Partyflock
 
Forumonderwerp · 663272
word het wat met al die gangen in de rai of gaat het een grote teringzooi worden !!
Nog een groot minpunt; de techno zaal.
net zoals op defqon hebben ze het bij q-dance weer voor elkaar gekregen om de techno zaal te betrekken in de wandelroutes; liepen er tijdens defqon twee wandelpaden door de technotent waardoor er de hele tijd mensen voor mijn voeten liepen, nu hebben ze de zaal waar je terecht komt als je uit de main stage komt tot techno zaal gedoopt. Dit betekent k*t geluid en weer van die verdwaalde mensen.



minder!!!!!!!
Ben ik t idd wel aardig mee eens...

Maar toch wel ff stiekem bij miss Djax loeren:S
Natuurlijk HOT! Nee, je moet de dvd kopen na het feest en dan gaan janken en je afvragen: waar de hel was ik die nacht!! wat mij dus is overkomen na het zien van de Qlimax DVD. Q-Dance weten hoe ze een party opzetten :jaja: :respect:
zeker heet! oelala
oelalalaaaaaaaaaaaaaaa ik wil naar ibizaaaaaaaaaaaaaa
oelalaaaa..........zeker heetst!!!!ibiza-girl :p
das wel lekka!
he dirk ff ruilen met vatos
1 wat een zeiktopic (als je lekker vermaakt dan interesseert die drukte je niet meer)
2 RAAF moet niet zo slap lullen
niet eerst het topic afzeiken en dan alsnog je mening geven "van als je je lekker vermaakt blablabla"
en goed kijken wat er allemaal staat kweentje,
sleutel is aan je zelf inplaats van aan autos flippe,misschien loop je dan zelf ook beter.....als je wat mot dan kom je maar!
quality van niks eerder zeeman doei fleppie
beetje de wiseguy uithangen raaf!
ik geef mijn mening en die is niet poso
en hier ben ik!
@vatos:Zeeman?
ok kale flip van de petteflat!
jij ben vet cool,met poso en icoontjes...!
vlaflip mouewhaaaaaaaaahahahahaha ik ben flip de flipper flikker foto uitgeknipt jonge kale maf
Ik weet genoeg:
Jullie kennen Adam Beyer niet!
watjes!
hahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaahahhahaha beverwijk vatoslocos de gekste maf
whahhaa,ja dat is toch die hcdj?? onee,dat is die turntabletechno dj,die zo slecht draaide op sensation black 2002...pannekoek
 
Van mij maakt het echt geen reet uit, hoelang je wel niet moet wachten om naar de volgende zaal te kunnen gaan!
Ut gaat mij om de muziek en op een gegeven moment,weet je heus wel welke zaal je het leukst vind of niet :)
jammer jongen(tje)s!
ok kale rietflikker weltrusten
.......... :S rrrrrrrright......

Anyway iedereen die zeikt over de RAI en zijn 1richtingsverkeer... dit valt echt reuze mee, VIND IK, ik was er ook met Innercity Russia blabla whatever edition, en ik moest in tegenstelling tot die andere gast die hiero wat postte HELEMAAAAL niet wachten tot ik een gang inmocht ofzo dat heeft denkik niemand nog meegemaakt, dus dat lijkt me onzin. Verder heb ik daar ook helemaal geen opstoppingen gezien ofzo iedereen liep gewoon vlot door :S

En verder omdat alles dicht bij elkaar ligt en er veel minder bezoekers zijn als bijvoorbeeld Innercity begrijp ik sowieso niet dat mensen zeuren over drukte en 1richtingsverkeer gedoe, want je bent toch wel zo in een andere zaal
raaf stinkt ! :D
je zure zussie in een rolstoel met een lekke band,jij beest!;)
laatste aanpassing
komt allemaal wel goed met in qontrol maar hoofdzaal is toch zeker wel hardstyle toch.
 
Achhhhhhhhhhhhh dah komt wel goed 10 april..op zich regelt Q-dance alles wel goed moet k zeggen..heb me kaartje al en ben wel benieuwd hoe vet et word :)
denk wel dat het een vet feesie wordt..:D

Alleen die een richtings verkeer is kut..

Greetz
Werkzaam bij Louder
Artiest Antrum
Zekers hot..
Alleen de lokatie RAI heb ik niet zoveel mee.. dat is wel wat minder Qua aankleding is het daar nooit super maar met deze line up gaat het zekerss een mooi feest worden !!
vande partij :bounce: Nog nooit in de rai geweest duzz ja.... :S
 
Denk dat we maar gewoon in de hoofdzaal blijven. Heb je ook niets te lopen, en anders maar de wandelschoentjes aan he.
Denk dat ik eerst even afwacht hoe t is geweest voor ik hot or not zeg. Ik kijk er in ieder geval wel naar uit, en gewoon mijn gympjes aan, kan ik ieder geval aan de wandel mocht t nodig zijn ;-)
Ja RAY was wel beetje bagger met shockers jaartje geleden, wel veel zin in maar denk dat het weer zwaar bagger gaat worden als je even ergens heen moet of een rondje loopt!!!!!!!!
:S pfff wat een gezeur over die gangen zeg, kijk op de site van in qontrol.. Juist ja, het is geen innercity waar je tig km op een avond moet lopen.. :)
waarom zijn die gangen n probleem!? ik vlieg wel...

WHY DRINK AND DRIVE, IF YOU CAN BLOW, AND FLY!???

YOYO :yes:
ik heb me kaartje....ben nooit in de RAI geweest, maar ja ik zie het wel allemaal he :d ik denk dat het wel leuk feesie wordt maar niet te gek haha want hou eigenlijk meer van wat kleinere feesies maar ik wil hier toch wel heen :yes:
VIP kaartje in de pocket...ben ook nog nooit in de RAI geweest,maar t zal vast wel flink :bounce: worden:D:D De line-up beloofd veel goeds:yes:
 
waarom moet die kut luna er weer bij zijn draaid toch alleen maar ouwe sounds !!!!!!!!
:frusty:
waarom moet die kut main stage weer eenrichtingsverkeer zijn, waardoor al de mainstagegangers weer in de techno zaal tercht komen, waardoor er weer allemaal van die verdwaalde mensen door de zaal wandelen rondkijken drinken roken etc., maar niet genieten van de techno muziek omdat ze niet eens snappen waarom ze nou weer in een zaal terechtkomen waar hele andere muziek wordt gedraaid..
 
ik vind het altijd wel fijn als ik een beetje kan rond lopen. dan zie je tenminste wat voor gezelligheid er heerst!!!!!!!!!!!!!
Zo te zien gebruiken ze maar 4 zalen en krijg je niet zo veel geloop als tijdens Innercity, dus nu maar hopen dat het ook een beetje te doen is bij die gangen. Alleen wel kut inderdaad dat iedereen die uit de main komt door de technozaal heen moet. Dan krijg je op dit plekken altijd een kutsfeer omdat daar de mensen alleen ff langs lopen.
 
Ja als ik een halfuur moet wachten om naar een andere zaal te gaan, en ik sta in de Techno zaal,dan kan ik ook nog weleens gaan meppen ja
(6)
Techno zuigt :-p !!! :-D
laatste aanpassing
 
Zullen nu onderhand wel genoeg ervaring hebben denk je niet!!!
 
Mensen mensen, gangen vol of niet ...Ik ga lekker V.I.P ..Dus als het te druk wordt dan ga ik naar de V.I.P toe lekkerrrrrr knalluuhh
NOT!

die ergerlijke minigangetjes daar, heb het 1 keer gedaan met Shockers, en de RAI is een typisch geval van:

1 keer, nooit weer!

heb geen zin om bijna een half uur ragtijd per keer te verspillen door naar een andere zaal te lopen.

Toch ben ik niet de moeilijkste en wens ik de mensen die gaan veel plezier :jaja:
 
zeker wel HOT alleen zwaar KUT dat ik die maandag al gelijk tentamenweek heb! :( buttttt fot those who can make it: have one for me! ;)
Zeker wel hot!!!!!!!Lekker dicht bij huis dit keer,en dan zien we na in Qontrol wel weer wat daarna het volgende feest word waarschijnlijk word dat defqon 1.
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
NOT

prijs/kwaliteit verhouding kan nooit goed zijn. Dan kun je beter voor dat geld 2 andere feestje bezoeken met iets minder geldwolven-instelling
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
NOT

De reden wordt nog wel bekendgemaakt haha :D
Dan kun je beter voor dat geld 2 andere feestje bezoeken met iets minder geldwolven-instelling

:respect:
laatste aanpassing