Partyflock
 
Forumonderwerp · 699473
Artiest {SHOWLIST artist 45555, 71383, 25959}
wat denken jullie over early hardstyle feesten?

moeten die komen?

ja of nee
 
Ja man, alles voor de plork tijd....
Alles na plork is zwaar kut.
 
:/
laatste aanpassing
 
Vroegah bij XQ Italy was het nog kicke, maar daarna is het echt hard achteruit gegaan...
 
Artiest Balbasaur
XQ Early Hardstyle:kwijl:
vond mýjn 1e Qlub tempo nog altýjd het beste hs feest waar ýk geweest ben!
 
Tim is in Turkije:yes:

Ik herken dat toetsenbord gelijk:P
 
vroeger was de hardstyle echt lache , alleen nu is het echt kut, vind het echt steeds triester worden , dus x-qlusive early hardstyle , dat lijkt me wel wat ja :D


Klopt het trouwens dat ze op qlimax ook jump gaan draaien???
 
Is de line-up al bekend dan?
 
niet dat ik weet , maar ik hoorde van iemand dat ze ook jump gaan draaien , dus vandaar dat ik het ff vragen . Misschien dat er iets over bekent is.
early hardstyle feesies


Whahahahahah, Grapjas, moet je horen wat je zelf zegt...

Early Hardstyle... :vaag: :vaag: T moet niet gekker worden..........
Artiest Triqo
98 t/m 2002 feest zou idd wel vet zijn :D
 
98 t/m 2002 man man man man man.....

Hardstyle is door Q-dance in 2001 bedacht voorheen heette het gewoon hard trance of hard house.

maar dat terzijde....

Met de tracklist van Bitte ein Beat 4 cd 2 als uitgangspunt kom je een heel eind denk ik:
DJ Stardust - Stompin' Jack Flash
Luca Antolini - Heat
Abel Ramos - One More
Cosmic Gate - The Truth (DJ Isaac remix)
en natuurlijk de grootste knaller van de hele CD.......
DJ Dean - Ballanation episode II :respect:

Voorgestelde line up van XQ Early hardstyle (eigelijk best een graf naam)

DJ Isaac
Luca Antolini
DJ Dean
Deaz D.
Charly Lownoise
Blutonium Boy
Dana
Pavo
Gizmo (harder mach 2 (L))
Michael Fusseder

dat was ut zon beetje :P
laatste aanpassing
hahaha vroeg me al af hoe veel jaartjes jong het nou psies zal zijn meer als 3 zker niet nee en nu al early hardstyle oh nee toch.. kunnen ze niks beters verzinnen ofzo nee houden jullie nou es op met die gekke dingen verzinnen straks brengt dj mykie een of andere dwaas nog op ideeen
 
Je moet ut ook niet early hardstyle noemen:
K zou gewoon een feessie bouwen waar dj's uit de begintijd komen en die gewoon oude(stijl) nummers draaien en k zou ut 'The Origin' of zoiets noemen....
 
Artiest Havoc 303
Zo'n feest lijkt me wel vet. Moeten alleen die hardcore-kneuzen/wazi's weg blijven die al op hun achterste poten staan bij het lezen van het woord "early", wanneer dit niet door het woord "hardcore" vergezeld wordt...
 
En tevens moeten al die wazi's ophouden met te zeggen dat het "pas" 3, 4 jaar terug was en je het daarom niet early mag noemen.

het gaat erom dat de sound helemaal veranderd is en daarom het verschil, early
2 pq :)

Als je et tog over de begintijd hebt wrm dan nederlanders die er veel en veel later mee kwamen dan italianen :) :X

vandaar 98 tm 2002 al is 98 idd wat vroeg maar tog toen begonnen italianen ( via techoinvloede) en duitsers ( via hardtrance invloeden ) op te komen

wat je zegt q-dance 2001 gaf et die benaming :) heb je glijk in wil nog niet zgg dat et er daarvoor nog niet was.....
Werkzaam bij L&M Events
het is ckers te vroeg om er early hardstyle van te maken als het pas 3a 4 jaar bestaat, kijk ff naar de hardcore toen de tijd, nu is de early rave in, muziek uit 93' 94' of zoiets? Begin a.u.b niet zo vroeg met de early hardstyle terwijl het net een paar jaar op gang is...

Doe maar over 2a 3 jaar ofzo, dan lekker losgaan op de oude hardstyle :bounce:

;p
 
kan je nou gewoon echt niet lezen of doe je maar alsof?
 
In principe zijn ze d'r eigenlijk gewoon al, alleen wordt 't "harddance" genoemd en worden ze door HQ/UDC georganiseerd. JP draait z'n hand d'r bijvoorbeeld niet voor om (wat een woordspeling), om de nodige ouwe knallers voorbij te laten komen in z'n setjes...

Laatste keer dat ik hem live heb horen draaien flink rond kunnen stuiteren op bijv. oude Warp Brothers plaatjes en wat vette acid Überdruck-shit. Rainmaker - Renegade Master? Die komt bij hem geregeld voorbij en ga zo maar door, combinatie tussen oude "hardstyle" en nieuwe harddance/hardtrance is gewoonweg überbruut. :yes:
 
Scantraxx prezentz

Early Hardstyle ZAAL 2

A-lusion
Arne L 2
Luna
Mirko Milano
The Prophet

;)
 
2 Triqo:

Het gaat tog om de peroide 1998-2002 (k zelf zeg 2000-2002) en Deaz D en Charly Lownoise hebben in die tijd de Bitte ein Beat reeks geintroduceerd en die is mede bepalend geweest voor de hardstyle sounds zoals nu populair zijn geworden. K zie zo'n feest als 'A journey into the past with a connection 2 today' en zo moet je ut dus zien.

Enne je moet un beetje van alles hebben kijk ipv Dennis en Ramon had k ook Lebrisc, en DJ Arne L2 en Cosmic Commando neer kunne typen... maar A. dan zou ut un soort XQ Blutonium Boy worden, en B. de andere nederlanders(Pavo en Dana) waren in 2000 al actief op feesten als Qlimax en Isaac zou je nog evt weg kunnen denken maar die is rond 2001 ook al begonnen met hardstyle te produceren en hij is een van de beste HS DJ's van Nederland, al sinds ut begin.

Enne het moeten wel een beetje bekende namen zijn natuurlijk, anders waagt geen een organisatie zig draan
kan je nou gewoon echt niet lezen of doe je maar alsof


moet ik nou die hele tekst gaan lezen om me eigen mening te geven :S
Het moet gewoon meer richting de hardtrance/techno blijven, want de richting van het 'beuQie beuQie met teveel druQzie', zoals dat nu het geval is, is niet om aan horen zo slecht.


Scot Project dus.
 
moet ik nou die hele tekst gaan lezen om me eigen mening te geven


Alleen het dikgedrukte :x
dank u ik snap het meteen :x ;p
 
Ik vind die oude Hardstyle serieus echt zwaar VET!!!

Maar dat van nu, verschrikkelijk, WAT KUT!!!!

en nee niet omdat het hard is, want hardcore is mijn style, maar er zit gewoon niks meer in...saai, klote en kut!
idd het gaat meer richting de hardcore, maar je kunt er over doorgaan maar er zijn over het onderwerp harcore/hardstyle al eindeloze topic's over geweest.

Maar de hardstyle zoals ie was tja in 2002 met nummers van zenith - i am your dj!

Dat was idd de puike tijd! mee eens :respect:
 
Leuk dat je dat nummer nu noemt.
Welke kreeg ik toevallig vandaag binnen :D
Je moet het gewoon beetje vermengen met hardtrance, uk hardhouse en soms beetje techno kan je erg leuke dingen krijgen
 
De vetste van wat eerdere 'hardstyle' vind ik:

Beam vs Cyrus - Thunder In Paradise [Dj Scot Project Rmx]
The New Frontier a.k.a. Zenith Dj - Musica Che Domina
Twisters Silence - Listen 2 Me Mama [Essential Dj Team Rmx]
Dj isaac - Beat The Silence
Dj isaac - On The Edge
Coretex - Give Yourself 2 The Darkside
Beam vs Cyrus - All Over The World [Dj Isaac Rmx]
Deep project - The Fly
Uberdruck - Now Or Never [Rmx]
Tamok - The Resistance Is Futile
Tom X -Cocaine
Angy Dee - Something Wonderfull
Schwarzende - Bow Wow

etc.

Maar ik heb zeker niets te klagen over de tegenwoordige produkties, gewoon beetje door de rommel heen kijken ;).

Pacific Link - Time 4 New Energy [Dark oscillators Rmx]
Ard Und Marc - Akustika
Coretex - Out There
Sam Punk pres. Soundix - Whoz In Da Houze
Mindhacker E.P. - Audio Attack
Le Brisc - Keep It Hard [Le Brisc Vs Thomas trouble Mix]

etc etc

Door de veel lomp gerag hs toch hoop goede platen in 2004 :D Gewoon goed zoeken in de platenbak!
tja het is maar hoe je het bekijkt toch? net als dat num. van zany - rock the beatz dat blijft ook gewoon een vet num.. :D
 
godverdegovder hoe kan k die vergeten :D Plaat heb ik notabene zelf, en 1 van me lievelings platen :D ZEEEEEEERRRRRRRRRR vette plaat.

B-Kant is ook wel cool P.L.O.R.K. :D

Maarja ik vergeet er wel veel meer, kan ze niet allemaal opnoemen :)
laatste aanpassing
yakooza - cocaine
showtek - save the day
claudio diva - ultimo impero
dj duro - just began
dj luna - hear me now
hardheadz - showtime

etc :respect:
was nog een goeie vergeten man! Jimmy The Sound - L.O.G.I.C.O
 
Ard Und Marc - Akustika


Ga je schamen !

K.A.M - Frequency (l)
 
Vette platen idd, nog eentje van Yakooza, maar dan de oude versie (is ook nieuwere jammer genoeg :()

Nightclub - French Kiss [Rmx]

Alleen vind duro - Just begUn weer eigelijk de nieuwe sound weergeven. Vette plaat daarnietvan :)

Wat ik echt een vet 'Hardstyle' nummer vind, eigelijk de grondlegger ervan (vind ik)

Dj Overdog - Bassmachine [Y.O.M.C. Rmx]

Uit 2000 alweer ! :D Zo n vet nummer he!
 
Hoezo ik vind anders best vet nummer!
:o

the kgb's - Disco fan

;p
laatste aanpassing
 
Helemaal mee eens X-Tinction!

zo kan k wel meer vette nieuwe nummers bedenken:
Hardstyle Guru - Rock it now (original mix)
Dark Oscillators - Nobody's Perfect (TNT remix)
Next Generation - The Prophecy
Jens O. - Roll the Drums
Q-Zar - Powerzone (super mix)
Max B. Grant - I'm Breakable (extended mix)
Dana - Unendlichkeit
Hunter - Follow the MC (Hardstyle Masterz remix)
DJ Isaac - Backstage
DJ Kubrik - Break the Silence
 
Pacific Link - Espace [Hardstyle Rmx]

:p

Zo kunnen we bezig blijven :D
dj duro - cocaine mf? :S
of gaan we nu te ver in de tijd ;p
 
veel te ver :D
 
Van die producers moet je nemen

Showtek - Controller [Deep Mix]
Showtek - Controller [Dj Duro Rmx]
Showtek - Save the day
Walt Vs Zero Gi - Exciter [Showtek Rmx] is dan weer iets nieuwer

dan krijg je seid ihr bereid , just begun en nu dus cocaine mf etc

En nu als nieuwste duro & the Prophet - Shizzle My Dizzle
laatste aanpassing
haha plaatsen we nog ff een favo oude Luca antolini dj - Heat (technoboy remix) :D
khad de oude sizzle my dizzle al genoemd maar de nieuwe nog niet gehoord helaas? |:O
technoboy - tales from a vinyl :P

lekker nummer of niet soms :bounce:
 
de oude shizzle my dizzle??

snap je ff niet hoor
 
Heat (technoboy remix)


Journey into Technoland remix bedoel je

Maar de beste blijft de original hard trance mix :respect:
 
early hardstyle rules!!

Vooral nrs als:
- acid nightmare
- taub
- second trip
- thunder in paradise