Partyflock
 
Forumonderwerp · 676573
­ Nederland
Ben zelf een groot voorstander van patrick vincent (vince),vind t zo jammer dat deze nr 1 hardcore dj geen eigen cd uitbrengt of releases!!!
Zijn er maar heel weinig b.v.(freakandell,thunderground)zijn erg goed maar kwam er maar meer uit van deze man....echt jammer!!!
Een ID&T Presents DJ Vince cd klinkt mij als muziek in de oren.
idd goeh idee:):)

vince heeft btw ech wel goei producties.......... ik zie hier aleen de thidr movement en inteligent hc realease enzo.............

uhhhhhhh shadowlands tracks waren dacht ik ook wle zwaar vet van vince:):)

en idd super mixer! dus laat maar komen die cd:)
Maar ID&T brengt eerst de ID&T Presents Rank 1 cd uit.
Dus op een eventuele Vince cd van ID&T zullen we nog moeten wachten.Anders mailen we ID&T gewoon dat de volgende gemixed moet worden door Vince.
Wie weet gaan ze wel overstag.
laatste aanpassing
V-Ruzzzz das echt een zwaar nummer van hem! Vince4life
jaaaa jullie hebben gelijk zijn er zeker meerdere volgenzzz mij ook vince&zany....more baszz
Werkzaam bij Dynamo GBBR
Artiest {SHOWLIST artist 3658, 81459, 1576}
Hij is voor mij altijd een inspiratiebron als dj geweest :)

heb in de tientallen keren dat ik hem heb horen draaien maar 1 of 2 keer een iets mindere set gehad en dat is toch heel netjes vind ik (y)
zekerzz jou naam komt me ook wel bekend voor!!!uit welke regio??
vind t jammer dat er zo weinig mensen reageren nu!!!!!snap dit niet.......
Vince & Zany @ Zany Invites 19-05 :yes:

Daar gaan die twee ff vol gas Shadowlands laten herleven....

Zoiets vets kom je niet op cd tegen...daarvoor moet je naar Eindhoven de 19e :P
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
wat een lullig topic is dit.. ik denken beter vince heb eigen mix cd:$goddamit :frusty:

en idd jammer.. maar wat niet is kan nog komen :yes:

Vince & Zany @ Zany Invites 19-05
geil :9
laatste aanpassing
 
altijd als ik die vince hoor draaien krijg ik een stramme kabouter zeg maar :D

eigen cd ben ik zeker voor :jaja:

of vince solo @ HMH lijkt me ook erg goed te doen :D


2 vince mocht je nou met artiesten album komen mag ik dan remixje doen :P
laatste aanpassing
Ik heb hier nog een mooie flyer gevonden uit '96



Ideetje voor op de voorkant van die CD, die hopelijk komt?
laatste aanpassing
Hehehe, Vince is DE MAN! :respect:

Heb m voor t eerst gehoord in de jailhouse paar jaar terug, was meteen verkocht vooral toen ie shadowlands anthem ging scratchen B)

Die remix van Fuck what you Heard is echt 10 keer beter dan t origineel, vooral de eerste twee minuten ofzo maar na de break vind ik 'm iets minder.

Sowieso: SHADOWLANDS HAS THE POWER! :yes:
 
DJ Vince in Concert (de raggende versie)

Cdtje zal wel cool zijn van Vince :respect: over 2 weken knallen in Heinkenszand :yes:
JAZEKER legion dat weet ik nog goed in de jail stond er met mn neus bovenop mocht toen mc-en voor vince omdat jos----dictator naar een ander feessie moest!!!!was wel dope!!!!
blijf m gewoon omhoog houden dit topic s still standing!!!
 
Artiest Da Hustla
Dj Vince still da scratching MTHFCK! Als vince een eigen concert zou hebben dan zou dat zeker wel beter aanslaan dan tiesto!!

Ik hoop dat vincke nu es wa meer gaat produceren!!

En over die pic van confusion, ik heb nog wel wa meer leuke pics van patje!!
Ik hoop dat vincke nu es wa meer gaat produceren!!
zit daar ook al op te w8ten sinds your lying through your teeth SWEET
mischien een nog beter idee...



VINCE vs PANIC

DA TWO KINGS OF VINYL!!!!!
IN ONE BANGING BATTLE!!!!
THEIRE GONNA MAKE YOUR EARS BLEAD!!!
YOU WANT HARDCORE THIS IS HARDCORE!!!
heb t idee al bij beide neergelegd nu maar hopen dat er wat ontstaat..............
 
Mc Da Hustla 12 mei 2004 16:19
Dj Vince still da scratching MTHFCK! Als vince een eigen concert zou hebben dan zou dat zeker wel beter aanslaan dan tiesto!!




wat een mongool, het zou een ander publiek trekken das wat anders als beter aanslaan

tiesto had gelredome uitverkocht 25.000 man

dus lijkt me moeilijk omdat te overtreffen

zet je vince vs darkie neer dan is de arena nog te klein :jaja:
ook een leuke battle maar doe toxch maar dennis en patrick please meer op elkaar afgestemd qua genre darkraver draait ook wel hard als t moet maar n iet zoals panic en vince
 
Hardventure
vince :respect:

supertechniek, meteen fan toen ik em de 1e x hoorde draaien


Nou dat niet, want de eerste paar keren dat ik em hoorde was op Apocalypse en dat was HardStyle. Toen was ik nog niet echt onder de indruk van hem. Maar met Hardcore issie de nr 1 :respect:
 
jah dat wel, maar zijn techniek en goede platenkeuze viel toen ook al op, zo bedoel ik et:9
Artiest Vexer
Geen eigen CD, maar Vince mixt hier wel op...samen met een andere held: JDA

http://forum.mastersofhardcore.com/viewtopic.php?t=8223

CD 2 (Y)
ik heb net ff gekeken naar de tracklist van die moh live cd maaruh....lijkt me wel een leuk cd'tje maar een beetje standaart setjes allemaal denk ik dan....
 
op TD 2003 was ie ECHT goed!! Op MOH had ik er wat meer van verwacht eigenlijk (mede door die set op TD)

blijft een supermixerd!
wat er op td gebeurt is kan ik denk ik nog steeds niet bevatten!!!da was echt mixen van de bovenste plank!!!!GRU-WE-LIJK!!!!
:yes: shadowlands rave! Dat was pas toppie! (voor me 13e verjaardag toen gehad ;) )
 
Artiest Outblast
Voor de Vince fans>>> gaat helemaal in orde komen ;)
 
The Vince hype has begun :D
Echt wel!!!
Hij moet echt wel zijn eigen cd snel maken, als ie dan net zo BEESTACHTIG VET is als zijn sets op party's dan zullen ze als broodjes over de toonbank vliegen neem dat maar van mij aan :)
Da Fonz: Wat ik bedoel was die keer dat Darkraver moest komen maar die zat in Zwitserland ofzo dus toen lieten ze Vince komen. Prima vervanging :)
 
vervanging? verbetering :D
heb t patrick al gevraagd hier op p.f. maar heeft t SUPERRRDRUK!!!!!!!Duzzzz nog effekus wachten helaas !!!!!
Artiest {SHOWLIST artist 15618, 45950}
2 vince mocht je nou met artiesten album komen mag ik dan remixje doen


Nou ja michael! Dat je dat nog durft te vragen... :[










Rippertjuuuuuuuuuuuh B)


(f)
 
hehehe :jaja:

je moest is horen waar ik nu mee bezig ben :devil:

(L)
Oh wordt dat die Intelligence hardstyle:9
laatste aanpassing
 
nee dies al gedaan :(
heb de set van dj vince opgenomen in de early reef
zaal (lees stookhok) tijdens scantraxx presents hardheads :p

moet alleen nog iemand vinden die een site heeft waar de ruimte is om hem op de plaatsen .....

WIE BIED ZICH AAN o:)