur uit is met al die gevreesde vriendinnen?
dat gaat nooit goed :nee: hahaha maar moet wel kunnen!!
laatste aanpassing
 
ik vind het prima als ik een vriendin zou hebben en ze gaat alleen op stap. Ik heb die behoefte namelijk zelf ook.. Het is toch anders zonder een partner, ookal ben je verder nergens op uit!
Ik ga altijd stappen zonder mijn vriend. :O Mijn vriend moet er niet aan denken mee te gaan naar mijn feesten. Die houd meer van Tiesto. :bloos: Heb hem nog geprobeerd op andere gedachtes te brengen maar helaas, het mocht niet baten.
 
Heerlijk, af en toe wil ik best graag uit zonder mannen... O:)
 
ga je ook nooit met hem mee? :o
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 mei 2005 om 21:47:
ga je ook nooit met hem mee?

Ik zou wel willen maar hij houdt niet van feesten, vind ie te druk en te massaal. Hij is een paar keer met mij meegeweest maar dat was geen succes.
 
ik ga zo vaak alleen uit met mijn vriendinnen... en mijn vriend gaat ook alleen uit met zijn vrienden... ik vind dat dat moet kunnen, je moet elkaar wel een beetje ruimte geven...
 
moet absoluut kunnen.. niks mis mee
 
maar das de vraag niet :[ :p
 
maar ik zou niet weten wat ik anders zou doen als mijn vriend er niet bij is... ik doe dezelfde dingen als altijd... en dat weet hij van mij
laatste aanpassing
Wat doen jullie dames als je met andere vrouwen uitgaat anders als wanneer je met je vriend weg bent?


Laatste roddels doornemen en lachen om de stomste dingen :D
 
Wij flirten dan erop los.... Maar ik heb dan ook geen vriend en mag dat....
 
flirten mag ook als je een vriend hebt :yes:
maar verder niks :9
 
tuurlijk ga je weleens alleen met vriendinnen uit :yes: dat hoort erbij toch!?!

en anders gedragen dan dat hij erbij is :no: ook als ie er niet bij is heb k een relatie dus gedraag me netjes :D
 
mijn vriendin mag niet met haar vriendinnen op stap, die moet thuis aan de ketting blijven!
Er is thuis nog genoeg werk te verzetten :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 mei 2005 om 21:44:
Af en toe ben je er gewoon aan toe...asociaal, luisruchtig,manbedreigend en melig uitgaan met vriendinnen.

Is ook mijn ideale stapavond :lief:
 
Lekker roddelen en heel slap ouwehoeren.

verder niets wat ik anders ook niet zou doen.

Mijn man gaat van zijn lang zal ie leven niet naar een feest....

Vind ik niet erg,prima allemaal,ieder zijn vrijheid,we zijn niet elkaars bezit en als hij niet wil zou ik thuis moeten gaan zitten...no way..
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 mei 2005 om 22:00:
mijn vriendin mag niet met haar vriendinnen op stap, die moet thuis aan de ketting blijven!
Er is thuis nog genoeg werk te verzetten

Als jij nou is lekker het werk thuis vericht kan je vriendin lekker stappen :devil:
De vrouwenzaken bespreken (gaat dan voornamelijk over de mannen) en met iedereen (van het mannelijke geslacht) ouwehoeren. Is altijd erg gezellig :D En de alcohol is meestal niet aan te slepen (of wordt voor ons aangesleept 8) )
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 mei 2005 om 22:05:
Als jij nou is lekker het werk thuis vericht kan je vriendin lekker stappen

dat zou echt ideaal zijn ja 8)

strijken, stoFzuigen,dweilen, afwassen/drogen, ramen lappen, vensterbanken schoonmaken.......
laatste aanpassing
 
strijken, stokzuigen,dweilen, afwassen/drogen, ramen lappen, vensterbanken schoonmaken.......

stoKzuigen.....nou nou nou!! jij bent wel een beetje een viespeukje hoor! :D
 
:o dat had ik echt niet gezien :/ *past ff aan*
 
waar het hart van vol is, stroomt de mond van over...:D
 
hmz de f zit ook niet naast de k :/
 
maakt niet uit, we weten wat je bedoeld..

Dat soort dingen zullen ook wel de revu passeren als je een avondje met je "dinnetjes" op stap bent.

"dinnetjes" klote woord eigenlijk :(
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 mei 2005 om 22:07:
dat zou echt ideaal zijn ja

strijken, stoFzuigen,dweilen, afwassen/drogen, ramen lappen, vensterbanken schoonmaken.......

dat dacht ik ook ja B) weten ze is wat het is om het huishouden te doen :[
 
eerlijk gezegt gaat het bijna alleen maar over sex bij mij en de dinnetjes....

ik denk ook dat vrouwen veel meer erover lullen dan mannen.
 
eerlijk gezegt gaat het bijna alleen maar over sex bij mij en de dinnetjes....

Serieus??????? goh, ik dacht dat het alleen over het weer, natuur en romantische dingen ging. :)
 
nee, soms gaat t er ook over wat voor lul/kutwijf die en die is? :o

of wat je t weekend hebt gedaan ;)
 
en wat vinden de mannen ervan als vrouwlief de deur uit is met al die gevreesde vriendinnen?


ken je t stukje van hans teeuwen dat ie helemaal paranoia word.dat zn vriendin met andere vriendinnen op stap is en dat ie denkt dat zn vriendin door een of andere brede vent op de pooltafel word genomen en schreeuwt: 'veel beter dan hans'.

uhm zoiets?

neej niet helemaal maarja dr zijn altijd wel geile jongens dus daar maak je je dan meer zorgen om. terwijl je je vriendin vertrouwd
laatste aanpassing
 
ghehehehe dat is een echte mannen uitspraak: "ik vertouw jou wel, maar al die andere jongens niet" blablabla jahaaa ;)
maarja dr zijn altijd wel geile jongens dus daar maak je je dan meer zorgen om. terwijl je je vriendin vertrouwd


Waarom maak je je dan zorgen?
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 mei 2005 om 22:00:
mijn vriendin mag niet met haar vriendinnen op stap, die moet thuis aan de ketting blijven!
Er is thuis nog genoeg werk te verzetten

En zo hoort het:p
 
Ik ga regelmatig zonder mijn vriend op stap... gezellig met vriendinnen een avondje dwars erdoor :p!!


Wij zijn inmiddels 5,5 jaar bij elkaar en dan vertrouw je elkaar blind. En flirten doet iedereen als ie zonder zijn vriend of vriendin op stap is... niemand is vies van een beetje aandacht, toch???:D
 
inderdaad ja: VEEEL beter dan HAAAAAANS!! haha
 
Annemieke, 5,5 jaar is veel te lang...

Wanneer ga je weer stappen met je vriendinnen?
 
Waarom maak je je dan zorgen?


omdat k weet hoe ik 'was' voordat k een echte vaste vriendin had.

en je weet hoe andere jongens denken etc etc.

k weet dat ze niet vreemd zou gaan maar de gedachte dat een of andere turk (of nederlander) achter haar aan t dansen is. dr kont aan t checken is en zo heel langzaam steeds verder naar voren gaat en blablabla..

is toch niet echt een geruststellende gedachte
laatste aanpassing
 
Werkzaam bij Rage-Online
en ik mag restless lenen voor een kratje bier :9
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 mei 2005 om 22:25:
ghehehehe dat is een echte mannen uitspraak: "ik vertouw jou wel, maar al die andere jongens niet" blablabla jahaaa

idd ken er ook zo 1 die dat altijd zegt :/
 
ben dus toch niet de enige diet dat zegt
 
hahaha, maar je vriendin doet verder toch niks als je haar vertrouwd.....als een gast in mijn reet knijpt bv, grijp ik met flinke stuwkracht in zijn kruis hoor :yes: dan laten ze dat wel achterwegen.

eerst wilde ik mijn vriend nooit alleen uit laten gaan, maar nu na 2jaar vind ik wel dat je weer af en toe wat voor jezelf kan doen.hij heeft altijd wel een grote bek over 'wijven' maar echt wat doen ho maar :S
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 mei 2005 om 22:30:
en ik mag restless lenen voor een kratje bier

ja maar mag me maar 5minuutjes lenen he :o
 
Uitspraak van inactief op maandag 2 mei 2005 om 22:32:
ben dus toch niet de enige diet dat zegt

:no: maar t slaat ook nergens op toch!?! als je je vriendin vertrouwd is er toch niks om je druk over te maken?
 
mannen hebben gewoon (net als de meeste vrouwen) zo'n stemmetje achter in hun hoofd, van wat zou ze nu aan het doen zijn? zou ze al thuis zijn? :o
 
liet je m nooit alleen uitgaan??
Volgens mij ben je gewoon een beetje jaloers Kroontje, niet?
 
ja maar mag me maar 5minuutjes lenen he

dat stond niet in de voorwaarden :|
 
Limo, is Restless zo makkelijk te krijgen?


Zal dr vriend wel niet weten...
 
Uitspraak van inactief op maandag 2 mei 2005 om 22:34:
liet je m nooit alleen uitgaan??

nee, maar eigenlijk heeft hij dat ook nooit gewild :o
en hij alleen uitgaan? :no: hij speelt liever op zijn pc een spel!!


Uitspraak van verwijderd op maandag 2 mei 2005 om 22:35:

tjah dan moest je de kleine lettertjes maar lezen :[
 
wat snappen vrouwen niet aan de uitspraak:

'ik vertrouw jou wel, maar die andere jongens niet'

duidelijk, simpel. en nee eigenlijk hoef je je geen zorgen te maken omdat ze toch niets doet, maar die andere jongens die doen wel wat en ach laat maar zitten...


vrouwen