Partyflock
 
Forumonderwerp · 731339
doe je dat wel is? en hoe vind je dat? of zou je dat liever niet doen

ik zit te twijfelen namelijk of ik dat zaterdag met die jongens mee zal gaan of niet
Waarom zou dat niet kunnen? Is dat abnormaal ofzo? :/
 
Als je dat gezellig vind, waarom niet?
 
ik ga bijna altijd met alleen ma jongens, is wel gezellie
 
Wat boeit da nou in godsnaam??
Ben je bang dat anderen dan denken dat je een slet bent ofzo :/ laat ze lekker denken joh!

Ik kan beter met jongens omgaan dan met meisjes ( op paar uitzonderingen na natuurlik :lief: )...
Jongens doen tenminste nie vaak moeilijk enzo, heerlik
laatste aanpassing
 
ik lees hier wle erg veel #met jongens is gezelliger#
vraag ik me af of je wel de goeie vriendinnen hebt, ik ga echt net zo lief uit met alleen meiden of mannen :D boeit me niet, maar met mijn vriendinnen vermaak ik me zeker (y) nt zo goed :bounce:
 
doen :jaja:
is leuk, als het leuke jongens zijn ;P
 
altijd gedaan, en altijd naar me zin gehad
Ligt er gewoon meer aan of t leuke mensen zijn. Geslacht is dan niet zo heel belangrijk...
 
Alleen met mannen, alsof dat gelijk heel anders is, dat valt best mee! Is gewoon onwijs gezellig!
Je moet alleen niet verwachten dat er gemakkelijk mannen op je af komen :/ :P
met jongens feesten is echt veel beter! Heb paar keer gedaan! Echt beter als met meisjes die de hele tijd aan je lopen te trekken enzo...
gewoon doen als ze leuk zijn!

krijg je d'r gratis bescherming tegen irritante gozers bij

als je vreemde mannen wil versieren moet je het natuurlijk niet doen, dan kun je beter met een paar vriendinnen gaan.
 
Echt beter als met meisjes die de hele tijd aan je lopen te trekken enzo...

Haha! Met wat voor meiden ga je uit dan?
 
Joh, ik ga heel vaak stappen met alleen maar jongens. En ik vind het heerlijk!! Geen onderlinge "concurrentie" zeg maar en gewoon slap geouwehoer!!
af en toe met alleen maar mannen uitgaan... heerlijk! dan ben ik even one of the guys, alhoewel mijn beste vriendinnen ook lekker halzig kunnen doen en niet zeikerig zijn!
 
met alleen jongens stappe is heel gezellig hoor..:)

gewoon doen dus :yes:
Ik stap ook heel vaak met alleen maar jongens en ik kan je zeggen dat dat heel gezellig is!! :jaja:
 
Ik deed dat heel vaak, heb ook vrij veel mannelijke vrienden vandaar. Heel gezellig! :yes:
 
gewoon doen.. is super gezellig
Tuurlijk gewoon doen!! is lache joh, echt onwijs gezellig
 
Ik heb alleen maar maten ;) .. en dus genoeg bodygards bij me tijdens een avondje stappen.

(Y)
Ik ga heel vaak stappen met alleen maar jongens, gezellig juist!! :d
 
Het is echt gezellig....die jongens hebben gewoonweg veel meer humor :D
 
Ik be een keertje gaan shoppen met alleen maar dames..

dus uitgaan met alleen maar dames is hetzelfde..

niet succesvol:no:

je word buitengesloten als jongen zijnde en als meisje zijnde word je gezien als lust object en is de wedstrijd "" wie krijgt je in zn bed" je kan bete met nog een vriendein gaan en dan een van jullie de bob is:P

is andersom ook hoorO:)
 
hahaha:D als er maar een Bob is, dan boeit het jou allemaal nie meer;)
laatste aanpassing
 
Dat is heeeeerlijk :yes: Veel aandacht en gratis drank :P
 
ehm, nee ik drink niet..als er een dame/heer nuchter blijft kan dieerop letten dat de andere geen domme dingen oet en/of er geen misbruik van de situatie word gemaakt
 
(Y)...het moederfiguur van de groep;)
 
Ik ben tegen alcohol om die reden dat je dus minder controle hebt en vandaar mijn antwoord
Dat is heeeeerlijk Veel aandacht en gratis drank


fijn dat er ook nog eerlijke mensen zijn :D

ps. als er nog een groep lieve meisjes is wat er één jongen bij wil hebben :D ....
 
boeiuhnd.. ik doe dat elke zaterdag..!!
 
uhhh ik ben eigelijk ook bijna altijd met de jongenss
heb ik ook een hele tijd gedaan!! En nu zijn dr ook lieve meisjes bij :lief:
 
Is echt erg gezellig:)

Kan het iedereen aanraden (y)
 
Gewoon doen:yes: Zelf ga ik ook meer met jongens om als met meisjes;)
laatste aanpassing
Ik be een keertje gaan shoppen met alleen maar dames..

dus uitgaan met alleen maar dames is hetzelfde..

niet succesvol


Uitgaan en shoppen is niet hetzelfde. En als jongen gaan shoppen met meiden is het domste wat je kunt doen. Krijg mijn eigen vent zelfs bijna nooit mee als ik wil gaan shoppen, laat staan dat ik nog wat vriendinnen mee zou nemen. Denk dat ie helemaal gek wordt ;)
Gaat prima! Altijd heel gezellig!

Ben dit jaar zelfs op vakantie geweest met 9 mannen en ik moet zeggen dat het een geweldige vakantie is geweest! :yes:
laatste aanpassing
jongens zijn niet te vertrouwen


Eindelijk eens een meid hier op PF die weet waarover ze praat! Heeft lang moeten duren, woord is eruit! A feel a happy end for womenkind! :-)
 
ik zou niet weten waarom niet:/
beste claire

je moet ook niet met je vriend gaan shoppen als jij kleren moet hebbben. dan wordt hij idd gek. maar t is wel grapsig als je met hem gaat shoppen als hij kleren wil hebben!

en idd uitgaan is niet zelfde als shoppen.
hmm, k ga zo goed als altijd alleen met jongens stappen :/
en vermaak me altijd prima (y)
 
supergezellig met alleen maar jongens!! tenminste geen gezeik van meiden die niet alleen naar de wc durven ofzo..of die de hele tijd aan je hangen..
geef mij maar mannen hoor!!
ik vond t altijd super leuk!! :jaja: gewoon gezellig als je met iedereen goed op kan schieten, waarom niet?!
ik had eerder altijd meer vrienden dan vriendinnen, we hadden altijd een vast groepje van 5 jongens en ik, soms gingen er wat meisjes mee, maar ik vond het het gezelligst met alleen die jongens :)
 
:yes: niks mis mee toch
 
soms is het nog leuker ook :jaja:
 
Waarom niet

Doe ik eigenlijk bijna altijd!
Mn zusje gaat meestal ook mee met mij en mn vrienden.. Ze vermaakt zich meestal uitstekend (Y) Vaak ook wel andere dames bij maar ze is ook weleens in haar eentje.
 
nou dat maak toch niet uit, ik ga heb voornamelijk ook alleen maar mannelijke vrienden en 9 van de 10 keer stap ik ook alleen maar met gasten :) das nie terg hoezo zou dat :D
ik kan over t algemeen beter met jonges overweg als met meisjes... (mijn zusje (L) natuuluk niet meegerekend)
dus meestal ben ik tusse de jongens te vinden