Partyflock
 
Forumonderwerp · 696044
­ Nederland
 
Het is gewoon een grote klererotzooi!.. Die onzin als je maar weet hoe je het gebruikt... Er zijn al doden gevallen


Het is duidelijk dat jij precies weet waar je over praat :frusty:
Tante Laat mij niet in de steek!!!!! Please..... Wie helpt mij? Ik mis de G... En met een weekend zoals afgelopen weekend vindt ik het niet leuk genoeg. Moest uit noodzaak maar weer eens over op de schijf. En geloof mij, dat is een veel minder groot succes.

Ik hoor het wel van de vrienden van G.

dank u
laatste aanpassing
 
TROEP jep klopt tog ?
 
zeker wel lekker spul:yes:

ga het binnenkort maar weer s pakke...:)
 
GHB is vet-------verneukeratief...
 
Vind je????? Afgelopen weekend hebben mensen waarschijnlijk GHB in mijn Sambucca gegooid zonder dat ik het wist...

Ik heb me zo beroerd gevoeld en kon accuut het feest verlaten... en niet omdat ik zelf zo goed bij was :[ :[

Voor mij hoefde het al niet maar nu zeker geen GHB meer voor mij :no:
 
das minder voor je patries..kut streek

maar ik vind g eg wel relex spul
 
Voor mij hoefde het al niet maar nu zeker geen GHB meer voor mij


Zonde, keertje proberen als je weet wat je naar binnenwerkt :yes:
Ghb is lekker? Vertel eens iets nieuws
 
Zolang je het binnen de perken houdt moet et wel kunnen toch?

kheb et nog niet gedaan maar volgens mij ist meer een drugs voor thuis dan voor op een party?
je kan er toch ook gewoon bij blowen enz? als je maar zorgt dat je neit in slaap valt :)
 
Das zo'n beetje de enige drug die ik nou geen donder aan vind
 
Wat voor gevoel krijg je er van dan??
niet hyperactief toch? maar juist meer een otnspannen gevoel?
 
ja vrijwel niks,beetje vaag in me hoofd maar van een joint voel ik meer
 
Als het in je drinken wordt gegoten, pakt t meestal verkeerd uit, maar er zijn wel betere alternatieven voor GHB...
 
maar er zijn wel betere alternatieven voor GHB

:no:
Ik heb nog nooooooooit gehoord, dat iemand die VERSTANDIG omging met G, iets ergs overkwam.


Als het mis gaat, wordt het stiekem in drinken gedaan, verkeerd gedoseerd/gecombineerd etc.
 
Damn it Joey...t moet niet gekker worden!!:D
 
donateur! Wat voor gevoel krijg je er van dan??


Bij de juiste dosering:

Zin in alles, praten dansen, kutten, en alles wat je maar kan verzinnen, kei vrolijk en actief, beetje evenwichtstoornissen.

Bij te grote dosering:

Heftige evenwichtstoornissen, slaperig, coma...

Maar samengevat: Mix tussen XTC en Alcohol, beetje
 
Is relax :yes:
GHB is zeker ok :)
sja, was op hardbass.. heb daar iemand op de grond zien vallen.. helemaal stuiptrekkingen enzow.. bleegh.. denk dat t ook ghb was? dat niet voor mij.. indd net iets te ver
 
Bij de juiste dosering:

Zin in alles, praten dansen, kutten, en alles wat je maar kan verzinnen, kei vrolijk en actief, beetje evenwichtstoornissen

:yes: klopt als een bus en met een paar :bier: erbij word ik er zo gek van als een deur hahaha :D
 
helemaal stuiptrekkingen enzow.. bleegh.. denk dat t ook ghb was?


Denk toch echt dat dat wat anders was. Pillen of speed ofzo
 
Kan ook van de GHB zijn kheb wel eens net op 't randje gezeten en dan vielen steeds de spieren in me armen uit dus da schokte hele tijd zag er wel vaag uit maar gelukkig zat ik bij iemand thuis dus ffkes rustig in de bank gezeten en 't was zo over :yes:
 
Zin in alles, praten dansen, kutten, en alles wat je maar kan verzinnen, kei vrolijk en actief, beetje evenwichtstoornissen

:jaja: kheb et gister avond voor et eerst gedaan hahaha...
Tis wel komisch spul.... maar kan me niet voorstellen dat et een relaxte partydrug is :vaag:

Die evenwichstoornissen zijn wel vaag hahaha....
 
Haha vet!

Goed he?!

Maar het is echt wel een partydrug!!! Probeer maar eens, of gewoon op stap, wel een beetje matigen met alcohol dan (of helemaal niet...)
GHB vind ik zeker wel lekker en vooral relaxed dat je de volgende dag niet echt kater heb ofzo (tenzij je door je verlaagde grenzen toch nog meer/andere zaken naar binnen gegoten/sneven/slikt heb)

Iemand bekenend met GBL, das een soort afgeleid van GHB is mij verteld....wordt er wel uperchill van!
 
tenzij je door je verlaagde grenzen toch nog meer/andere zaken naar binnen gegoten/sneven/slikt heb)


:$

GBL Geen ervaringen mee, maar dat is nog een tijdje legaal geweest na GHB (wat ik gelezen heb, waar weet ik ook niet meer) Maar schijnt ongeveer hetzelfde effect te hebben, niet heftiger of zo. Zelf geen ervaring mee.
 
kheb et gister avond voor et eerst gedaan hahaha...
Tis wel komisch spul.... maar kan me niet voorstellen dat et een relaxte partydrug is


Gelijk maar geprobeerd naar aanleiding van dit topic :S
hahaha, zoals het hoort-->eerst proberen dan oordelen!
 
GHB = OK!!! :yes:
laatste aanpassing
Juist jah... Gimmerts Hik Bier :vaag:... WoWoWoW niks meer weten ofiets... Materiaaltje isset zeker wel ghehe, SUPERDOL in de BOL :vaag:.... Poeh Poeh :P
Geweldig spul, alleen wel ff oppassen met de hoeveelheden.
Achja als je er mee om kan/probeert is het minder slecht voor je lichaam als al die andere chemische troep.
 
door ghb worden veel dames verkracht.mijn mening is ghb is voor minne honden verkrachters dus
door ghb worden veel dames verkracht.mijn mening is ghb is voor minne honden verkrachters dus


Maar als je een wijf bent ga je er wel mee akkoord dat je geneukt gaat worden!

G in je drinken proef je echt meteen!
laatste aanpassing
 
hey sukkel die gaan akcoord om dat ze verdooft zijn SUKKELSUKKELSUKKEL .weetje jij ben er zeker ook zo een
jij ben er zeker ook zo een


Waar slaat dat dan op??
Als er een ding is waar ik fel op tegen ben is het wel verkrachten!!
 
ja dan weet je ook dat 80% door ghb komt
 
mijn mening is ghb is voor minne honden verkrachters dus

En wat als je et alleen gebruikt?? en het niet misbruikt...??
jah het gebeurt wel, maar vaak wordt het aangeboden aan een wijf en die zijn dan meestal zo stom om het op te drinken (omdat ze er misschien de gevaren niet van kennen)
En nou niet denken dat ik er ook zo een ben want dit vind ik laffe streken van mensen die niet normaal aan het sexbehoeftes kunnen komen
En wat als je et alleen gebruikt?? en het niet misbruikt...??


99 van de 100 mensen nemen het volgens mij ook alleen voor eigen gebruik
 
Veel dames verkracht?!?!

Ruik ik hier frustratie? 8)
 
99 van de 100 mensen nemen het volgens mij ook alleen voor eigen gebruik

daarom vond ik et nogal een domme opmerking van snorkel 8)
ik ook
Iemand bekenend met GBL, das een soort afgeleid van GHB is mij verteld....wordt er wel uperchill van!


Een variant van GHB is GBL. GBL is een grondstof van GHB dat wordt omgezet in GHB, het is dunner, maar twee keer zo sterk. Laat daarom je vloeistof altijd testen zodat je weet wat je hebt. Het is nog moeilijker te doseren dan GHB en heeft een hogere zuurgraad.

De werking is ongeveer gelijk aan de werking van GHB, maar werk langer en wordt makkelijker opgenomen. Vooralsnog is het legaal verkrijgbaar.

Bron: www.unitydrugs.nl
 
jullie zijn niet echt op de hoogten he?
voor dat je je mening geefd moet je eerst weten waar je het over heb schranzer jij weet echt niet waar je het over heb denk.jullie moeten beter de krant lezen.waarschijnlijk kunnen jullie niet lezen