Partyflock
 
Forumonderwerp · 712031
­ Nederland

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Ik wel!!
 
Tja je kan het of je kan het niet hé'!

Geen gereformeerden Gewenst Hier!


wat zeik je toch de hele tijd over gereformeerden, heb je vanwege je ouders' geloofovertuiging een trauma opgelopen?

Dus Opzouteee..... met je zielige opmerkingen!

En blijf weg van mijn Forum!

Dit is een TOPIC, dus geen FORUM.
Je zet JOUW TOPIC in een Forum genaamd Partyflock!
Verder is het een openbaar forum en dus automatische en openbaar topic, dus je kunt niet gaan liggen roepen dat we uit "jouw" topic moeten oprotten...

Hoef je je ook niet zo druk te maken..kost je weer wat hersencellen!Zonde man!(SENSATIE)


Ik zou hier een hele mooie opmerking over kunnen maken, maar zelfs dat is het niet waard, waardeloze figuren...

Chris
laatste aanpassing
 
das duidelijk ............... een uit de hand gelopen topic...........!!!!!!!!!!!!
 
Als je je rijbewijs in 1 keer haald zonder problemen is het een feit dat je dus kan en beheerst bent!


Kut wat is dit nou voor conclusie?? haha, allemaal maar zeggen dat iedereen hier dom is, en dan met zo'n conclusie komen :D:D:D :frusty:

Al heb je je rijbewijs gehaald, wil echt nog niet zeggen dat je dan ook echt kan rijden...

Als je hem NIET haalt, wil alleen zeggen dat je NIET kan rijden.

En ben je ook nog echt trots op een scoupé?? Haha :D IN DIE KLEUR????!!! HAHAHAHA
 
Miaauw wt een bitchaz hier :p

maare is dit een partypicturetopic aan het worden?
 
Ik denk dat jij ook kan vliegen als je drugs op hebt :)

Dat moet je maar even proberen binnenkort :jaja:
 
Enne ik heb mijn rijbewijs in 4x gehaald verdana, en rij je gewoon met een klein snuifje pep zondagochtend om half 11 nog even veilig van Maastricht naar Leeuwarden als je dat wil (Y)
laatste aanpassing
Hey wat is nou,ik ben ff weg en gebeuren nare dingen !Damnzzz
Ok ben ik weer...

Inge volgens mij wil jij weer uit gezwaaid worden!Dus LHM Kom op we hebben weer wat leuks te doen!
En dat je hier weer durft te komen ...hele foute zet van je!!
Maar goed als je het krijgen wilt !Ik zeg PRIMA!!
Satirista.....ik heb respect voor je!!(Y)
En waar is die respect op gebaseerd?
 
Frits/ Satirista,

het maaktinderdaad niet uit wanneer en hoe vaak je er over doet om je rijbewijs te halen. Rijden kun je pas door ervaring op de weg. Dan zou ik nog met 10 bonuspunten mogen slagen voor mijn rijbewijs en ik kom in een situatie die ik nooit tijdens mijn lessen heb gehad, en ik weet mij er dan door ervaring uit te redden............ dan kan ik pas rijden!

dus rijden door ervaring en ervaring door papiertje als vrijwaring voor het rijden....
 


Zo wat the f*ck komen jullie lullen over deze vette mooie stoere auto's!!:S Erg hé, als je zelf niet instaat bent om je 2 van zulke heerlijke dingen te kunnen veroorloven!! Minachting maakt meer kapot dan je lief is!!(6)

Voordat je überhaupt dom commentaar wil leveren op het forum, moet je eerst goed het Topic onderwerp [v]LEZEN...Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!
En dan eventueel je ondoordachte commentaar leveren!!(6)
laatste aanpassing
 
waterballon:

die respect is gebasseerd op het feit dat diegen normaal antwoordt kan geven op de vraag zoals zo weinigmensen hier dat kunnen!!
 
is it a birddddddddddddddddddddddd noooooooo
is it a plainnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn nooooooo

its superwoman with her scoupeeeeee.. jeeeeeeeeaaahhhhhhh
 
Is dat een kamp op de achtergrond?

Inge
 
antwoord van mij

dus duidelijk dat we dat van elkaar weten!
 
"Uitleg voor mensen die echt dom zijn!
Als je je rijbewijs in 1 keer haald zonder problemen is het een feit dat je dus kan en beheerst bent!" tjaah dan kan 1 reden zijn of je hebt gewoon geluk of je hebt net met je instructeur de examen route gereden die je al weken oefend en dan is het natuurlijk een makkie je examen

"Mensen die in een paar keer hun rijbewijs halen ...WIL IK NIET EENS BIJ IN STAPPEN!"
tjaah das jouw mening maar ik vind hem dom echt een domme uitspraak. mensen die op examen gaan zijn der helemaal klaar voor gestoomd hun instructeur heeft alle stof behandelt. maar je kan tijdens je examen route in situaties terecht komen die je niet leert tijdens je les en dat je dan daar op zakt betekend niet dat je niet kan auto rijden. ojaah en goed autorijden leer je pas waneer je je rijbewijs hebt en veel auto rijd en veel verkeersinzicht begint te krijgen.
laatste aanpassing
 
Inge: dit is een kamp ja waar wij ons vergrijpen aan kleine meisjes zoals jij....

come to mamma!!!!
Waterbaloone HOOFD!!
Ben je zo dom!!
Ik rij met 2 gram sos en 4 pillen door heel het land. Word ik nu gerespecteerd?
 
[qoute]tjaah das jouw mening maar ik vind hem dom echt een domme uitspraak. mensen die op examen gaan zijn der helemaal klaar voor gestoomd hun instructeur heeft alle stof behandelt. maar je kan tijdens je examen route in situaties terecht komen die je niet leert tijdens je les en dat je dan daar op zakt betekend niet dat je niet kan auto rijden. ojaah en goed autorijden leer je pas waneer je je rijbewijs hebt en veel auto rijd en veel verkeersinzicht begint te krijgen[/img]

volgens mij had ik dit laatste al gezegd!
als je t had gelezen had t je veel moeite bespaart moppie!!!!! O:)
 
nee, want nu ben je meeloper en wil je erbij horen.... en naief omdat je anderen zegt wat ze willen horen....

en dan verdien jij geen respect....

als je eerst ja en dan nee zegt
eerst links en dan rechts....

dan heb je een splitt personality!
Dus als ik het meende had ik wel respect gekregen maar nu dat ik het meen niet. En omdat ik kritiek heb ben ik gelijk dom aaaah duidelijke conclusie (y)
 
meeloper


Jullie lijken wel een stel kutjes van 16 die stoer willen doen.

GROW UP. :)

Inge
Owja degene die net zei een lekelijke kleur...
Heb meerkeuzes voor je Check........BOVEN!!!

NU eerlijk zijn vind je deze wel mooier schatje??!Eerlijk..zijn en niet gereformeerd antwoorden!
gereformeerd antwoorden



Mmm dat je het niet eens bent dat iemand met drugs op beter kan rijden antwoord je gereformeerd. aaaahhh duidelijke conclusie (y)
 
volgens mij had ik dit laatste al gezegd!
als je t had gelezen had t je veel moeite bespaart moppie!!!!!


nou dit is gewoon men mening kon het niet laten dan zijn onze meningen dus hetzelfde:D
 
waterballon:

ik zou respect voor je hebben om je standvastigheid en standvastig antwoordt ongeacht wat deze zou zijn maar je bent labiel en meeloperig dus no respect
INGE MOET ik nu echt boos op je worden??????????

Bij deze ga heel snel weg hier met je 22 nog jarige zielige kleine.....(ho)lichaam van je weg!
Want je solliciteerd echt hier op problemen!!
Je was weg je hebt ons nog mooi uitgezwaaid wij jou ook en kom je toch weer terug!!!
ERG LAAG VAN JE!
 
Jezus, volgens mij ben je niet 100% ofzo. :S

Gaat het nog? :)

Inge
je bent labiel en meeloperig


Oh waar baseer je dat op? OP mijn antwoord dat ik sos op heb en dan rij. Nou hoop voor je dat je dat toch als sarcasme ziet.

Bij deze ga heel snel weg hier met je 22 nog jarige zielige kleine.....(ho)lichaam van je weg!
Want je solliciteerd echt hier op problemen!!


Is dit niet dreigen om een mening?
 
www.psychiater.nl

Ik help mensen graag. :lief:

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. :)

Inge
Deze Voor mijn nichie B.L.


Spuer hoe jij ook zo mooi kan uitdrukken!
Zo hoort het!Weet nu wat voor familie ik heb en wat ik aan ze heb!Je bent geweldig!
Topperrrrrrrrrrrrrrr!!
(K)
:kusje2:
 
nee dank je inge wij hoeven niet in jouw praatgroepje over het verwerken vna het verlies van dierbaren!

help jezelf
INGE voor jou!!Ik heb gemerkt aan je dat jij echt zo'n DOM DING bent die op elke forum moet reageren om interessant te blijven!!NOU NIET op mijn forum!!
DUS WEGWEZEN HIER!

P>S Had net gehoord dat je zelfs een onderwerp over je moeder had geopend(dood)

www.psychiater.nl (voor jou eigen bedoeld natuurlijk dus)
Ben jij allang geweest zeker!
Wie is hier zielg!!
Je moeder op het forum gooien bij mensen die geen hart hebben!
Volle laag krijgen van jou!!Wuahahahahahaha

TRY ME BITCH!
Als je echt zo slim bent ga je weg hier!!

Of praat maar met mensen die geen HART hebben (zolas jou)
 
Nee, ik ben nooit bij een psychiater geweest, zelfs niet toen m'n moeder dood ging hoor. :)

Maar jullie zijn wel duidelijk rijp voor wat therapie. :D

Leg dit eens uit:

Je moeder op het forum gooien bij mensen die geen hart hebben!


Inge
 
Dan zul je toch echt naar Heerlen moeten rijden om me achter m'n pc vandaan te sleuren. ;)

Kom je meidje?

Inge
nee ik rijd niet met drugs op...ik vind dat je dan maar erg dom bezig bent, het lijkt alleen maar of je beter rijd maar ondertussen.....
 
Volgens mij krijgen ze het niet meer gehandelt, ze zitten vast schuimbekkend achter hun pc. :P

Inge
Chrisjeee....Pas nou op met wat je een ander toewenst!!!
Sjonge jonge jonge.......kan je wel zien hoe een mens een ander wat gunt!!
Heb je zo'n een mooi koppie en doe je zo lelijk!!Zonde


Een ander wat toewensen? Jij doet dit! Door bewust in de auto te stappen met drugs op.... je loopt altijd meer kans iemand aan te rijden mens! Doe nou niet zo koppig en neem dat van ons aan!
En tja... ik hoop toch echt dat als er iets gebeurt, dat met een boom is en niet met iemand die vrienden, familie en bekenden achterlaat!

En trouwens... het waren jouw eigenwoorden die ik even toepaste op jou :/
Maar je hebt Idioten die inderdaad geen IQ hebben en zichzelf kaopt rijden!Niks aan te doen meer (eigen schuld dikke.....)



En mijn uiterlijk staat los van m'n mening... je moet niet zo zwart-wit kijken!
laatste aanpassing
 
sorrie inge maar praat je altijd in meervoud?
Inge geen goed woord meer over jou hier meer heb je zelf goed verpest!

En dat je zo dom bent om niet te begrijpen wat ik zeg tegen je moet je helemaal maar bij me topic Geloof me schat is beter voor je!

Verder geen tekst en uitleg aan je!

Ik citeer jou ff weer!!Ik hoop van harte dat je jezelf lekker doodrijd!!

Nou sorry hoor meid...dan vraag je om problemen!

Maar wil best gaan rijde voor je naar je huis maar verspil mijn benzine niet aan jou!
Ik kom je vast wel een keer tegen op een feestje:P
Dan is het feest!:devil:
Dus meid begin maar te trainen en laat je lichaam goed groeien ...want ik ros je kop d'r af!:jaja:
Ik vind met drugs op in de auto stappen echt meer iets voor de onderlaag in de samenleving...
Daag me maar uit INGE! Toe maar !
Dus meid begin maar te trainen en laat je lichaam goed groeien ...want ik ros je kop d'r af!
als je het met woorden niet meer kan winnen ;)
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Maar wil best gaan rijde voor je naar je huis maar verspil mijn benzine niet aan jou!


...en denk erom: geen drux nemen als je naar haar huis rijdt 8-)
 
actie reactie....

als de een begint reageerd de ander, maar waar 2 zijn hebben 2 schuld... dus ga nou niet met zijn allen vandana op kop geven en kijk ook even naar die kabouter met der wijze woorden ( meisjes die behalve een fictieve partyflock niets hebben om de dood van hun moeder te verwerken sporen ook niet helemaal)