Partyflock
 
Forumonderwerp · 690117
 

Wat vond je van dit feest?
Vond je het Super of juist niet?
En was het dit jaar beter als de voorgaande jaren of juist niet?
laatste aanpassing
 
Vanaf het internet gezien in het begin :bah: maar tegen 4 uur begon het een beetje lekkerder te gaan..

2 jaar geleden BEter :yes:
laatste aanpassing
ik baal ervan dat ik er niet bijwas!! heb de hele avond genoten door de livestream!!

maar ik ga iig naar black :D
 
Voor het 5e jaar sensation.
Vanaf het jaar 2000
Maar zoals ik het gehoord heb, word het met het jaar minder:(
maar het blijft een pracht feest.
 
Artiest Sirius
Die livestream doet bij mij niks ofzo..!! :(
 
http://www.radio.nl/2003/home/medianieuws/010.arch­ief/2004/07/90379.html

Bij nummero 1
 
www.soundofdance.com
laatste aanpassing
 
Ohww Oeps VERGETEN
 
was mn eerste x white vond de muziek in het begin erg saai maar werd later gelukkig wel beter.ben tot half 5 gebleven.was samen met mn ma gegaan:D vond het breezah publiek (waar iedereen het altijd over heb)echt wel meevallen. alles in de grieks/romijnse style was zekers wel mooi gedaan!nou nog een weekie en dan gaat het pas echt los daar :bounce:
Haha met ja ma (Y) wat leuk! en heeft zij genoten? ;)
 
jazeker ze vond het geweldig!
Ik kom er net vandaan.

Wat een boutfeest was dat zeg.
Inrichting was top.

Dj's konden nagenoeg niet opbouwen.. geluid kwam alleen vanuit het midden.

Nagenoeg iedereen stond stil na 5en. Leek wel een bejaardendisco.

Geef mij maar Trance Energy
 
Kben net thuis, ben weggegaan toen Joost begon te draaien omdat me voetjes me kilde!!! Kvond ut een leuk feestie, leuke sfeer en leuke entourage!!! Alleen nie zo mijn muziek!!! Maar kheb me toch weer heerlijk vermaakt met me dinnetjes :jaja:

Volgende week op Black, dan gaan we pas echt knallen!! :bounce:
 
idd was mijn muziek ook eigenlijk niet maar heb me zekers wel vermaakt.op naar volgende week!! :bounce:
zekers volgende week black daaroh vlink beuken
fuck.. Joost van Bellen gemist. Die hád misschien nog wat goed kunnen maken... :(
 
Kheb hem ook gemist en op de radio gehoord en hij ging aardig stevig door moek wel zeggen!! Was ckers een goeie afsluiting!! Maar khield ut nie meer uit met me voetjes, dus dan kies ik toch maar om weg te gaan :(
tja, wat kun je d'r van zeggen. Het was een aardig feestje. Decor, geluid, etc was dik in orde.

Alleen de muziek was toch wel erg soft het grootste deel van de avond.
Ik heb me kostelijk vermaakt. Het was de eerste keer sensation en het is echt een spektakel. Leuke mensen gesproken en ik vond dat er erg lekker werd gedraaid. Wel jammer was dat het inderdaad vaak helemaal stil stond.
ik hoorde rond 2 uur een stukje op de radio dat klonk wel vet maar ik ben naar awakenings geweest
 
Die Erick bonelli ofzo, die verpauperde de hele avond. Zulke gasten moeten ze verbieden ooit nog te draaien....

Voor de rest was het een prima feestje...
Ik heb het onwijs naar mijn zin gehad.

De aankleding was echt heel gaaf! Je kon echt zien dat er veel werk in zat. Griekse stijl. overal zuilen. Ik vond deze editie in ieder geval een stuk beter dan 2003. (2001 blijft voor mij de eerste+de beste..)

Paul van Dijk was altijd al mijn nummer 1 Dj en dat heeft hij vannacht weer bewezen! Iedereen ging echt los bij hem. Heb een hele tijd op 1 van die podia gestaan die tegen de Dj-booth aan waren gebouwd. Ik had daar echt een prachtig overzicht over het publiek. Stond bij PvD echt helemaal uit mijn dak te gaan met mijn twee neongele breekstaven :-D :-D
Echt veel trance werd er, naast PvD jammergenoeg niet gedraaid, maar wat verwacht je ook met deze line-up?! ;-) ...Verder helemaal aan het einde draaide Joost van Bellen ook echt lekker! (o.a Run Dmc -It's like that! :-D )
Erick Morillo draaide echt niet goed. Heel veel pauzes in zijn set en er zat vaak geen tempo in. Alleen al zijn intro duurde VEEELS te lang :-(

Die Tesla-coil stelde overigens echt geen REET voor. 3 bliksemflitsjes en de rest van de avond hebben ze die twee dingen niet meer gebruikt...
Nog 1 ding: De vier grote groene lasers stonden niet op het publiek...Had dat liever wel gezien ;-)



Een heerlijk feest met een goede sfeer, goed geluid, zeer mooie aankleding, goede dj's (behalve Morillo.) en veeeeel vuurwerk. (TE veel?? ;-) )

Ik ga nu maar eens slapen :-)

ps. volgens mij raakte een cameraman zijn wenkbrauwen kwijt toen hij iets te dicht bij die vuurballen kwam ;-) Wat een warmte kwam daar vanaf!
laatste aanpassing
Dit was mijn Eerste keer Sansation, ik ik weet nu dat er meerdere gaan volgen.
Wat een prachtig feest is dat zeg! Dan niet gespoken over sommige draaikunsten van dj'S.
Maar het gebeuren er allemaal om heem was gewoon onzettend mooi.
Ik kom net van Wit. Ookal ben ik een hardcore liefhebber, ik kon gratis..
Heb geen moment spijt gehad dat ik ben gegaan..

Ben nu net thuis, :| Nog behoorlijk naar de klote

Moet om 1 uur naar me oma, ga dus maar even liggen :9 Niet dat ik kan slapen nu, maar t gaat om het idee.

NOuja dit gaat echt weer nergens over :S Ik lul altijd zo graag na afloop van een feest, maar iedereen slaapt al.
OKe ik hou er nu echt mee op

(K)
Nagenoeg iedereen stond stil na 5en. Leek wel een bejaardendisco


Ow...hadden ze daar weer teveel :xtc:
Kan me niet voorstellen:X
laatste aanpassing
NOu ik heb heeel veeeel mensen zien :xtc:

Na 5en werd er ook een hele tijd Klote gedraaid!
Van 4:00 tot 5:45 ....Raad maar!...Wie denk je??...
JUIST!!

Erick Morillo :-(

ennuh..nu ga ik echt slapen! ;-)
laatste aanpassing
Die Erick bonelli ofzo, die verpauperde de hele avond. Zulke gasten moeten ze verbieden ooit nog te draaien..


Ongelooflijke nerd, als je zijn naam nog niet eens kent geeft het wel weer aan hoeveel echte legendes jij kent...
Erick draaide de sterren van de hemel. Wat een geweldige set. Vooral toen hij Morricante (YEKYEK) draaide, ging het spreekwoordelijke dak eraf.
 
Ikke nu ook net thuis van White. Is ook niet mijn stijl maar heb me er toch wel prima vermaakt. De muziek vond ik nie echt super goed, heb op White beter gehoord. De aankleding en show waren weer super mooi.

En in de trein terug net zoveel lol gehad als op het feest :-D

En nu oogjes dicht, snaveltje toe en lekker naar me bedje toe :yes:
Staan er ook foto's al ergens???
Of live sets :P
Sjonge jonge jonge...het niveau van een deel van de replies hier is ook echt DRAMATISCH. Als je 'Sansation' al typt ipv Sensation en niet eens de naam van Erick Morillio niet eens kent, dan staan deze replies gelijk aan het niveau van het feet. Mensen ook met namen als 'Hardcore-dit' en 'Lonsdale-dat' die ook naar dit feest gaan; wat verwacht je dan???

En dit is nog de mooiste:
Ookal ben ik een hardcore liefhebber, ik kon gratis..


Ja dus????
Ook al ben ik Nederlander, ik heb een grote teen!
Dat is hetzelfde.....oftewel: het slaat als een kut op een varken.
 
het slaat als een kut op een varken

Of als een pik op een drumstel
 
ik heb ook gekeken op livestream, zag er leuk uit maar die megamix was echt TE erg:kots:
Viel behoorlijk tegen.

Ten eerste vond ik het geluid meer dan slecht. Ben nu mn radio opname aan het terug luisteren en die klinkt vele male beter dan het geluid op het veld daarzo. Kon niet eens genieten van Paul van Dyk :( (die overigens wel weer geweldig draaide!!!)

Pas toen we na Paul van Dyk op de tribune gingen zitten was het geluid goed. Maar om nou de hele tijd op de tribune te blijven zitten...

Sander Kleinenberg was echt geweldig! :respect: en de megamix was leuk.

4:30 ofzo teleurgesteld naar huis gegaan.
Beste mensen, Paul van Dijk was de enige Dj die met 'n laptop op het podium stond.. en waarbij je duidelijk kon zien dat hij geen ene plaat egt gemixt heeft... z'n hele mix kwam gewoon uit z'n laptop!
En dan stond hij daar 'n beetje popi te doen op dat podium met platen, net of hij stond te mixen.. wat dus gewoon allemaal fake was!!

Dit was vooral goed te zien via de livestream op internet.., konje alles volgen vanuit de dj booth.
Triest hoor dat 'n dj die 'n maandsalaris per uur vraagt, nieteens egt 'n plaatje kan draaien :S

Nee voor mij is Paul van Dijk dus de grootste oplichter/faker die er bestaat! :S
Hij draaide mischien wel wat het publiek wilde horen.., maar eiglijk draaide die dus gewoon niet:P

Nee voor mij was Erick Morillo egt de topper vd avond..
Vette intro, sublieme mixtechniek, climaxen van hebik jouw daar, veel sfeer, en gewoon goed..en bovendien EGT!
Hij was mischien niet de juiste dj voor dat feest, en voor dat moment vd avond.. maar hij stond ckr ze mannetje:D
Letterlijk en figuurlijk 'n legende dus.

respect :respect:
 
Artiest R-K
Sukkel Paul van Dijk draait met Final Scratch, dat is dus wel met vinyl, met als verschil dat je de nummers via je laptop op je plaat afspeelt. Voortaan kan je beter je mond houden als je niet weet waar je over praat.
 
Vond het een super dik feest leuke mensen gruwelijke muziek mooie lasers............maja ik zat ook op Awakenings 8)
PvD stond 'n uur lang achter 2 draaitafels waarop de hele tijd dezelfde 2 platen lagen(zagje aan de platenlabels), en hij deed er egt nix mee
Ja af en toe net doen alsof hij ze opzette en aan het mixen was..
Verder heeftie de cd spelers ook niet egt gebruikt, en zag je em vooral op ze laptop klikken

Hij kan Final Scratch gebruikt hebben, alhoewel ik me dan afvraag waarvoor? Om ze vooraf opgenomen mix nog beter te laten klinken ofzo?:S

En sorry R-K, ik ben al vanaf 1992 bezig met house muziek, en draai alweer meer als 10 jaar.. en heb het gewoon nietzo op laptop jocks:S en die Final Scratch shit.
Ik zie liever iemand die er egt werk van maakt en dat doet met het oude vertrouwde vinyl en 2/4 draaitafels..
Dat is de definitie van 'n dj volges mij:)
Artiest {SHOWLIST artist 38809, 46880}
Naah heb ff de stream gezien zag een helehoop mensen wat staan, en heen en weer lopen, en de live sets valle me erg tegen, en de mega mix :S Naah daar beginne we maar niet over. volges mij heeft en doven die gemaakt.
 
set van Paul van Dyk is trouwens wel Uber!:respect:
 
Beste mensen, Paul van Dijk was de enige Dj die met 'n laptop op het podium stond.. en waarbij je duidelijk kon zien dat hij geen ene plaat egt gemixt heeft... z'n hele mix kwam gewoon uit z'n laptop!
En dan stond hij daar 'n beetje popi te doen op dat podium met platen, net of hij stond te mixen.. wat dus gewoon allemaal fake was!!


:kots: jezus wat triest zeg!
 
Voordeel van Final Scratch is dat je maar 2 platen nodig hebt. Daarom lijkt het alsof hij niet met platen draait. Denk dat je het niet helemaal begrijpt wat de bedoeling is van Final Scratch.
 
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=11167

Even doorlezen, dan is rallie ook weer bekend met het begrip final scratch... Je "projecteert" de muziek dus op je platen, via de laptop... Daarmee ben je af van het sleuren met platentassen, en voor iemand die zoveel produceert als paul van dijk, makkelijk om je nieuwe releases die nog niet op whitelabel zijn, toch te kunnen draaien...
 
das idd wel heeeeeel erg nep!
 
wat is dr nou nep aan om via je computer te draaien? je maakt je mixen toch zelf, dmv draaitafels, en je kiest je eigen platen uit? Een dj als paul van dijk zal echt geen mixje opzetten hoor, is ook vet gevaarlijk voor zijn set als de muziek niet aanslaat...
mijn god... :s
Ik ben niet geweest, maar heb het wel opgenomen op de computer. Weet iemand de TIJDEN van de dj's die gedraaid hebben
 
charme van het draaien is het draaien met platen, vind ik dan
charme van het draaien is je publiek uit z'n dak zien gaan... dacht dat dat Paul van Dyk wel gelukt was... :D