Partyflock
 
Forumonderwerp · 604918
­ Nederland
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
En hoe vonden jullie Masters of Hardcore?
 
ja was echt een super bruut feest.. ik kan nu haast niet meer lopen, zoveel spierpijn van het hakkuh ;)
Wat dacht je laat ik op tijd zijn ?
Tis nu 22.12 en moet nog 1 1/2 uur rijden voor ik er ben ;)
Was idd echt superrrrr, vond alleen dat het een beetje vroeg was afgelopen is er nog ergens een afterparty tot een uur of 25:00 ??
 
scheent een waardeloos feest geweest te zijn :vaag: ???

http://party.snt.utwente.nl/index.php?SECTION=party;ACTION=single;PARTYID=4107
laatste aanpassing
Lol, zeker niet binnengekomen :P
Haha k ben benieuwd wat t wordt dah feest
 
nu al zeker 2 niet binnengekomen ?
Moet jij niet dan, Ralf?
he, verdomme. echt wel dat ze die irritante harde kick ook maar es uit die muziek moeten filteren........ gek word je ervan.






hehehehe,lekker gek
Ik wil niet :)
MOH is doorgestreept met n dikke stift, de reden weet je denkik alwel
heb vandaag overdag heel wat gabbertjes zien rondsjeezen in de stad :p
haha :D ja de rede weet ik denk ik wel Ralf :d

Ik had me vriend net aan de telefoon toen stond ie nog buiten en het was echt super druk zei die
er zijn gewoon 1200 pf'ers naartoe :|
das wel te merken die 1200 :) pf werkt stuk snellen :9 *lol*
die had zeker de bus gemist bwhehehehe
Heb net nog effe me vriend aan de telefooin gehad. Wordt lekker gedraaid zei die, nog niet zo heel druk. BrEeZaH-gehalte valt mee tot nu toe.
En had nog geen rellen gesignaleerd.
Ging een goed feessie worden zei die :)
zal ik anders ff naar beursgebouw lopen? is hier 5 minuutjes vandaan, breng ik wel live verslag uit ;)
 
Ja, doe maar!!!! :-)
ja ik ben malle pietje niet
 
aaaaaaaaaaaaahhhhhh.­......kom op...!!!!

ga ik de volgende keer wel ergens kijken!!! :P
nee jij gaat ergens kijken in Laren zeker :p
daar is nooit iets te doen :9
 
jawel, hoor....het jaarlijkse kampioenschap Jeu de Boule......Of eh, I love Bier is hier ook altijd heel aardig!!! :-)

Ik kijk morgen wel bij dat beursgebouw als ik naar de wedstrijd rij :-)
was een (y) feest
alleen de muziek stond veeeeeeeeels te zacht :(
laatste aanpassing
 
dat klopt jah, maar wat doet rene om half 6 al thuis:d?
Aan het einde viel t wel mee hoor.. Alleen aan het begin!
Ik vond het helemaal geweldig!!
ben helemaal dood en kan echt nie meer lopen!
Was een (Y) feest.
super goed feestje :)
Zo het was echt wel geweldig hoor! heerlijke live-shows en geluid was ook wel redelijk.. als je gewoon hard wilde kon je vooraan gaan staan en even relaxen achter..
Vond et wel minden van die Airco.. die niet naar behoren functioneerd volgens mij..
Klote deuren open muziek... en ik maar klappertanden.. ze hadden beter de opbrengst van de kaarten daarin kunnen stoppen...
Marieke was jij er ook :S:S:S

Hellemaal niet gezien :C:C:C:C:C:C

Ik vondt het echt mega bruut :):)

En Lin,peet,eva,edwin,v­ienna,kirsten,rebeca­,en ga zo maar door :)

Bedankt voor deze vette nacht (Y)
laatste aanpassing
Heerlijk stampen! Rielexte sfeer, alleen die rolluiken mochten ze van mij weer dichtlaten... :S:S:S

Een zooi bekenden, maar ook minder bekende flockers gesproken ! (Y)
te mooi voor worden, en wat werd er goed gedraaid zeg.
alleen ziek van neophyte dat ze die torts in het publiek wilde gooie, das gewoon ziek.
Artiest {SHOWLIST artist 47917, 61544}
ik heb wel weer aardig t zweet uit m'n naad lopen hakken. de muziek mocht wel wat harder,
paranoja einde uiteraard door al die dwazige tieners die een beetje te veel hooi op d'r vork nemen en daarna er achter proberen te komen hoeveel flitsen de stroboscoop weergeeft per minuut. maar was weer een toppertje.

tip van flip: Karl Kani-trainigspakken hakken als de beste
Masters was supervet ik ben nig steeds uit mn reed nu is nie goed ik moe vanmiddag werken


Ik vond neophyte het leukste
 
Ralf, iemand probeert je Topic te jatten!!!!


Wat gooide Neophyte nou allemaal in het publiek..??? Net zoveel als dat ze normaal ook doen????? :devil:
 
sow net thuis :S

Was wel weer een chill feessie met veel bekenden :D
Neophyte gooide 1 fakkel t publiek in, en die moest daarna gelijk weer worden terug gegooit

was geen ene kanker aan de hand, maar was misschien wel link geweest als een vaag verschijnsel dat ding in z'n handen had gekregen, maarjha dat zullen we nooit weten
 
Hmmmz vond t 3 x nix !!!!
über Commercieel, zoals k wel had verw8 :$ tog heen gegaan, maar dit was egt de druppel, dit was me laatste Masters !
Maar sfeertje was wel gezellig moet k zeggen ! alhoewel er op t end stuk of 10 man knock out gingen :vaag:
was zeker wel een gezellig feestje
die kerel was kats van de wereld van Neophyte.
Ghehe met zn fles whiskey in zn hand :D

Neophyte wel een beetje standaard weer vond ik, net zoals the Masochist en Paul..

Mijn topper was D-Boy, die draait tenminste HARDCORE! Net zoals Shadowlands met Eindhovuh de Gekstuh als afsluiter :kwijl:

Blijft gewoon een vet nummer :P
laatste aanpassing
 
wup.. je hebt gelijk.. er was al een topic.. mijn excuses :s
 
Twas weer geweldig!!

Goeie sfeer, goeie muziek, al viel die af en toe een heeel klein beetje tegen....

Echt weer een topavond!
Ik ben alweer wakker...
:-S Wil nog slapen..
Kan bijna niet lopen van de spierpijn...
Ik heb echt een meeeeeeeeeeega brute avond gehad... gelukkig was ik al weg toen die mensen (DOOR DE STROBOSCOOP!!!!!!!) out gingen want dat is echt niet leuk om te zien!!!
En die deuren mochten ook wel dicht blijven... Waaiers zat toch?????
Opgefokte sfeer niks van gemerkt maar was zelf ook in een euforische stemming dus zal daar ook wel aan gelegen hebben!
 
nou ik heb echt een super avond gehad, was al om half 7 weg dus heb zelf niets gezien van mensen die outgingen!

nu ik ga nu maar ens lekker in bedje liggen...
Von het een super vet feest alleen jammer van de mensen die outgingen! en de langen rijen bij de jassen en de ingang heb er 2 uur gestaan :S maar voor de rest top sfeer en goeie muziek!!
 
t was gekkuhuis!!!
Vond het een leuk feest.
Geluid vond ik ook beter dan het jaar ervoor.
Er waren ook veel mensen die normaal niet op deze feesten komen, is weer is wat anders.
Wel jammer van het laaste half uurtje met die mensen die outgingen.
 
ben ik dan echt de enigste die het een klote-feestje vond?!
er hing totaal geen sfeer, de muziek was te zacht en mixen konden de dj's ook niet; na iedere plaat stopten ze gewoon en moest je weer in stilte wachten op de volgende!! t moet gewoon aan 1 stuk doordreunen!!!
echt t slechtste feest waar ik ooit ben geweest.
iedereen was ook vrij aggresief tegen elkaar wanneer iemand per ongeluk tegen iemand aanstootte.
na dit feest weet ik zeker dat alleen de hardcore nog leeft, maar dat gabber dood is!!
laatste aanpassing
Zwabber dat ben je klein party nerdje.
Ik heb nog een biertje gehad van iemand die tegen me aanstoote zal wel aan je houding liggen denk ik.

Ik von het zeer geslaagd iig,vooral de set van Bass-D en king matthew pfffffff wat een set bikkelhard.

Tog wel leuk omtezien ook dat de zogenamde clubkutten meer goeie sfeer en gezelligheid veroorzaken dan een Gabber(of watze dan ook moeten voorstellen,negatiev­e apen leer feesten)
laatste aanpassing