Partyflock
 
Forumonderwerp · 762835
­ Nederland
 
Bij Masters Of Hardcore, Unleash The Beast was het geluid van Thialf dermate slecht ! Word hiet nog wat aan gedaan voor de komende MOH de 23ste ?? Ik hoop het wel....de line up ziet er wel te gruwelijk uit !

Ik ben erbij, maar het geluid moet en zal harder en beter moeten ?!
ja IDD geluid moet beter ja dan de vorige keer.
komt vast (y)
neusprobleem ? hoor em nou....Geluidsoverlast betekend het

ja goh ;)
 
[ja IDD geluid moet beter ja dan de vorige keer. komt vast ]

ik hoop het ;) geef niks voor niks 40 euro uit.. de bass wil ik voel :yes: :yes:
 
voelen bedoel ik;) :P
kgeef moh nog en laatste kans, als dit niks is kwa geluid, zien ze mij niet meer op die feesten.
art of dance beloofd wel veel (wel eens gezien hoeveel woorden eindigen op ''ste'' in die nieuwsberichten van hun) maar waarmaken ho maar
Het geluid zal misschien wel een ietsiepietsie beter zijn, maar niet veel want ze mogen toch niet boven een bepaald aantal decibel

Toch iemand die het snapt.;p
anders heb je dalijk nog een piep in je oortjes he de volgende ochtend :[
het moet en zal gewoon harder moeten en ik heb stille hoop da ze da inzien bij dit 10-jarig jubileum........
 
Altijd dat gezeik over het geluid:S
maare wat vinden we van de dj's dan?? als het geluid iets minder is hoeft het niet zo te zijn dat alles kloten is toch?
 
dj's zijn meestal bij MOH wel (Y) dus daar ligt het niet aan :);)

heb je gelijk in :)
 
en zowiezoooo naar afterparty !!

going loco je kunt mij verwachten !!!:):yes:
 
Goeie keus! Neem je ook nog volk mee?
 
denk et wel he ! me maten gaan miss ook ! uuhmm en miss dak met wat mensen van MOH ga die ik daar ontmoet ofzow zie wel ik ga zowiezoo, Thieum !!:respect: Lunatic :respect:

whahah word mooi ! komt goed man ik regel wel wat volk !
 
Ja Tieum gaat dus helaas niet meer door is sinds gisteren bekend. Er is nu een andere goede underground artiest uitgezocht. Bryan Fury. Maar dan altijd nog Lunatic en Hysteria hè;)
het geluid is de afgelopen jaren zwaar kut in thialf maar op thunderdome 99 was het super kunnen ze nu dan niet precies hetzelfde doen als toen????:S
mastersofhardcore.com:
De organisatie, Art of Dance, staat er om bekend altijd goed te luisteren naar haar trouwe achterban. . Extra andacht zal er worden besteed aan het geluid, hiervoor heeft Art of Dance nog wat verassingen in petto.

Het Thialf stadion heeft recentelijk een rechtzaak gewonnen bij de Raad van State, waarin zij vroegen om een verruiming van de milieu-wet. Supernieuws voor Art of Dance natuurlijk, want dit betekent dat het geluid nog beter kan! Het Thialf-stadion was al een van de mooiste locaties, maar kan hierdoor nu tot een van de beste van Nederland gerekend worden.

Klinkt wel veelbelovend... let'z wait and see :D
die praatjes van art of dance kennen we intussen wel
neem aan dat het nu toch beter is...anders gaan ze het 10-jarig jubileum daar toch niet verneuekn:s
Ik hoop dat die ingang alleen wat beter is dit jaar....
en ook daar hebbe ze beloofd wat aan te doen, ut zou mooi zijn als ze het nakomen :D
Ik hoop het echt! Vorige keer was het geluid echt kut :S Anders heb ik mezelf wéér voor niets aangezet om wederom een kaartje te halen.. Maar heb er vertrouwen in (Y)
 
Nix geen line-array gebruiken! Waardeloos geluid! Thunderdome 1999 daar stonden 4 dikke stacks en niets gevlogen dat klonk en voelde heerlijk :D
Bij Masters Of Hardcore, Unleash The Beast was het geluid van Thialf dermate slecht ! Word hiet nog wat aan gedaan voor de komende MOH de 23ste ?? Ik hoop het wel....de line up ziet er wel te gruwelijk uit !

Ik ben erbij, maar het geluid moet en zal harder en beter moeten ?!

------------------------------------------------------------
Daarom je naam cker ook:

hardcore.gabber aka Noisetrouble


neusprobleem ? hoor em nou....Geluidsoverlast betekend het en het is een dj naam....van een plaatselijke dj hier,,, so bemoei je lekker met je eigen naam ofzow....tiesto zuiger....Dennis85


Ten eerste lul ik hier niet over een neusprobleem maar iemand anders... Dus eerst ff goed kijkke voordat je wat doms lult. En ten tweede dan slaat je PF naam toch op je topic onderwerp!

En dat je me tiesto zuiger noemt, dat zegt wel iets over hoe grote boer je bent. Ben 1 keer naar een trance feest geweest rest hardstyle en hardcore dus ik weet niet wat je zit te zeike...

Grote bek voor iemand die z'n 12e feest nog moet meemake
 
hallo hallo hallo geen ruzie :no: zo paar dagen voor de big day hoor 8)8)8) muhaha
psies, en ik heb er wel zwaar zin in... ben alleen bang dat moh zowizo niet zo veel waarde hecht aan geluid, zoals ook moh radio trouwens: 64kbs is echt niet te doen :S, harder kan het nu in iedergeval wel ivm de rechtzaak van thialf die zij gewonnen hebben,... beter? als ze het doen krijgen ze de pluim!, we zullen het zien :D
laatste aanpassing
 
ik heb er ook zwaar zin in :yes:
de bass wil ik voele .. :yes:
MAg het wel hopen de vorige keer was het zwaar kut!
 
jah I know
 
:S:S:S:S:S :bounce: maar misschien dat ze ervan geleerd hebben.. ze zijn immers al veel mensen daardoor kwijtgeraakt..
en dna nog 1 ding als je t zo kut vond de vorige x dan blijf je toch lekker thuis maar nee iedereeen gaat wel weer dus wat zeuren jullie nou?????
 
Artiest The Smoker
jij snapt ut
 
:yes: helemaal! 8)
 
jah dennis...gelijk .. !

schijt ik zie et wel a­llemaal, maar die praatjes van Art Of Dance geloof­ ik niet !

WE ZIEN HET WEL... DENNIS KOM JE OOK­ ??? krijg je een kusje van me okya !? :P

LTRRR­RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR­RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR­RRRRRRRRRRRRRRRHeb er zin Innnn !:) =]=]=]=]=]=] ­kusjes Noisetrouble :P ik hoop dat er noisetrouble­ is bij MOH ofniet dat bedoel je tog dennis ?! ik ­begreep je wel, maar een beetje klote :P:Phahah (K­)(K)
 
nou laten we het hopen dat het geluid beter is dan vorig jaar anders word het echt wel een k*t feest! we zullen zien!!!

(K)
 
heey wendi hier ook jah :P heb me ook even toegevoegs voeg me maar even toe wendi O:)
Kan me niet voorstellen dat het geluid deze keer wel goed is.. Vorige keer hadden ze ook mooie praatjes met zeecontainers enzow..
 
nou en:P:P ik ga lekker los.. alles kapot :yes: ** uhh beetje wausz** :vaag:
 
Geluid in thialf is nooit goed geweest
 
ik vermaak me ook wel :xtc: ik voel me alleen een beetje verkankerd...misselijk etc etc....:@:@ kut zooi maarjah ik hoop dat het goed komt

maar ik ga er zowiezoo heen, word leuk !

hoi hoi :)(K)
najaa we zien ut wel jee!!
Het geluid MOET goed.. Tis maar een keer 10-jarig bestaan dus. Ik wil het geluid van maart 2004 in eindhoven. m'n eerste en beste feest tot nu toe (op de wachtrijen na) :bounce:
geluid is altijd zwaar klotuh in thialf !

en idd in beursgebouw was het beter kwa geluid
Ben benieuwd wat ze vanaaf gaan wegzetten daar...

Ik blijf lekker thuis,
neemt het risico niet nog eens. (4u treinen)
En niet alleen het geluid was kut de vorige x,
de gehele organisatie vond ik maar klote!

Hoop dat ze het deze beter doen,
dan ga ik er weer eens over nadenken om een masters te bezoeken in thialf...
het geluid kan tog niet slechter als in september dus maar ben benieuwd vnaaf
De ingang hebben ze in iedergeval wel verbeterd. Staat nu verder naar buiten, breder en vlak er achteraan komen de kluisjes ook al.

Dus de doorstromimg zit al wel snor!! :yes:

*edit* Die zat dus niet snor!!! :( *edit*

*edit* NU dat geluid nog..... Dat was ook kut! *edit*
laatste aanpassing