Partyflock
 
Forumonderwerp · 762035
Ik wil binnenkort een tattoo laten zetten op de zijkant van mn voet zeg maar..
Lijkt me echt vet veel pijn doen.. Iemand hier ervaring mee??
 
Lijkt mij ook veel pijn doen.. Zag t gister nog op tv. Maar is wel super mooi (Y)

Wat wil je laten tatoeeren???
 
:zoekfunctie
 
Ik heb er een aan de zijkant van mijn been... Een traibel..
 
een kennis heb ook een tattoo op zijn voet en die had heeeeeel veel pijn,, dat komt ook omdat het daar heel dun is
op je arm of been valt het heel erg mee
mijn vader heb ook tattoo's boven op zijn hoofd, daar is je vel ook heel dun en doet dus heel veel pijn
maarja uiteindelijk heb je ook wat
als je iets graag wil heb je het er wel voor over
laatste aanpassing
ik zou t ook heel graag willen maja idd de pijn :x
Heb echt een vet mooie tribal gevonden.. Gedeelte is zwart maar der zit ook btje kleur doorheen.. Ga m waarschijnlijk volgende week al zetten... Heb der wel vet veel zin in!! :jaja:
 
Zal wel pijn gaan doen :s

Dit moet m worden :D alleen die zwarte puntjes derboven laat ik weg...
 
Wel mooi! (y) :D succes!
Ik heb een tattoo op mijn voet :d
Is wel vol te houden :yes:
au...

wel mooi! :)

maar geen geprik in mijn lijf :P
 
wie mooi wilt zijn moet PIJNLEIDEN
 
De pijn is bij iedereen verschillend.
Bij mij viel het wel mee maar mijn moeder vond het wel zeer doen!
Ik heb er 1 boven mijn navel en die deed wel volop zeer!
(K)
Wauw, vind het best wel geil, Heleentje :$

Succes :) (F)
Ik wil een HEEEEEEEEEEEEEEEL klein vlindertje op mijn teen!!!
Echt heeeeeeel mooi!!! :yes:
 
ik neem een paar kleine sterretjes bij mijn heup of op me lies super mooi:yes:
Jah das ook mooi!! Maar dat doet wel zeer :S
Heb een egyptisch oog bij mn lies... En die deed echt vet veel pijn..
ik heb meerdere tattoos en die op mijn voet was het aller pijnlijkst..... ik zou het in ieder geval niet nog een keer doen.
Heleeentje: Leuke tattoo (Y) :-)

Zit er ook aan te denken om er 1 op me voet te nemen, heb alleen nog geen mooie tattoo gevonden :/
En over de pijn maak ik me niet druk, heb al 2 tattoo's dus ik weet wat het is :-)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Heleeentje op woensdag 30 maart 2005 om 21:15:
Ik wil binnenkort een tattoo laten zetten op de zijkant van mn voet zeg maar..
Lijkt me echt vet veel pijn doen.. Iemand hier ervaring mee??

Was ff benieuwd of je m al had.......Maarruhh doet eg vet pijn hoor tog is het de moeite wel waard (tog)?
Heb t nog niet gedaan, was echt vet aant twijfelen, dus kan ik der beter nog ff over nadenken.. Lijkt me ook super pijnlijk..
Maar goed, ben nu aant studeren voor makelaar, dus is kans dak wel s in mantelpakje moet, en dan komt ie boven je schoenen uit denk.. dus zit nog te twijfelen..
Je mag QQ erop zetten O:)

Mag wel.. :aai:

Uitspraak van Heleeentje op vrijdag 4 november 2005 om 13:51:
Maar goed, ben nu aant studeren voor makelaar, dus is kans dak wel s in mantelpakje moet, en dan komt ie boven je schoenen uit denk.. dus zit nog te twijfelen..

:kwijl: als ik een huis bij je zou kopen, zou ik teveel afgeleid worden :kwijl:
ghehe nou als ik er toch wat op laat zetten, denk ik toch dak voor mn eigen plaatje kies :P
 
Ik maak steeds een afpraak van ongeveer 20 min....dan is het wel uit te houden hoor!!! Ik vind je plaatje wel mooi maar waarom zoek je niet een styl uit die je mooi vind en vraagt m of ie wat op je voet wil tekenen? Zo kun je zelf steeds aan geven wat je anders wil en is je tattoo uniek en weet je cker dat er niemand anders is die m ook heeft ;-)
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
mn voet...heb t tot nu toe nog tot mn enkel...maar laat m binnenkort doortrekken,zal misschien wel gevoelig zijn mrja als je t echt wil hebben dan ga je er gewoon voor.
Mjah ben ook niet bang voor de pijn.. Zit er alleen over te twijfelen ivm met mn werk strakjes.. Vind m wel heeel vet namelijk..
Zag laatst een tattoeage bij iemand OP haar voet, 2 sterren! Zag er echt mooi uit!
Uitspraak van Heleeentje op vrijdag 4 november 2005 om 16:00:
Zit er alleen over te twijfelen ivm met mn werk strakjes.. Vind m wel heeel vet namelijk..

wat voor werk doe je/of ga je doen dan?
word makelaar.. En als ik dan wel in mantelpakje oid moet, dan komt ie boven mn schoen uit..
hmm ja idd dan krijg je t wel te zien ja.
dan maar die op mn onderrug uitbreiden :D :p
Uitspraak van Heleeentje op vrijdag 4 november 2005 om 16:30:
dan maar die op mn onderrug uitbreiden

hahaha ja gewoon doen, je moet t toch ergens laten zetten:) (Y)
gheheh psies! Tis echt verslavend :p
nou heh....gelukkig bestaat er ook geen kuur tegen deze verslaving....uhh nou geen geld geen tattoo s dat kan ook natuurlijk hahaha
Tattoos van jou zijn echt vet trouwens!! :D
Das Maori toch? Echt super mooi.. Zit te denken wat ik van de tattoo op mn rug kan maken.. ff kijken wat ze voor me kunnen verzinnen :p
Dank je Heleentje (Y),t is idd Maori;).Wat had je zelf in gedachten dan...heb je al een idee?
neeh nog niet echt.. Heb nu gewoon een tribal, heel standaard.. Wil eerst btje dunner worden, en m dan uit laten breiden, weet alleen echt nog niet hoe of wat.
hmm nou gewoon alles op zn tijd,denk er gewoon even goed over na en als je na 300 keer er over nagedacht hebt dan moet je er voor gaan,of je nou dunner wilt worden of niet :) .
 
gwoon doen :jaja:
wil dr ook nog 1 op me voet..eerst nr 2 nog ffies!
eerst de budha sabs:)
 
Vind het voor een vrouw juist heel sierlijk op haar voet en tegenwoordig kan best veel hoor.......
 
Uitspraak van Mongrel op vrijdag 4 november 2005 om 19:35:
eerst de budha sabs

neehjjj eerst me hartjes :P moet ff flink sparen voor me buddha :$
 
ik heb er eentje op mn voet, maar echt op mn wreef.... doet best pijn, meer als mijn andere tattoos, maar wat maakt het uit? het is maar even en dan heb je em voor de rest van mn leven :D
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 19:44:
Vind het voor een vrouw juist heel sierlijk op haar voet en tegenwoordig kan best veel hoor.......

Tis GEIL :yes: :kwijl:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 21:57:
ik heb er eentje op mn voet, maar echt op mn wreef....

Geil!! :kwijl: :D
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 21:57:
doet best pijn, meer als mijn andere tattoos, maar wat maakt het uit? het is maar even en dan heb je em voor de rest van mn leven

no pain no gain (Y)
Ik heb een tribal op mn voetsch..

deed redelijk pijn... gewoon ff bijten dan is het wel vol te houden hoor !
 
Uitspraak van Mongrel op zaterdag 5 november 2005 om 08:55:
no pain no gain

juistttttttt:D
zie nu ook overal op t station "no pain no gain" reclame dingus van die uhh choco repen (ben de naam ff vergeten)
 
:x stelletje jatters :O
vind ik ook