Partyflock
 
Forumonderwerp · 761679
Filmpje [die film van Paul de Leeuw..]
Wie 's hem aan 't kijken :)..
Op sbs6 :yes:
laatste aanpassing
 
en wie herkent deze gast?



je raad het nooooooooit!!!
 
Zeker , MY GOD, hoe onthoudt je alles?!

Door die film zo'n honderd keer te kijken en al die leuke uitspraken telkens opnieuw herhalen, dan kun je ze wel dromen! ;)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 10:34:
Door die film zo'n honderd keer te kijken en al die leuke uitspraken telkens opnieuw herhalen, dan kun je ze wel dromen!

zeg dat de uitspraken kan ik idd wel dromen en men vriend wordt er wel s gek van ; OW BOB :P
 
"Ja en mijn moeder was miss Kaasschaaf 1934!"
 
Goeiemorge, goeiemorge, goeiemorge, goeiemorge, goeiemorge, goeiemorge, goeiemorge, goeiemorge, goeiemorge, goeiemorge.

GOEIEMORGE, goeie...pfff, ben net wakker en nou al weer hartstikke moe!
Ik bedoel, van Annie werd ik moe, maar hier word ik nog veel moeier van! Je zou weer bijna terugverlangen naar...

nouja, GOEIEMORGE!
 
Dikke vette koppppppeeeeeennnnn!!!!!!!! :D
 
Nou, de mensen van het theater wensen u een prettige voorstelling!!!

FILMPJUUH!!!
 
:respect:
de enige reden waarvoor ik wil schijden is omdat jij me niet pijpt!;)

"heeft u een advocaad? "
"nee ik verdedig mezelf, heb namelijk de bijbel achter me staan" OBJECTION YOUR OWNER:D
 
ja idd, en dat ie dan zn "muts" over zn kop trekt.

"Zo, we kunnen beginnen!"
-en uw raadsman is er ook?
nou nee die heb zich zelf verhangen

zeg advocado zou even tegen mn ex-vrouw willen zeggen dat ze haar kop dicht houd als ze tegen me praat!

:respect::respect::respect:
 
Nee! Nee Sjarrel, ik zeg nu gewoon een keer nee!

Ik bedoel, ik ben altijd zoiemand die ja zegt, ze hoeven me maar te roepen en ik zeg ja, zoals: Oh Annie wil je mn poppetje effe lekker horlepiepen, ja hoor. O nee, Annie was wel weer zo gek en ook al heeft ze een koortslip, ze bukt zich wel!

Maar nu zeg ik gewoon een keertje nee, driewerf nee: NEE NEE NEE! Wat een heerlijk woord!
"nou dan kan je beter lesbisch worden"
Filmpje!! :respect:

Annie en Bob :respect:

Heeeerlijke film! :D
 


En weet je waar ik nou es fijn zin in heb? Ik heb zin om es effe lekker jullie tentstokken buiten te zetten! Daar heb ik nou es fijn zin in!!!
Nou nog een goedemorgen!!
 
En het kan ons toch niet schelen of je het een leuk filmpje vond, t geld is toch al binnen!