Partyflock
 
Forumonderwerp · 654314
 
Artiest T&T DJ Team
Wat vinden jullie nou van die mongolen (vind ik ) die op een party een beetje Holland gaan staan schreeuwen. Ik erger me er dood aan !!
nou :P tís al laat ;)
 
maar toch houd ik niet van arrogantie....net als vreemdgaan en je anders voordoen dan je bent!
Hmm ik erger me meer aan mensen die overal JODUH JODUH JODUH gaan roepen!!
rondom zo'n plaatselijk gehucht uh amsterdam? ofzo, daar doen ze het maar verder nie :P
 
*ik ben ervoor omgewoon met een hele grote groep kroatië te roepen ofzo :)
meis, als je dat wilt doen en voor mekaar krijgt, moet je dat zeker doen!!!
maar wat is dan het verschil tussen het roepen van 'holland' of 'kroatië'?
laatste aanpassing
 
verandering van spijs doet eten :)
rol-lie rol-lie!!!!!
:yes: ja kef dat word em :yes: wen er maar aan over een jaar is het ROL-LIE! ROL-LIE!!!
 
tjah en nu gaat een allochtoon reageren haha hier krijg ik natuurlijk gezeik mee maar goed :D

ok punt 1 je mag van mij zo racistisch zijn als jij gvd wil jou leven nie de meine maar zolang je niet opwachtertje gaat spelen of mensen als ik tijdens gezellige feesten gaat lastig vallen is het jou probleem

punt 2 ehm sorry ik ben ook trots op me afkomst dus wrom zouden zij geen holland mogen roepen ik vin dat et moet kunnen zolang je anderen niet irriteert

:D
 
en rollie nou ga ik je beloven zodra we elkaar tegen komen op een feesie gaatik massaal ROLLIE ROLLIE ROLLIE roepen :D
 
ik ga ook massaal rollie rollie roepen! :D
 
jah dat rollie gaat em echt doen :D iedereen meedoen ROLLIE ROLLIE ROLLIE ROLLIE :D
rollie zelf moet ook meedoen :D
 
die zit dan waarschijnlijk met een mega rooie kop whahahahaha
wat maakt het nou uit wat iedereen roept ik roep nooit mee omdat ik weet dat er mensen zijn die zich er aan ergeren, toch vind ik dat je zelf moet weten wat je schreeuwd van mij part staat er een naast me heel hard TIETEN TIETEN TIETEN schreeuwd.
 
alleen heeft DAT verder geen politieke bijbetekenis... t is meer een verlanglijstje eigenlijk :P
 
zoals ik al zei zolang ze niet op ruzie uit zijn heeft het ook geen politieke betekennis :D en dan maakt et mij niet uit maar als ik dan achter me rug om hoor kut zwarte etc kijk dan heb ik ook zoiets van GRRRRRR
 
Als je dit vet vind ga je maar lekker naar een concert van het Urker Mannenkoor!
Holland geschreeuw is té triest voor woorden.
En Hee-Hoo is iets voor in de skihut als je lekker zat bent. Niet als je op een feest staat en van de muziek staat te genieten!? :@
Ik erger me er kapot aan... stelletje kneuzen.
 
ik vind der ook niks aan maar ik probeer et op 1 of ander manier te respecterenn...... want ik hou niet van ruzies..... :D
die zit dan waarschijnlijk met een mega rooie kop whahahahaha



wbahahahaha denk het wel dan ja :D :yes: :$
 
megalauw
 
:D maar is tog leuk rollie hoor je heel Ahoy in een keer ROLLIE ROLLIE ROLLIE roepen :D
ik vind t wel lachen
houden we erin dan rollie!

eerste feest voor ROL-LIE?
 
Nightmare word ROL-LIE PARTY :D de Ahoy moet trillen op zijnen grondvesten door het ROLLIE geroep en Rollie himself moet meedoen :) ;) :yes:
[rondom zo'n plaatselijk gehucht uh amsterdam? ofzo, daar doen ze het maar verder nie]

UM juist in Adam word het ook geroepen enne alles moet niet zo op 1 hoop gegooit worden
laatste aanpassing
zucht me post was juist cynischbedoeld :S

yeaaa rol-lie rol-lie

gisteren stond ik dus te stuiteren voor darkraver begon die ook rollie te roepen hahahaha
laatste aanpassing
Ow sorrie rollie dan begreep ik je niet helemaal!!

Enne niet zo,n diepe zucht hoor is niet nodig;)
laatste aanpassing
:D haha oeps :P:P:P

bedoelde dat ik van dat holland geroep meer last heb dan van het joden geroep omdat dat alleen maar rond amsterdam word gedaan...holland geroep hoor je van zeeland tot friesland tot limburg en zelfs in belgie en duitsland :$ maar dan vind ik het wel weer cool :D in het buitenland dan
laatste aanpassing
 
mijn standpunt blijft Rollie roepen is veel leuker zal ook niemand last van hebben en iedereen zal massaal meedoen toch gozer :D
 
:)
vet da darkraver mee ging doen :) kijk das tenminste nog es rillingen haha :bounce:
 
ff een update betreffende "rollie rollie"

vandaag op T-Time begonnen ze een paar keer met "Joduh! Joduh!", maar ik heb toen lekker "rollie! rollie!" geroepen! :)

(er deed nog niemand mee, maar t *is* een begin!) (ik denk dat darkraver me niet gehoord heeft, anders had ie óók wel meegedaan, maar t staat natuurlijk een btje stom als ik voor zoiets gelijk een hele megafoon ga meeslepen)
laatste aanpassing
holland roepen vind ik beetje gaar omdat je er zoveel begrippen ik kan stoppen.

als iedereen gaat staan schreeuwen.
HOLLAND IS GVD HET HARDSTUUUU... JUIST kk hard meeschreeuwen. want in holland weten ze wat party vieren isssss... :D

mzzl
:respect: @ darkie :respect: het gaat groot worden let op me woorden :yes:
Mateloos irritant,helemaal op feetsen zoals masters hoor je het te vaak. Zijn net schapen allemaal achter elkaar aanlopen:kots: echt nergens voor nodig.

en dan heb je nog de mensen die het leuk vinden om dan hun rechter handje in lucht te steken, :kots:
als iedereen HOLLAND aan het roepe is weet ik eindelijk weer waar ik ben duz vind het wel goed eigelijk:P
 
toch vind ik t onwijs jammer dat ik niet eerder wist dat darkraver de "rollierollieroep" ook al kende... dat had best wel cool gestaan als we dat met zn tweeën hadden gedaan :D
ja, en vooral zo iemand als darkraver is wel in voor zoiets :D

houden we erin dan dat rollie gebeuren! misschien ideetje voor nieuw topic?
 
Ik vind t ook zo kinderachtig! het ergste vind ik nog dat de genen die dit schreeuwen, denken dat het uit nazigedachten is ontstaan. FOUT, het gaat hier om voetbal (ek, wk, wat wast ook alweer tijdens mysteryland?)
 
Klein beetje spuit11 is niet vervelend.
 
misschien ideetje voor nieuw topic?

en een lijstje erbij van mensen die rollierollie hebben geroepen op feesten :D

lijstje tot nu toe: (voeg je eigen naam toe als je het ook gedaan hebt) (laten we hier alvast beginnen)

1. Darkraver
2. DarkSkywise

PS. je naam hoeft niet met "Dark" te beginnen, dat is puur toeval :P
 
ik heb wel heel hard rollie rollie op m'n kamer geschreeuwd...

telt dat ook mee? :)
 
jah ik zit het hard op zolder te roepen :D rollie is een ere gast hier :D :)
:$:$:$:$: ik word beroemd :$:$:$: :lief: i love u guys:lief: