Partyflock
 
Forumonderwerp · 619068
wie hier is weleens verbannen?
en waarom was dat?

hoe ver kan iemand gaan vind jij, voordat ie verbannen moet worden?

relstories please:P

(k)
 
get a life
 
Laat ons :)
 
ja verbannen geweest!!..

racistische uitspraken...

korte uitleg hoorde in de chat dat een maat in elkaar was geslagen door marrokanen!!voor het eerst toen ik het hoorde he..

waarop ik antwoorde vieze *ja die ernstige ziekte* marrokanen!!...tsja ene kant terrecht maar aan de andere kant waarschuwing was ook goed geweest had ik me verhaal kunnen doen!!

maar ja...er lopen *hele* strenge scheidsrechters rond!!
 
ghehe ook al keer verbannen...

Reden: Flauwe grapjes :p
je hoeft niet alles serieus te nemen wat hier gepost word hoor??
 
je hoeft hier niet te posten
ook dat :)
nou sluit dit topic maar als je wil, ik vind er niks aan!!






:)
 
ik vind er niks aan!!


Zorg er dan zelf voor dat je keer verbannen word als je sensatie wil :P
nee ik ben een mietje:P
koel :)
Ik ben een keer verbannen omdat ik in een privebericht aan een jongen vroeg of het echt waar was dat hij zo'n Ketting had..je weet wel zo'n racistisch kettinkje (ik pas wel op, ik zeg niks meer!)

En toen was ik dus verbannen...

Toen vroeg ik aan Warezguy of ie ff een berichtje voorme kon sturen of ik weer erop kon...toen was hij ook verbannen, omdat hij dat woord gebruikte :S

Volgende dag kon ik gewoon weer op PF...
LaDy-VaNa aka TeRRoRHoLiC: komt omdat we een systeem hebebn dat op die woorden scant. en dat systeem is nog niet slim genoeg om te weten in wat voor context het woord gebruikt wordt....
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
lonsdale bitch 6 juli 2003 20:33
ja dat je verbannen wordt voor rasistische opmerkingen vindt ik ook, ik bedoel iedereen heefd een eige mening maar die moet je voor je kunnen houden, tenzij het topic echt je mening vraagt en dan is het nog de bedoeling dat je hebt subtiel erneer zet en niet rechtstreeks iemand verrot scheld.

ik zelf ben nog niet verbannen, maar ik weet wel dat ze het niet op prijs stellen als je een bepaalt liedje van AHX zingt
---------------------------------------
en wat is de AHX dan?
de AH ben ik denk ik al uit.
American History X...

en je bedoeld et liedje, My eyes have seen the glory of.... lalala...

veel "nassi's" vinden AHX FANTASTISCH!!! er komen skins in voor, de H!tl3r groet word gedaan, er word een neger in vermoord, GEWELDIG vinden ze dat!!!

maar wat ik niet snap, waarom ziet dan geen een nassie dat et JUIST een anti skinhead film is???




voordat dit ontspoort in een rechts vs links topic, stel ik voor ontopic te blijven...
 
Ben een keertje of vijf verbannen.. misschien wel meer ook. Werd een wedstrijdje tussen mij en Nook.. (dacht dat het Nook was). Ik weet wel dat Karian de boel heeft uitgelegd, waardoor ik wat meer begrip had. Vond het wel jammer dat Nook dat niet wilde doen, ook niet toen ik erom vroeg. Dit gebeurde allemaal netjes over de mail en niet in een forum ofzo. Maar het mocht niet baten, uitleggen wilde hij het niet en Karian wel. Dus Karian (y) thanks for that.
laatste aanpassing
komt omdat we een systeem hebebn dat op die woorden scant


gelukkig dat dat erbij werd gezged:D
ik zat gelijk op het puntje van me stoel, haha
ik denk jullie lezen ook pbs van ons die we aan elkaar sturen:S:P
dat zou ook niet best wezen:bloos:
wat george en ik allemaal wel niet sturen, hehhe.
giga mus: soms ontbreekt je de energie om uit te blijven leggen. meestal helpt het als je gewoon even een andere admin een berichtje stuurt. dan komt het meestal wel goed met die uitleg.

nicotientje: wij lezen NOOIT berichten. alleen als mensen mailen dat ze onterecht verbannen zijn. dan vragen we altijd toestemming om het bericht waar ze om verbannen zijn te mogen lezen. Dat gaat dus altijd maar om 1 bericht. verdere berichten kunnen wij niet lezen. alleen t0mm1e kan dat in theorie.
nee dat d8 ik ook al joh:)

we're cool;)