Partyflock
 
Forumonderwerp · 701128
 
Artiest Sirius
Nieuwe 'Tiësto in Concert' in België en Nederland
Vorig jaar schreef DJ Tiësto geschiedenis, door als eerste DJ ter wereld een solo concert te geven en daarvoor een stadion te vullen met ruim 25.000 personen, het evenement was meer dan vijf weken op voorhand uitverkocht.
Na het enorme succes van het concert van afgelopen jaar zal DJ Tiësto in 2004 wederom een geruchtmakend optreden geven. Naast Nederland is er dit jaar ook een concert gepland in België. 'Tiësto in Concert' in Nederland zal plaats vinden in het Gelredome te Arnhem op zaterdag 30 oktober en een week later in België op zaterdag 6 november in de gloednieuwe Ethias Arena te Hasselt.

'Tiësto In Concert' werd beschouwd als een mijlpaal in de geschiedenis van dance. Eén DJ die een volledig voetbalstadion uitverkoopt en hetzelfde deed als enkel de allergrootste rockartiesten hem hadden voorgedaan was iets wat nog nooit eerder gebeurd was. Het concert door slechts één DJ in combinatie met de overweldigende show wordt nog steeds als legendarisch ervaren door de massaal aanwezige (internationale) pers en bezoekers en wordt tevens door velen beschouwd als het allerbeste dance evenement dat ooit heeft plaatsgevonden.

De gelijknamige DVD verkocht in Nederland en België meer dan honderdduizend exemplaren. Ook wereldwijd is de DVD geëxploiteerd en heeft in zowel Azië, als het land van de entertainment en shows, Amerika, stof doen opwaaien. Eén en ander heeft ertoe geleid dat er sterke interesse is vanuit landen als Duitsland, Engeland en de Verenigde Staten om daar ook "Tiësto in Concert" te laten plaatsvinden.

Tiësto werd dit jaar voor de tweede achtereenvolgende keer verkozen tot 's werelds beste DJ. Hij won de afgelopen jaren wereldwijd zowat alle dance gerelateerde prijzen en awards en had in België de afgelopen maanden met 'Traffic' en 'Love Comes Again' top 3 hits en een nr. 1 single met de remix van 'Rain Down On Me' van Kane. In Mei verscheen zijn artiestalbum 'Just Be' dat nu al weken één van de best verkochte CD's in België is. Afgelopen vrijdag was DJ Tiësto de grote act tijdens de officiële openingsceremonie van de Olympische spelen in Athene.

De organisatie van 'Tiësto in Concert' ligt in de handen van ID&T, marktleider in Nederland op het gebied van dance evenementen en onder meer bekend van de organisatie achter evenementen als Sensation, Innercity en Mysteryland. Eerder deze maand werd reeds aangekondigd dat ID&T vanaf 15 September in België van start gaat met een lokaal bedrijf, waaronder Sensation en Antwerp Is Burning zullen georganiseerd worden, hieraan wordt nu ook de nieuwe 'Tiësto In Concert' toegevoegd.

Dit DJ concert op zich zal niet alleen een uniek gegeven worden. Maar ook de show die rond 'Tiësto In Concert' zal gebouwd worden zal ongeëvenaard en ongekend zijn en dance in België op een veel hoger niveau en in een heel ander perspectief plaatsen. De show en het totaalspektakel rond 'Tiësto In Concert' zullen duidelijk maken waarom dance in Nederland, en de evenementen van ID&T in het bijzonder, zo populair zijn. 'Magic' is het thema dat gekoppeld is aan deze aankomende concerten. Dit thema biedt voor de ontwerpers nieuwe invalshoeken om een op concertgebied ongeziene show neer te zetten ondersteund door in België of Nederland nog nooit eerder gebruikte special effects. Inhoudelijk zal op muzikaal gebied extra aandacht besteed worden aan optredens van acts en gastartiesten.

"Tiësto in Concert moet dit jaar nog beter en indrukwekkender worden als het vorig jaar al was. Ik ben me ervan bewust dat de lat hoog ligt maar ik heb er alle vertrouwen in dat het een nog groter succes zal worden. Ik heb er nu alweer zin in.", aldus een enthousiaste Tiësto die heel de maand oktober geen boekingen zal doen om zich optimaal voor te kunnen bereiden.

In België zal dit unieke DJ concert plaatsvinden in de gloednieuwe Ethias Arena te Hasselt. De Ethias Arena is de nieuwe hal die de afgelopen maanden met man en macht aan het Grenslandhallen complex is bij aangebouwd. Met een grondoppervlak van 13.600 m² is de Ethias Arena niet alleen de meest moderne maar ook de grootste hal in België. 15 September vindt de officiële opening van de hal plaats en nog geen week later zal het WTA tennistornooi met de heroptredende Kim Clijsters van start gaan. Tiësto In Concert zal het allereerste nachtevenement worden in deze schitterende locatie.

Algemene informatie:

Datum:
Zaterdag 6 november 2004

Locatie:
Ethias Arena Hasselt

Tijden:
Deuren open om 22:00 uur. Concert begint om 23:00 uur tot 07:00

Tickets:
40 Euro

Voorverkoop:
Start zaterdag 28 augustus 2004 bij alle filialen van Fnac, Mediamarkt of telefonisch via 070/34 50 50 (Sherpa, voor België) of 0900 93 93 (Ticketbox, voor Nederland) Online ticketverkoop: www.sherpa.be of www.ticketbox.nl

Meer info:
www.id-t.be | www.tiestoinconcert.be | www.tiesto.com

----------------------------------

Mooi alternatief zeker gezien de prijs :)
Goh.. waarom wel 40 euro in België en in Nederland niet.. :)

Ps: Topictitel moet gewoon Tiësto in Concert zijn...
laatste aanpassing
off-topic

techno? cherrymoon? pfff, zou ik geen techno durven noemen. je weet nooit wat je voorgeschoteld krijgt in die keet. Laatste 3 x dat ik er langs ging heb ik 3 x verschillende stijl gehoord.

Zijn een beetje op de dool aldaar vind ik. maar ja... zoals het daar enkele jaren terug was, wordt het noit meer.

on topic

zou wel es willen gaan zien naar die zogenaamde grote man uit nederland. puur uit nieuwsgierigheid.
Hasselt, reserveer een plaatsje voor me.
 
seffens eens kaartje halen in Brussel, als het niemeer regent :p
 
nou maestro Capeau...wat betreft dat Belgie qua muziek zijn tijd echt wel voor is ben ik het volledig met je eens! Vaak hoorde je in de clubs al nr's en pas een jaar later hoorde je ze in Nederland. Voor mij is La Rocca in Lier een legende..weet niet hoe het nu is maar zo'n 6 jaar geleden en nog langer was dat echt het beste wat er was. Zo'n club ben ik in Nederland nog nooit tegengekomen! En wat betreft de hardhouse...mijn mening is dat het een slap aftreksel is van de oude hardcore. Het is een hype(al wat minder dan 2 jaar geleden)en ik geloof nooit dat het zo lang blijft hangen als de hardcore. Maar ja...meningen verschillen zwaar hierin:D
 
Gelukkig hebben ze zo'n tent niet in NL, ben er 1 x geweest allemaal homo's ineens :-s, of loop ik dan de verkeerde dag binnen ofzo :D.
 
Nee je hebt gelijk...er zijn veel homo's..althans dat was toen. Nu kan ik daar niets meer over zeggen. Maar als vrouw heb je daar niets te vrezen:D

Maar de sfeer was zo top...echt niet te beschrijven. Heb daar nou nooit een slechte avond gehad. Mijn vriend krijg ik er ook niet naartoe. Die moet er ook niets van weten...helaas
Goh, allemaal homo's...dat is eng! %)

Pff never mind.

Ik ga lekker feesten, hoop dat met mensne te doen die dezelfde instelling hebben. Eeeuwige arrogante gedrag van Nlers die zichzelf beter voelen dan Duitsers en Belgen heb ik onderhand wel een beetje gezien.

Bouw je eigen feestje.

Punt.
 
:vaag: Nee dat is niet eng, heb er absoluut niets tegen.

Jij snapt het niet helemaal volgens mij, doe eens relax
 
Nee ik geloof ook niet dat er veel van wordt gesnapt maar ja...is niet belangrijk. Als wij het maar snappen!!!:D
 
ghehe
Komt misschien door je smiley erachter en door alle andere domme opmerkingen die hier op PF altijd gemaakt worden. Zowel over Tiesto als over homo's. Word maar eens een tijdje admin dan snap je wat ik bedoel! :D

no hard feelings verder! (k)
 
Ow met andere heb ik niets te maken. Ik ga zelf ook naar Tiesto dus heb er natuurlijk niets tegen :P :P :P. Ik heb brede smaak kwa muziek, wordt vet feestje party on!
 
Ik geloof dat tijs zijn fans wel weten dat hij geen homo is dus op die opmerkingen reageren doe ik allang niet meer en verder komen op zijn feestjes gelukkig relaxe mensen dus weet zeker dat het weer een top feestje wordt!!!!Heb er vet veel zin in!
 
Nou, ik vind het ook niet alles om ergens te gaan feesten waar meer dan de helft homo is en waar je moet opletten of je wel een *echte vrouw* aan de haak slaat ipv een *omgebouwde*. Dat was/is wel zo in Larocca. Zeer speciale muziek ook, moet je van houden...

*-
Back 2 Tiesto: het zal wel bon worre (y), maar ik ga niet :(... Al een geluk dak men kaartje nog nie heb gekocht.
 
*echte vrouw*


Whahaha is daar echt een shemale gebeuren he hahaha. Wordt je de volgende dag wakker met een paal in je :x wheheh maar ff voor de goede orde
hoezo ga je niet dan?

Ik kon mijn kaartje niet kopen in nl pff ook niet ticketbox.nl terwijl dat wel ergens stond dus laat t m'n mams ff halen in belgie :P Als ze er nog zijn tenminste
 
Kaartjes kun je bestellen op WWW.SHERPA.BE :D
Aangetekend laten versturen, geld ff overboeken via internet en klaar is Kees :)
 
Dit ga ik dus ff dit weekend doen :)
Tiësto hier komen wij...!!
 
Maar ook de show die rond 'Tiësto In Concert' zal gebouwd worden zal ongeëvenaard en ongekend zijn en dance in België op een veel hoger niveau en in een heel ander perspectief plaatsen.


Ik wil nie flame, maareuh... wat is dit voor zever? :s
 
Ja k moest creditcardshit doen :-s. Ik haal maandag wel zelf
 
Ja, met creditcard is ff vaag.
Ik type alles in en dan 'volgende' drukken en vervolgens kan ik mijn bestelling uitprinten en da wast?!
Beetje vaag.. Geen mail etc. gekregen, maar zal wel goedkomen :)
Tiësto ga tennise ofzo !!!!!
 
En jahoor.. :) Kaarrten bestelt!
yes!!! got my ticket!!!
8 kaarten besteld...hopen dat het een beetje opschiet met die Belgen
 
Belgen zijn maar :vaag: lui...Zie Paul Jambers de koning der :vaag:heden
 
euh ja :s

binnekort hier in Brussel eens kaartje halen :)
dan vind ik Marc D. toch iets vager dan Jambers. En die Eddy Wally is me ook een figuur. Verder nog nooit in België gefeest, maar ik hoorde altijd wel goede verhalen over Club X en de feesten in het Sportpaleis vroeger. Werken met Belgen is wel apart, ze zijn nogal gesloten.
laatste aanpassing
kaarten besteld.
haha hardcore in de cherry is al jaren over... Da is nu een echte techno-keet geworde.


Was Cherry Moon maar een technokeet geworden, dan zou ik er wel wat vaker komen. Tenminste, de laatste keren dat ik er was draaiden ze voornamelijk progressive. Maar op vrijdag 24 september is het wel de moeite om Lokeren een bezoekje te brengen (o.a. Carl Cox, Marco Bailey en Cristian Varela).

En Tiësto, dat is volgens mij ook wel de moeite waard...
Wat duurt het toch lang voor het 6 november is.....
Vandaag lag er een brief van de ptt in de bus...kan mn kaartjes op het postkantoor halen :D
wanneer heb jij ze besteld dan? voor mij is het al een week geleden en nog steeds niks :( ik hoop dat alles goed is gegaan, ik heb zelfs 2 bestellingen geplaatst maar het schiet niet op zo
Ik heb ze 3 weken geleden besteld en vandaag binnen...het duurt dus even!
Ik hoop maar dat ze niet zo snel zijn uitverkocht als in Nederland.
dat is zeker van niet, want in NL was het in 1 dag en hier staat ie na een paar weken nog open.

btw: kaarten in huis!
denk er ook over om heen te gaan...
leuk weekendje weg gelijk :D:D

alleen even kijken waar we heen kunnen

hasselt? maastricht? luik?

weet iemand een site, waarbij je kunt zien
wat de afstand is tussen bepaalde plaatsten?
heb niet zoveel zin om nog eens lang naar een hotel
te rijden.. :)
laatste aanpassing
 
Bij mij zijn de kaarten ook al binnen! :)
kaarten zijn binnen
ging t net overmaken via overschrijving..
ik naar dat overmaken, krijg ik via
een bevestiging email dat ik het naar een
heel ander banknummer moet overmaken :S:S
als dat maar goed gaat haha...toch maar even
een mailtje wagen :D
wil er natuurlijk wel zeker van zijn dat ik die kaarten krijg
hoop dat het goed is gegaan.
Gelukkig, kaarten worden verzonden,
nu nog ffies een hotelletje in de buurt:)
Zou ik maastricht kiezen Paf007. Harstikke gezellig en minder dan half uurtje rijden!
 
Wel lekker dichtbij!
ja psies...
doen we dat maar denk ik.. :)

we hebben toch maar gekozen voor een hotel in hasselt
dat zag we wel goed en netjes uit, holiday inn dus
dat zal wel goed zijn en maar een paar km van t etthias arena :D
laatste aanpassing
Hoe gaat de kaartverkoop in Belgie dan??? Over 3 weken is het al zover, ik ben benieuwd of het aanslaat in Belgie.
volges mij gaat het niet zo erg hard,
je kan nog steeds kaartjes kopen..
Tiesto gaat om 11 draaien he!

Maar wat gebeurt daarvoor? Iemand een idee?
Zou goed kunnen dat ik 2 kaartjes overheb. Die heb ik gewoon betaald maar misschien dat ik er foto's moet maken. Dan verkoop ik ze gewoon voor 40 euro per stuk ofzo, da's een stukkie goedkoper. :)

Maar goed, dat laat ik nog wel weten. ben erg benieuwd, denk dat t leuk wordt. Niet zo gehyped enzo. :)
 
Hoe gaat de kaartverkoop in Belgie dan??? Over 3 weken is het al zover, ik ben benieuwd of het aanslaat in Belgie.

----------------------------------

1 week geleden waren er 10.000 kaarten verkocht van de 17.500 beschikbare kaarten..
Vipkaarten zijn uitverkocht, maar zijn extra kaarten voor in de maak, vanwege succes!
Verwachting is dat de het feest uitverkocht raakt.. :) Vandaar besloten geen verkoop aan deur.
Voldoende info bij dezë :)
het feest is geloof ik uitverkocht.