Partyflock
 
Forumonderwerp · 723418
­ Nederland
Het was weer een feestje eerste klas :P alleen helaas kon ik de bus niet meer vinden. En was natuurlijk de accu van me foon op... Ik ben opzoek naar het emailadres of foonnummer van het meisje wat me geholpen heeft met vinden, natuurlijk weer zo stom om niet gelijk ff te vragen :'(

Als je dit leest, thanxyou en hoe ben je zelf thuisgekomen ;) (K)
Ik vond de muziek erg lekker iig~! En het is toch beter als ze zo'n zaal dicht gooien, anders krijg je binne alleen maar mee irritatie's. Zorg gewoon dat je optijd klaarstraat.
Vertel werd er volgens mij ook niet normaal veel gebruikt, om ha;f 10 zag ik de eerste er al helemaal verrot bijlopen.
Maar voor mij een super lekker feesje en PET Duo is echt té vet!! Beste van de hele avond...
 
Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
PET Duo is echt té vet!! Beste van de hele avond...


Helemaal met je eens, wat een set :kwijl: ...

Prachtige performance ook, helemaal op elkaar ingespeelt... Kerol heel druk met rare geluidjes en sampletjes, vrouwtje heel rustig er naast... ze kijkt hem aan, wijst naar dr mengpaneel en ramt er toch een beat doorheen... Echt te gruwelijk, fan voor het leven :yes:
GATVER vond het idd erg smerig dat die gasten steeds achter dat gordijn zaten te zeiken (maar ook begrijpelijk met die lange wachtrijen)
snap ook niet waarom die gordijnen daar hingen was wel de ideale plek om even lekker uit het zicht te staan en weet ik veel wat allemaal te doen
jammer dat dat neukende stel niet achter het gordijn ging staan
het beeld staat nu bij sommige nog op het netvlies gebrand geloof ik :p
 
GATVER vond het idd erg smerig dat die gasten steeds achter dat gordijn zaten te zeiken (maar ook begrijpelijk met die lange wachtrijen)


dat verklaart mijn natte broek aant einde 8).....heb achter die gordijnen meerdere malen lekker jointje gerookt namelijk;)
 
Vooral ook leuk dat iedereen vervolgens gewoon weer achter die gordijnen ging zitten 8) << edit, Milos eikel :D

Yassie, volgens mij heb ik jou gezien bij de McDonalds vlakbij Breda... Voor ILT (Y)
laatste aanpassing
 
Ik heb me prima vermaakt ! (y)

Jammer alleen van de dichte zalen en de taxi's .. muziek maakte alles goed gelukkig :D
Marco Bailey draaide echt GOED!!! Weet niet hoe ik zijn stijl het best kan omschrijven.. Spacey techno?? Veel vage geluiden en toch ook opzwepend..


Mooi..dan toch niet voor niets kaartjes gekocht voor dat techno feest :)
 
MARCO BAILEY was TE VET!! Carl Cox was ook goed!! Verder echt jammer dat t zo fucking druk was..Prodigy gemist..Rush gemist..Dave Clarke gemist.. :nee:
Haha en t blijft lachen drugsgebruikende belgen :D :respect:
laatste aanpassing
da_bramos 15 november 2004 00:31
FUCK DE COMMERCIE!
- kaarten voor 40 euries is verdomd weinig als je het vergelijkt met id-t >>> 60 euries voor tiesto (1 dj)


Vind je? Ik was vorige week op TIC Hasselt. Dat feest wasnet zo duur als ILT (want Belgie is geowon goedkoper, dat kun je sowieso al niet vergelijken met NL). Maar als ik toch zie wat een verschil...ik heb daar een geweldige nacht beleefd. Niet te druk, op de herenplees boven na was alles prima geregeld en het geluid was subliem.

Als ik geen zaal in kan, bijna van mn eigen ga door de hitte terwijl ik ramnuchter ben en echt vet wordt lastig gevallen door allemaal Neanderthalers vind ik dat ik best mag zeggen dat ik t een schijtfeest vond.

Maar goed, dat wist ik vantevoren al. En het boeit me ook niet. Ik ing voor Prodigy en die heb ik gezien.

En gratis water? Het is al erg zat dat dat als een luxe gezien wordt. Als je zag hoe verrot en vertyfd de mensne erbij liepen en hoe fucking heet het was vind ik t niet meer dan normaal. Als ze dat niet gehad hadden waren dr nog veel meer mensen nok gegaan. Als je volk aantrekt wat zo slecht zn eigen grenzen weet denk ik dat je niet anders kan. heb nog nooit zoveel mensne tegen de vlakte zien gaan, te ranzig gewoon.

Pfff nee echt, kan daar slecht tegen, als je wat negatiefs zegt gaan de mensen die t WEL vet vonden gelijk zeggen dat je niet moet mauwen.

Ik bouw altijd zelf ene feestje, dat heb ik za. ook gedaan, heb alleen maar met een vette smile rondgelopen maar was blij toen ik om 03.00 weer buiten stond. Ik had al de beslissing gemaakt nooit meer naar dat feest te gaan en als Revo niet uitverkocht was geweest was t niet eens in me opgekomen. Was puur vanwege de Prodigy. En dat wads ook gelijk t enige positieve aan t feest.

Jammer dat ik Varelagemist heb, hoorde ik goeie verhalen over maar ook die zaal was volzet. Als je dan bij die minimalshit uitkomt van Hawtin waar je niet van houdt en je weet dat het de hele nacht zo zal zijn dat steeds 3 van de 5 zalen volzet zijn...tja. Dan kun je beter naar huis gaan. :)

Qua organisatie en qua publiek het slechtse feest van dit jaar. Duidelijk.
MAPO 15 november 2004 10:30
Mensen zouden eens met een andere instelling naar een feest van dergelijke afmetingen moeten gaan. Je weet van te voren (al dan wel of niet uit eigen ervaring) wat je kan verwachten.


Nou sorry maar dat slaat ook kant noch wal.

Ik wist wat ik koon verwachten ja. Wist dat de plees ranzig zouden zijn, wist dat t publiek ranzig zou zijn, wist dat t druk en heet zou worden.

Maar dat is toch eigenlijk niet normaal? Organisaties horen zich te verbeteren en te leren van eerder gemaakte fouten.
Ik ben in 2000, 2002 en nu geweest en elk jaar is het slechter geworden, gaan meer mensen tegen de grond aan en worden de kerels vervelender. Dr loopt 1000 man security rond, pak dan die gasten op die daar vrouwen bij hun tieten knijpen. Ik heb t werkelijk van al mn vriendinnen gehoord en lees t hier nu ook weer. Allemaal lastig gevallen.

Moet ik dan gewoon tot 06.00 binnenblijven en breed blijven lachen als de zoveelste engnek me bij mn reet kijnpt of met zn stinkbek tegen me begint aan te lullen?

Nopez.

Ik heb er wat van gemaakt zo lang als ik binnen was. dat doe ik altijd. Ik heb alleen maar met een smile op mn kop rondgelopen. Ik heb me niet druk gemaakt om die plees. Kon er alleen maar om lachen. Ik wist het toch al.

Dus ik heb jouw instelling wel gebruikt.

MAAR...

Als je zovaak teleurgesteld wordt door een organisatie dan hebben ze t voorgoed verziekt. Ze leren het niet, zullen het nooit leren ook. ILT is te root geworden en ze moeten ofwel minder kaarten gaan verkopen, ofwel de zalen anders indelen. Dat zei ik 2 jara terug al en 4 jaar terug ook. Nothing happened. Tja. Dan houdt t op toch?
 
To wackiejacky:

1000 man is iets overdreven lijkt mij zo.Maar goed...Denk als de beveiliging zich bezig moet gaan houden met gasten (die overigens te zielig voor woorden zijn)die aan vrouwen zitten, dan is t einde zoek....
Dan zouden ze ook alle mensen kunnen pakken die zwaar onder invloed van waren,en dat gebeurt ook nergens...
1000 man overdreven? :D Ik denk dat ik nog heel soepel ben juist. Dr liepen echt wel meer als 1000 man die te ver van de kaart waren om zich te realiseren hoe en wat.

In Duitsland wordt ook wel veel dope gebruikt (kweenie wat dat is met die buitenlanders maar ze GEbruiken niet, ze MISbruiken!) maar dara zijn de mensen minder handtastelijk. En zie ik ook meer vrouwen.

Het was gewoon een hengstenbal zaterdag. En dr liepen te veel vervelende hengsten binnen.

Het gaat me niet om t alternatieve publiek. Dat was op Lowlands nog wel erger maar daar was t gewoon gezellig.


En GOED dat ze stopten bij de Prodigy? Sorry maar da's toch een achterlijke actie? Stoppen omdat t te druk is...zorg bij voorbaat al dat t niet te druk wordt in die zaal. Verkop minder kaarten, zet ze in de grote hal of gooi die zaal eerder volzet.

Ik stond gelukkig aan de zijkant maar t was echt abnormaal hoe druk t was in Green. Duidelijk teveel mensen binnengelaten. Als ik dan dat verhaal lees over die dode op die illegale party in Amsterdam...wat denk je dat er gebeurt als in zo'n zaal de pleuris uitbreekt? gefouilleerd werd je niet, heb nog nooit zoveel dopekoppen bij elkaar gezien. Dr hoeft maar een gek door te draaien en de hel breekt los daar. Of wat als iemand aar echt heel dringend EHBO nodig heeft? Je komt er niet door. Dat is een HELE grote fout van de organisatie. Dat er iets mis gaat met de techniek, a la. Maar eerst zelf die zaal zo vol gooien, teveel kaarten verkopen en dan t optreden stilleggen, dat slaat nergens op.

Gelukkig maakte t optreden wel veel goed. Het zal ook vast niet aan de DJs en artiesten gelegen hebben.

Maar dat gezeik over geldwolven bij ID&T...fuck it. Als t ergens geldwolven zijn zijn t die hufters van ILT wel. Gewoon teveel kaarten verkopen (en in Belgie is t nu eenmaal goedkoper om een feest te geven) en je echt tegenhouden als je die 50ct voor een overstroomde plee niet betaald. Zorg dan dat t goed geregeld is. Daar betaal ik graag voor. Niet om dan als vee te worden opgestapeld in een te druke en warme hal.

Zelfs bij t uitlopen van de zaal deed je dr een half uur over en stond iedereen te dringen en douwen.

Sim-pel.
Vooral ook leuk dat iedereen vervolgens gewoon weer achter die gordijnen ging zitten << edit, Milos eikel

Yassie, volgens mij heb ik jou gezien bij de McDonalds vlakbij Breda... Voor ILT


tja daar heb ik ook gewoon gezeten... denk je toch niet aan op zon moment? hihi

je hebt mij gezien? kan kloppen ben bij de mac geweest was met een bus van partynight mee (y)
jij ook?
ik snap niet dater nog van die tering gasten zijn die ongewenst aan vrouwen zitten...als ik dat zie dan gaat er iets in mij ontploffen. Dat soort gasten zou je langzaam moeten castereren...die lijers geven 'ons mannen' een slechte naam. Opzouten dus knulletjes...ga maar lekker achter je pc rukken op bangbus.com
Wackie je had het over 1000 man security en niet over 1000 te spacende mensen daar doelde hij op :)
 
To WJ:

Je zegt 1000 man security toch?
 
Heel goed opgelet Minni.
Ow shit hehe, wist al niet eens meer wat ik geschreven had.

Ja natuurlijk is dat overdreven! :D :p

Ik bedoel dat er gewoon vet veel security rondliep. Ook heel veel politie-agenten. Toen we de Green uitliepen, echt zeker 25 politie-agenten helemaal in pak enzo.

Ik bedoel gewoon te zeggen dat ze daar best wat strenger op kunnen zijn. Want zulk gedrag jaagt vrouwen weg van zulke feesten en dat is jammer. :(
ik snap niet dater nog van die tering gasten zijn die ongewenst aan vrouwen zitten...als ik dat zie dan gaat er iets in mij ontploffen. Dat soort gasten zou je langzaam moeten castereren...die lijers geven 'ons mannen' een slechte naam. Opzouten dus knulletjes...ga maar lekker achter je pc rukken op bangbus.com


:respect: heb me dood geergerd :@
maar eh... niet te agressief worden hé? dan geef je ''jullie mannen'' ook een slechte naam
 
Ik vond het vorig jaar beter! had veel verwacht van Alter Ego maar dat vond ik echt bagger. Jammer dat ik Varela niet helemaal gehoord heb want die scheen het weer goed te doen :) Laatste stukje was iig (y) :yes:
ik vond het geluid veels te zacht in Orange, ik kon godverdomme gewoon staan praten met vrienden terwijl rush, pet duo en amok draaiden

beetje jammer weer van ILT

en te druk, ja dat ook ja
jaa je moet toch wat
 
To WJ

Ik begrijp je standpunt volledig.Er liep zeer veel politie zowel in burger als uniform.Maar die gasten zullen daar voor andere zaken lopen.
Is idd zeer triest dat er van die gasten zijn!!!!!
opzich vind ik een zaal afsluiten zwaar kut, maar aan de ene kant als je in de zaal staat heb je daardoor wel weer gewoon de ruimte om te doen wat je wil

je staat niet op en in elkaar gedrukt
Wel slechte zaak idd, nix van gemerkt (ligt vast aan mij dan ;)) een vriendin van me die wel als 'knap' wordt beschouwd werd alleen 1x aangesproken door een spacende gast maar daar was nix mis mee :)

edit: typo
laatste aanpassing
Artiest Yzco
tja mijn eerste ilt denk niet dat ik snel weer ga... :no:
even mijn plussen en minnen op een rijtje:

+ de line up die was te goed gewoon
+ geluid, hoewel niet in alle hallen
+ snel binnen (geen security check)
+ jas snel kwijt

- te druk
- te druk
- te druk
- te druk
- te druk
- te druk

al met al heb ik me toch prima vermaakt... waardering OK ;)
 
Snap niet dat mensen een slechte security check als + punt kunnen noemen.
Zag gewoon gasten met glazen flessen rond lopen :(
Als je die in je gezicht krijgt, eens kijken of je dan t nog een + punt vindt...............
wel prima dat er veel Nederlanders waren, schept toch een band daar in dat verre Zuiden...

Held vd avond: Sven Vath
Kneus vs avond: geluidstechnicus in minimal (yellow) zaal
 
Artiest Sentinel
Wat een kut feest.

Geluid was kut muziek was kut was veel te druk. Irritante fransen.

Verder wel vermaakt in en om Gent. Was voor mij de 5de keer en zal over volgend jaar nog maar eens gaan nadenken.
laatste aanpassing
 
.
laatste aanpassing
 
je hebt mij gezien? kan kloppen ben bij de mac geweest was met een bus van partynight mee
jij ook?


Wij ook ja... Spijkerrokje en een petje toch ? Zag er goed uit ;P

Held vd avond: Sven Vath
Kneus vs avond: geluidstechnicus in minimal (yellow) zaal


Held(en): Pet Duo, te lekkere techno, super lekkere interactie met het publiek... En wat een basslijnen schopte dat vrouwtje er doorheen :9

Kneus: Eigenlijk kneuzen... Onze lieve Belgen :no: (gewoon over 1 kam scheren)... Ze kunnen niet housen. Ze kunnen niet met drugs omgaan. En het zaal-/deurbeleid, maar over al deze dingen is al genoeg gesproken :flower:
 
Vind je? Ik was vorige week op TIC Hasselt. Dat feest wasnet zo duur als ILT (want Belgie is geowon goedkoper, dat kun je sowieso al niet vergelijken met NL). Maar als ik toch zie wat een verschil...ik heb daar een geweldige nacht beleefd. Niet te druk, op de herenplees boven na was alles prima geregeld en het geluid was subliem.

ben daar niet geweest, dus dat zou heel goed kunnen. maar TIC in gelredome op de zaterdag was 60 euries voor één dj en geluid echt veels te zacht. en dat was ook stampie vol, dus niet anders dan ILT. van de meeste kritiek punten, zoals de vervelende belgen van de meiden met wie ik was niets gehoord, de drukte (ik heb nergens hoeven wachten) en de hitte (was voorgaande jaren soms echt erger >>> underworld twee jaar geleden) :no: kan idd anders zijn als je dat wel gehad hebt
McDonalds vlakbij Breda... Voor ILT

wij hebben daar ook nog gegeten >>> was een invasie van ILT gangers uit nederland :D. die hebben een goede omzet gedraaid volgens mijn :yes:
Wij ook ja... Spijkerrokje en een petje toch ? Zag er goed uit


sorry dan was ik het niet :no:
wel een spijkerrokje maar geen petje :) had een witte jas aan trouwens
heb je mn foto's goed bekeken op mn profiel? sta er wel herkenbaar op :d
da_bramos 15 november 2004 16:16
Vind je? Ik was vorige week op TIC Hasselt. Dat feest wasnet zo duur als ILT (want Belgie is geowon goedkoper, dat kun je sowieso al niet vergelijken met NL). Maar als ik toch zie wat een verschil...ik heb daar een geweldige nacht beleefd. Niet te druk, op de herenplees boven na was alles prima geregeld en het geluid was subliem.


ben daar niet geweest, dus dat zou heel goed kunnen. maar TIC in gelredome op de zaterdag was 60 euries voor één dj en geluid echt veels te zacht. en dat was ook stampie vol, dus niet anders dan ILT. van de meeste kritiek punten, zoals de vervelende belgen van de meiden met wie ik was niets gehoord, de drukte (ik heb nergens hoeven wachten) en de hitte (was voorgaande jaren soms echt erger >>> underworld twee jaar geleden) kan idd anders zijn als je dat wel gehad hebt

McDonalds vlakbij Breda... Voor ILT

wij hebben daar ook nog gegeten >>> was een invasie van ILT gangers uit nederland . die hebben een goede omzet gedraaid volgens mijn


Ik weet 100% zeker dat het dit jaar bij The Prodigy nog VEEL heter en drukker was dan twee jaar terug bij Underworld. En dat was al een drama, toen ben ik helemala onder de voet gelopen. Maar toen lette de security wel beter op en kon je echt niet over de hekjes heenklimmen. Eenmaal in die zaal was het toen ook wel te doen. Toen de Produigy begon was er geen plekje meer over, iedereen stond helemaal tegen elkaar aangedrukt.

En waarom vergelijk je een feest in NL met een feest in Belgie? En dan ook nog twee totaal verschillende feesten? Concerten zijn altijd duur. TIC was een concert, geen houseparty.

Vergelijk het dan met een ander groot indoorfeest.Je hoort altijd mensne zeggen "ja Belgie is veel goedkoper en in NL zijn t uitzuigers...bullcrap. Het is hier gewoon duudrer om een feest te geven. Ik had liever 80 europ gedokt en maar 25.000 man binnegehad op ILT. Dan had ik een veel vettere avond gehad. :)
 
sorry dan was ik het niet


je valt door de mand daan;)
 
ILOVETECHNO was de bom en bagger bagger vet en dat het stil viel bij the prodigy maakte me niet uit de sfeer bleef goed en ze kwamen 2 keer zo hard terug :D:D YEAH....!!!!!
 
en wackyjacky moet voortaan maar een vip kaartje halen :yes:
zeker goed vermaakt op ILT (Y)
Dave Clarke jammergenoeg gemist!!
Rachmad, Miss Kittin en Väth wel gezien, was echt toppie :kwijl:

En dat nummer van Alter ego met Rocker.. KIPPEVEL gewoon!!!!
laatste aanpassing
Pfff dat nr Rocker blijft doen.. James Ruskin draaide hem ook.. publiek helemaal mee neurien!! pffffffff kippevel net wat je zegt!!!

en jeffrey! ik ben het daar zeker mee eens.. omhoog met het geluid... niet te hoog want dan krijg je awakenings effect (laatste editie)
PIEPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP (in je oren)
laatste aanpassing
Ik vond ILT echt geweldig!!! :bounce:
Hawtin, Rachmad en Voorn waren echt helemaal te gek! (y)

En van die drukte echt helemaal geen last gehad,al die gekke fransen hielden het toch niet bij.Kortom een TOP feest!!!
 
Ja, ik blijf ook gewoon lekker positief. Dat gezeur altijd. Druk is het overal wel, maar ja...het is dan ook een bruut feest, dus mogen er ook wel veel mensen op af komen, toch? Wat betreft het geluid; dat is nou eenmaal het resultaat van een zeikende gemeente en om te voorkomen dat er weer een rechtszaak over de vergunning zou komen, heeft de organisatie bij voorbaat het plan opgevat om het geluid wat zachter te houden. Jammer, maar dan ga je toch gewoon lekker dicht op de boxen staan?
Vond het een top feestjuh weer! jammer dat je om 4uur bijna nergens meer in kon! en dat de prodigy bijna 3kwartier gestopt waz! maar verder geweldig!! felix waz egt top!!
Miss Aireen: Sorry dat ik weer reageer, maar hoezo gezeur? Waarom scheren degenen die het gaaf vonden alle negatievere reacties altijd over een kam?

Ik heb me prima vermaaktmaar vond t een boutfeest. Teveel dingen slecht geregeld.

Is dat dan gezeur?

%)

En een VIP-kaartje halen tmothy...wordt t dan minder druk? Worden mensne dan niet verdrukt omdat ze teveel lui in een zaal toelaten? Wordt ik dan niet in mn reet geknepen en zie ik dan niet god-weet-hoeveel mensen neergaan?

Denk dat t dus geebn zak uitmaakt. Is gewoon mijn feestje niet, dat wist ik, kwam maar met een reden: The Prodigy. Sim-pel.
die gozer die dood ging gebeurde vlak achter me!!
ik schrok me helemaal de pleuris toen ik hem zo zag liggen... hij had geen pols meer en was echt klote... heeft flink invloed gehad voor de rest van me feesje... maar was nog steeds rete gaaf!!!
 
Kneus vs avond: geluidstechnicus in minimal (yellow) zaal....helemaal met onze geliefde fear n loathing-raoul duke eens!!
Tsja.. vond ut klote dat we in geen enkele zaal naar binnen konden :S maar goed toen we eenmaal in de blue room stonden zijn we daar maar gebleven en heb me daar wel (Y) vermaakt met met (L) mensjes :D
laatste aanpassing
Artiest Pie
ik vind i love techno erg goed georganiseerd, alles netje voor elkaar voor zoveel zalen. Maar het was gewoon 'te' druk. Maar er werd al aangegeven dat zalen vol waren, terwijl ze dat totaal niet waren. neem bijv. PET Duo, ik had daar alle ruimte van de wereld (net als iedereen daar). dus misschien was het helemaal niet te druk. ik vond de sfeer trouwen erg goed (y) waar ik dan ben geweest

Ivan Smagghe
Jacek Sienkiewicz
Ricardo Villalobos
PET Duo
Miss Kittin
Anthony Rother
Dr. Lektroluv

en allemaal super sets, echt alles!!
laatste aanpassing
Ik heb egt een geweldige avond gehad. Hoewel ik bijna niemand heb zien draaien waar ik voor ben gegaan, was het in de yellow heel gezellig. Goed muziek, gezellige mensen, genoeg ruimte wat wil je nog meer:D

En voor de mensen die een kutfeest hebben gehad, heel vervelend maarja.... je kan het altijd volgend jaar weer proberen ;)
Dave Clarke jammergenoeg gemist


nee hoor, niks gemist

ik vond het kut om te horen dat Dave Clarke na Rush en Pet Duo moest draaien, maar dacht voor het feest dat ie wel ging beuken, niet dus

van 11 tot 3 zwaar raggen op Rush en Pet Duo, toen kwam dave met zware ruk muziek, waarna Amok weer ging beuken