Partyflock
 
­ Nederland
HOe versier jij nou een meisje of jongen? Dat zou ik nou wel eens willen weten..! Kom Maar los mensuhh, maar jullie weten "praatjes vullen geen g....."
2 brutus: haha ik zou me kapot lachen als iemand dat tegen me zou zeggen maarja het kan ook anders lopen of je hebt een klap voor je kop of het ijs is gebroken.
Als ik op een jongen verliefd ben, ga en durf ik met iedereen te praten behalve met hemzelf. Komt hij dan op me af, --> wordt ik rood begin te stotteren en zet men eigen een bietje voor lul...

Kheb men vriendje via internet leren kennen en bij de andere was ik zat of ze wilde me echt hebben :-) Hou er wel van als een man n beetje moeite doet.. ( als ik het zelf maar niet hoef te doen ;-) )
nou hoef ik geen jongens te versieren.
heb al een superlief vriendje.
maar toen ik geen vriend had
wachte ik maar af totdat er een leuke
boy op me afstapte
Ik heb nog nooit een jongen versiert volgens mij, nou wil ik dus niet zeggen dat ze allemaal vanzelf komen, maar ben ik veel te verlegen voor.
ik versier meestal alleen als ik teveel gedronken heb..:-) maar als je gewoon je zelf bent en je komt een leuk meisje tegen die jou ook wel ziet zitten gaat het inderdaad allemaal vanzelf..maar ik ben altijd bang om op me bek te gaan en heb al best vaak achteraf gehoord dat iemand mij wel heel leuk vond zonder dat ik het in de gaten had..echt kut om te horen!!!
 
ik versier nooit meisjes, ik ben heel onzeker en durf niet met meisjes te praten. Eigenlijk ben ik een heel verlegen jongetje, maar durf me op internet veel stoerder voor te doen dan dat ik ben, want de mensen kennen me niet.


LOL :D
ik versier nie!ik ga altijd lekker feesten en als er wat leuks op me afkomt zal ik t nie afslaan natuurlijk maar nee heb t te druk met feesten om te versieren!
 
Artiest William Tech
"geloof je in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer langslopen?"
2 Moussie :
Graag gedaan meissie ;)
whehe enne dankje, voor me info :p
Maarre de OGEN van een vrouw zegge me meer dan woorden.......

(k)
slaap lekkers
Ben bang dat ik me bij joo5t en uK moet aansluiten. Ben een beetje te verlegen de meeste tijd.