Partyflock
 
Forumonderwerp · 687202
 
Wie gaan er heen!?

Ik ga met een leuke groep mensen, ben er zelf nog nooit geweest maar heb er leuke verhalen over gehoord...
Ik moet het nog maar bekijken ;)

Zowiezo vind ik feesten overdag al ietsjes minder en daarnaast is de muziekstijl me iets te soft.
Maargoed ik sta voor alles open ;)

Tell me!
 
Ich gehe! :D :lief:
 
Jaaaaa Danny :D Wat ga je daarna eigenlijk doen?! Afteren bij mij? :P
 
Hmm....dat is geen gek idee maar een en ander hangt wel af van m'n fysieke toestand aan het eind van het feest.. ( :bier: ) :bloos: ;)
 
Artiest Mandark
Ik ben er de laatste paar jaar geweest en het is er altijd relaxt, lekker in het zonnetje... (behalve 2 jr geleden:S)

Leuk klein festival, maar echt stevige muziek zul je (behalve de techno) niet horen...goede opwarmer voor Dance Valley :D
 
Een en ander is wel afhankelijk van het weer inderdaad! Ik ga ook wel even wachten met een kaartje halen.... :)

Vorig jaar was de techno eigenlijk de enige tent waar het goed los ging, maar als ik nu weer aan de sets van Montana, Monika Krüse, Marco Carola (toch?), Secret Cinema, Lady Aïda denk en de sfeer die er was in die tent dan loopt het kwijl me alweer in de mondhoeken...!!! :D
 
Heb een kaartje te koop voor Extrema. Normale prijs (€ 45,-). Ik kan helaas niet. Anyone?
 
Ik heb mijn kaartje al, ik ga voor de Audio Bully's :yes:
Ik vind Extrema feesten op een of andere manier altíjd leuk.
Ze zijn relaxed, de mensen zijn leuk, de sfeer is altijd goed.
Ik ben er zeker weer bij dit jaar! :)
 
Ik ga ook met een stel leuke vrienden!!! En ook ik ben er nog nooit geweest, dus kben benieuwd!! :D:D
 
Extrema is een super gaaf, heerlijk en relaxed feest. Altijd hele gezellige sfeer, bijna altijd mooi weer en muziek is er voor elk wat wils en staat elk jaar in mijn agenda :-D Dus ook dit jaar wordt het weer zoals always.

Bacionne, we gaan er echt wel een heerlijk feessie van maken daar :yes:
 
Ik ben ook aanwezig met stel maten van me, had 2 kaartjes gewonnen bij www.bamisoep.nl ff helemaal los daaro, hopen op mooi weer.
Ik ben er ook...See u there lieve partypiepeltjes (in't bijzonder Bacionne, Syllie10, Trance Maniac)
laatste aanpassing
 
Ik ga morgen kaartje halen.
Ik ga met mijn zus en vrienden van haar mee. Ben benieuwd want iedereen is zo'n 10 jaar ouder dan mij maar wordt vast wel gezellig:D
Denk dat de liefhebbers van hardere muziekstijlen hier weinig te zoeken hebben, maar als je van club/techno houdt, dan is dit wat mij betreft echt HET feest der feesten. Sfeer is gewoon altijd helemaal super !
Marco Carola (toch?)

Nopes die was er vorig jaar niet, die komt gelukkig dit jaar wel :D
Billy Nasty was er vorig jaar ook bij en inderdaad de hele dag was t super in die warme dampende technotent.
Vind de line-up van de Techno dit jaar nog beter en damned de Kremlin tent wordt ook heerlijke progressive :kwijl:
en het strandje met vorig jaar een wereldset van Benny Rodrigues :kwijl:
Grrr heimwee naar vorig jaar dus ben er zeker weer bij om lekker te gaan funken daar
 
Net kaartje gehaald.......
 
Goed bezig Emjay (y)...zal ook maar is op gaan schieten...:yes:

Gaat zeker een heerlijk funkend & groovend feest worden! :D
Ik moet ook nog steeds mn kaartje halen.
Loek ga jij met de Oss bende met de bus of hoe doen jullie het???
 
Poeh weet ik nog nie...maar zal wel met de auto zijn...Mark wil toch wel rijden (y)...zo niet dan pakken we de bus wel :yes:...
Maar eerst maar ff over het feit heen komen dat ik nie naar Awake kan :cry:
Neh ne ne ne neeeeh :p

maar wees niet te erg getreurd, t wordt toch kutweer, maar dan nog.....ik zou ook balen :(
 
Nou hopen dat het op aquabest dan mooi weer wordt...:yes:

Weet trouwens niet eens hoe we gaan maar zien we tegen die tijd wel
 
Op de fiets Emjay? O:)
extrema outdoor...ik heb er al echt zin in, altijd gezellig, relaxte sfeer. :yes:
 
Op de fiets Emjay? O:)


:nee: me zus mag rijden O:), fietsen is mij te ver :yes:
Of mag ik bij jou achterop O:);)
 
Bij mij achterop?...uh nou op Extrema mag je wel op m´n rug dan neem ik je wel mee naar de technotent! ;)
Ik vind vooral het publiek bij Extrema leuker dan op andere feesten. Het publiek is ouder en meer volwassen, dat zorgt voor een goede sfeer.

Qua muziek vond ik het vorig jaar matig, maar heb het idee, gezien de line-up, dat het dit jaar wel beter wordt.
 
Schitterend verwoord Irene (Y)

Wordt weer gezellig met de Zoetermeerse bende! :D
Dat wordt het zeker.:)

Uiteraard zijn wij er allemaal weer bij.:bounce:
gelukkig iemand vind mij volwassen :D

word zeker een gezellig feestje
hopen dat t weer meezit
Extrema Outdoor is echt top feestje! leuke en mooie mensen, lekkere sfeer, zeker als het mooi weer is. Vorig jaar 30°C!! :D
ben van de partij!! wordt een gezellig feestje!!
ga dr lekker lopend heen, bruggetje over en ik ben dr!! :D
Ik ben ook van de partij en sluit me aan bij de Osse bende...
Extrema is super ... Heeft iemand nog iets gehoord van de afterparty op de nieuwe beachclub aan de andere kant van t water?
Juist heb mijn kaartje ook binnen :)

Als het net zo super wordt als vorig jaar komt het goed ;)
ik ben er ook bij voor het eerst

line up is ubergeil!
kga morgenvroeg voor awake maar ff mn kaartje halen want ik MOET hier bij zijn, vorig jaar was zoooo gezellig (organisatorisch wat minder) maar echt dit is uberchill dit feest.
Artiest {SHOWLIST artist 33439, 63304}
Ik ga volgende week kaartje halen!!

Wordt weer supers! En alleen maar lekkere muziek! (L)
Ik heb m'n kaartje al heel lang...heb vandaag nog en "cadeau"ticket gekocht... :D.... Altijd leuk om iemand te verrassen!
zou ook gaan is echt een top feestje daar maar ja heb eff een vakantie geboekt dus zit die dag lekker in het vliegtuig .
veel plezier allemaal feestbeesten !!!
het enige feest waar ik het hele jaar naar uitkijk! (Y)

Ben er dus zeker bij! `s morgens eerst lekker pickicken daar :D
laatste aanpassing
MM leuk feessie heb er ook zin in.....
Vooral de Supernaturaltent en electrotent!!
 
Kaartje zo goed als in de pocket voor 30 euri! (y)

Thanx topic opener :yes:
laatste aanpassing
 
;) asjeblieft
 
Kaartjes ook in de pocket!

Ben heel benieuwd...ook mijn eerste extrema feestje...Schijnt idd top feest te zijn...
BACO LOCO > Ik weet dat de Rechter de officiele afterparty heeft (maar dat zul je wel al weten)
Heb nog helemaal nix gehoord over beachclub
 
Bij mij achterop?...uh nou op Extrema mag je wel op m´n rug dan neem ik je wel mee naar de technotent!


Hou ik je aan :p
 
Deal (y) :p
Hopelijk wordt het niet zooo heet als vorig jaar. 25 graden is nog wel lekker om te fietsen. Kheb er al super veel zin in :p
25 graden zou perfect zijn idd

zo heet dat halen we denk ik toch niet meer maar 25 zou toch wel mogelijk moeten zijn

ik steek er vanavond wel weer een kaarsje voor op :D
gewoon met zn alle een schitterend zonnedansje doen :yes: