Partyflock
 
Forumonderwerp · 766187
 
Pharma Bio-Research

Dit is een bedrijf dat onderzoek doet naar nieuwe medicijnen.
Als voorbeeld:

Onderzoek naar een middel ter behandeling van hartritmestoornissen. PBR-050241: Onderzoek naar een middel ter behandeling van hartritmestoornissen. Gezochte deelnemers: gezonde mannen en vrouwen tussen 18 en 80 jaar. Het onderzoek bestaat uit 1 periode van 11 dagen (10nachten).Vergoeding: € 1183.--

Of



Onderzoek naar een middel ter behandeling van dyslipidemie en diabetes (suikerziekte) PBR-050451: Onderzoek naar een middel ter behandeling van dyslipidemie en diabetes (suikerziekte)PBR-050451.Gezochte deelnemers:Gezonde mannelijke vrijwilligers tussen de 18 en 65 jaar oud.Vergoeding:€ 3700,-.

Ik zit er soms wel eens aan te twijfelen om aan dit soort onderzoeken mee te doen, het levert in ieder geval een mooie smak geld op. (afgezien dat je misschien wel behoorlijk ziek word van de bijwerkingen?! )

Maar als er onder ons mensen zijn die mee willen doen hieraan ( of op de site staan nog meer voorbeelden) kijk dan op www.pbr.nl

Misschien is er iemand onder de PF-ers die er al eens aan meegedaan heeft?
hey ik wil je niet opstoken hoor maar stuur is een paar testers.speedgevalletje
 
Lekker dom wie laat zich nou gebruiken als proefkonijn ja je kan natuurlijk als je toch alle drugs al geprobeerd hebt ook wel eens wat anders doen
 
ik zou dat noooit doen :no:
Een vriend van mij heeft er oit aan meegedaan.

HIj heeft daar drie weken intern gezeten, mocht in principe nog heel weinig. niet roken/drinken/ongeznde dingen eten.

2x per dag iets van bloed afnemen en pillen slikken.

Verder had hij daar een kamertje met tv, en er was een internet hok.
niet heel veel op zich.
Daarna moet je geloof ik nog een paar keer terug komen voor controle.
tis wel lekker verdient..

Maar ik zal het mezelf nooit vergeven als ik dat nu zou doen en lekker geld zou hebben en er over 10 jaar achter komen dat ik onvruchtbaar ben :S
 
Bij nader inzien zou ik me er toch maar niet voor lenen, zulke praktijken :no:
 
Is jammer dat ze geen passende test voor me hebben anders zou ik me nu nog inschrijven :yes:
als je nu na een paar dagen rare bijwerkingen krijgt en ermee wil kappen.. krijg je dan wel geld?:O
 
Uitspraak van O:) ! op vrijdag 12 augustus 2005 om 20:19:
als je nu na een paar dagen rare bijwerkingen krijgt en ermee wil kappen.. krijg je dan wel geld?

kan t je niet vertellen!