Partyflock
 
Forumonderwerp · 756305
wij gasten uit gorinchem zijn het er niet mee eens dat decibel in het lingebos rondt deze rare tijd wordt gehouden 11.00/23.00UUR kom nou op en zeg nou eens eerlijk wat is dat nou voor een tijd voor zo'n feest niet toch hoort gewoon s'nachts te zijn veel gezelliger de gorkumers hier en vooral de vrienden gaan al niet meer alleen maar vanwegen die achtelijke tijd
beterzzzz. Oehhh niets zo lekker als lekker in t zonnetje met goeie muziek een feestje bouwen.
decibel overdag :S
hoe kom je daarbij dan??
 
ja heb dat ook gehoord...
pff lijkt me nou niks overdag decibel :no:
 
Als et 's nachts is kom ik wel.
Overdags niet hoor, dan ken ik net zo goed naar Mysteryland of Defqon gaan.
Zonnetje of geen zonnetje dat boeit toch niet ik ga er denk ik wel heen omdat de vorige jaren altijd vet waren maarrr hoop echt op s 'nachts want dat is idd veel fijner en dan komen de belixhting e d meer tot hun recht enzo en dat ik dan de hele zondag in me bed lig, boeiend , zondag is toch zowiezo de saaister dag van de week dus dan kan je lekker maffe
 
Ja, je kunt gewoon beter een aantal maanden eerder naar Nightmare Outdoor gaan ;)
*Zucht* De Nachtelijke festivals worden jammer genoeg met uitsterven bedreigd.

Krijg al weer nostalgische gevoelens als ik terugdenk aan Mystery Land 2000 en Mystery Land 2001 wat een feesten waren dat zeg.
Decibel 2004 was ook zeker goed te doen 's nachts en ook bij Impulz Festival 2004 kwamen de nostalgische gevoelens weer boven drijven.

Jammer dat de line-up van Impulz Outdoor dit jaar weer een stuk minder is al van vorig jaar anders was ik zeker weer gegaan.

Nachtelijke festivals blijven toch echt supervet hoor ook al was Defqon 1 vorig jaar ook echt vet en het word dit jaar alleen maar beter , 's nachts blijft gewoon beter, omdat er echt zo'n sfeertje hangt wat echt relaxed is en ja weet eigenlijk niet hoe ik het verder moet omschrijven maar het heeft gewoon iets aparts.
laatste aanpassing
 
tja, voor mij dan geen decibel!! Blijf vrij vragen!! vind me baas niet leuk!! :no:
 
haha ja dat is ook nog zoiets...



er zijn veel mensen die zaterdags moeten werken!


das niet zo slim van de organisaties! of nou ja, ik mag hopen dat organisaties wel snachts willen...


maar toch klote
pff fik was 100% van plan om dr heen te gaan maar overdag.. mysteryland is ook al overdag. en defqon.. wil ook wel een x outdoorfeessie s'nachts:yes:
dat het snachts was maakte het juist beetje speciaal...beetje jammer dit
tja, voor mij dan geen decibel!! Blijf vrij vragen!! vind me baas niet leuk!!

heb precies t zelfde probleem... ze vinden t vast niet zo heel erg leuk als ik zo ongeveer heel augustus geen zaterdag kan werken:S:S
nu wordt t dus kiezen tussen decibel en mysteryland... en dat vind ik dus k*t, want wil gewoon naar allebei
niet aanwezig:no:
Ik vind het niet zo erg of het nou s'nachts of overdag is!
Als het maar een tof feest wordt.
 
wij gasten uit gorinchem zijn het er niet mee eens dat decibel in het lingebos rondt deze rare tijd wordt gehouden


8) dat zal de rest denk ik jeuken dame!!


b)
 
de gorkumers hier en vooral de vrienden gaan al ni­­et meer alleen maar vanwegen die achtelijke tijd
­
­================================================­==­=========
Heel mooi, lekker wegblijven PartyPe­opl­e ONLY!!!
En die zagen niet over de tijd, ben­ bli­j dat er in dat achterlijke dorp iets gebeurd­!
laatste aanpassing
 
van

13:00 tot 07:00

Dat zou pas geniaal zijn...

Dat mis ik wel,, net zoals mysterland paar jaar geleden.. Overdag beginnen en door rammen tot de volgende ochtend....

:-) :-)
 
Een feest S'Nachts is altijd wel vetter.. maar dit word zo ie zo toch wel een beuk feestje :bounce: ja toch?
 
Dat mis ik wel,, net zoals mysterland paar jaar geleden.. Overdag beginnen en door rammen tot de volgende ochtend....


hahaha was leuk ja, maar dat mis ik niet.. :no:
me eerste feessie:D mysteryland smiddags om 4 uur beginnen tot zondagochtend 8 uur:yes: whahaha nog nooit zoveel zombiekoppies gezien in me hele leven bijmekaar:P 16 uur feestuh:bounce:
laatste aanpassing
Ik vind t wel jammer dat t overdag gegeven word, veel mensen moeten werken dan... ga er zowiezo wel naartoe! maar snap ook al niet waarom het niet gewoon op de binnenmaas is!
kutzooi!!! dan zal het vast wel minder gruwelijk zijn als vorig jaar.
 
Vorig jaar naar decibel geweest en dat was men 1e nachtfestival. Was echt een wereldfeest, echt super bruut. Defqon vond ik zelf ook erg vet en dat was mijn 1e festival overdag. Dus ik denk dat Decibel overdags ook super bruut wordt. Maar natuurlijk had het beter geweest als het 's nachts gehouden werd. Maar hier in de buurt zijn het nogal zeikerds wat betreft feesten dus we mogen al blij zijn dat het gehouden mag worden!
laatste aanpassing
 
Dit jaar veel groter iig :9

Moet goed te doen zijn.. b)
Moet goed te doen zijn..


Can or cannot be done, that's the question...
(by Wambiam Tietspeare)

;)
laatste aanpassing
Beetje jammer dat het overdag is...
Overslaan dus dit jaar!
Heb vandaag een mailtje gehad van B2S over Decibel Outdoor! Het wordt gehouden in het Lingebos te Gorinchem van 11:00 tot 23:00! Line up word nog bekend gemaakt!
 
Damn, weet iemand waarom het niet meer in de Binnenmaas wordt gehouden?

Als je dan naar een andere locatie gaat ok...Maar ook nog is overdag...:(

Beetje jammer b2s, line-up interesseerd me niet eens meer, ben niet van de partij.
heel jammer inderdaad van die tijd, heb het persoonlijk ook liever s'nachts, maar door die k*t overheid enzo wordt het voor organisaties een beetje onmogelijk gemaakt om s'nachts feesten te organiseren,

bedankt weer;)

en iedereen spreekt hier van een zonnetje op zijn of haar gezicht, maar wat als het nu regent? das minder zou ik zeggen
laatste aanpassing
jammer dat bijna elke buitenfeest nu overdag is,vind t s'nachts wel wat hebben.
Op Nightmare outdoor na btw!
was beter snachts maja nu wel 12uur lang feesten op decibel ent ja de locatie nog nooit geweest:D en der rijden genoeg bussen dus das wel relax:)
 
Het leuke van Decibel was júist dat het 'S NACHTS was...
:/
 
LEIPE poep:(
ik ga nog steeds mar kvind t stukke minder leuk
fuckin hell.... weer vrij vragen van me baas..:S:S
zullen ze weer zeer op prijs stellen, not...
maja, ben er vast wel, maar snap niet dat ze t overdag doen, maar goed
 
Dit feest is dus ook alweer verziekt!

Locatie kut
en tijd al helemaal drama

Laat het gewoon lekker zoals het was! Lijers!
 
wilde ook zeker gaan.

geen hardcore in het licht voor mij.... '

beter donker dan licht:-)

errruuggg jammer!
 
Voor alle techno gangers. Check eens de agenda 20 Aug Frontline The festival by freaks for freaks.
Als men nu eerst eens afwacht hoe het is om overdag op Decibel Outdoor te stampen. Dat gezeik vooraf ook altijd :-P. Als het tegenvalt achteraf dan mogen jullie oordelen ;-)Zo moest het even kwijt :-)
 
idd erg jmmr dat het geen n8 festival meer is :( vorig jaar was echt helemaal top :D magoe.. ben beniewd naar de line-up..
Not done :( heb er gelijk iets minder zin in... zonde
 
Als men nu eerst eens afwacht hoe het is om overdag op Decibel Outdoor te stampen. Dat gezeik vooraf ook altijd

Verstandige post!! (Y)
 
Nah dit kennen ze echt niet maken, vorig jaar decibel geweest, 's nachts op een outdoor feest..GEWELDIG!!
mja ik zie de bui al hangen, na defqon en dominator kan ik ook al niet thuis komen en nu zorgt decibel voor nog meer problemen :S
nja ff line up afwachten dan maar....
 
Jammer dat het overdag is
 
Nou overdag kan ut best leuk zijn feesten, kijk maar eens naar Dancevalley en Mysteryland!! :jaja:

Ik vind ut een goeie set om ut ff uit te proberen, maar ik had ook liever gehad dat ze ut gewoon weer in R'dam hielden!! Dichterbij en ook leuke locatie!! :bounce:
Leddie> vond ik ook eigenlijk wel hahaha. Maar goed mensen blijven zeggen dat ze het jammer vinden dat het overdag gehouden wordt, dus eigenlijk schiet het ook niet op wat ik er neerzet ;-)
 
Lekker gaar zeg.. geen Decibel meer op binnemaas.. en dan nog overdags ook.. :nee: :vaag: :|

Word dus geen Decibel meer voor mij...
 
Misschien dat het decibel alleen maar ten goede komt!