Partyflock
 
Forumonderwerp · 709100
Ik vraag me toch af waar de gemiddelde partyganger op stemt!!

Dus vertel, op wie heb je gestemd en heb je al spijt?
Ik ben van mening dat je moet stemmen genaar je situatie. Dat kan in een leven zeer veranderen...

Even puur hypothetisch nu (stel volledig beleid zoals in partijprogramma's).

Op het moment kan ik me niet voorstellen dat jij beter uit bent met VVD Saus.

Als je je belastingvoordeel uitrekent (verschil VVD en SP) en dan uitrekent wat je verschil is (tussen SP en VVD) in lasten (ziekenfonds, tandarts, accijnsen, hoogte van boetes). Dan denk ik niet dat je tot de uitkomst komt dat het voor jou in jouw situatie voordeliger is VVD te stemmen.

Wellicht met een goede baan, een mooi inkomen, een eigen huis en een auto van de zaak, over een paar jaar liggen de zaken anders. Ik zal tegen die tijd zeer goed begrijpen waarom je VVD stemt en zou in gelijke situatie deze keus misschien ook overwegen.

Snap je wat ik bedoel?
 
kga me eigen partij oprichten
 
vvd
Snap je wat ik bedoel?



Dat bedoel ik er ook mee te zeggen :)

Stemde ook D66 vanwege het onderwijs. Hoewel die ook weinig meer kunnen

Ik zal inderdaad later VVD of iets dergelijks gaan stemmen ja :)

Maar sp zal ik nooit stemmen, heel sociaal allemaal hoor, maar niet realistisch.

Als ik geld zou hebben zou ik direct verhuizen naar het buitenland als zij het te zeggen zouden hebben :yes:
 
Ik heb ook VVD gestemd! :)
De SP zal nooit in zijn eentje kunnen regeren, en daarmee zal nooit het hele beleid gevoerd worden. Alleen maar goed, want ik vind ze in menig kwestie ook te ver gaan.

Toch vind ik het dan gewoon lekker dat er een partij bij zit die zich flink laat horen en hiermee de grotere partijen dwingt de onderwerpen te bespreken.

Maar Saus jij gaat dus carrière maken!? ;)
Het staat wel in de planning ja :bloos:
Als mensen minder te besteden hebben komt de economie minder snel weer op gang. Terwijl in Europees verband de export weer aantrekt blijft Nederland een beetje achter. Dat is echt funest voor een handelsland als Nederland.

Het doemdenken heeft het over genomen hier, daarom zijn mensen bang geworen en voorzichtig met hun geld.
 
Ik vind het huidige kabinet waardeloos. Sociaal ? Ga weg man ! Jan Peter heeft al een infectie die in 95 procent van de gevallen wordt veroorzaakt door stress. Mijn zus is arts, dus die zal het wel weten. Het CDA, met de C van Christelijk en als motto 'het gezin als hoeksteen van de samenleving', pakt gezinnen harder dan ooit aan. Volgens mij staat die JP onder zware druk van de linkse vleugel binnen het CDA, die er ongetwijfeld nog steeds is.

Onevenredig beleidals je het mij vraagt. Schaf dan eerst die idiote hypotheekrenteaftrek af, en ga dan pas korten op de minder bedeelden. Ik zeg niet dat links altijd goed is, maar feit is dat links het verschil tussen rijk en arm nooit zal vergroten. Alleen om die reden zou ik nooit stemmen op een VVD, en nu dus ook niet meer op een CDA.

Als er nu verkiezingen waren zou ik voor de SP gaan. Als protest tegen dit k#t kabinet die de sociale zekerheid met de grond heeft gelijk gemaakt, en ons een stapje verder richting Amerika praktijken heeft gebracht.

Die Wilders gaat trouwens volgens mij zwaar scoren met zijn grenzen dicht program.
 
Vorrige x heb ik maar op LPF gestemd omdat mijn oom daar op de lijst stond, maar nu zou ik het niet weten volgens mij zijn het allemaal maar prutsers met mooie praatjes.
 
ik laten stemmen over aan de mensen die er verstand van hebben........