Partyflock
 
Forumonderwerp · 610723
 
"Damn..HOE KUNNEN ZE DIT TOCH VERBIEDEN??"

Jij?:P
Tering nog 3 tegaan
WOW! Kan ik me altijd zo voelen! Wat is het leven toch mooi!
 
zo ik ga kankah hard!!! :D:D
Wholie fockin shit, what the fuck is this. Wooo LOVE is in the AIR, Zo moet de wereld er uit zien, zo moet t zijn! GAHAAAAAN!!!! in die tunnel en er nooit meer uit willen komen
 
zo dit zou ik echt wel mijn hele leven willen!
Zie ik er gek uit? ... (5 minuten later) ... Zie ik er gek uit? ... enz. enz. :p
(ik had witten schoenen aan met zwarte stippen)
Mijn schoenen worden 2 hondjes.
 
Daggg dit is echt wel chill:D ( ik was op dat moment echt wel een blijhoofd:P)
Je eerste gedachte/zin toen je p'tje voor het eerst in sloeg


komt tie dan he :p
 
pfffft ff zitten hoor!!!
 
Ik dacht zit ik in de Superman the Ride ? :|
Ik dacht op het moment dat ie insloeg alleen maar: Fuck.. dit gaat fout.. ik kan niet meer staan .. ik stort in..fuck.. fuck...

En toen ging ik op een geven moment lekker en toen dacht ik alleen nog maar: Wow.... Kanker Relaxt.....Woww....
moooiii, lliieeeffff, lekkkeerrrrrr!!!!!
WATER!!! peuken, joints.....
Ik hoef men bier niet meer
wow ik vind hem zo lief ik kan wel in hem kruipen, zooo verliefd!
Kheb er wel een uur op moeten wachten..>
Dacht dat ie het niet meer deed...

"Hey wtf hij doet het niiiiieeeeee..... Jezus vaag gevoel!" Fokking grote smile op mn bek :D

(Heeeeeel de avond lopen spaze:P)

Was wel superrelaxed ;)
laatste aanpassing
:)


'teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee­eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering'
Zie ik er gek uit? ... (5 minuten later) ... Zie ik er gek uit? ... enz. enz. :p


Eeeh man, zie je wat aan me, eeh man, zie je wat? Echt niet, jawel man, zie je niks, dat moet, zie je wat, zie je wat...
 
uhh mijn eerste keer pillen was op impulz decemeber 2002...
ik was zwaar ziek door de griep en heb toen uit ellende maar een halve roze telford genomen... heb 8 uur staan springen op die halve:D dat waren nog eens tijden:P
mja t eerste wat ik zei teon ie aanklapte was DIKKE PARTY enja daar word ik nu nog mee gevonfronteerd;)
shit he wat kan ik leuk dansen
Focking zin om te neuken, maar kreeg m niet omhoog, wel lekker de hele avond tegen elkaar aan gelegen:D lache joh

En verder super hard lopen stampen met zn 2en
Terrring, ik FLIP MAN, ik FLIP HELEMAAL!!!!

Komopman ff naar de plee, ik geef jou ook altijd
 
kk geil die dinge :P
 
khad een halve die niet werkte was wel kut:S en toen ging der nog een halve achteraan:D
en het was in hmh amsterdam bij xqlusive labels and live acts en ik stond te pissen toen sloeg die in:|
ik meteen afknijpen:P en ik door die gang rennen naar mijn stiefbroer:D ik zo hij werkt hij werkt en toen stampen en naar iedereen zwaaien en lachen en weer stampen en met een waaier spelen en ga zo maar door:P
Ik dacht in gevoel en niet in woorden,
maar ik voelde iets voor me opengaan.
En keek nog eens goed rond.
Alles was zo mooi.
De muziek pakte me
En ik wou alleen maar dansen
De muziek kwam recht in mn hart aan.
En ik hoefde niet meer te vertalen,
maar kon het gewoon volgen.
Dansen werd mijn manier om heel echt te worden.

Ik zal t nooit vergeten
Mijn eerste gedachte was:

IK HOU VAN IEDEREEN!!! :lief:
zo dit ga ik vaker doen ;):xtc:
 
iedreen is me vriend....:D en heb de hele avond als een mongool staat stampen:D:D: zoals het hoort
laatste aanpassing
 
Ik dacht: ik wil rennen

Ik deed: 4 rondjes om de flat
Ik dacht: geef de hele wereld iedere ochtend als ie wakker wordt een pil en het is geen oorlog meer :-)
 
Stond lekker te hakkuh toen me eerste pilletj begon te werken. Eerste reactie was : zo nu eerst ff gaan zitten wiehhhhh!!!! :vaag:
ik zei sssssoooooooowwww :D zakte helemaal weg in de bank voelde me kk relaxed,
was helemaal lief en wou alleen maar roken :D
enne toen gingen we naar buiten maar ik was n dorp niet gewend dus we liepen over n weggetje waar veel bomen stonden en ik hoorde n geluid en werd helemaal para hield me heel stevig vast aan die gast..
later weer naar binnen was nog heel relaxed :P
Mooooi ik voel me Relaxt he:D ik leef voor jouw man *geef handje* kk vette avond he:d
 
mn armen begonnen beetje te zweven..
ik dacht 'ik kan vliegen' :vaag: hehe :D
was het maar altijd zoals de 1e keer... zucht*
Als ik dit allemaal lees voel ik me weer helemaal happy worden.... Mooi gevoel die eerste keer.... Ik stond voor de spiegel en zei alleen maar: Jezus, kijk die ogen, zie je dat? Zie je dat? Das toch niet normaal?! WOw!
 
iets in de richting van: soww dit is lllllllllllllekker... oww ik hou van jullie en alles en iedereen hahahaha

en: ''waar is mijn arm? waar is mijn been?" was een beetje de coördinatie kwijt zeg maar...
 
denken jullie dat als je een jaar ofzo stopt.... dat dat eerste gevoel weer terug komt:)????

dat heb ik er wel voor over wat jullie?
 
nee komt niet terug als stop je 20 jaar... dat gevoel komt gewoon zo omdat je niet weet wat je te wachten staat
 
kom tie dan he
kk vet nog meer nog meer...

1e gevoel komt nooit meer terug :(
 
2 tegelijk ;) dan ga je hard!!
De tiefus wat relaxt :P
sow eej ik voel me best goed

zoiets zal t zijn geweest
 
oe laat ik maar ff doorbladeren naar blz 82 en daar maar naar de handleiding vragen, want kheb iet wat te veulle heuj op de veurke geneu'm