Partyflock
 
Forumonderwerp · 668603
­ Nederland

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
Vorig jaar was er een Hardstyle hype..tenminste zoals iedereen dat zei, en nu is het helemaal uit..Daarom hoor je nu weer vele zeggen, Hardstyle zuigt..!:@Hier mee ben ik het dus ff mooi niet mee eens, hardstyle bestond ckerr al veel langer sinds vorig jaar Dana en Pavo ermee bekend werden! En het tis nog steeds een van mijn favo STYLE!! Wie is het hier mee oneens of juist helemaal mee eens??
hardstyle rules...
 
Artiest Noizer
Omdat het na mijn mening al weer helemaal uitgemolken is hetgeen wat ook met de gabber toen is gebeurt TE COMERCIEEL GEWORDEN.De muziek is best ok ik draai het soms ook wel laat daar geen misverstand over verstaan.
laatste aanpassing
 
gaan we weer... niks mis met hardstyle...
Here we go again!
 
hardstyle is de laatste tijd bijna allemaal zowat hetzelfde!!:(
maarjah lelijk is het niet, maar ook niet echt vet meer!
Tsja...is naar mijn mening helemaal nix mis mee,maar t word wel weer erg commercieel dat kun je niet ontkennen.Maar dat heb je met alles,want je zult zien dat gabber en hardcore in een jaartje of 2 ook een grote hype worden.Doe je tog nix tegen.

Laterzzz
ik heb het nooit echt wat gevonden. 1 keer in mn leven een hardstylecd'tje gekocht, maar een paar weken later weer doorverkocht.
Sommige nummers zijn echt wel (y) maar vooral de laatste tijd veel hetzelfde en das jammer...
 
er is niks mis met de mensen die er van houden.ik heb het nooit leuk gevonden het lijkt allemaal teveel op elkaar dat maakt het ook een hype.al dat gesampel dat is gewoon erg jammer.dat is dus ook de reden dat hardstyle zuigt eerlijk gezegd maar zijn hier al niet genoeg topic's over geopend????:yes:
 
helemaal NIX mis met hardstyle (Y)
And again!
 
Hardstyle is zo uitgemolken... als ik op een feest sta hoor ik de hele avond de zelfe bass... sommige nummers 4 keer op een avond.... breaks van een uur.... dit zoek ik niet als ik op een feest sta :S
 
Maar volgens mij is dit soort topic al 20 x gevoerd maar ik vindt de H.S. toch een beetje het verlengde van oldscool je kan een hoop van die 2 stylen door elkaar mixen.
 
ik heb het nooit mooi gevonden!!!
dus eerst nie en nu nog steeds nie
ja hoor hardstyle is nix man hardcore wel terror :D:D:d
 
ummm hardstyle.....is net niet een style...beetje van dit beetje van dat ..
Is toch altijd zo, als iets enorm populair is dan wordt er toch altijd geprobeerd om het hard naar beneden te halen door de "concurrentie"

:gaap:
 
Het begon met de mellow/tranco toen begon een eeuw later de hardcore toen kwam de gabber tijd, toen kwam de trance tijd, toen kwam de hardhouse tijd, toen kwam de hardstyle tijd, toen kwam de old school tijd nu komt de hardcore tijd...

Het is allemaal de F*cking mainstraem, F*ck Them!!!
Je Favo zit van binnen!!!!

Ik ben gabber van binnen!!!!

Zuig de meelopers!!!

Volg jezelf, volg je hart...
Zuig jij meelopers?

:|
laatste aanpassing
Het is allemaal de F*cking mainstraem, F*ck Them!!!
Je Favo zit van binnen!!!!

Ik ben gabber van binnen!!!!

Zuig de meelopers!!!


rustig, rustig...
bakje kamillethee?
 
het is niet iets van de laatste tijd hoor


er zijn altijd anti mensen ... anti wattanook!
Iedereen heeft zijn eigen muziek smaak / style, dus ieder z'n eigen mening. Een anders eigen mening moet je respecteren !
Ik ben gabber van binnen!!!!


*proest* hahahahhahahahhahahahahhahahahhahahahahahahahahhahahahhahahahahahaha :x
 
Ik ben gabber van binnen!!!!

*proest* hahahahhahahahhahahahahhahahahhahahahahahahahahhahahahhahahahahahaha


hehe idd.

Nja ik luister veel naar de muziek, maar als ik iets niet ben is het een gabber. Teveel gezeik, te negatief imago en ik leef niet voor een muziekstijl.

2 topicopener: wake up!
 
Het begon met de mellow/tranco toen begon een eeuw later de hardcore toen kwam de gabber tijd, toen kwam de trance tijd, toen kwam de hardhouse tijd, toen kwam de hardstyle tijd, toen kwam de old school tijd nu komt de hardcore tijd...

Het is allemaal de F*cking mainstraem, F*ck Them!!!
Je Favo zit van binnen!!!!

Ik ben gabber van binnen!!!!

Zuig de meelopers!!!

Volg jezelf, volg je hart...

Hilarisch! :D
Omdat het na mijn mening al weer helemaal uitgemolken is hetgeen wat ook met de gabber toen is gebeurt TE COMERCIEEL GEWORDEN .


iedereen zeikt maar raak over comercieele muziek maar hebben jullie wel in de gaten dat iedereen het zelf comercieel maakt als je zo tegen de comercialiteit bent koop dan ook geen cd's en al dat soort dingen meer en kap is met dat gezeik :frusty:
laatste aanpassing
Het enige wat een beetje jammer is dat er van die mensen zijn die bijna elke maand van favo stijl veranderen.

Ik hou gewoon van hard...of dat nu hardcore, hard house of hardstyle is:bounce:
 
:gaap:
Wat maakt 't nu uit waar je van houdt....als al die hardcore fans zeggen dat ze geen enkel hardstyle nummertje mooi vinden liegen ze...

Het enige wat een beetje jammer is dat er van die mensen zijn die bijna elke maand van favo stijl veranderen.

Ik hou gewoon van hard...of dat nu hardcore, hard house of hardstyle is


Enigste wat ik toe moet/kan geven is dat de hardstyle van tegenwoordig niet echt vernieuwend is en bijna alles wel geript wordt of geremixed wordt.
Ik vind Hardstyle heerlijk om te luisteren, commercieel of niet. Alles wat te koop is, of waar kaarten voor worden verkocht heeft te maken met commercie en is dus commercieel :yes:

Je hebt alleen van die 'bijzondere' mensen die altijd apart willen zijn en vooral niet leuk vinden wat grote groepen anderen leuk vinden. Deze mensen vinden zichzelf daardoor bijzonder! :gaap:
 
Artiest Balbasaur
A: Hardcore is commercieler dan hardstyle

B: Hardcore jat zelf ook van alles

Mensen moeten gewoon niet zo zeiken en andere muziek stijlen respecteren. Ik hou van hardcore en hardstyle.
 
Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Omdat het zuigt...

:flower:
sommige mensen houden van orginaliteit en diepgang en sommige niet

hardstyle :BAH:
Omdat het concept uitgemolken is.. Gelukkig voor de hardstylers brengt NRG of jump weer wat nieuws met zich mee..
 
Weet je wat zuigt : dat mensen niet meer tegen kritiek kunnen ook al is het niet rot bedoeld.
sommige mensen houden van orginaliteit en diepgang en sommige niet

:-S

Zit je sowieso fout als je naar 'house' luistert.
 
sorry maar ik ga toch voor de hardstyle!! :p
 
nrg is gewoon hardtrance a la duitsersstijl

niets nieuws onder de zon xyp:)

(then again, jumpstyle is ook al 500 jaar oud:S)
Omdat er altijd wat te zeiken moet zijn
 
Mensen houden van klagen...
vraag mij niet waarom, maar het is zo...
dus waarom geen anti hardstyle?
Zeker nadat er een 'hype' geweest is willen mensen zich snel afkeren, omdat ze niet bij 'de grote groep' willen horen....

Ach ja... nix aan te doen....

That's how life is and how people are
 
hardstylo(y)
 
Werkzaam bij Partyflock
Hardstyle mist gewoon de diepgang,adrenaline,rauwheid en spanning die hardcore wel heeft!
hardstyle is saai
Harstyle mist gewoon de mannetjes met hun middelvingertje de lucht in de hardcore wel heeft!
Idd de diepgang van de opgestoken middelvingers, liefst nog stoer op de foto, dat doet het em gewoon 8)
 
Wat is er nou weer mis met je middelvinger opsteken??
Lekker triest omzoiets weer te zeggen...dus iedereen die z'n middelvinger opsteekt moet maar afgezeken worden.