Partyflock
 
Forumonderwerp · 643416
­ Nederland

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
Op verjaardagen hoor je ze wel eens, de verhalen over mensen die in het ziekenhuis zouden belanden met allerlei voorwerpen in hun lichaam, die werden ingebracht tijdens het seksuele spel. Dat blijken zeker geen broodje aap verhalen te zijn, schrijft de Telegraaf vandaag. Ziekenhuizen in ons land worden namelijk regelmatig ''verrast'' door vastzittende voorwerpen in de mannenanus.

Artsen van het Leids Universitair Medisch Centrum hebben onlangs onderzoek gedaan naar dit wat vreemde maar vaak voorkomende fenomeen. En wat blijkt: blikjes, flessen, gloeilampen, en zelfs complete stofzuigerslangen worden in de anus gepropt, en komen soms onwrikbaar vast te zitten.

De meeste anaalproppers die in het ziekenhuis belanden zijn mannen tussen de 40- en 60 jaar oud. Maar onlangs kwam er ook een 14-jarige jongen bij de EHBO-afdeling van het ziekenhuis. Hij zei al twee dagen met een blikje fris in zijn anus rond te lopen. ''Ik zit in een experimentele fase'', zo zei de knaap. Uit schaamte durven veel anusproppers overigens niet te zeggen dat ze zelf het voorwerp naar binnen hebben gewurmd. Een veelgehoorde smoes is dat ze op de voorwerpen zijn gevallen. ''Nog niet zo lang geleden kwam hier een man binnen. De man had een fles scheerschuim in zijn anus zitten. Hij was uitgegleden in de badkamer en met zijn achterste op de fles terechtgekomen'', zo zegt een arts.

De meest gevonden voorwerpen in de mannenanus zijn: fruit, groente, flessen, biljartballen, gloeilampen, presse-papiers en schroevendraaiers .


Wordt niet alleen gegeten :-D


________________________________________________________
Chris
FOK?

echt ranzig he
Ja ik was er ECHT op gevallen.


p.s. Maar is dit nieuws??
Ik weet wel dat vroeger op school een gast naar de dokter moest omdat zijn lul vacuum gezogen was in een shampoofles. En dat hij zijn beste vriend in vertrouwen had genomen. En dat dat niet zo'n goed idee was :devil:
Mijn vader is arts en die vertelde me een keer een verhaal uit Groningen. Had een gast al 2 dagen een vibrator in zn reet zitten en kreeg 'm er niet uit. Die dokters allemaal heel serieus tegen die gast en toen die weg was schoten ze helemaal in de lach :D
 
GLOEILAMPEN???? Die dingen klappen toch, kun je toch beter een spaarlamp nemen zou ik denken. Ik wist niet dat er zoveel mannen het letterlijk nemen als iemand zegt "stop het maar in je reet!"
 
ik heb al veel verhalen gehoord van meisjes die bevroren curryworsten in hun kut steken, en die dan naar t ziekenhuis moeten omdat ie is afgebroken
dat vond ik al raar
maar een biljartbal in je reet douwen... :-S
hoe gek ben je dan??
en na 2 dagen kwam i pas naar de dokter jellyhead?? zeker batarijen op? :P
 
hebben die dokters geen zwijgplicht ??
beetje belachelijk dat ze dat allemaal rond gaan lopen bezuinen ... :S

wat heb je trouwens toch rare mensen in Nederland hoe kom je er nou bij om een blikje in je hol te douwen :S
ja idd hij heeft ermee gewcht tot eindelijk de batterijen op waren! Hij durfde niet met zn trillende reet de deur uit :D

2missinnocent: Ja nu weet jij zeker wie ik bedoel?
laatste aanpassing
Ik weet wel dat vroeger op school een gast naar de dokter moest omdat zijn lul vacuum gezogen was in een shampoofles. En dat hij zijn beste vriend in vertrouwen had genomen. En dat dat niet zo'n goed idee was

Volgens mij is dat dus egt bullshit!
Want als die shampoo fles openknipt dan ont-vacuumd ie tog weer?
 
Als je zoiets met een shampoofles doet heb je dn de intelligentie om dat ding open te knippen --- ik weet het niet maar vrees het ergste
 
ja jij was het :jaja:
Wil je over deze traumatische ervaring praten ??
Ga nou niet schijnheilig doen miss innocent, we kunnen allemaal wel zien dat jij vroeger een man was.
 
MMMMMMMMMMMMM.. ik krijg spontaan trek in een komkommer/tomaten salade...
2 Zheddie: ik denk dat zelfs iemand met een IQ even groot als een doperwt daar nog wel aan kan denken
laatste aanpassing
 
is mus weer bezig geweest
ik krijg opeens trek in wat anders :kwijl:
 
2 jelly head:wie doet hier nou schijnheilig..
Jij doet net of je het over een andere jongen hebt ,maar ondertussen vertel je, je eigen traumatische verhaal... van je vibo in je anus...

ik ken dat soort mannetjes zoals jij net doen als of ze het over een ander hebben maar ondertussen...
laatste aanpassing
 
het enigste wat ik ook in me aars gepropt heb was een trein v/d NS, zo'n gele... (nee geen schaalmodel)

kreeg m dr wel makkelijk uit :D
ja was hartstikke lekker :d


En niet doorvertellen is beroepsgeheim ;)
Volgens mij is dat dus egt bullshit!
Want als die shampoo fles openknipt dan ont-vacuumd ie tog weer?


Sorry, ik was er niet bij. Maar het was wel zo.
 
Ik ben geen arts van beroep...dus vrij weinig beroepsgeheim ;p
maar ik vertel niets door hoor .... :X


Bzzzz...Bzzz...
Ik weet van nix en me naam is haas!




om nou een haas in je kont te stoppe? :[
 
ziek als je dingen in je sterretje propt.........gadver
Artiest ScuL
http://www.well.com/www/cynsa/explicar.jpg
http://www.well.com/www/cynsa/leviton/

:D :D
 



http://www.well.com/www/cynsa/leviton/

Is wat makkelijker :) , heheheh zeker grappig
net Jackass The Movie met het autootje, die deed het alleen wel veilig !! :)
laatste aanpassing
 
Haha zieke mensen.
Tja dokters hebben wel een zwijgplicht maar zolang ze geen namen noemen mag het gezegd worden.
en dan nog heb je de mensen die in het rontgen archief werken zoals een kennis van mij in Groningen...Die heeft "de foto" zoals ie daar genoemd wordt ook al talloze keren gezien...:D
 
Werkzaam bij Basslinerz Music
tja als da je hobby is dan euhmm... :vaag:
tripped..fall, landed on a komkommer?
 
jajaja maar de mensen die zeggen dat t ranzig is die doen het stiekem toch... :-P
Wel eens dat verhaal gehoord van die vrouw die een levende kreeft erin stopte, zn kop in de fik zette, en een paar dagen later buikpijn kreeg.
Zij naar de dokter, moest ze geopereerd worden en kwamen er allemaal baby-garnaaltjes uit.. :S
laatste aanpassing
 
jajaja maar de mensen die zeggen dat t ranzig is die doen het stiekem toch...


wat vind jij ervan dan ?
...en zelfs complete stofzuigerslangen worden in de anus gepropt, en komen soms onwrikbaar vast te zitten.


:x
dat van die kreeft/garnaal is een broodje aap verhaal.. dat is écht niet waar!!
heb ook wel eens gehoord dat gerard joling met een hamster in zijn kont is binnen gebracht woehahahahaha
misschien zat Gerard net The Nutty Professor 2 te kijken met die reuzen cavia en kwam hij op zulke geile ideeën.. ;p
 
Dat verhaal met die kreeft heb ik meerdere keren gehoord van verschillende mensen dus ik twijfel of het een aapje brood verhaal is ....
verschillende mensen kunnen allemaal het zelfde onzin verhaal gehoord hebben hoor slimmerd
Een gozer van Jackass had ook iets in zijn reet gestopt! een condoom met een speelgoedauto erin (hoe ziek ben je dan wel niet)
dat stond er al, wel lezen voordat je reageerd he ;P
O na ja NaDia doen we gewoon dubbel!!! tegenwoordig is overal alles dubbel!
ja dat komt ervan als mensen niet kunnen lezen.
je zegt het verkeerd. niet of willen haal je door mekaar!

maar het spijt me hoor, zal het niet meer doen!
 
Miss innocent,

Tuurlijk hebben dokters beroepsgeheim maar dat slaat alleen op persoonlijke gegevens. Dit zijn gewoon sappige voorbeelden uit hun loopbaan en mogen dat gewoon vertellen :devil:
volgens mij haal jij wel meer door elkaar
want dan zou ik willen en kunnen door elkaar halen muts
wat jij wil andere muts
 
Lief blijven voor elkaar..
 
Jah ik gleed uit en ineens zat die schroevendraaier in me hol :S

Yeah right :kots:

Koop dan gewoon een anaaldildo ofzo