Partyflock
 
Forumonderwerp · 659084
Woeiii!!!! Ik stapte vanochtend de deur uit en ik hoorde voor het eerst dit jaar de vogels weer fluiten!! :)

's ochtends word het ook al weer steeds lichter

Conclusie HET WORD WEER ZOMER!!

Weer lekker in het zonnetje van goede muziek genieten op div festievals !!!! swing
 
Joepie de zomer!!!!!!!
Ben meteen al weer blij!!:D
Tot Maart Nog winter !!
 
De festivals in de openlucht komen er weer aan :respect:

:D
Helaas... I Love The Summer!
Ik vind het ook heeeeerlijk hoor! 's ochtends weer lekker licht!

van mij mag de zomer beginnen!
Ik kan niet wachten....
ik heb er weer zin in ... niet meer die gure wind in je nek :S ... ik wil ZON :D :yes:
 
ik ook niet.....:D;p
 
Waarom voelt het dan niet zo buiten? :(
 
Kheb ook gezellige vijf graden en regen hier. Die vogel die je hoorde fluiten viel net dood als je mij vraagt.
 
Ik smacht naar de zomer, maar inderdaad het voelt buiten nog waterkoud. Het tegenovergestelde van lekker zomerweer!!!!
 
lekker qeil
ik wil ook zomer...maar duurt alleen nog zo lang...ben al lang blij dat de zomer al weken in me kop hangt :D
 
k hoor elke dag de vogels fluiten :P in de woonkamer :)
 
ik heb ook echt zin in de zomer lekker weer naar de festivals toe :)
 
zomer rulezz! :)
lekker zwemmen, veel party's, mensen veel leuker gekleed etc. etc.
 
Het mag van mij echt wel opschieten!!
Nee joh gekkie !!!

het wordt juist weer kouder :P
ohw wat heerlijk :D
jeej, kan ik weer de hele zomer gaan werken!!:s
hoop dat het beetje opschiet, loop nog steeds met 2 truien aan en een longsleeve eronder.

zucht, 30 graden, hmmmmmmm
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa :D
 
regen en kou horen niet bij de zomer..
ok het is langer licht, maar verder zie ik de zomer er nog niet aankomen :S
 
regen en kou horen niet bij de zomer..

regen juist wel, het regent veel meer in de zomer dan in de winter.
 
zwoele zomer regen ja..
maar die valt er de laatste tijd nou niet bepaald :(
Hehehe ik zeg toch niet dat het al zomer is?!?! het komt er weer aan. Het viel me vanochtent echt op dat ik de vogels hoorde fluiten :)

Je kan maar beter voorberijd zijn op de lente en zomer, want voor je het weet is het weer septemberrrrr
Jaaaaaaaaaa... heb ook zin in de zomer! :D:D Lekker zon, zee, strand en veel Outdoor Festivals! :D:D :9
 
Jemig, niet zo fanatiek zeg. De vogels fluiten altijd al hoor en het is al een week dat het zo vroeg licht is....

Het durt nog wel even. Pas als het tegen de 20 graden is begin ik te denken dat de zomer in aantocht is.
 
mmmmmmmmmmm ik heb ook echt zin in de zomer!!!!! lekker op zondag naar bloemendaal mmmmmmmmm
jaaah ik kijk echt uit naar de zomer... liep vanochtend in het zonnetje en bed8 kijk we gaan weer de goeie kant op :yes:!!

Weer lekker naa de grote festivals en op zondag idd naar bloemendaal!!
 
zomer!! (y)
 
festivals

en niet te vergeten

Q-BEACH
Ik kan niet wachten tot het zomer is!!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! Alstjeblieft nog heel even niet..... k wil nog snowboarden:P
 
ik hoorde die vogels vanmorgen ook en dacht ook gelijk aan het voorjaar hahaha toevallig
Jaaah :) gelukkig wel!
Lekker op terrasjes zitten!
Vakantie al geboekt, dus dat zit goed:D
 
lekker zomer.. strand,bikini,lekker bruin worden, niet werken HEERLIJK!!!
Ik ben flieft op de zomer :yes:

:lief:
Zien we tenminste weer meiden met krote rokjes en strakke topjes lopen :P:P:P Met dat in het vooruitzicht is het een heerlijke tijd om naar toe te leven :bounce:
Ik heb nu ook wel weer zin in de zomer. Maar afgelopen zomer, waren er ook een paar dagen, waar ik ook wel weer zin had in de winter!!! ;P
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3526, 16538}
Artiest {SHOWLIST artist 154159, 47522}
alleen komen er dan weer wepsen:s:s:s enigste nadeel van de zomer
wespen heet zoiets
heerlijk weer lekker naar bloemendaal, nieuwe bikini kopen, wordt chagerijnig van dit klote weer

bjorn, waar kan je die kopen, die krote rokjes?ben erg benieuwd

:-D
ja, kinderen van 5,6 jaar noemen wespen wepsen...
 
Mij nog te koud buiten hoor........brrrrr
ik hoor het ook:)

toen ik van de week buiten was en ik hoorde die volgels, ja gaf mij ook het idee van het voorjaar komt eraan:D

en dan binnen kort kan je het ook ruiken:P
ben net lekker onder de zonnebank geweest ff kleuren alvast.........anders loop je er als een melkfles bij als het zo ver is..........nog een paar maandjes en dan echt zomer......(K)

kan nie wachteh......