Partyflock
 
Forumonderwerp · 704622
­ Nederland
Wie is er nog meer fan van de Outside Agency en hun genosha label? Vind dat ze zeer vette tracks maken. Zie ze eigenlijk alleen weinig terug op feesten.

Zie ze in de agenda alleen bij Humanoize en Hardcore Madness staan.
Wie gaat er nog meer naar Humanoize om ze daar te horen draaien?
Artiest {SHOWLIST artist 144468, 2857, 97049, 45101, 132803, 8100}
Als iemand een leuke track maakt, draaien we die... als The Outside Agency of My_Initials of Ghost in the Machine of... :)
Uitspraak van Natrion op zondag 19 november 2017 om 19:53:
Heb je daar nog aanraders in?


Ansome

Uitspraak van DJ Hidden op maandag 20 november 2017 om 09:43:
The Outside Agency of My_Initials of Ghost in the Machine of..


Goed om te horen. Maar wat is nu het verschil tussen die twee?
Welke twee van de drie?

The Outside Agency = Frank en ik
My_Initials = ik
Ghost in the Machine = Frank and Nils (Mindustries)
Werkzaam bij Sounds Of The North
Artiest {SHOWLIST artist 70859, 54488}
Uitspraak van E op woensdag 1 november 2017 om 21:21:
Uitspraak van DJ Hidden op dinsdag 31 oktober 2017 om 21:58:07. De track klinkt zeer zeker niet bagger. Er zijn een hoop dingen in deze wereld die bagger zijn naast bagger zelf. Dat zijn dingen waarover je je zou moeten uitspreken. Niet over tracks die niet bagger zijn. Qua mixage daag ik iedereen die de track bagger vind uit om ook zoiets te maken wat tegelijkertijd zo hard is maar wel alle geluiden die zuiver moeten zijn zuiver houdt. Oh ja... mijn oorspronkelijke versie was overigens -1.2RMS. Zonder artifacts en zonder oversturing op geluiden die dat niet moesten hebben. Succes.
Of iets bagger klinkt is aan de luisteraar om te bepalen en is gevoelsmatig. Het aanhalen van technische termen over de mixage en loudness van de track is dan ook niet echt relevant. Zijn zat tracks die op technisch vlak lang niet zo sterk in elkaar zitten als jouw werk, maar die ik persoonlijk veel beter vind klinken. Techniek -/- beleving van muziek.


Uitspraak van DJ Hidden op dinsdag 31 oktober 2017 om 21:58:08. Het label waarop deze track is uitgekomen heet "Heresy". Dat is een soort van vloeken in de kerk. Het is schoppen tegen dingen. Dat is precies wat ik met deze track wilde doen: schoppen. Tegen mensen die vinden dat je politiek en hardcore niet mag mixen. Tegen mensen die lopen te zeiken over kicks omdat ze problemen hebben met het feit dat een hard geluid een dominerende puls-frequentie op een hogere plaats in het spectrum heeft. Tegen mensen die vinden hoe wij muziek moeten maken of denken dat ze "dat ook zo maken". Het is schoppen tegen zowel mensen die vinden dat wij alleen maar "intelligente" hardcore mogen maken en mensen die vinden dat uptempo het enige tempo is. Dus daarom: om mensen op de kast te krijgen. Dat lukt best aardig. Sommige mensen vinden het heel gezellig op die kast - anderen snappen nog steeds niet helemaal hoe ze daar nu weer terecht zijn gekomen.
Wat jullie maken mogen jullie helemaal zelf weten natuurlijk, maar dan moet je niet raar opkijken dat mensen daarover een mening hebben.


Ik dacht er net hetzelfde over.

Uitspraak van JB op zaterdag 11 november 2017 om 11:23:
Zijn er ook nog mensen aanwezig op deze party :D
https://www.facebook.com/events/422854628111926?acontext=%7B%22ref%22%3A%2298%22%2C%22action_history%22%3A%22null%22%7D&aref=98


Als ik kan wel proberen aanwezig te zijn.


Techno-Industrial....
Interesting
Uitspraak van Natrion op zondag 19 november 2017 om 19:53:
Heb je daar nog aanraders in?



Uitspraak van Fonzi - 50% of The Noisemaking Criminals op dinsdag 21 november 2017 om 13:11:
Ik dacht er net hetzelfde over.


En dat is helemaal prima. Het is alleen apart dat mensen tegenwoordig uit lijken te gaan van het feit dat ze onbelemmerd commentaar mogen leveren op het werk van artiesten en tegelijkertijd niet verwachten dat die artiesten dan ook iets terug zeggen. Ik doe dat soms wel... zeker als ik het commentaar ongegrond vind. :)
Uitspraak van DJ Hidden op dinsdag 21 november 2017 om 18:47:
onbelemmerd commentaar mogen leveren

Mag dat dan niet? :)


Uitspraak van E op woensdag 1 november 2017 om 21:21:
Of iets bagger klinkt is aan de luisteraar om te bepalen en is gevoelsmatig

Maar hier onderbouwt hij wel zijn mening, al is gegrond en onderbouwen nog wel iets anders natuurlijk... ,gegrond in de muziekwereld is....relatief, aangezien muziek toch +/-80% gevoelsmatig is zoals hij zegt... of denk ik ni verkeerd?
En jij beziet het natuurlijk allemaal langs de producer's kant, maar over de techniek erachter hebben wij niet zo veel mee :). Maar begrijp je wel.


Uitspraak van DJ Hidden op dinsdag 21 november 2017 om 18:47:
tegelijkertijd niet verwachten dat die artiesten dan ook iets terug zeggen


Hebben wij dat gezegd ? Dat mag zeker, als het maar

Uitspraak van DJ Hidden op dinsdag 21 november 2017 om 18:47:
gegrond


is :p

Beetje discussie mag er altijd zijn toch... zolang het daar bij blijft en verder geen rancune veroorzaakt :D
Uitspraak van Ascend op zondag 19 november 2017 om 21:02:
Paramod: Abandoned Power Plant, Stuck In A Hexagonal Cave, Lugubrious Thoughts
Noneoftheabove: Hotspot, A1, Signs of Demonic Possession (d_b Remix), de Chemical Abstracts EP (als alias Sabotage Members).


Ik vind de producties van I hate models geraffineerder in elkaar steken en meer en veelzijdiger emotioneel. Dat spreekt me wat meer aan ;) Neemt niet weg: dank!
Uitspraak van Love is the answer op woensdag 22 november 2017 om 11:40:
Ik vind de producties van I hate models geraffineerder in elkaar steken en meer en veelzijdiger emotioneel. Dat spreekt me wat meer aan ;)


Same here, is melodischer, de rest is vooral hard. Iemand nog aanraders in melodisch spul zoals I hate models (buiten My Initials natuurlijk)?
Uitspraak van Natrion op woensdag 22 november 2017 om 12:59:
Same here, is melodischer, de rest is vooral hard. Iemand nog aanraders in melodisch spul zoals I hate models (buiten My Initials natuurlijk)?


Ik ben zelf redelijk fan geworden van Nthng de laatste tijd. Erg melodieus, iets minder focus op hele lompe/distorted kicks. "It Never Ends" en "Abyss" zijn wel leuke liedjes om mee te beginnen.
Uitspraak van Natrion op woensdag 22 november 2017 om 12:59:
Iemand nog aanraders in melodisch spul


Vind deze zeer fijn klinken (y)

laatste aanpassing
Uitspraak van Love is the answer op woensdag 22 november 2017 om 11:40:
Ik vind de producties van I hate models geraffineerder in elkaar steken en meer en veelzijdiger emotioneel. Dat spreekt me wat meer aan ;) Neemt niet weg: dank!


Minimum Syndicat vind ik over het algemeen ook erg goed. Neigt meer naar 90s acid techno, maar wel met een moderne twist.
Hebben we al zin in zaterdag? :o
Uitspraak van E op woensdag 22 november 2017 om 21:24:
Minimum Syndicat vind ik over het algemeen ook erg goed. Neigt meer naar 90s acid techno, maar wel met een moderne twist.


Kijk. Je hebt smaak. 90s acid techno gaat er bij mij nog steeds goed in. Je kent vast de labels.
Uitspraak van Love is the answer op donderdag 23 november 2017 om 20:51:
Kijk. Je hebt smaak. 90s acid techno gaat er bij mij nog steeds goed in. Je kent vast de labels.


Moet ook zeggen dat ik erg fan ben van de braindance/idm/techno sounds van de jaren '90. Acid techno ligt daar vrij dicht tegen aan.
Bijna al mijn favo muziek komt uit die periode, of ligt in het verlengde ervan.

Tegenwoordig zijn er gelukkig weer wat artiesten/labels bezig met die braindance/techno sound weer tot leven te krijgen.




Uitspraak van Jeffius op donderdag 23 november 2017 om 20:51:
Hebben we al zin in zaterdag? :o


Jazeker, grote vriend!
Uitspraak van Jeffius op donderdag 23 november 2017 om 20:51:
zin in zaterdag


Is wel bijzonder zacht uitgedrukt
Uitspraak van Jeffius op donderdag 23 november 2017 om 20:51:
Hebben we al zin in zaterdag? :o


Kan denk ik misschien zomaar wel eens een geslaagd avondje gaan worden ja.
r_AWunion was ronduit genieten.

CD’tje nog mee kunnen pakken. Gaat zo even aan.
Uitspraak van addiQted op maandag 27 november 2017 om 16:09:
CD’tje nog mee kunnen pakken. Gaat zo even aan.


Kutzooi, helemaal gemist dat die er lag :(

Uitspraak van Void Settler op maandag 27 november 2017 om 14:42:
Duurde eventjes, maar het moest allemaal samenvallen als verassing voor op R_awunion!


Mooie verrassing, echt heel tof om een dit een keer op groot geluid te horen :D
Zo te zien ook weer een system-shock veroorzaakt bij de nieuwe instroom liefhebbers die TTM volgen. Mooie reacties weer overal te vinden ;)
Artiest Ascend
Uitspraak van Void Settler op maandag 27 november 2017 om 16:26:
Zo te zien ook weer een system-shock veroorzaakt bij de nieuwe instroom liefhebbers die TTM volgen. Mooie reacties weer overal te vinden ;)


Hopelijk blijven ze gelijk weg. :)
Werkzaam bij Het Betere Ragwerk
Artiest {SHOWLIST artist 16079, 34072}
Ik vond het een welkom half uurtje bijkomen (voor de voetjes dan). Verder was het wel fijntjes zo op groot geluid :D
Uitspraak van Void Settler op maandag 27 november 2017 om 16:26:
Zo te zien ook weer een system-shock veroorzaakt bij de nieuwe instroom liefhebbers die TTM volgen. Mooie reacties weer overal te vinden ;)


Wie wat waar, ik weet niet meer waar ik moet zijn voor hardcore discussies? Doet men dat tegenwoordig op Facebook? Of mis ik nog ergens een forum ofzo?
Uitspraak van Void Settler op maandag 27 november 2017 om 16:26:
Zo te zien ook weer een system-shock veroorzaakt bij de nieuwe instroom liefhebbers die TTM volgen. Mooie reacties weer overal te vinden ;)


Had al iets gezien op youtube ja :P Hoort bij de opvoeding.
Uitspraak van Tripmeister™ op donderdag 23 november 2017 om 20:08:
melodisch spul


Moest deze trouwens nog checken, maar dit is precies wat ik zocht ja, lekker :D
Thuis straks maar eens even kijken wat er zoal te koop staat qua tracks van hem.
Uitspraak van Love is the answer op woensdag 22 november 2017 om 11:40:
Ik vind de producties van I hate models geraffineerder in elkaar steken en meer en veelzijdiger emotioneel. Dat spreekt me wat meer aan ;) Neemt niet weg: dank!

SLAM (South London Analogue Material), DSNT records, GRND (Grounded), Leyla Records zijn zomaar wat labels die je zou kunnen doorspitten (en misschien al kent).

Wat betreft podcasts/setjes zou je op soundcloud ook nog kunnen kijken naar: Reaktor events, disgust, Tapage Nocturne, Voitax, Structure. en/of Rawcast (uit Frankrijk). Het een is harder, het ander is wat dieper, en sommige van deze pagina's hebben alles door elkaar.
Eerste Traumatic Label Night warmup mix:



Tracklist:
1. Mel Agony - Dancing In The Dark
2. Natrion - Rip & Tear
3. Starving Insect - There Are No Doors
4. Embrionyc - Incomprehensible
5. Cyberstruct - Lygophilia
6. Strange Arrival - Eldritch
7. Embrionyc - The Difference Between Water & Tears
Uitspraak van JSKI op woensdag 29 november 2017 om 11:03:
SLAM (South London Analogue Material), DSNT records, GRND (Grounded), Leyla Records zijn zomaar wat labels die je zou kunnen doorspitten (en misschien al kent).

Wat betreft podcasts/setjes zou je op soundcloud ook nog kunnen kijken naar: Reaktor events, disgust, Tapage Nocturne, Voitax, Structure. en/of Rawcast (uit Frankrijk). Het een is harder, het ander is wat dieper, en sommige van deze pagina's hebben alles door elkaar.


Dank. Ik ga er eens uitgebreid doorheen. Top!
Tweede Traumatic Label Night warmup mix:

Derde Traumatic Label Night warmup mix:



Lang geleden dat ik de vorige geplaatst heb, wat een discussie hier :P
Gaan er nog mensen van hier naar NORAD op 30 december? Ik misschien.
Uitspraak van addiQted op woensdag 6 december 2017 om 20:44:
Gaan er nog mensen van hier naar NORAD op 30 december? Ik misschien.


Mogelijk inderdaad :)
Uitspraak van addiQted op woensdag 6 december 2017 om 20:44:
Gaan er nog mensen van hier naar NORAD op 30 december? Ik misschien.


Ben nog aan het twijfelen, beetje een aparte dag.
Believe the hype
laatste aanpassing
Uitspraak van JSKI op donderdag 7 december 2017 om 19:13:
Believe the hype


Die zaterdag :respect:
Denk maar weer beide dagen gaan!
Uitspraak van E op donderdag 7 december 2017 om 19:18:
Die zaterdag :respect:
Denk maar weer beide dagen gaan!

Ik ga voor de zaterdag. Vind die echt met kop en schouders er bovenuit steken
Die nieuwe 175-track(?) in de PRSPCT podcast. Had die eerste drop al een paar keer gehoord, maar dat tweede deel, holy fucking shit.
Ik vind hem heel vet, die line-up. Denk ook wel een dagje aanwezig.
Uitspraak van Ascend op donderdag 7 december 2017 om 20:19:
Die nieuwe 175-track(?) in de PRSPCT podcast. Had die eerste drop al een paar keer gehoord, maar dat tweede deel, holy fucking shit.


Everything is Fine is 1 van de tracks van de nieuwe lichting Crossbreed tracks die we op iedereen gaan afvuren komend jaar. :)
Uitspraak van Ascend op donderdag 7 december 2017 om 20:19:
maar dat tweede deel, holy fucking shit.


Zo, inderdaad! :o
Uitspraak van Ascend op donderdag 7 december 2017 om 20:19:
dat tweede deel, holy fucking shit.

Dat zijn nog eens kicks, nondeju!!!
Het ging hier nog wel eens over Porter Robinson trouwens... Wat ik nu toch hoor van hem :|



Drum & bass, house, speedcore, alles zit erin... Overduidelijk invloeden van TOA, zij het op een heel eigen manier.
Erg grappig dit.

Ofja, ik zie nu Virtual Self erbij staan, alias of misschien toch iemand anders? Maar wel grappig dit...
Oh en die 3e track, misschien heeft ie zelfs Somniac One als inspiratiebron, gaat gewoon op de flashcore toer :lol:
laatste aanpassing