Partyflock
 
Forumonderwerp · 728762


Neophyte DVD presentation on Nightmare NEODVD001
Neophyte, one of the leading men in past and present hardcore, have been active in the hardcore scene for 13 years this year. To celebrate this, Mid-Town Records will release their first official DVD in january 2005 containing Neophyte's complete story of thirteen years of terror with very personal footage of Neophyte on the road, explicit behind the scenes material, loads of gigs they performed at and ofcourse.... how they got their reputation of being the hardest men in the scene (and we mean not only on stage)!!

The very first copy of this DVD will be presented an handed out to Neophyte at A Nightmare in Rotterdam on the 11th of December, in the Early Nightmare area at exactly 00.00 by..... Darkraver!! After the presentation of this soon to be legendary DVD, DJ Neophyte will perform his one hour DJ set. So make sure to be in the Early Nightmare area at midnight to be part of a historical moment!

lijkt mij een erg vette dvd
 
ja sowiezo was het toen 'nieuw' tja was natuurlijk een verassing voor die Duitsers,kippevel moment!!!!!!!
Dan ben je wel ff trots op je Maasstad B)
Whaha..

En wat deden ze bij zo'n feest in Italy?
Daar stond als ondertiteling, let op de dansstijl van de Italianen..

Waren ze daar aan het pogoën? :/
 
ja :/ pogo :[ wrong influences!!!!!!!!
Dat bewijst maar weer eens, dat ze hier echte wannebe's zijn O:)

De Italianen waren veel eerder! :[
 
hahaha dat sowiezo :p

stukkie Fresh Fm B) hahahaha toppie
Echt wel, slopen ze die hele TL-balk 8)

En dat stukkie: 'Waar is Jarno?'

Jarno ligt ondertussen in een ambulance, met een gebroken arm O:)
Dat stukkie van Fresh FM is ook wel lachen:p!
 
het meeest lache;

'het zondag-middag matiné'

hahahahaahahahahahahahahahahah ge-wel-dig!!!!!!!!
stukje van fresh fm en tmf hakkuh zijn zeker lache ja.

vind het wel een gave dvd, goed geluid alleen hadden er wat meer stukjes van feesten op mogen staan van mij.
ga van de week de cd halen.

:respect: NEOPHYTE :respect:
 
Echt een pracht DVD :worship:

Jarno met ze droge opmerkingen :D Prachtig..
In t begin met dat Oud & Nieuw feest is ook vet, als die Bassspeakers aangaan.. Danny helemaal los :D
 
1993 de goeie ouwe tijd :yes:
 
is neophyte een hardcore groep ofzow?

hij is echt vet die dvd :yes:

Alles Kapot kan je binnenkort aanvragen op The Box, in het programma, Rhytymnation op vrijdag van 21:00 tot 2:00! Ik heb zoiets wel vernomen.

dat ze bij the box maar sterven
dvd is cker vet heb hem ook sinds vandaag

me tattoo en me auto staan der ook mooi op :)

thnx danny:P
Ik vind het tofste stuk met die hekken. Komen er van die security mannetjes, trekt Jeroen doodleuk dat hek weer naar beneden. En ook met fresh fm, nog nooit zoveel verbouwereerde koppen gezien. :D

En christus, dat duitse publiek ging los. Eerste optreden en dan zo veel gekke mensen voor je hebben, ziet er echt geweldig uit. :D
 
dat ze bij the box maar sterven


:s Neophyte wil tog op tv komen?

BOEIEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!

altijd dat anti-commerciele gezeik!!!!!!!!

Je moet juist blij zijn dat hardcore weer groot is ;)
 
En christus, dat duitse publiek ging los. Eerste optreden en dan zo veel gekke mensen voor je hebben, ziet er echt geweldig uit.


In t begin met dat Oud & Nieuw feest is ook vet, als die Bassspeakers aangaan.. Danny helemaal los


Als in het éérste filmpje die bass er later wordt ingeknald Heel vet, hoe die mensen dan uit hun dak gaan


voor alle ontwetende mensen ; dit is 1 fragment waarin de jongens een stuk componeren op de Amiga(Protracker) wat ze in Duitsland te Muchen op Ouwejaarsavond 93 ten gehoren gaan brengen,waarin Rotterdam aardig gepromoot word en het publiek helemaal los gaat,er word zelfs in gehakt :bounce:
Toen kwam ook het hakke op,mensen wisten nog niet hoe ze los moesten gaan,tja t fanatisme van toen drrrrruuipt er vannaf!!!!!!!!!!!vroeger was alles beter!!!!!!!duidelijke zaak :yes:
 
oja en geen wazi's toen :bounce:
Jammer dat ik toen te jong was om dat optreden mee te maken, maar als ik toen de leeftijd had was ik zeker wel als een gek losgegaan!
 
denk dat je nu ook los zou gaan hoor :yes: 100000% zeker!!!! alles overstuur!!!!!!
laatste aanpassing
Ja dat is zo als ik die fragmenten nu zie. Al die oude beelden brengen weer jeugdsentiment:)!

Laatst op Nightmare tijdens de set van DJ Neophyte voelde ik me weer 7 jaar jonger.
 
(y) goeie ouwe tijd :yes:

Vind het tegenwoordig allemaal zo 'normaal' heb geen speciaal gevoel bij feesten terwijl ik dat jaren terug nog wel had,maar ja da's echt de muziek ook,niks leuks meer aan vind ik :/ plus die pogo/wazi's en helga's KOTS!!!!!!
Ja, dat is idd zo. Die pogokleuters/wazi's die onze scene kapot willen maken met hun stoere statements! Dat mogen ze maar lekker in een voetbalstadion doen of bij hun opa of oma thuis!
laatste aanpassing
 
:S Neophyte wil tog op tv komen?

nee niet neophyte wil op tv, dat was toch bodylotion die op tv wilde komen. jij verwart die 2 nu effe ;) bodylotion doet neophyte vaak na en die komen op tv :P
bron:dvd 13 jaar terreur hoofdstuk 13 ofzow :P
laatste aanpassing
Wat is die dvd vet !! haha leg elke keer weer in een deuk !!! :bounce:
 
vette mixcd ook..
laatste aanpassing
 
Neophyte op TV? Hun? Nee dat zijn bodylotion.. Kijk het zijn geen vrienden van ze, maar ze zijn wel gezellig :D

Oja, hoe irriteer je EviL Activities.. Prachtig:D


komt volgens mij nog een 2de DVD ook, helemaal aan het einde zie je nog een stukje Neophyte in Rusland, met als ondertiteling "Volgende keer gaan we hier verder".. Hopen dat ze dan nog meer oude beelden hebben :)
Heb de DVD van de week gezien... Vind hem echt geweldig !! Helemaal toppie ...
Was die gasten allemaal wel niet bereikt hebben (en gesloopt uiteraart)

:respect: Danny, Jeroen, Jacco en Robin :respect:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 64609, 52148, 62316, 34978}
top cd !!!!! :)
 
THIS is hardcore from Rotterdam!!!!!!!
echt lekkere cd:d
Heb net een mailtje gehad van Mid-town. Daarin staat dat de dvd van Neophyte op de 9e plek staat in de officiele muziek dvd charts.

Alles Kapot kan je alleen vrijdag op The Box aanvragen op het programma Rhythymnation van 21:00 tot 02:00. De clipcode is 363.
laatste aanpassing
 
Waar kan ik een rip vinden, ga hem niet kopen, beetje betalen, voor wat beelden :P
 
(n) nep gabbertje
ik koop altijd alle cds O:)
 
(y) ik ook,alleen heb ik al bijna alles wat ik wil ; ik hou van de ouwe hardcore B)
laatste aanpassing
 
kheb alleen de CD tot nu toe... DVD komt er nog we­l
CD is super!! :respect::respect::respect:NEOPHY­TE:respect::respect::respect:
THIS is hardcore from Rotterdam!!!!!!!


:no: beetje bij de les blijven he dit is hardcore uit "Schiedam" :P
 
Kome we uit Rotterdam
Rotterdam Gabber
Wereldstad

allemaal nummers van Neophyte ;)

en sowiezo schreewd Danny op hun 1e befaamde optreden in Munchen ; "This is hardcore from Rotterdam!!!!!"
 
ik ga de cd zeker halen... heb op neophyte.nl de video clip gezien van alles kapot...


hahahaha die danny met lang haar
 
@apc
danny roept t zelfs 2 keer,haha geluids man die de bass niet aan had gedaan.

trouwens dat aussie jasje van danny,echt gruwlijk wreed.

mooiste vindt k met de 2 gozers in ierland,dat jeroen gaat feesten met die scotten.
 
de dronken geluidsman ja 8)
 
mooiste vindt k met de 2 gozers in ierland,dat jeroen gaat feesten met die scotten.


hahaha (y) idd,dies goed ja
beetje bij de les blijven he dit is hardcore uit "Schiedam"

Schiedam West ;-) :p
 
beetje bij de les blijven?
ze roepen toch echt ROTTERDAM dat ze afkomstig zijn uit schiedam is een ander verhaal.

dus darien kelly vertegenwoordigt ook niet rotterdam? :D
 
nou idd!!!!!!! :9 Stunned Guys tog ook niet?Scott Brown tog ook niet?