Partyflock
 
­ Nederland
 
Goed, de plannen waren van HousePande en de uitwerking komt van een aantal. Het plan is dus om te gaan lasergamen met een aantal gezellig PF'ers. De datum word nog nader bepaald, maar word waarschijnlijk gewoon een keer een gezellige avond.

De bedoeling is op te gaan lasergamen bij LaserQuest op de Biltstraat in Utrecht, dit is het meeste centraal en het is een leuke Lokatie.

Wil je mee, meld je dan hier aan.
De volgende mensen zijn al aangemeld en gaan mee:
- Trippy
- HousePanda
- Daan
- Maggy
- Sjeez
- Miech
- Eva
- Kamaya
- kaliman
- she
- Rambo
- Chepter
- Electra
- Gekhous
- Jossa MrFeestbeest
- Franka
- Snackyman
- a-clipse
- Sumo
- Indian
- Kimst*r
- j0ssE
- Mr. Sossa
- Bouncing Boy
- Hyperactive
- Saiwin
- Frindo
- djkali
- uK


De kosten voor het lasergamen bij 1 game van 20 min. zijn ongeveer 7.5 euro. Het is nog in overleg/bespreking in het andere topic hoe de indeling gaat worden.
De inschrijving is tot Zondag, wees er dus snel bij

Wil je mee, meld je dan hier aan.
De datum is geworden de 26e op een woensdagavond dus. Ik stel voor om daar met zijn allen om 19.00 uur af te spreken. En vanaf daar gezamelijk The Quest te betreden :)
 
Doe dat ook maar lekker zelf dan :P
mooi opgeerkt trip!
ja damien gebruik nu je adminpowerrrrrrrrr dan ook maar ff:p
Heb ik toch al gedaan

Pff,

Ik kan dus echt niet doordeweeks naar utrecht ff
 
*Daan shoots HousePanda with a big lasershit in his asshole en HousePanda starts crying*
 
2 gekhous>

wuehahaa, you're the man (Y) :D
 
hehehe, danku danku!!
 
Hmm.. Ik ga ff proberen vrij te regelen donderdags. Lijkt me wel supergezellig !!
ja lijkt mij ook wel want zoveel pfers ken ik nie en zo kan ik ze mooi leren kennen!
 
= woensdag Joost, niet donderdag
 
Zo dan, heb me er toch een potje zin in :D

ga zo eerst ff samen met Daan een voorproefje nemen in een tent in Amsterdam heheheh :D
 
jah het liefst op een vrijdag jah

datum wie nu staat is verders wel ok alleen dan ietsie later misschien moet ook nog reizen dan

bvd
 
Anaal moet meekomen vanavond :D
Woensdag vind ik ook een goed idee zet me ermaar tussen :D
 
Boycot Snackyman, Daan 4 president :D
 
snackyman :D ga je mee vanavond ? we hebben speciale guest :D
 
LOL :D
 
Count me in and get ready to lose...
Artiest Sjeez
Ik ga zo lekker alvast oefenen :P
I'll destroy you all (6)
ik win dan toch wel want ik kan niet mikken dus als ik op de muren mik dan raak ik vast wel iemand omdat ik dan zo slecht mik dat die straal toch ergens anders uitkomt dan op de muur:p
7 € is goedkoop man!!
hier in amsterdam is dat veeel heel veel duurder
Count me in :D
 
ach, ik ben slecht in dieptes inschatten (ogen beetje slecht) maar ill give it a 'shot'
miech gaan we dan samen op de muur richten?
 
ja is goed, en als we erg zuigen, verzinnen we wel iets anders;)
gehehhe jah is goed hoor!
 
*bloos*
 
Volgende morgen heb ik 100% zeker koppijn Bas, vandaar de donderdag vrij :) (Als het lukt :S !!)Woensdags kan ik toch wel wat eerder weg denk ik. Mooi met de trein. Hoppaaaaaa. BAM BAM BAM !
:P
de groep is nog nie zo heel groot!
er moeten natuurlijk wel veel pfers meegaan!hoe meerzielen hoe meer vreugd:d
 
groot genoeg iig om eventjes een potje 'real life unreal tournament' te spelen;D
oewwwwwww
 
ik moet ineens aan Dee Dee van dexter denken haha:)
Dus het is woensdag 26ste, om 7 uur in de Biltstraat, bij dat Lasergedoedinggebouw?!?!?!?!?

IK HEB ER ZIN IN!!!!!

Maar Miech en She, mag ik dan met jullie meedoen? Ik kan ook niet zo goed richten, doen die mannen altijd! :devil:
waarom dat dan weer!

*me is gonna win:p*
2 maggy: jij wel hoor:d
 
"what does this butt'n do?"

Miech dood ;)
 
haha gekhous begrijpt hem

quote she: oewwwwwww

meeste gedane opmerking door Dee Dee: oewwwwwww what does this button do

maggy>> uhm 2 vrouwen? uhm tja ehh OK geen probleem:D
 
ja, ben een verwoed CN-kijker
ow oke dan weet ik dat ook weer!
ik lijk ook heel erg op d'r dat scheelt!:p

en over die 2 vrouwen miech kun je dat wel aan je begon net al te blozen:p
 
ill try:) maar maggy wil toch kamayo, dus ik denk niet dat ze komt. mooi voor jou, heb ik 100% aandacht voor je:D
oeeeeewwwwwwww:p
 
what does that butt'n do??

oh, daar maak je het plafond mee wit ;)
Kamaya is het Miech! En ik kom wel! Maar jullie moeten hem wel heel laten, want anders heb ik thuis niets meer aan hem en da's nou net niet de bedoeling! Als je begrijpt wat ik bedoel! :devil:
gehehhee dus je doet nog wel mee met muurtje richten maggy?
Natuurlijk, maar ik denk ook voortdurend trillend op de grond liggen! ;-P
Dan gaan we stiekum groepjes maken en maken we iedereen af!!!! Gnegnegnegnegne...:devil:

Nee hoor! Dat zou niet eerlijk zijn!
 
al gedaan en gereageerd, een beetje dubieus hoor maggy als ik het met dit topic vergelijk:);)
ik wil ook ik wil ook ik wil oook!!!!!!!!!

trippy zet mij ook maar bij dat lijsie want maggy vind dat ik mee moet dus ga ik ook........haar eens ff lekker laten trillen
hier is de stem van Maggy ( die heb ik nu aan de telefoon)

nee sander dat gaat kamaya al doen :devil:
nou lekker is dat....wil jij een triotje ofzo!!!!!!!!! hij blijft t toch ook niet slapen