Partyflock
 
Forumonderwerp · 636515
­ Nederland
Huilen :c door sex.... :k :k

Wat ik me afvraag:

Heeft iedereen dit wel eens..?




Dat de sex ZO gruwelijk lekker is dat je tijdens de sex gaat janken en lachen tegelijk? :D
Dat je jezelf nog erger verliest dan anders?

Ik heb het wel eens mee gemaakt en oh my god, wat is dat geweldig! :D :K

NOG geweldiger is als iemand het door jou gaat doen (in the good way ;) ) :k :k
Wat een kick! :D
laatste aanpassing
Wat een gevoelige mensen hier allemaal...



Daar heb ik dan weer geen last van :)
 
Ja nou ja.. somige mensen zijn echt om te huilen in bed :'(
Als de sex TE lekker is, kan je er toch niks aan doen dat je gaat huilen en lachen tegelijk?!

Is gewoon een teken dat het TE lekker is; dan kunnen je gevoelens het soms niet meer aan...
 
Ik heb het laats gehad dat mijn vriendin huilde tijdens de seks van geluk, ik vond dat wel een beetje raar maar wel een mooie waardering voor je geleverde prestatie!
 
troost je haar toch en komt vanzelf de tweede ronde ... hmmm ...

:D:
laatste aanpassing
 
Ja dat is een machtig gevoel, en ook vreemd omdat het op zo n moment gebeurt. Daar kan je zelf even niet bij dan maar ja....

Jongens het is wel een compliment hoor!!
 
Artiest Sentinel
Ik maak dat elke dag mee, maar ja Niemand is zo goed als ik ;)
 
Me ex had dat ook idd... maar het gekke was, de 1ste keer dat het gebeurde dacht ik meteen dat ik iets fouts gedaan had ofzo... dus ik meteen: Wat is er lieverd? Terwijl zij nog na-schokte van een orgasme...

ik heb het zelf nog niet meegemaakt... ben nie echt een huil-type... ;)
 
Ik dacht dat ik zo raar was.... Gelukkig, fijn om te weten dat het dit keer niet aan mij ligt :D

Ik vond het trouwens niet echt een fijne ervaring....
Agai.. Je zou je gevleid voelen met je grote bek ;)
 
Whaha Professionele Hulp! Nooit gehad zeker nee dacht ik al! Tis namelijk een uiting van "goeie sex" ! :P
en zo is het maar net :yes:
ook ik ga door de knieen voor Ireen, uuuuh bedoel dat ik er mee eens bent... speciaal voor de mensen die het iets te enthousiast willen opvatten ;-)









ze mag er anders best wezen..
laatste aanpassing
 
nope
 
ben nog maagd, daarom huil k ook weleens
 
Ik heb ooit gelezen dat waneer je een orgasme krijgt dat je dan de gevoelens die je opgekropt hebt, los komen en daardoor dus kan huilen of opeens sago kan zijn :)

Verder heb ik het (helaas) nooit gehad nee :-D
huilen en lachen niet wel kramp:( :)

waarom zou je eigenlijk gaan lachen? omdat het kietelt ofzo?
en van huilen zie ik het nut al helemaal niet in...
laatste aanpassing
 
jepz...;)
hij was ook zooooo lief :kots:
 
Artiest Odd
Is toch gewoon uiting van het gelukkig zijn of begrijp ik het nu verkeerd? :S
Net zoals er mensen zijn die huilen wanneer je dochter trouwt of iets dergelijks... right? :)
Ja ik heb dit wel meerdere keren gehad :S:S Ik vond het op zich een heerlijk gevoel, want het is zo hevig dat je er gewoon niet mee weet om te gaan, dat had ik tenminste :$

Voel mij altijd zzo stom als ik ga janken :S
 
Sex kan zo lekker en heftig zijn dat je inderdaad jezelf erin kan verliezen, door bijv. te janken of te lachen! Heb dat vaak genoeg meegemaakt, kijk er niet meer van op! Fuck, wel zonde, want nu moet ik weer zo iemand vinden, alsof je dat zo ff vindt!!
ik heb t wel eens gehad ja..
maar dan moet het wel echt heeeeeeel geweldig zijn
Ik huil altijd als ze weer naar huis gaan, das echt klote!!!!!!!!! :D
ik en mijn ex-vriendin waren net klaar
na een super lekkere intense stoeipartij..
was ze aan het huilen.. ik zo: wat is er??
kweenie zegt ze, twas zo ongelovelijk lekker..
soms is het leve te mooi om waar te zijn!
 
Juist en zo is dat! Zulke momenten ken ik ook wel ja!
ja ik heb het ook heel soms!!!!pfoeh dus tis normaal:D:D ja dan is het gewoon zo lekker en intens en dan moet je opeens janken.. maar waarom?!!? al sla je me dood.. tis gewoon lekker dan, en dan wil ik dat moment niet kwijt raken ofzo..tis vaag ja :vaag: :P
 
hahaha :yes: heb het ook wel eens gehad , echt heel vaag , met een smile op je face en traantjes over de wangen :9
Heb wel eens ergens gelezen dat het wel vaker voorkomt ;)
 
Wat is dit weer vaag om te lezen maar ik had het van de week met me vriendin net nadat ze was klaargekomen begon ze in 1 keer te huilen en ik dacht van wat is dit nah weer maar goed het kwam dus door omstandigheden. Ik dacht dat ik der baarmoeder had open gescheurd ofzo! Maar gelukkig niet.
Ik dacht dat ik der baarmoeder had open gescheurd ofzo!


:D
 
Soms is het leven zo mooi, dat je gewoon een traantje moet wegpinken!:cry: Als je zo heftig bent klaargekomen, heb je zo'n moment!:yes:
 
Wil je wel die "professionele hulp" geven hoor ;-)Zal je de kneepjes van t vak wel leren :p B-)
Regelmatig... Da's inderdaad heel bijzonder en vooral erg lekker! :kwijl:

Goed topic Kimmie ;-)
Wat is er lieverd? :)
daar heb ik ook wel een last van.. (nou ja last..)
 
Ik heb het toevallig van het weekend ook gehad, was inderdaad met iemand waar ik niet veel voor voelde, maar het was zo goed dat de tranen ineens in m'n ogen sprongen... degene die dat voor elkaar kreeg was achteraf ook erg trots!!
laatste aanpassing
Heb het ook weleens gehad...
Idd erg vaag

Voel mij altijd zzo stom als ik ga janken

Same here...
laatste aanpassing
 
Nu ik dit lees voel ik me tenminste niet zo raar meer, gelukkig............­.
yep op het eind
betekent dat het goed was ;-)
sex is lekker maar huilen niet
 
Ik heb dat ook, idd gelukkig voel ik me nu niet zo raar meer.. Je kunt het gewoon niet tegenhouden en het komt doordat het je overweldigd en dat al je emoties naarboven komen...
 
Met somige jongens is het echt om te huilen
Nog nooit gehad, maarja ik huil ook niet zo snel misschien ligt het daar wel aan :S
Pas weer bijna gehad.. :bloos: