Partyflock
 
Forumonderwerp · 611171
Zooooo... daar ben ik wel eens benieuwd naar, en vooral voor wat ;d

Ik ben maar onschuldig en heb alleen maar vastgezeten een nachtje voor het jatten van me eigen fiets, jawel, me eigen !

Ik was met een vriendin uitgeweest in de stad en was uiteraard me fietssleutel weer eens kwijtgeraakt. Dus ging ik me eigen fiets maar openschoppen (niet handig, een AXA slot :S)

Toen hoorde ik ineens iemand zeggen: "Wat zijn we aan het doen???" Dus ik zeg, vrij bijdehand en zonder om te kijken: "Waar lijkt dat op he?!"

Toen moest ik dus het boessie in (ondanks dat ik er nog uit kon brengen dat het me eigen fiets was), samen met me vriendin. Dubbel van het lachen die bus in, en naar het bureau toe.
Kon ik ze nog steeds niet overtuigen dat het me eigen fiets was :S

Dus toen zijn ze maar liedjes gaan zingen daar. Met zijn 2-en een heel repertoire afgewerkt, maar ik geloof niet dat ze het grappig vonden.
Toen besloot die grijze sok ons maar in de cel te douwen, omdat ze ons zat waren en we maar moesten ontnuchteren :gaap:

En ik mocht niet eens bellen!!! Dus daar was ik redelijk ontstemd over, want ik ben van mening dat je 1 x mag bellen, zie ik in de film altijd ;-)
Dus keihard schreeuwen: "IK WIL EEN TELEFOONTJE PLEGEN, DAAR HEB IK RECHT OP" *burp* En nog wat dingetjes :angel:

Maar ik werd genegeerd, terwijl ik mijn vriendin hoorde lachen in een cel elders :-P

Ik ben toen in slaap gevallen en een paar uur later mocht ik bellen, want ik was toen weer redelijk helder, zei die meneer dan :-P

Dus ik bellen naar me moer, of ze even een foto wou brengen van me fiets, me moer een half uur lachen en ik erbij natuurlijk ;-)
Die agent zal ook wel gedacht hebben: "wat voor een gezin ze daar draaiende houden" %-) ;-)

Komt ze die foto brengen, moest ik eerst zelf me fiets beschrijven, voordat ik zelf de foto moest zien. Man leek overtuigd toen ie de foto zag en ik mocht naar huis toe.
Nadat ik mijn veters etc, teruggekregen had ;-)
Alsof ik mezelf op ga hangen omdat ik me eigen fiets jat :-P

Kreeg me fiets ook in 1 x mee trouwens, het kaartje zat er nog aan. Het leek wel of ik weet niet wat gedaan had trouwens :-P

Toen weggegaan en het is nog steeds leuk voer voor op verjaardagen ;d Althans... vind me ma dan :-P

Ik zie die vrouw nog wel eens lopen, die daar snachts ook rondliep :-D
Ze lacht wel eens naar me :lief:

Nu jullie ;d
 
:x
 
:gaap: dit verzin je.Dit zuig je zo uit je duim;)Ik geloof er niks van
 
Ja, 2 keer voor diefstal toen ik 13 was ofzo :bloos:
Hehe, graaf, je wilt gewoon plompzakken met me, geef maar toe ;d
 
wat ik met jou wel niet allemaal wil den;)Maar dat blijft ons geheim dat hoeft niet op dat forum;)
 
Whahaha, mooi verhaal Clau! 8)

Ik ben heel braaf, ik doe nooit wat! O:)

Heb alleen eens m'n naam en adres moeten opschrijven, omdat ik mijn lege wijnfles kapot gooide op straat :S

En ik ben wel regelmatig ooggetuige geweest van acties van mijn toenmalige 'vrienden', maar ben zelf nooit gepakt :)
Geweldig verhaal!! Ik ben een keer door de politie meegenomen omdat ze dachten dat k de scooter waar k op reed gestolen had.. ben me scooter 3 maanden kwijt geweest maar heb ze wel kunnen overtuigen dat ik de scooter gewoon overgekocht had van iemand! heb hem nu maar weggedaan want werd gek van het gezeik met dat ding!
Graafje... :bloos:

Dat hoeft inderdaad niet iedereen te weten :lief:

(K)
Hehe Niv ;-)

Wijnfles :-D

Ik zie het je al zo gooien :-P
ach.. ik was nog jong en wild ;)

'n jaartje of 10 geleden met m'n zatte ballen over 'n auto gelopen voor 'n ziekenhuis, waar bewaking zat en alles kon zien :S Een zéér lompe actie van mij!

Twee politie-auto's reden op me in, alsof ik 'n zwaar crimineel was.. *hips* ik werd zelfs geboeid in de auto gezet!

Één nachtje moeten zitten in de politie-cel en de volgende dag werd ik met een proces-verbaal naar huis gestuurd... ik heb er zelfs de krant mee gehaald toen! :D

nu kan ik er gelukkig weer om lachen :)
laatste aanpassing
 
aantal jaren terug aangehouden voor vernieling samen met me buurjongen toendertijd.
we hadden een school voor ons huis en als we ons verveelden gingen we naar het schoolplein toe, spelletjes doen "wie het verst een steen kon gooien" met als einddoel die ruiten naar de mallemoer helpen :S ventilator op dak gesloopt :S en de container in de fik gestoken :S
maar zo jong as we waren, waren we ook niet slim. we lieten het zien aan een vriendje van ons, en die concierge was zo clever om op school te blijven om te kijken of hij ze niet kon betrappen JA DUS! paar uur vastgezeten en toen werden we opgehaald door onze ouders

had wel indruk gemaakt ergens, heb daarna nooit meer wat gedaan (a) <--ownee is geen msn hier ;)
laatste aanpassing
Ja ik zat al te denken wat die (a) nou was..

Ik heb een keer samen met mijn toenmalige vrienden en bushokje gesloopt.. Toen we daarmee klaar waren was er een meneer die er wat van zei en toen hadden mijn vrienden die meneer ook gesloopt.. Ikke niet hoor!!!
En toen kwam de pliesie en toen moest ik dus ook mee want ze d88 dat ik ook mee had gedaan.. Dus boeien, en cel, veters kwijt enzo.. de hele mikmak.. Ik was helemaal wappie nog en vond t allemaal prachtig.. Toen bleek dat ze d88 dat ik die meneer ook had gesloopt en dus dreeg aangeklaagt te worden wegens zware mishandeling vond ikt allemaal wat minder leuk en probeerde ze duidelijk te maken dat ik niks gedaan had enzo..
Uiteindelijk had 1 van die jongens ook wel gezegt dat ik niks gedaan had en die meneer zei t ook gelukkig dus ik mocht naar huis en heb alleen een paar uurtjes HALT! gekregen..

die jongens daarna niet meer gezien want wat ze met die meneer hadden gedaan kon echt niet en daar wilde ik geen vrienden mee zijn
 
Nee nog nooit, wat ben ik braaf! :D
hehe


Nachtje in de cel gezeten voor ehh

Openbare geweldpleging/Vandal­isme/Fietsendiefstal
(omdat ik een fiets probeerde te jatten maar er te zat voor was zeg maar)


En 1 keer dagje op het bureau mogen zitten vanwege ondervraging over website die ik over een leraar had gemaakt en die had een aanklacht ingedient.
Wat een aso "wijven" hier zeg (wijven niet letterlijk ;-))

;d
 
5x een nachie v verschillende aktiviteiten :x o:)
laatste aanpassing
 
Overtreding van de opiumwet.. :bloos:

Wel lekker geslapen trouwens! ;)
laatste aanpassing
 
ikke zelf niet maar ken wel een paar zware jongens die niet hebben gezeten voor een diefstalletje :s
laatste aanpassing
Ja hallo, ik ken ook gasten die iemand vermoord hebben ;-)


Maar die zitten niet in mijn vriendengroep :S
Artiest {SHOWLIST artist 10553, 74453, 70844, 71694}
pfoe. erm nee oh wel
muurtje van de buurman met me dronken kop gesloopt om 4 uur snachts..... 2 wagens sja was te dronken om weg te komen dus mee naar bureau en daar van 4.30 tot 12.00uur gezeten in zo'n hokkie
ach ja was fun
als er geplomzakt wordt ben ik van de partij.

Dj Klauw, heb je die mooie riem nog :P
Toen ik 15 was aangehouden op de brommer.
Mocht ik in de dagcel blijven wachten totdat
me ma me kwam ophalen.
Wat denk ie konden ze haar niet bereiken tel was
continue in gesprek :s
Toen hebben ze me maar naar huis gebracht.

Keertje gepakt voor brommerdiefstal.
Was 's ochtends , ik was de hele nacht bezig
geweest met me zogenaamde klusje en opruimen van
bewijsmateriaal (frame strippen en onvindbaar
maken)dus was lekker moe.
Nee wa denk ie mocht ik op 't bureau eerst de
matras uit de cel halen voordat ik erin mocht :s
en echt lekker slapen doe je niet op zo'n stenen
bankie.
Mocht uiteindelijk als straf 4 weekenden in de
keuken in een bejaardentehuis werken.

pffff is alweer tijdje geleden ben tegenwoordig een erg braaf jonegtje O:)
ja helaas wel ja voor een vechtparty wat niet mijn schuld was... maar al met al heb ik dus bijna 4 dagen vast gezeten..... en ben ik ook voor veroordeeld... 75 uur dienstverlening(wat overigens de beste werktijd van mijn leven was:):):):)) en 3 weken voorwaardelijk met een proeftijd van 2.5 jaar
laatste aanpassing
wat ben ik toch een brave burger als ik dit zo hoor :D
toen meneer juut mijn brommer nakeek op opgevoerde onderdelen, moest ik in een cel wachten...

geen eens koffie :@
 
Dus keihard schreeuwen: "IK WIL EEN TELEFOONTJE PLEGEN, DAAR HEB IK RECHT OP"


Daar heb je dus geen recht op tenzij je minderjarig bent. Ik maakte ook een keer de blunder door te zeggen dat ik recht had op een telefoontje. Je kijkt teveel films, zei de rechercheur toen tegen me8)
De eerste x aantal uur heb je sowieso geen rechten zoals telefoon , radio en tijdschriften.
laatste aanpassing
alleen voor de lol
Hmz oke, ik zal eerlijk bekennen, ik ben crimineel geweest :P
na buro halt was ik het nog niet verleerd
en belande met me 16e 4 weken het nieuwe loyd in (jeugd gevang in amsterdam) en waarvoor? 'georganiseerde autoinbraken (zo'n 150 auto's door de hele stad in 2 jaar) & medeplichtigheid aan autodiefstal + joyrijden
en NEE ik ben er niet trots op, was toen helemaal van god los enz enz.

maar nu ben ik een brave burger, die zn belasting netjes elk jaar inleverd enz enz.
ben nu bijna 4 jaar helemaal schoon van criminaliteit, en ze hebben mijn strafblad schoongeveegd ofzow toen ik 18 was (weet niet precies hoe dat zit)
De enige keren dat ik op ene politiebureau was was omdat ik weer ns aangifte kon gaan doen van een opengebroken auto, gejatte portemonnen of in elkaar geslagen vriendje... %)

Zelf ben ik heeeeeeeel braaf!!! :)

Geen strafblad en geen stoute dingen gedaan!
Hm Ric en 3SUH, dat brulde ik ook voor de gein.
Ik hoef me ma snachts voor zulke dingen niet te bellen hoor :-P

En ik was niet minderjarig meer
Haakie&Massimo 13 mei 2003 23:31
als er geplomzakt wordt ben ik van de partij.

Dj Klauw, heb je die mooie riem nog


====================­==============

:-D

Ja die riem heb ik nog steeds ja :-P
 
Gelegen mag dat ook?
Spiegel van een politiewagen eraf gegooid met een ijsbal, toen ff naar de cel in hengelo en daar was ik na het afleggen van een verklaring na 1 uurtje alweer vrij, was wel mooi gezicht toen die spiegel eraf ging :)
 
Zit hier een heel netwerk van criminelen op PF :vaag:
Ja echt he? ;d

We moesten maar eens wat gaan organiseren ofzo
 
? zoals
 
vechtpartij met chinesen 7 uur cel.
vechtpartij met boeren 7 uur cel.
inbraak cafe nachtje cel.
rellen oud en nieuw 7 uur cel.
voetbal spoorwegpolitie vuurwerkbom op centraal 2 uur cel
voetbal voorreizen eindhoven rellen 3 uur cel
voetbal svv- ajax 1 uur in ME bus cel ding.
vast nog meer, maar dit herriner ik me nu niet.


ach allemaal lang geleden, voor me 21 ste.

Ik heb geen strafblad (Y)
Zoals?

Nou... wat Base opnoemt ;d

Knokken met chinezen moeten we maar eens doen of inbreken in een cafe ;d

Ik heb nog wel een keer vastgezeten trouwens, voor het gooien van een baksteen naar een plisie agent
 
:D heb ook geen strafblad.

Op me 18e opgepakt voor diefstal en vernieling coppers waren (Y) alleen boete en taakstraf en schade betalen maar geen strafblad wel notitie.

Sommige coppers zijn wel (Y) (zijn er heel weinig)
 
ja boetes, hehe maar dat kon ik van me zakgeld nooit betalen....arme vader ik zal maar eens een groot kado kopen voor vaderdag.

En 7 uur is max wat ze je vast kunnen houden ofzo, anders moeten ze overleggen met de officier van justitie om het te verlengen.
 
Ik heb een middagje gezeten:D
Was 15 jaar oud

Was met de fiets naar school (ja het is echt triest) en het goot van de regen. Ik de sneltram in en daar kwam de controle, had nog wel geprobeerd te stempelen maar was te laat. Ik gaf een valse naam op (van een irri overbuurjongetje :devil: ) maar toen ze naar het bevolkingsregister belde klopte het niet:vaag: (was ie illegaal:D )hop meteen in de boeien:vaag: 2 uur op Amstelstation gezeten, daarna moest ik terug naar a.j. ernstraat en werd in een busje geflikkerd. Daar heb ik een uur geboeid in gezeten:devil: toen naar het buro nog 2uur en mekkeren voor dat 1ne telefoontje:D Het mooiste was dat ik toen 3 dozen strijkers en 2 bussen traangas in mn schooltas had zitten:P maar daar keken ze niet. Toen kwam mn moeder en die zag de striemen van de handboeien in mn handen en was best pissed (was toch geen crimi) nooit meer wat van gehoord en ook geen boete ontvangen:P

Verder nooit gepakt:P en ben de enige in mn vriendengroep die geen antecedent achter zn naam heeft staan:D
laatste aanpassing
 
boetes mocht ik over een periode van maanden betalen omdat ik nog scholier was.
 
De enige keer dat ik op het bureau heb gezeten, was omdat omdat ik gepakt werd met drank achter het stuur! Alcoholpromilage 1,25 :S:S...
Lijkt mee te vallen, maar koste me wel € 520,-
BLLLEÈÈÈÈÈH.........­.... (maar gelukkig nèt geen cursus,...)

Werd btw. wel behandeld als of ik een of andere crimineel was... Ik moest 1 uur in de wachtcelletje zitten en werd echt bot behandeld! :cry:

:D
laatste aanpassing
Tja, die dingen gebeuren...
 
2 legally blonde

vind je het gek dat je zo werd behandeld en dat je zoveel moest betalen!!

je had met je dronken kop wel een onschuldig iemand dood kunnen rijden!!alcohol en rijden :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
Wat een verhalen allemaal ..
 
Ja, weet ik, STOM!!!!