Partyflock
 
Forumonderwerp · 695298
 
Stel nou dat je een uitnodiging krijgt om samen met je relatie (of je die nu wel of niet hebt) mee te gaan doen aan het genoemde programma, wat doe je?

doe je mee? of niet?
 
Dan nog is het je eigen keuze.
Ben het helemaal met Bianca eens :jaja:
Vind echt echt zo'n kansloos programma!
Je weet dat je daar zit om je relatie te testen, en dan nog gaan er veel vreemd daar :S
Beetje nep :jaja:
:respect: Bianca :respect:
:no:
NEE zou echt niet mee doen!
Het is wat Bianca zegt, ze monteren zo zodat je wel MOET denken dat je vriend vreemd gaat terwijl er niks gebeurt.
tja ik zou me best wel willen opgeven! en dan wil ik die dames nog wel eens zien die me willen gaan versieren:P gaat ze niet lukken! ga daar gewoon de LUL uithangen:D:D:D

lekker 2 weken genieten zon zee! ik zou gewoon 2 weken lang gaan trainen en genieten van de omgeving:P :D
jajajaaaaa;) kom op heyyy met veeeel drank lekker weer en spannende uitstapjes EN LEKKERE WIJFFEN krijgt elke jongen het moeilijk:yes:
ik nodig bijdeze iedereen uit!:D:D:D

laat mij maar gaan, wedde dat ik niet vreemd zal gaan! :D try me ;)
makkelijk gezegd als je geen relatie hebt;)
 
Inderdaad wat een onzin.
Als je een beetje karakter hebt zal je het echt niet moeilijk krijgen.
ook met relatie zou ik hetzelfde zeggen!:P

dus me aankomende vriendin bijdeze je bent gewaarschuwd;)
Jorr 28 juli 2004 19:29
Inderdaad wat een onzin.
Als je een beetje karakter hebt zal je het echt niet moeilijk krijgen.


jup, darom zeg ik ook: laat mij maar gaan!

en die relaties die daar kapot gaan hebben allemaal al probs of is de 1e echte liefde enzow dus tja dat schiet niet op
 
nee....vragen om problemen
 
Ik vertrouw mezelf wel,a mar ik zie het op tv dat het altijd mis gaat, dus denk het maa rneit en ik zou ook geen behoefte hebben dingen te bewijzen, die zou ik zo ook wle weten. Lekkere vakantie lijkt het me ook niet als je toch alleen je eigen vriend🇮🇳 wilt, wat moet je dan met die andere daar.
 
Dat kan ik beamen.
Ik ben laatst ook zonder m'n schat op vakantie geweest en dat was half zo leuk als met haar :s
Maar ja, die reis was al geboekt voor we wat kregen.
Ct...

Bedoel de meeste relaties gaan toch kapot als je daaraan meedoet ;) haha..
Meteen....hahahha is toch lacheh...als ik een relatie zou hebben durfde ik het wel...want als ik ene relatie heb is dat 100% van mij kant af cker (y)


en wil hij een ander is dat gauw duidelijk...
laatste aanpassing
 
No way...
Ik heb nu geen relatie maar als ik die wel had zou ik waarschijnlijk niet mee doen, ik hoef niet zo nodig op tv te komen:)
eigenlijk is het ook maar een
hoeren en sletten programma
al dat neppe gedoe de hele tijd
echt niet! :no:
 
Ik zou zeker wel mee willen doen.
Om te bewijzen dat ik echt van mn vriend hou en hij van mij.
En natuurlijk gratis vakantie met allemaal lekker mannen om me heen.
Leuk toch.

Jammer dat mn vriend niet wil meedoen :(...
hahah nee dat snap ik !!... en als je
vriend vreemd gaat zit jij met de
gebakken peren :no:
Nee. Ook niet als verleidster.

Ik vind dat nl. allesbehalve ene natuurlijke situatie. je zitdaar in de zon, omringd door mooie mannen/vrouwen, je zuipt je klem...ja dan is het niet zo gek dat er iets kan gebeuren. Ik heb nu dus geen relatie maar voor zover ik die gehad heb was ik erg openminded en zag ik zulke dingen wel door de vingers. Heat of the moment. Als jevan elkaar houdt dan zit t goed, voor mij betekentdat niet dat je elkaar eeuwig trouw bent of monogaam.

Alsverleidtser zou ik me ook niet prettig voelen. Vind t nogal goedkoop overkomen. Bovendien loopt t vaka uit op rellen enzo, heb jij lekker ruzie veroorzaakt.

nee, ik vind t maar een sneu programma, vind de mensen die eraan meedoen over t algemeen ook niet allemaal even bijster slim en sowieso, wat heeft de rest van NL met jouw relatie te maken?

%)
 
Als mijn vriend vreemd zou gaan, was hij toch niet de ware voor mij en ik voor hem.
Want anders doe je zoiets niet..
maar op die manier zoek je de
problemen wel op vind je niet ??
of zie je het als een
soort love test!!??
laatste aanpassing
@ Mystyle

Oooh oke :P:P,kwou net zeggen ;)
Maar je hebt er geen dus voor de lol met een vriend afspreken is dan wel leuk tog :p
laatste aanpassing
 
Hmmz... :/

Ik ken mezelf. Als ik daar zou zitten met 10 lekkere gozers, lekker weer, mooie omgeving, genoeg drank... :s :nee: Beter van niet!

Programma zelf vind ik wel (y) om na te kijken.
Geen enkel vermaak is beter dan leedvermaak!! (6)
laatste aanpassing
ik vind (vond) het wel een leuk programma, helaas ben ik nu van mening veranderd... wie er atijd naar keek snapt vast wel waarom ik dit zeg....??
Meegedaan lijkt me dus?

Tja. Kweenie, heb echt een heel andere visie op dingen als vreemdgaan enzo. Het wordt zo opgedrongen dat je echt van goede huize moet komen wil je niet aan die verleidingen toegeven. heeft volgens mij echt geen fuck te maken met of je al dan niet van iemand houdt.

Ik weet igg dat ik prima van iemand kan houden maar tegelijkertijd best in een zwoele bui met een ander zou kunen zoenen terwijl dat compleet betekenisloos is. Zou geen vent willen die me dan gelijk aan de kant schuift. Andersom heb ik dr ook geen problemen mee.

Volgens mij is ene relatie pas sterk als je allebei weet dat het goed zit. Dan heb je zo'n programma niet nodig lijkt me.

Wil je dr meer over kwijt trouwens? Ben wel benieuwd! :)
het is minder leuk als het klijkt.. wil je meer weten? stuur maar prive berichtje?
 
Haha ik wil het ook weten :P...
 
Nope,ik pas

Je gaat toch niet onodig de problemen opzoeken!!
 
2 Arjannn:

Mag ik vragen waarom je er in eerste instantie aan mee heb gedaan? :)
vond een gratis vakantie wel leuk..
 
Hmmz, :) Geef je groot gelijk. :jaja:
Een kerel die bij forecast in Eindhoven werkt heeft ook meegedaan met temptation island....
wat is zijn naam dna?
Arjannn je was wel beter af dan die gozer met wie je daar begon..de enige reden dat ze hem niet hebben weg gestemd was omdat ze het zo leuk vonden om z'n haar te verpesten :jaja: (y)
ct... juist dat benk weer wel met je eens... :jaja: Is dat die Joshua die in de forecast werkt? Zie hem regelmatig op stratum..:)
Ja klopt, Joshua heet tie!!!!!! Maar jij was dus die andere persoon Arjan???
 
zou NOOIT meedoen
@ Mystyle

Wanneer spreken we af :P:P
hahaha CT.. samen erheen als koppel?? :P
 
Als ik een relatie zou hebben dan zou ik absoluut NIET mee doen. Wat een klets zeg om op die manier je relatie te testen:S

Maar als verleidster...;) I'm in!!
Never...als je met je leuke en knappe vriendin aan zoiets meedoet kan je er donder op zeggen dat er vreselijk irritante ventjes haar proberen te versieren zoals lui rond de middenlandse zee dat zouden doen. In het dagelijks leven zou ze weglopen en nu vrijwillig op een eiland? Hummm ..beetje tegenstrijdig..

Temptation Island Australia..wat waren die 2 babes gruwlijk mooi

roze en vooral die in witte bikini..erg leuke sympathieke meid zo kwam ze over...hoop lol kun je daar mee hebben lijkt mij.

laatste aanpassing