Partyflock
 
Forumonderwerp · 599709
Waarom gebruikt men drugs?

Ik snap niet dat mensen drugs gebruiken. Ik heb het zelf ook wel een gebruikt (weed, pado's, pillen en cocaine). Nu moet ik zeggen dat ik de hard-drugs het minst vet vond om te gebruiken, met name de pado's waren echt gruwelijk spacy :) maar cocaine en die andere rommel je betaalt een hoop voor niks eigenlijk...
 
Omdat het goor is daarom gebruik ik drugs...
















"When does the hurting stop"
Nou gewoon als ik dronken ben dan trek ik op de 1 of andere manier allemaal irri gozers aan en ja das kut :S.......... En voel me der gewoon lekka bij en kan der goed tegen :d.......... weet me grens etc. etc. en voel me de dag erna ook VEEEEEEEEEEEEEL beter als met drank dus waarom nie toch :D
 
ik gebruik geen drugs, drugs gebruikt mij
 
2 Sozz Bozz-
Er zijn vast mensen die dit niet met me eens zijn maar ik vind dat je bij cocaine veel voor weinig betaald... Zelfs basen is niet echt het geld waard.
Maar pep daarentegen, kost geen drol. Haal maar eens 45 euro pep en kijk maar hoe hard je gaat als je dat op hebt!
En als je genoeg neemt, ben je nadat je hebt geslapen niet eens echt brak ook...

Waarom gebruik ik drugs...????
Waarom leef ik...???

Beide resulteren in dood gaan dus waarom zou ik het niet doen
Ik gebruik het een beetje als onspanning, en een beetje om iets extra's aan je leven te geven. Buiten je grenzen stappen is toch een beetje de aantrekkingskracht tot het onbekende en daar ben ik altijd wel nieuwsgierig na.
2 Finmal aka oranje mannetje (vincent?)

Die hoeveelheden die jij gebruikt wordt zowie zo je dood... Je zegt zelf dat je een feest "nuchter" hebt mee gemaakt en dat je veel meer beleefde van dat feest. Waarom leef je? Om te leven en te genieten ervan en leuke dingen doen... Maar als je zoveel gebruikt weet je niet eens meer wat je doet, en kan je je niks meer herinneren. Wat heb je dan aan het leven..? Dus waarom zou je dan drugs gebruiken?
laatste aanpassing
 
2 sozz bozz (eric?)

hoe weet jij wat ik zeg over dingen, ken ik jou? En ik moet zeggen dat ik meer weet als ik drugsy doen dan als ik ga zuipen...
Ja ik ken je....

Ok dat is zo, maar zuipen (alcohol) valt ook onder hard-drugs...

Geniet, maar met mate......

Het beviel je wel dus wel nuchter op een feest? Volgende feest weer nuchter toch!!!! :)

Wie ik ben...? Ja denk maar eens goed na... (eric??);)
laatste aanpassing
 
Het is nuCHter niet nuGter...

Greet Chris
Ik gebruik drugs omdat het dan lijkt of meer mensen mij aardig vinden :D

Ik word gedwongen duz.
laatste aanpassing
om stoer te doen natuurlijk ;)
ik heb nee gezegd tegen drugs, maar ze wouden niet luisteren :)
 
anders hoor ik er niet bij.. :(
 
Voor de afwisseling is het wel eens leuk, meeste feesten doe ik zonder.
 
Als je sosa niet lekker vind, waarom noem je jezelf dan sozz boss???
En als je al die drugs niet spacy genoeg vind, misschien wordt het dan tijd om te gaan combineren!! ;)
 
Finmal: pff 45 euro pep dat is bijna 7 gram!

Maar ik weet wat je bedoelt hoor
want anders ben ik niet cool!:(

hahaha nee, als ik gebruik is het alleen voor dat "extra's"... maar het MOET niet :) gewoon soms lekker en leuk
 
alleen om wakker te blijven, net als dat je paracetamol pakt tegen je hoofdpijn en afslachtpillen om af te slanken.
 
Wat een vraag zeg?! :S

Omdat het lekker is misschien??
To sozz boss
Ratte vinmal is zeker niet nuchter gebleven.
to finmall aka oranje mannetje
Viel me weer zwaar van je tegen!!!
Met me: "ik heb zo last van me knie"

Ik heb het je gezegd!! meer zuipen, voel je d'r ook niets meer van. Is bij mij ook gelukt, en ik heb weer een feest op me lijstje waar ik nuchter heen ben geweest!! En de hele avond bruut staan :bounce:

Laters o.w.o.p.!
volgende keer beter
2 MAXO
Ik noem me de Sozz Boss om dat ik de Sozz Boss ben!!

- I hope you know this: "Never get high on your own supply"!!!!;)
:XTC:
laatste aanpassing
 
ik gebruik het voor extra toevoeging en pleziertje in mijn leven.
 
Artiest Dennis Hupla
Als kers op de slagroom....
 
Om hard te gaan op feestjes op zaterdagavond. Ik heb dan gewerkt, gevoetbald en eigenlijk uitgeput. Met wat klakkies stampen we gewoon door.
 
ik moet mijn titel hoog in ere houden!!
voor de extra dimensie :P
omdat ik anders pijn aan mijn poten heb op het einde van de avond, ik hou het anders niet vol.. terwijl mijn lichaam het makkelijk aankan want de volgende dag heb ik nergens last van, geen kramp, geen spierpijn... helemaal niets. En ik doe het puur voor mezelf, niet omdat anderen het doen en ik erbij wil horen. Het is een toevoeging, een extraatje.
En dat komt doordat ik maar weinig pak, ik loop niet :vaag: rond maar gewoon :D
Als ik :vaag: rondloop is het geen toevoeging meer, dan is het zonde van mijn avond, want dan weet ik de dag erop vanalles niet meer
Artiest DSpawn
Waarom gebruikt men drugs?


ik heb geen leven..
klein-p@rty-mens //alleen om wakker te blijven, net als dat je paracetamol pakt tegen je hoofdpijn en afslachtpillen om af te slanken//

Ik zou maar geen afslachtpillen pakken als je wil afvallen hoor ;)
 
Als toevoeging aan het dagelijkse saaie leven!!
(niet altijd hoor) ;)
 
2 FLW:
voorlopig hoef ik nix van jou te horen ratte tatte arie! Want als je nuchter naar een feest gaat maar de nacht ervoor op de bank lekker weg spaced dan is je doel natuurlijk niet bereikt ouwe pik.

2 Sozz Bozz:
ik hou niet van raadsels...
en al helemaal niet van denken (6)
 
Om erbij te horen natuurlijk... O:)
 
Het is het toefje slagroom op de taart. Met andere woorden: het voegt iets extra's toe.

En ik krijg nuchter pijn in mijn rug en benen om 3 uur.

En het is lekker.
laatste aanpassing
 
Voor het heerlijke gevoel!
 
2 Sozz Boss
Iemand die een beetje nadenkt koopt niet van dat type dealer

Voorts vind ik de vraagstelling een beetje nutteloos en kan ik het ook omdraaien> waarom drink je weleens een pilsje?? waarom eet je chips?? waarom ga je op vakantie??
kennelijk vinden mensen om de een of andere reden die dingen de moeite waard ook al is het ongezond/kost het geld.
Behoeftes worden dat genoemd in de economie en die zijn voor iedereen verschillend.
Door dat veel mensen de effecten van drugs als een onacceptabele behoefte zien loopt een discussie hier over meestal op weinig uit.
Ik zelf vind het overigens meestal het lekkerst om nuchter op een feest te staan, om alles heel bewust mee te maken, op een normale manier een gesprek te kunnen voeren en je goed te voelen erna.
Heel af en toe een pilletje daar in tegen geeft het wat extra's, moeilijk te beschrijven maar ik denk dat je het zelf wel snapt omdat je het weleens geprobeert heb.
laatste aanpassing
nou gewoon voor de leuk... zoals ik af en toe ook alcohol drink.
Om gewoon de hele avond Hard Te Gaan! :BOUNCE:
En natuurlijk omdat het gevoel egt verschrikkelijk relaxed is :D
ik word gedwongen door mijn 2de ikke;P
 
"They made me do it" !!!
 
Lars je bent een eikel! :-D

GreetX Chris
 
OOh dank je wel chris!

Ben altijd :-) als er iemand mij op zo'n vriendelijke manier groet!

*lars schopt chris*
 
*Chris heeft pijn aan zn reet*
 
Hmmm pijn aan zn reet...

Zal ie er vaker last van hebben?
:xtc:
laatste aanpassing
 
Artiest Da Brenzi
Het is gewoon vet om te doen...
Gewoon tis zooooooow lekker!
 
ja omdat het lekker is een soord extraatje op een feest maar meestal zuipen :bier:
 
Relaxed en Lekker :)
Waarom niet? Ik leef toch maar 1 x en als ik t nou eens lekker vind :)