Partyflock
 
Forumonderwerp · 617560
Ik mis hem zo...



Wie moet me nu op handen dragen en met wie kan ik nu domme grapjes maken?

M@thys... :hug: ;)
das heel netjes van je Merel! een beschaaft opgevoed meisje uit het altijd mooie en pittoreske bunschoten :S
laatste aanpassing
ik ga voor een telefoontje met een bekende Lin!
KAN ER TOCH OOK NIKS AAN DOEN?!?!?!?!? :-(

1. Kom er officieel niet vandaan
2. Ik verhuis ooit nog wel :-P

:-D
oke, wie zullen we bellen?
Laten we Merel bellen!

kunnen we mooi vragen waarom ze zich excuseerd waarom ze uit het mooie bunschoten komt ;p Ik snap het niet :/

ze heeft wel een multipal choice gegeven als excuus, kunnen wij het excuus kiezen die het beste bij merel past.. maar das nog niet genoeg! zo makkelijk is dit spelletje niet! nee nee nee beste kijker, zo makkelijk haalt merel de finale niet van dit fantastische spelletje: 'steljevragenaanMere­leenbeschaaftopgevoe­dmeisjeuithetaltijdm­ooieenpittoreskebuns­choten'

want beste lindatien, wat moet merel nog meer doen...?!


pffff
Vooral dat pffff vond ik heel opmerkelijk na dit prachtige betoog, maar moet het voorstel helaas afkeuren omdat ze ietwat subjectief overkomt, dan zegt ze natuurlijk dat zij jullie allebei wil hebben...
Mag ik even...

WHOEHAHAHAHAHAHAHAHA­HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA­HAHAHA!!!!

Wous... TROUWEN?!?!?! :yes:

(K)
dat is geen antwoord op mijn vraag lindatien!
alles mag bij dit spel! ook WHOEHAHAHAHAHAHAHAHA­AAHHAHA even roepen..
Maar wat moet ik nou nog meer doen, Lindatien?
Lindatien?! Lindatien!?

er is hier duidelijk iets aan de hand dames en heren! we gaan even naar het weer! Over naar jou Piet!
Ik denk dat merel niks meer mag doen, ik diskwalificeer haar bij deze, tenzij ze nu een huppeldansje maakt in een kringetje van jongetjes en meisjes. En het alfabet van achter naar voren opzegt terwijl ze in het midden begint. Verder is de speciale opdracht voor haar om in dit bloedstollende spel te blijven een oude schoen volpoepen en uiteraard alvast de kerstkaarten voor 2006 te voorzien van sterretjes en postzegels

Verder nog iets? :)
euhm .. :...:
Eeeeeuh.. het huppeldansje heb ik gedaan....

:-S
En dan nu piet paulusma:

Hjir en der hat de sinne wat skynt, mar dar wie net fan lange djoer. Neffens mij kaam yn de midje het legedrukgebied opsetten my folle kracht. Moarn sil het waar wat better weze, mar it kin vrieze en it kin dooie!

Moarn mar wer even yn het waar sjen

Oant moarn, tot morgen
En dan toch scheiden... Arme stakker...:-(

STERKTE PIET!
Dames en heren, welkom trug in de studio! we gaan wat langer door met deze live opnames ivm met het slechte weer voor vanmiddag die Piet heeft aangekondigd! over morgen zegt hij niks naast: Oant :S :/

Over naar Lindatien met Merel en haar poging in het spelletje: hetalfabetvanachtern­aarvorenzeggenzonder­inhetmiddentebeginne­n waarna zij de speciale opdracht als ze het haalt moet doen, dit heet: poepdeoudeschoenvole­nvoorziedekerstkaart­envoor2006alvastvans­terretjesenpostzegel­s!
laatste aanpassing
Ik ga even naar de reclame en kom morgen snel bij jullie terug :)
achter de schermen: Lindatien, niet met loekie's .. spelen!!
lindatien :S waar komt dat vandaan? :)

ewoutien, ik speel niet met IEDEREEN hoor! :@
Lindatien?! ik weet niet, tveel rad van fortuim gekeken.. :S

ps. jaja :SLET:
laatste aanpassing
;) Truste kus.
Trusten Lin.

En flikker op met jullie alfabet!!!!

(6)
Niet dus nou dan zoek ik maar voorlopig een ander slachtoffer,






*oh oh kim gaat reageren morgen ik voel het aan mijn water*


:@ En meer smiley's maak ik er niet aan vuil!!!
He kim lieverd jij ook hier, schat kanjer, vrouw van mijn dromen
Yeah yeah.. whatever.... :gaap:

Je bent een vuile huichelaarsterder Tank :yes:
 
M@thys?
en trouwens ga ff aan het werk ja, je hoort nu in een discotheek rond te huppelen in een mini rokje
laatste aanpassing
:X werken, ga ik ok maar eens naar toe :/
Goedzo Ewout :)

Tank, het was een wilde nacht gisteren (ik ben dus nog WEL uitgeweest!) ,
maar bepaalde iemanden hebben GEEN punten gehaald :devil:

Ik ben goed :P
Goed zo meid :devil: ik ga alvast bedenken wat ik wil hebben als ik gewonnen heb :bounce:

dat T-shirt idee was wel geinig maar ik wil misschien toch nog wat anders :devil:
We gaan morgen op QT onder het genot van een :mixje: wel ff samen iets 'leuks' :devil: verzinnen.. :[
laatste aanpassing
 
linda!! ik kan je dragen!!
<---- :D
laat ik nu ook naar qt gaan :D
en ik niet :)

Maar om nog even een paar dingen recht te zetten: Mathys is natuurlijk niet zo makkelijk te vervangen en ik moet er ook nog maar eens over nadenken of ik dat wel wil...

Verder met het weerbericht van vandaag: Piet, kom er maar in!

Danke wol Linda, hjir bin ik wer! In nije dei en ik kin dy wol seize dat it un moaie dei wurd. Hjir in Fryslan is er gjin vuiltsie oan de loft. Ik wit fanselfs net of dat yn de rest fan it lan ek sa is, mar ik doar hast wol te seize dat it der fast ek prachtich is. Moarn lykt et my ek moai ta en ik kin ek fast voarspelle dat eltsenien snein wol nei kjoebietsj ta kin, want dan wurd het echt geweldig moai waar!

Oant moarn, tot morgen!
euh Linda, kan er ook een vertaling van het weer bericht komen want ik begrijp er niets van :vaag:

Moet ik nou mijn trui of mij bikini te voorschijn toveren.


2 kimhmm zo jij gaat ook aan de drank dit weekend????
Ik sluit me aan bij de drank van kimhmm en dan bij voorkeur lichaamssappen :P


Tank girl: ga maar voor je bikini!!! :D
2 yes, yes bikinitijd!!!!!!!!! :bounce:


Het handige met kimhmm in de buurt is dat je door haar gevoerd wordt met drank, je hoeft echt niets te doen zij voerd je wel, ja hoe ze dat met die lichaamssappen gaat doen, weet ik niet
Daar kan ik me dan wel weer een voorstelling van maken :)
En ik smeer je netjes elke 5 minuten in :p

Ik zou niet willen dat je verbrand natuurlijk.. O:)
ze slaat je wel af en toe op je rug zodat ze kan aantonen dat je weer rood wordt door de zon en dat je wel onmiddelijk ingesmeerd moet worden
*proest* 8)

Sjjjjt, Tank, niet al mijn truckjes verklappen!! :X

Kim = slim :p
Hahaha, oh ik snapte het vorige week al niet! :)
:bloos:

:( Niet doorvertellen hoor, anders trapt er niemand meer in.. :/
Natuurlijk vertel ik dat niet door :) O:) Je kent me toch?
:(

Wheeeeeeeeee!!!!!!! :cry: :cry:

Linda vertelt het door...!!! :(














:p
laatste aanpassing
*zucht* nou, ik ga maar eens naar mijn werk, misschien dat de mensen me daar nog echt kennen :cry: