Partyflock
 
Forumonderwerp · 703591
Artiest {SHOWLIST artist 50782, 1645, 98523}
Zaterdag 30 Oktober 2004
East Ridahz of Hardcore
Metropool(blowen is toegestaan) - Hengelo (ov)
Deurprijs: 10,-

ONE:
AKIRA
VINYLJUNK vs. KOKKKA
MENTAL WRECKAGE vs. STYX
PSYCO
DR.BOB

TWO:
DNS & FRIENDS
ja bagger tyd hoor 3 uur echt jammer :(
vage tyd om iedereen zo weer op straat te zetten mja idd na new york..btje tieren daar enzo :D
mja blij dat er weer EROH is tralalalalal whooooooooooooohoooooooooooooooo :bounce: :D
 
neem die kutdwerg van een Karsten dan ook gelijk ff mee, als je toch gaat...

(6)
hmz.. akira special set? geen speedcore.. ben benieuwd.. :)
heyyy laten we met zn allen in ny gaan brek'n :vaag: zulle die huppelkutties es laten zien wat stamp'n iso:)
 
heyyy laten we met zn allen in ny gaan brek'n zulle die huppelkutties es laten zien wat stamp'n is


En niet op de wc komen dan hé,ok alleen om te plassen dan.....
 
heyyy laten we met zn allen in ny gaan brek'n :vaag: zulle die huppelkutties es laten zien wat stamp'n is


Persoon van wie deze uitspraak is:


(6) muhahahahahahaha *gniffel* (6)
laatste aanpassing
Werkzaam bij V.C.N.
Artiest {SHOWLIST artist 41643, 10552}
vind er nix verkeerds aan hoor,maar kan aan mij liggen misschien.......
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
Lody is homo, dat weet je toch Buum! 8)
 
Daar gaat het toch niet om...

Ze loopt wel te zeiken over 'clubkutten'/'huppelkutjes', maar loopt er zelf de helft vd tijd ook net zo bij...
:P
goed dan trek ik me slonsdalepolo wel weer aan:[:[
huppelkutjes in ny
''puntschoendragende blije meisjes van 15 die om het half uur naar de wc gaan om hun makeup te checken en niet volledig uit hun plaat gaan omdat dat niet staat ofzow....''bah bah bah:no:

duzz niej zo zeikuh lody of ik trek mie kisten en slonspolo wel aan en pogo je omver:devil:
 
bring it on... :D:D:D
laatste aanpassing
hahaha neej want zo ben ik niej:no: kep liever dat je me uitmaakt voor huppelkut;) echte gabber zit toch van binnen:D zo en met deze wijze woorden ga ik aflsuiten en lekker naar me bedje toe:z
 
Krabbel maar weer trug ja... (6)
8)

Als iedereen zichzelf moet wezen...laat die vrouwen die puntschoenen mooi vinden ze dan lekker dragen! Zo! :) Zeikwijf :P
laatste aanpassing
:cry: ik laat ze het lekker dragen hoor ben namelijk heel goed in puntschoenen stampuhho:)
 
Ik vind puntschoenen ook geen porem... Maar van mij moeten mensen gewoon dragen wat ze zelf willen. Kep er verder geen last van.

De drang om anderen per se te moeten pesten omdat die mensen anders zijn dan zijzelf, hebben kleine kleuters ook altijd... En ik heb liever mensen met een eigen smaak, dan een halve zaal vol mensen die allemaal dezelfde kleding dragen.
laatste aanpassing
Ja, dat is wel raar.

Mensen die het hardst schreeuwn "laat mij lekker mezelf zijn, ik ben 'gabber' en laat mij lekker!" Staan het eerst vooraan als het gaat over andere mensen de grond in kicken over hun smaak...ik blijf het vreemd vinden.

Hardcore Bitch, dit was niet een persoonlijke aanval op jouw hoor ;) dan weet je dat ff haha.
Ik ga aanwezig zijn!!! (y)
 
tot hoelaat is ny open dan?
 
word wel lachu dus dan in hengelo :D
Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 142628, 1189, 9507}
Heb er al weer zin in, is al lang geleden dat ik gemetro-ed heb :D
Als East Ridahz Of Hardcore is afgelopen is om 03.00 uur is het de moeite waard om dan in New York te gaan kijken ,Planet X mag daar die avond namelijk Recess vervangen.
Misschien gaat hij ons daar nog even verder verwennen met wat oldschool???
He better be!
 
heheh word zeker ene mooi feest want akira is er lekkere terror erbie en natuulk de hardcore:D:D:D:D kga em zekers wel vermaken
zeker kijken daar leuke feesten
in de chill-out zullen o.a. DNS, HiNZY, PlanetX, Vecino gaan mengen, loopt altijd los daar, altijd gezellig.............
idd...aanwezig!!
REPRESENTING
EAST RIDAHZ
OF
HARDCORE
peeps!!
 
Zelfs hier is ie

THERE'S A HINZ IN DA HOUSE.....


Die vent komt echt overal man....
laatste aanpassing
 
ckers :p
HiNZY....world wide!!!

and always in da houz!!!

 
:respect: :respect: :respect: :respect:
Heb wel weer es zin in een feestje in me ouwe woonplaats, lang nie meer geweest zal wel weer lachuh feestje worden :bounce:
hengelo U bent gewaarschuwd als er een kudde loslopende:vaag: idioten richting ny baggert!!!!!!!!!!of is ut baggerd???ik bagger jij baggert wij baggeren:vaag: :vaag: uhhmmm :vaag: :bounce: uhhm ff denke...(kraak) schiet nie echt op met mij vandaag:no: heyy ma ik ben ziekjes kuche kuche...:(
naaah lekker belangrijk:x :vaag:
okee irri modum is weer uit kep dr zin aan:D maar ik wil wel een fototjuh van akira en mij:yes: :yes: :yes:

o:)
 
Lekker belangerijk:P:P:P
heuyy alluz goed??? k ben nog steeds net zo irri als gisteren:/
 
haha waarom dan ???
Ongesteld????
haha neej ben strontverkouden en grieperig:x :[heb net al met me kop boven een stoombak gehangen en vreet me de tering in die sinaasappelen en vitamines word e rnog nie beter op:no: naah iok stamp ut er morguh wel uit:D
 
hej hej meissie beterschap he(K) en wel beter worduh:D:D:D want we moeten er nog heel wat uit stampen:P
komt goed:P slik me kapot in asprines etc. haha lekker verslavendo:) maar ut helpt wel:yes: :bounce:
 
hehe is goed asperiene verslaafde:P ahah neej succ6 met beter worduh
 
komt goed slik me kapot in asprines etc.


Wat is etc. ??? :P:P
uhhhh ik ben een fultime junk:[ de alle pilletjes gaan in mie mik:P
 
Jij bent dus 1 grote wandelende Apotheek :P:P