Partyflock
 
Forumonderwerp · 628198
Altijd leuk om na Houseclassics, en hoogstwaarschijnlijk een dagje mooi weer, richting the Subway (Zaandam) te gaan om nog even de laatste energie kwijt te raken. :)

Vanaf 18.00 uur tot 02.00 uur, a.s. zondag 7 september. Entree 5 euro'tjes... en natuurlijk bier uit fles. :P

Baba

Bass-D

Buzz Fuzz

Champ-e-on

Dano

Dennis R

Don Peperoni

Wouter B

Yoda
 
Ik hoop dat Dano ook beukende techno gaat draaien :kwijl: Pounding grooves plaatjes enzo :9
Nee, Daniël moet gewoon even richting zijn oude kast lopen om de Oldskool en begin Hardcore eruit te halen. Iedereen is Oldskool en Hardcore-minded.. en dan werkt die D-tox shit gewoon niet.. gaat iedereen zich aan lopen irriteren. Is voor Daan ook niet leuk. ;)
 
Oke dan!!:)
Had em net al een pbtje gestuurd wat ie gaat draaien :D
Khoop echt dat ie echte oude classic beukers gaat draaien uit de Elementenstraat tijd :kwijl: en niet dat klote hardcore van na 1995 wat ondertussen je strot uit komt :s maar opzich kan je techno wel goed met oldschool combineren hoor,zulke feesten waren er welleens in de Kade,echt superbruut was dat!(y):)

Wat draai jij eigenlijk?
Of gewoon Multimaster-booming. :)
Beetje de begin Hardcore erbij pakken, dan kunnen we echt lachen. Hij moet ze toch weer eens gaan gebruiken anders neem ik ze wel van hem over.. moet nog een aantal dingen aanvullen. :)

Techno en D-Tox werkt gewoon niet in de Sub. Vind het leuk dat hij probeert te experimenteren, maar daar zou hij daarmee alleen zijn naam te grabbel gooien. hardstyle werkt er al niet, dus dat ook niet.

En ik? Ik heb al een tijdje geen tijd om te draaien. ;) Gewoonweg te druk met andere dingen en je moet er toch tijd voor vrijmaken.
 
Plaatjes zoals Sperminator-No woman allowed...Probe 9....Pelgrim-Amen...C-tank platen...Frequency-Kiss the sky...Two pieces-Magic bells..Ramirez-Hablando..Robert Armani platen en de oudere Industrial Strenght plaatjes :kwijl: Das pas lekker beuken!! :9
Kiss the sky... :) een van mijn favo's..;) Wat dacht je van Quazar - Seven Stars? :P Of the house is mine? :P
laatste aanpassing
 
Kee dan!! (y) Met jou kan ik lullen :D ;p
Dat is pas echte oldschool..niet dat gabbergebeuk wat daarna kwam,dat lijkt allemaal teveel op elkaar en zitten van die kinderachtige deuntjes enzo in :bah:
Het moet lekker duister en vaag blijven :devil: :)
Artiest Maus
Je wilt een Niffie? Dat kan geregeld worden.. Nivja, nee sorry pik..


Luister!!!! :/

Ik wil géén niffie :S

Ik wil een Niv en anders niets... :@
 
Jij hebt niks te willen Maus!:O :devil:
Echt wel!! :@:@:@



Rob bekijkt het maar :9 ;D





En jij helemaal!!!!!!!!!!!! :@:@:@
Waar is Rob nou???? :/


Zou die Niv aan het halen zijn????? :O





;P
Ho, ho, ho Car, do not underestimate the records till '95.. ;) Je weet wel, zo'n beetje tot Thunderdome 7 ofzo. :)

En Dj Maus, ga jij nou maar lekker werken op zondag. Jij hebt toch nog het e.e.a. aan trainingen af te leggen alvorens je mee kunt gaan drinken met ons. ;)
 
:jaja: lol
Wat is de weerverwachting voor zondag heren? :)
 
min. 12 graden
Max. 20 graden
 
:gaap: mogguhhhh
Goeiemorgen.. :)

Beetje minimaal C4.... kan het niet eerder beginnen? :P
 
*zucht* zorg nou maar je zaterdag na HmH komt :)
ja, die Pindakaas zou me bellen na 3 kwartier... tis inmiddels zo'n 18 uur later.. :S
 
hehehe,moet hem ook ff bellen.
heb me kaartje ieder geval straks ff kaarten halen voor Milaan :D verkoop is begonnen hoor ik net :)
Huh? ga jij Milaan uit? :)

Ik heb er ff geen zin in dit keer hoor. Vorig jaar al 2 keer geweest... en ik vind het persoonlijk de meest kansloze stad in Europa. (op 1 na natuurlijk;))
 
Heb ik je zondag ook al gezegt..maar ja zal de ouderdom wel wezen :9
maar ga samen met jef, en nog 2 vrienden van hem :)
word gezellig..ga misschien ook mee na brugge maar dat moet ik nog ff bekijken ;)
 
Mag ik in je rugtas mee naar Milaan :);p
Effuh checken of daar geile gozers rondlopen :9 :D
 
Nee :)
 
denk het wel eerst naar vondelpark beetje zuipen en blowen en snuiven
Brugge moet je sowieso heen C4. Hopen dat alle gasten, die eigenlijk alleen durven als ze met de combi mogen, een beetje wegblijven bij die wedstrijd. Ben echter bang dat het wel weer zo zal worden als vorig jaar Arsenal.

En het zal denk ik niet aan de ouderdom liggen hoor.:) Had alweer een heel slecht weekend achter de rug.:D

Zal dit weekend niet anders zijn ben ik bang. ;)
 
Jeetje, is dit weer zo'n vervelend joden-topic...

;)
 
moet ff kijken van hoe en wat,maar komt wel goed :jaja:
Morge ff kaart halen voor Milaan (we gaan met de Auto :| ) en Pass-Partouts
Maar dit word een leuk weekendje :D heb er zin in :)
en ja Ric dit is alweer zo'n vervelende joden topic :9
 
€ 29,00 voor een kaartje Milan-Ajax!!! En dat voor een eerste ronde wedstrijd. Oprotten!
Aha.... :)

Nee Ric, dit een een thread voor leuke mensen die houden van Oldskool, Early Hardcore, nieuwe Hardcore, drank en andere aanverwante zaken.. en die tevens Die-Hard genoeg zijn om op zondag nog een topavond willen en kunnen hebben. ;)
 
:D
 
Die-hard genoeg?!? Oké, ik ben er zondag ook :)
 
29.00 euro tja..ach ben ff toe aan een tripje na het buitenland zeg maar :)
Maar het is altijd wel gezellig in de sub :) ieder geval stuk gezellig dan op vrijdag/zaterdag
lekkere muziek en veel drank :jaja: zondag ben ik LAM :D
D.O.T.F. komt ook maar eens langs? :)
 
Zou wel gezellig wezen ja :)
past prima in het plaatje van de subway :jaja:
Kom hem ook verdwaald tegen op een feestje in Alkmaar, dan moet Zaandam helemaal te doen zijn.:)
 
Zijn die kaartjes in Italië niet gewoon €10,-

En hoe laat komt het zondag op gang in de Subway. Want de laatste keer dat ik er geweest ben, was het om 21.30 nog steeds rustig.
Ik zal er lekker op tijd zijn in ieder geval... geloof dat we 16 liter moeten drinken. 18.00? :)

Hoorde dat RK dit keer ook eens kwam kijken. :)
 
Ronald Koeman? :)
Nee, hij reageert zo denk ik.:D
 
denk dat ik er ook voor de verandering heeeeeeeeeeeel vroeg bij ben :D 16 liet moeten we halen :jaja:
ben eigenlijk wel een beetje verplicht en Ric aangenaam Koeman Ronald Koeman :D
 
;) Is wel in het hol van de leeuw daaro, maar ik overweeg het ok? ;)
 
valt wel mee Mark...altjd gezellig en er gebeurt niks ;)
 
Wordt toch wel gezellig! :P



En ik wil mee naar Brugge! :| :)
 
hehehe
RK en D.O.T.F., jullie zorgen maar dat jullie er zijn. :D

En nee, je gaat niet mee naar Brugge. :)
 
hehehe
De thread is wel in één keer op een kutplek gezet trouwens. :S