Partyflock
 
Forumonderwerp · 770821
 
En die persoon heeft al iemand?
Artiest {SHOWLIST artist 46587, 23243}
mja...ik ken het probleem, en ik ben er vanaf kunnen komen door gewoon te bedenken dat vriendschap wel ok is, maar dat er nog meer mooie vrouwen in de wereld zijn....helaas moet je ze dan ook nog vinden :S
 
Indonazn > uhuh
laatste aanpassing door een beheerder
Tja... 't beste kan je afleiding zoeken ? Volgens jouw posts zie je haar elke dag maar je moet gewoon denken aan 'betere' tijden enzo. Vaak uitgaan enzo is ook goed (y).. genoeg afleiding (f) !
 
is een moeilijke onderwerp maar je moet verder kijken dan vandaag en morgen zoek een goeie vrouw die jouw ook leuk vind achter een wijf moet je niet aan lopen alleen in begin maar als ze niet wil dan toch niet op naar de vorgende
Zoeken wil niet echt vind ik... Ik geloof meer in het toeval ;)
kun je niks tegen doen..

ik krijg ook iemand niet uit me hoofd.. hij heeft geen ander .. maarjah dan nog


ik sluit me bij jullie aan..
dan zorg je dat je je hoofd in iemand krijgt!
 
Zit al heel lang met iemand in mn hoofd maar t wordt vanzelf minder.. Ga gewoon verder en probeer er geen aandacht meer aan te besteden (Y)
 
kan er please een béétje normaal worden gereageerd hier? :/
 
DarkSkywise,thanx (y)
Zoek afleiding. Dat is het enige dat helpt
Hoezo iemand niet uit je hoofd kunnen zetten?? Iemand met een beetje zelfvertrouwen, een beetje nuchtere gedachten doet echt niet moeilijk over een persoon meer of minder in t leven.
laatste aanpassing
niet meegemaakt, nog nooit iemand leuk gevonden die al bezet was :)
Goed, graag nu alleen nog maar ontopic en normale reacties. :[ :[ :[
Gewoon genieten van het verliefde gevoel...
En wachten...
Na gemiddeld 2 jaar zijn de hormonen die verliefdheid opwekken op...
 
hmm wel laten merken of weten dat ik hem leuk vind maar ga er zeker niet tussen komen als hij mij dan ook zo leuk vind kiest ie wel voor me en anders zeker uit me hoofd proberen te krijgen :)
lastig...als je weet dat het niet wederzijds is proberen om haar zo snel mogelijk uit je hoofd te zetten!
 
toch proberen te vergeten
Heb ik zelf ook wel gehad idd... Is ff moeilijk maar je moet et toch vergeten en vooral niet er tussen komen idd... Persoonlijk zou ik het niet leuk vinden om als meisjes jatter door het leven te gaan
Dat lukt niet hem\haar uit je hoofd te zeten.
daar moet gewoon tijd over heen gaan.
Dan wordt het elke dag een stukje minder.
Maar vergeten doe je nooit:/:-/
 
Sneu hoor :(
 
Ja das klote... Maar kan je niet echt iets aan doen! Helaas.
 
Zoek afleiding. Dat is het enige dat helpt


ind.. :)
 
Niemand is bezet
 
ik krijg ook iemand niet uit me hoofd.. hij heeft geen ander .. maarjah dan nog


*Dat heb ik nou ook :$*
 
Er word waarschijnlijk bedoeld; 'ik krijg ook iemand niet uit me hoofd.. hij heeft een ander .. maarjah dan nog'
 
Ik vind haar het allermooiste meisje wat ik ooit heb mogen leren kennen,klinkt mischien overdreven,maar dat meen ik uit de grond van me hart.En ze is het voor de rest gewoon helemaal!
Dat is kut en weinig aan te doen. :-/
Werkzaam bij Horetha Events
Artiest Liquid-E
Gewoon ff goed hard met je hoofd tegen de muur aan beuken! :frusty: :jaja:
Want van andermans vrouw blijf je af! :jaja: