Partyflock
 
Forumonderwerp · 703337
 
Het doorschijnen of uitsteken van lingerie zie je steeds vaker, ook op party's


doen de dames dat bewust of hebben ze er geen erg in?

vind je het sexy of stom?

Hier een paar voorbeelden, beetje overdreven deze maar hopelijk snap je wat ik ermee bedoel...















laatste aanpassing
Artiest Naffie
zeker een voorstander...


maar ze mogen wel voordat ze die strings aandoen, het labeltje wegknippen, of goed instoppen, want dat vind ik nou een vette afknapper, dat stomme labeltje... (wat soms zelfs groter dan de string is...)

maar goed, sommige mensen gebruiken die reden om ff aan een 'string' te zitten om het labeltje goed voor de dame weg te werken... :P

knip het gewoon eraf voordat je het aandoet.. !!!!
 
ja heb je ook helemaal gelijk in
 
Is gewoon in aan het worden.
Ik zie steeds meer van dit soort gedrag of kleding geen probleem mee hoor:P
 





Helaas komt dit ook in menselijke vorm voor :x


Zoek de string:
 
hahhahahaha die laatste vind ik wel geinig.....ff een pokertje gespeeld???
 
Die eerste foto van deze topic en dan die rechter broek die door schijnt vindt ik echt (Y)(Y)(Y) heel mooi wel bij juiste figuur..
 
jah idd........die is errag lekkah.....lekkah lichaam ook........hmzzzzz
 



Hahahhahaha deze is echt leuk!
laatste aanpassing
 
lekker toch
 
lekker geil tochhhhhhhhhh
als ik wil dat mijn string boven mijn broek ofzo uitkomt dan zorg ik er wel voor dat de maat enz dus dat lebeltje wel is geknipt is geen gezicht als dat naar buiten komt ook.
en trek dan ook ff een beetje geile string aan en niet zo'n domme
:@
laatste aanpassing
 
zal ik dan maar antwoord geven op je vraag?
het is een trend! tegenwoordig mag je string gewoon boven je broek e.d. uitkomen! ze maken zelfs strings met steentjes en tierelantijntjes om het extra mooi te maken!
vandaar dus het mag gezien worden



kijk daar is eindelijk het antwoord!


levuh de man die de string uitvond!!

HOERA HOERA HOERA :bier:


:jaja: :P :jaja:
 
nou vind het nog steeeds niet eruit zien, tenzij het een mooie string is en bij de outfit hoort

zoals dit meisje in rood



das mooi
maar van die wijven die gewoon zo'n driehoekig stringetje uit hun broek laten komen omdat het geil is en expres ermee showen dat vind ik gewoon lomp

no offense voor de meiden die het doen maar zelf vind ik dat niet mooi
 
Ligt er helemaal aan wat voor outfit...

ik vind als meiden het doen om op te vallen of geil te lijken...vind ik het egt geen pan...je moet jezelf niet te koop zetten!!
 
het zou jou ook wel staan hardstyle layd....
denk dat jij ook wel het figuurtje er voor hebt.


:jaja:



:knuffel:
Ik heb altijd iets doorschijnends aan :jaja: en dat doe ik toch echt niet voor een ander maar omdat ik t zelf leuk vind om t aan te trekken, nu kan t nog en als ik 40 ben, ben ik vast vet en zie ik der niet uit :D Het is denk ik ook hoe je erbij gedraagt.... wat ik ook aan heb ik gedraag mij t zelfde :D
 
ik vind het goor en zwaar goedkoop!!
 
Dragon, dat vraagt om een foto :-)

we willen wel ff keuren hoe jou lekkere lijf er in doorschijnende kleren eruit ziet :-p
Traxx, goor en goedkoop? Ieder zijn eigen mening daar niet van, maar dat mensen (vrouwen) in een spijkerbroek gaan stappen, alsof ze zo vanuit hun werk hupatee uitgaan :no: dat vind ik pas goedkoop. Dus net hoe je dat woord interpreteerd.

Het word pas goedkoop als je er goedkoop naar gaat gedragen en dat je loopt te hoeren en te sloeren :jaja:

Maar oordelen is altijd erg makkelijk zeker als je de persoon niet kent;)

OH Mots, ik zou zeggen hou mijn profiel in de gaten dan zie je als ik ga stappen vaak toch wel een foto, je weet toch wat ik met white aanhad...die heb je gezien toch :D
 
ik heb je foto's gezien.
erruhg lekker.

enne het staat je allesbehalve goedkoop Dragon.
alleen maar lekker.

alleen jammer dat z zo klein zijn op PF.
je mag ze wel mailen :-)
 
Ieder zijn eigen mening daar niet van, maar dat mensen (vrouwen) in een spijkerbroek gaan stappen, alsof ze zo vanuit hun werk hupatee uitgaan


Dat zeg ik ook niet, ik zeg dat IK het erg oor en goedkoop vind uitzien. Dat anderen hier anders over denken, geen probleem. En natuurlijk doe je andere kleding aan als je normaal zou aandoen naar je werk, dat lijkt me vrij logisch.

Maar het is voor mij een :no: als die string druitsteekt.....:kots:
vind het wel allemaal geile plaatjes maar niet echt relevant bij deze topic

IS LINGERIE ALLEEN MAAR EEN STRING OFZO?
er is toch ook ander soort lingerie
laatste aanpassing
Hey traxx :) IK moet wel zeggen dat ik dat nooit aanheb gehad, of zo gedragen een stringetje die ergens uit steekt of boven uitsteekt. Dat zou mij namelijk later op de avond gaan irriteren :bounce:

MOTS, klein maar fijn :p
:p Ik vind het heeeel sexy als je een stukkie van een stringetje boven de broek uit ziet komen bij een dame :p
En ik denk dat de meeste dames er zich echt wel bewust van zijn dat mannen dat zien en het daarom ook leuk vinden om te doen (kan je vaak zien aan wat voor soort stringetje ze aan heeft hoor). Maar natuurlijk ontkennen ze dat! :d haha
Maar natuurlijk zijn er ook mensen die er geen erg in hebben, die herken je vaak aan de grote roze onderbroek met stippeltjes e.d. haha
 
klein is zeker fijn, ben jij het levende bewijs van.
 
Tsja, iedereen mag aandoen ( of juist niet :flower: ) wat hij of zij wil, maar dr zijn grenzen ( vind ik persoonlijk ;) ). Ik snap niet waarom sommige mensen op feesten of met uitgaan bepaalde dingen dragen. En het dan nog raar vinden dat ze of lastiggevallen worden, of er een stempel op hun wordt geplakt.

Maargoed, dat zal mijn bekrompen geest wel zijn ;)
laatste aanpassing
ik vind mijn profielplaatje die ik nu heb pas geil. Als die kousen net onder het rokje vandaan komt :kwijl:
string boeit me niet meer zo :no:
De vrouwen willen schijnbaar iets kenbaar maken...

Dit gedrag zie je ook bij Hanen,Pauwen of Fazanten..alleen zijn het dan de mannetjes die het werk doen om op te vallen... Hummmm heel apart...zo van ik heb en string aan...zij niet...dus kies mij :-P
Traxx, ik snap wel wat jij bedoelt maar denk ook echt dat t afhankelijk is hoe een meid zich gedraagt erbij. Ik heb altijd iets aparts of iets anders aan als ik uitga. Als ik ga stappen wil ik ook echt stappen, en daar horen de kleren ook bij :jaja: Dan is t af en dan mag er gedanst worden :bounce: Ik denk dat t lastig vallen wel meevalt, opzich met de kleren die ik aantrek (of t weinige wat ik aanheb) ben ik NOOIT lastig gevallen, oke ze komen wel naar je toe en geven complimentjes (dat mag vind ik) en t is ook weer hoe je daarmee omgaat. Sommige proberen wel wat, maar dan maak je t even duidelijk of je loopt weg en niks aan de hand :D

En niemand hoeft mij uit te kiezen want ben toch al bezet (l)
laatste aanpassing
dus eerst opgeilen en daarna afwijzen...interessant..
als ik je tegenkom Dragon

zeg ik helemaal nix, neem je gewoon gelijk :jaja:

:d
precies gelijk nemen voordat ze je afwijst... (y)
ze vragen er ook om :-P
 
Ik snap jou ookwel hoor.....

Je kleding aanpassen aan de avond is ook een (Y) punt.

Maar ik had het meer over anderen, en dat begrijp je ookwel.

Maargoed, persoonlijk heeft het gewoon niet mijn voorkeur.
ik wordt nooit afgewezen :nee:

O:)
Wat een onzin zeg, ik geil niemand op...nee ik kom in een nonnenpak, doe toch normaal zeg! whoehahahahhaha :D Lekker aantrekken waar je prettig invoelt zou ik zeggen, allemaal in een spijkerbroek,,,veels te heet ook trouwens :P

Harley: nog nooit??????..... ken wel een keer gebeuren he;)
laatste aanpassing
Ik vind t niet uitzien. Maar stoor me er ook niet aan is ieder z'n keus. En gelukkig is niet iedereen tzelfde
tis wel geil.maar geil meer in de zin van goedkoop
dragon je geilt me op en nou niet ontkennen! :-P
laatste aanpassing
Wibra dat is pas goedkoop :p :jaja:

Michy.... me???? it wasnt me ;)
laatste aanpassing
ja jouw slipje komt echt niet van de wibra!
Want die draag je niet eens :-P
laatste aanpassing
 
Ach, een zinvolle discussie is op PF haast onmogelijk, dus ik vertrek maar weer...

De grtn menzuh
wat is de zin van leven?
Het blijft partyflock :jaja: ;)

Nee mijn slip is inderdaad niet van de wibra :D:D:D:D, wat draag ik niet eens? Hoezo dat dan..
laatste aanpassing
strings slips of stringboxers...niets eronder!
:o ik zou niet durven >:no:
Veels te uitdagend :jaja: