Partyflock
 
Forumonderwerp · 649002
agja, hetgeen wat zegmaar de meeste zondagen de hele dag gedaan wordt is onzin praten. en dan meestal zo diepzinnig mogelijk, of het heeft er in ieder geval de schijn van dat het diepzinnig is. bij deze ga ik een poging wagen of het hier ook gaat lukken:


spelregels: het moet nergens over gaan, het moet niet kloppen en hoe vager hoe beter :P

EDIT: DIT IS EEN BATTLE, dus ik verwacht wel een relletje he, maar op 1 voorwaarde het is geven en nemen, uitdelen en incaseren, en in geen geval mag het geen dat gezegt wordt serieus genomen worden dus ben je in geen geval aansprakelijk aan de opgelopehessekrongel­s
laatste aanpassing
zegt de een, komt de ander met twee, maakt drie, wat voor een vierkant is dit?
 
ik zeg alleen maar zinvolle intelligente dingen.. sorry
jah dit zijn loze opmerkinging in het niets gegooit, als je nou ergens op reageert dan komt er nog een soort draad door geweven
vandaar dat er bij jou niezoveel uit komt ;)
laatste aanpassing
 
Ik zie het nut niet in van dat vierkante gezeur over van kontwol geweven blauwe hangmatten :/

Toch maar naar bakker (Y)
ohja het is een battle dus onthou dat,

je moet uit kunnen delen, maar ook kunnen incaseren
 
ik zeg alleen maar zinvolle intelligente dingen.. sorry


Moet ik dat aannemen van iemand die blond is??? :vaag:
 
Niks incasseren!

Verspillen! hup allemaal schoenveters in je haar!
Laatst nog. Zit ik op de grond, val ik er af :S
en het mooiste was je viel nog mis ook
Gooi ik een bal in de lucht, gooi ik mis, :S
ff tussedoor, go jullie pakken het beter op dan ik verwacht had...


100% aanpakken :D
 
Pfff ik ben vorig weekend nog veel hoger gevallen!

Zeker 3 potloodvullingpoeder­lijnlengtes hoog!
ik sprong laatst nog onder de deur door
 
Wel kut eigenlijk

pasgeleden een nieuwe telefoon gekocht

kan ik er alleen maar mee bellen :(
 
Toen vroeg de 1 aan de ander of tie in het midden wilde lopen...
Hah, ik lach jullie allemaal toe met dat zinloze toetsenbord wave, als dat alles is ga ik gewoon weer verder waar ik remslaap aan het horen ben.

Stelletje 9 in het vierkant..........ho­era!!!!!!!
spocky wint de orginaliteits prijs howr...


enne niemand, een mobiel is toch om mee te schrijven?
Maar er is altijd een middenweg..

En hier in Ede, heb je een Parkweg. Kom ik net tot de ontdekking dat het zo heet omdat het park weg is..
ratchet ik zou hulp gaan zoeken, want wat er met jou gebeurt is weer totaal wat anders dan het geen wat eigenlijk de vantevore bepaalde doelstelling was.
 
Ik schreef laatst "nog"
 
Stel nou dat het niet hypothetisch is...
idd spocky, het is nooit leuk als er teveel licht uit een lantaarnpaal schijnt
Janee , dat komt dan weer door Bela Barthok die alles door hem hemzelf deelt en vevolgens alleen door drieen deelt.
 
Synergie: 1+1=3

(En vol blijven houden dat het waar is...)
het maakt niet uit of het hypothetisch is alles is toch relatief en het is maar net hoe de persoon die in aanraking komt met de gedachten gang het interpeteert, en zelfs als hij dat gedaan heeft kan het geen wat hij als zijn mening naar voren zal brengen door allerlei factoren beinvloed kunnen worden
het maakt niet uit of het hypothetisch is alles is toch relatief en het is maar net hoe de persoon die in aanraking komt met de gedachten gang het interpeteert, en zelfs als hij dat gedaan heeft kan het geen wat hij als zijn mening naar voren zal brengen door allerlei factoren beinvloed kunnen worden
 
het semipara 100% onzin lulkick battle...



mag ik iedereen er op wijzen dat onzin niet bestaat, alleen het woord onzin is onzin!

Zodra onzin geuit wordt, door spraak, geschrift of gebarentaal, is het geen onzin meer, want dan is de zin al gesproken!!

denk daar maar eens over na!!
"het probeem is dat het lullent een stuk makkelijker gaat dan maak ik nie zoveel spelfouten"

zucht
 
zeg weet ik niet wat ik zeg doe dinges gedaan

bed toe

ioet
je moet het ook niet letterlijk nemen, maar figuurlijk benaderen, dit is het gevaar van de verkeerde interpetatie van het geen wat eigenlijk bedoelt was
 
Lonneke wordt diepzinnig... :s

´Haakje´Y ´Haakje´
1.

2.

3.

Niemand is para-ko of nie dan?
 
De possibiliteit existeert in zeer grote mate dat de validiteit van het woord ´onzin´ in diskrediet wordt gebracht...
 
Het is gewoon een gespreksonderwerp...­. de rode draad moet door blijven lopen... want als ie kapot gaat ben je de lul... op zondag zijn de winkels dicht!
 
En als die rode draad, nu een zijde draad blijkt te zijn?
ben je dan zo dom? dan leggen we toch een reserve lijntje erbij?
Sniff sniff, snatsi chulo
voor de veiligheid van het geen wat vertelt gaat worden zou het toch vrijhandig zijn als we het bij de voertaal nederlands houden, want het moet wel vaag zijn maar niet onbegrijpelijk
 
En als die rode draad, nu een zijde draad blijkt te zijn?


dan nog zijn de winkels dicht op zondag!
 
Laten we de twee rode zijde draden in dit verhaal groen verven..
 
Winkels zijn niet dicht op zondag! Althans, niet in emmercompascum!
 
en hebben ze daar een rodedraadwinkel...
 
Dat zeg ik, gamma!
ik heb altijd zelf reservedraden bij dus dat is het probleem niet

maarja als je dat draadje nou eens neemt dan hou je uiteindelijk 2 zijde, maar als je de eindjes dan eens bijelkaar knoop dan wordt het een geheel en dan is dat de oorzaak van totale wereldvrede en het voedseltekort is ook opgelost
 
Niet als je de 3 uiteinde van de twee draden aan elkaar knopt, dan heb je oorlog
EDIT: het is geen voedseltekort, er is genoeg, het wordt zelfs vernietigt om de prijs omhoog te kricken, het probeem is heel logies, logistiek zelfs, een groot deel van de onvrede in de wereld komt door het wereldvoedseldistrib­utsieprobleem
 
En als dat draad, om daar toch even op door te gaan, 1 geheel is geworden, rest alleen nog de vele losse eindjes van elkaar af te knopen...