Partyflock
 
Forumonderwerp · 734146
 
23 april 2005 is er weer een Masters of Hardcore in Thialf....
Leuk zou je denken, zou het vast ook wel wezen als het geluid niet zo denderend kut zou zijn...
Aan de ene kant wil ik dus wel heen, maar aan de andere kant vind ik €45 dan wel erg veel als het geluid bagger is (en ook het openbaar vervoer naar leeuwarden maar daar hebben we het nu niet over)

Dus om een lang verhaal kort te maken, zou je toch naar Masters of Hardcore gaan (of een willekeurig ander feest) terwijl je weet dat het geluid bagger zou zijn? (In dit geval dus Thialf maar dat kunnen ook andere lokaties zijn!)



(mmmm, heb je toch weer 2 langere verhaaltjes ;))
 
nouw vond ook dat er naar mijn idee mindr speakers dan vorig jaar hingen..


verder vond ik de podiums voor in beetje triest dat ze alleen voor vips waren breng of meer kaarten uit voor vip zijn of stop er gewoon mee
thialf word niet echt populair gemaakt door de organisatoren... hang er 3 keer zoveel speakers neer en reken maar dat je mooi geluid kan krijgen... net als in enkele posts hierboven, denk ik dat ze dr niet genoeg aandacht aan besteden.. €€€€ that;s all...

ik ben er voor om een aktie op te zetten en een feest helemaal in de soep te laten lopen..(kaartverkoop negeren...)
ik ben er voor om een aktie op te zetten en een feest helemaal in de soep te laten lopen..(kaartverkoop negeren...)

met de mensen die er een keer bij geweest zijn moet dat wel lukken