Partyflock
 
Forumonderwerp · 598499
 
Hebben jullie ooit eens iets geks gedaan door de pillen of wat dan ook??

Ik zal ff een voorbeeld noemen:
Een paar weken terug kwamen we terug van een feest en gingen we bij een vriend thuis zitten...
Nou ik ging dus lekker op de grond zitten voor een glaze tafeltje..
Ik was dus echt een beetje in me eigen wereldje, en in 1 keer zie ik een fles naast de tafel staan dus ik pak die fles, zet hem aan me mond en drink er aan alsof het een fles cola is:S de fles was gewoon echt half leeg zo wat:S Dus ik haal die fles weer van me mond en zie dat iedereen met open mond naar me zit te kijken:S Wat blijkt nou het was een fles pasoa...
Dus een vriendin van me: Lin Wat doe je???
Ik zo: ja ik weet ik weet:S
Maar 5 min later doe ik het gewoon weer:S:S
Het gekke is dat ik goed wist wat ik deed maar mezelf niet onder controle had zeg maar...
Achteraf is het wel lache om over terug te praten maar op dat moment had ik gewoon een hele fles pasoa in me eentje opgezopen:S

Hebben jullie ook wel eens van die dingen mee gemaakt???
hahaha jij helemaal bezopen :D:D:D:D hahahaha ik heb ook vaak van die vage dingen zoals dat ik zeker weet dat er bijvoorbeeld iets op een tafel staat en dan wil ik het pakken en dat staat er niks maar 2 sec erna zie ik het weer gewoon :vaag: dus :S
 
Hahaha ja het werd na die fles pasoa alleen maar erger hahahaha:P

Maar mijn zus bv: Alles is stil iedereen ligt lekker te genieten, de gordijnen staan een stukje open zegt ze in 1 keer zo: Heey kijk die 2 danseressen daar buiten hahahahaha:D
Maar jah om 4 uur snachts staan er geen danseressen buiten op straat de dansen lijkt me:D
 
Soo hee, jij bent een stoere meid zeg, ik kijk tegen je op :S
 
Waar slaat dat nou weer op???

Als je nix nuttigs te melden hebt blijf dan lekker weg joh!!
Ik vertel dit niet om stoer te zijn of weet ik veel wat maar gewoon om te kijken of meer mensen zo iets hebben mee gemaakt!!!!
 
Ach...zo praatte ik jaaren geleden ook.
 
O wacht jij bent nu zeker volwassen:D:D:D
gompie...
 
op papier wel ja. Verder ben ik helemaal niet volwassen, maar op dit gebied wel meer dan jij.
Maakt niet uit, ik was dat ook niet toen ik 17 was, toen liet ik ook de hele wereld weten wat ik allemaal niet op had in het weekend...
 
Als je zo volwassen bent waarom reageer je dan op dit soort topic's??
Daar ben je veel te oud voor hoor!!!
Ik laat niet aan iedereen weten hoe veel ik wel niet gebruik in het weekend!!
Lezen is een vak!!
Dit gaat niet over hoeveel je op hebt maar wat voor gekke dingen je hebt gedaan of gezien.
 
Kijk TerrorBou snap het ten minste...
Jah, het ging er niet om dat ze zoveel dronk, maar dat ze het deed terwijl het niet de bedoeling was...

Ik heb zelf nog niet echt vage dinken gehad, behalve dat ik een keer ging hallucineren en tussen hekjes door moest lopen :)
Ik was er een keer zo erg aan niet normaal, ik zat in de tuin een beetje te chillen op een bankje, ik zag opeens een kraai voor m,n neus zitten.
Ik heb een uur gedacht dat die kraai me een beetje zat aan te staren, maar het bleek achteraf gewoon een stuur van een scooter te zijn die daar stond :vaag:
Ik was met een vriend van me de hele nacht gaan lopen door de pillen. Ik zag toen op een gegeven moment geen weg meer voor me maar alleen een zwart gat, echt voetje voor voetje verder lopen zodat ik niet naar beneden viel :vaag:
 
Hahahaha kijk dat soort dingen bedoel ik dus:D

Een vriend van me heeft een soort Pussy lounge bij hem thuis met een blackligt lamp en een blackligt poster..
Ik heb daar een keer gewoon 2 uur lang naar die poster liggen kijken:D
Normaal staat er een tovenaar met een draak op maar ik heb er een hond met een bril op in gezien, en een konijn met een sigaret hahaha echt vaag zo iets:D
Ik zat toen bij het water en zag opeens dat het water omhoog kwam en naar boven stroomde :D Dat was echt raar :D
 
Hehehe jij meteen je zwembroek halen;)
:D Kon ik naar de maan zwemmen :P
 
Hahaha:D:P

Een vriend van me was ook een keer naar een feest gegaan met 2 andere jongens, en na afloop lopen ze met zijn 3e naar buiten en gaan lekker in de auto zitten, in 1 keer zegt een jonge die voor zit: sttt stil eens wat hoor ik..
Dus iedereen stil en ze horen alleen tik tik tik net of er iemand tegen een glas zit te tikken met een pen of sleutel ofzo... dus ze kijken op de aachterbank, zit die jonge daar met zijn telefoon in zijn glas bier te roeren:S hahahaha
telefoon was kapot maar we hebben nog nooit zo hard gelachen achteraf:D
Whahahaha :D Da's pas humor :D

Ben toen wel een keer hard weggerend voor een vriend van me, hij had geen gezicht meer :vaag: Dan schrik je ff :D
 
Hehehehe:D

Heey maat waar is je gezicht??? Hahahhaha:P
laatste aanpassing
Hij begreep er niks van :D hahaha
 
Hehehe nee dat kan ik me voorstellen:D

Toen mijn zus die danseressen voor het raam zag stond iedereen haar ook heel raar aan te kijken hahaha:D
Net als dat je s'ochtends na een feest hardcore hoort komen uit afzuigers enzo :D
 
Hehehehe:D
Sta je helemaal uit je dak te gaan voor de afzuigkap:D
:D Ze moeten voortaan gewoon afzuigkappen op feesten neerzetten, ga je helemaal los :D
 
Hahaha het is maar wat je mooit vind;)
Goeie naam voor een dj :D
DJ afzuiger :P
 
Hehehe hoe gaat ie draaien dan??
knopje1 aan, knopje 2 uit
knopje 1 en 3 aan
knopje 2 aan:D
hehehe ik zie het al helemaal voor me:D
hehehe :D

Ik ook :D ff heel snel op het lichtknopje drukken voor goed effect :D
Als ik terugkom van een feest hoor ik in de trein altijd muziek, dat zijn dan meestal de wissels die ik hoor ;)
laatste aanpassing
 
ik ben het met TheCrow eens (Y)
haha had op qlimax een vage ervaring zit een b eetje op de tribune te spacen en van de muziek te genieten...op een gegeven moment vallen me oogjes dicht en ben heerlijk aan ut spacen..na een paar minutjes hoor ik een stem TIM..TIM!! -ik zie voor me een perron en een trein waarvan de deuren open- staan...ik sta op en schreeew tegen die kameraad vam die me "wakker" maakt JENS we moeten de trein in snel snel ander missen we um!! naja ik kijk om me heen en zie allemaal mensen vaag naar me kijken en lachen dit was egt ook wel een vage ervaring want had egt ut gevoel dak op een treinstation was:)
schijn een keer tegen een maat van me op een feest gezegd te hebben: Jeetje waarom is iedereen aan het fietsen wat a-relaxed is toch een leuk feest? Ik ga lekker dansen hoor!

en een andere keer, had me zonnebril op:
Heeft iedereen nu in eens een zonnebril op! Doe ik 'm af en weg waren alle brillen.

Of dat ik denk dat iemand op me rug tikt of me roept of tegen me aan loopt en dan is er niemand!

en dat je gewoon geen fatsoenlijk gesprek meer met elkaar kan voeren omdat je zo langs elkaar heen lult. Dan lig altijd een uur dubbel........
laatste aanpassing
 
Hahahah heerlijk die verhalen:D
Maar een fatsoenlijk gesprek kan ik nooit voeren:D
Dan gaat het van:

Ik: Wat?
Hij: Wat?
Ik: Nee wat zij jij?
Hij: Nee wat zij jij?
Ik: He?
Hij Wat?

Hahahaha en zo gaat dat dan ff 10 min door:P
 
ja ik heb ook afentoe van die vage akties
zit je op eemn feest lekker uit je kneiter te gaan ,zoek je je aansteker om een peuk op te steken ,maar je kan hem nie vinden blijkt ie even later gewoon in mijn hand te zitten,of hijsen aan een peuk die nie aanstaat,of na een feest allemaal rare dingen zien op straat,zie bv een bankje van veraf maar der lijken een groep mensen te zitten ,wat helemaal nie zo is,of ik stond een keer te pissen en zag allemaal rooie puntjes in de plee zitten,ik tegen die wc beheerder seggen ,he der zitten rooie beestjes in de wc maar ik heb ze doorgespoeld,stond ie me egt vaag aan te kijken van <.....?????>
 
ik @ trance energy 2002 ik een film gekeken de dag ervoor jong einstein gingen ze de 7 sprond doen dat spelletje met krijt en die vlakken dus ik op te in de clubzaaltje kreeg ik ineens een idee omdat ook te gaan doen das :vaag:
 
Ik heb heel af en toe wel eens hallucinaties van MDMA.
Een keer zag ik het gezicht van Inge "Morphen" in dat van een oude vrouw en tegelijkertijd zag zijn mijn gezicht veranderen in dat van een jong kind %-)

Verder nooit echt iets extreems meegemaakt, op wat patroontjes op muren na, met MDMA.

Ook had ik een keer MDA op en das minder...
Ik zag mensen die opeens levensgrote mierenhoofden ipv mensenhoofden hadden en mensen die bebloede gezichten hadden en toen ze pas echt insloegen(tewrijl ik niet wist dat het MDA was) was alles normaal behalve alle mensen om me heen die waren veranderd in 3d draadmodellen net als in photoshop ofzo.
Dus ik zag gewoon zwarte draadmodellen door een normale omgeving lopen.
Het vaagste was dat het gewoon overdag en buiten was(lovefields) ik zag dus tussen de draden door (wat dus eigenlijk mensen waren) gewoon de bomen en struiken. %-)

Als je trouwens flink begint te trippen van gewone MDMA dan betekend het dat je veel teveel op hebt dus oppassen daarmee!!!
ER zijn andere middelen waar je mee kunt trippen die qua lichaamsgevaar minder gevaarlijk zijn!
Nee als ik wil trippen neem ik liever paddo's !

GreetX Chris
vanacht had ik dus samen met 4 andere maten van me mitchibichies en we zijn dus maar rondjes door de binnenstad gaan lopen omdat er niks leuks open was, en op een gegeven moment zei een maat van me: ik laat iets vallen, en wij dus met zijn alle met aanstekers aan tussen alle stoeptegels zoeken, en dat terwijl er allemaal mensen langs liepen. maarja wisten wij veel, we hebben het een halfuur volgehouden maar niks gevonden(weet trouwens nu nog geen eens waarnaar we eigenlijk gezocht hebben). op het moment zelf intereseert je echt niks meer en heb je er schijt aan, wat je ook doet. Maar als ik nu zo terugdenk denk ik bij me eige, wat een stelletje wauzen man, we hebben gewoon een halfuur lang op de grond gelegen met aanstekers en tussen de stoeptegels gezocht naar niks. Ook blijf ik erbij dat we vanacht echt door de c1000 hebben gelopen en door de achterdeur er weer uit zijn gegaan, maarja aangezien die snachts om 3 uur niet open is zal ik het wel gedroomt hebben.

mzzl
 
Zo'n gekke reacties van een paar pilletjes? Of had je er best veel gehad? Of verschillende dingen doro elkaar heen?

Vreemd. :S

Inge
laatste aanpassing
ik had 2 mitchubichies op en voor de rest niks echt nie. Alleen ik doe het maar hooguit 3 a 4 keer per jaar en dan slaat het behoorlijk hard in, en die maten van me deden het allemaal voor de eerste keer.
 
Lijkt wel of de een meer aanleg heeft voor hallucinaties als de ander.

Chris heeft er ook vrij snel last van, terwijl dat bij mij bijna nooit voorkomt.

Zo zie je maar hoe je hersens je kunnen fucken! :)

Ineg
 
Ik ben net terug van een vriend, die waren weze stappen en nog ff door gegaan bij hem thuis en ik kwam van me werk dus ben ook maar ff gaan kijken:D
Maar dan heb je een hele nacht gewerkt en dan pak je een pil:S Sow heey die sloeg echt super goed aan!!
Een vriend van me in 1 keer: Sttt stil is...
Maar ik hoorde al dat de buren aan het boren waren, zegt ie zo: Hoor je die vlieg?? waar zit die hahahahha:D:D:D
Was dus gewoon de boor van de buurman:D
 
Nou ja ik heb er nou ook weer niet snel last van en als ik het heb dan is het echt heel marginaal dan hebben we het over vage streepjes ofzo niks opzienbarends...
Maar Inge heeft idd heel erg weinig last van hallucinaties!

GreetX Chris
Op mysteryland outdoor was het zo heet buiten dat ik de hele dag zonder shirt liep, maar aan het eind van de dag deed ik hem weer aan. Maar op een gegeven moment zie ik in een vage waas voor me iemand met mijn shirt in zijn hand weglopen en ik voelde ook dat mijn shirt van mijn schouder af werd gepakt. Dus ik schreeuwen van: 'die gast jat mijn shirt' , dus mijn maten beginnen te lachen, echt niet normaal, blijkt dat ik alweer een uur ofzo mijn shirt aan had. Ik zakte door de grond haha.

Vorige QT was ik zo vaag dat het leek dat iedereen die ik aankeek dat ie littekens op zijn gezicht had, maar na 10 sec was dat weer weg, maar was echt vaag.

Wat ik ook altijd heb als ik achteraf met mijn vriendin probeer in slaap te komen, dat we dan zo vaag tegen elkaar aan het lullen zijn, zo van je, he was leuk he vanavond, ........., pfff die autorit was vermoeiend,........, wat voor pillen had jij, ........, nee man ik moet morgen werken,...... iig je lult zo zwaar langs elkaar heen en dat is zo komisch.

Ook een keer toen een maat van me bleef slapen bleef ie de hele tijd zijn been op en neer te bewegen in zijn "half slaap" en hij kon het niet stoppen, bleef maar doorgaan. Dus ik hem wakker maken, nee ik doe niks zegt ie, gaat ie weer slapen, begint dat been weer. Dat been is zeker 2,5 uur op en neer gegaan, gekke dingen idd door de pillen.
 
Als ik een pil op heb, maakt niet uit hoe veel dan tril ik altijd met mijn onderlip en mijn been... dat is standaard bij mij:D Ik zeg altijd dat dat het teken is dat de pil aan slaat:d
Met mijn been is alleen als ik zit... ook al heb ik mijn voeten plat op de grond dan blijft mijn been trillen:D
Vind het niet iritant ofzo, is altijd wel lekker maar ook heel vaak dat ik het niet eens in de gaten heb...
Trillen is bij mij ook een teken dat de pil aanslaat, maar is na een kwartiertje weer weg. Alleen af en toe ook nog last als ik thuis kom na een feest.
 
Bij mij is het teken dat ie inslaat toch wel dat ik klamme handen begin te krijgen, en een heel licht gevoel in mijn benen. (Ow, wat loop/dans ik lekker opeens.)

Inge
 
Ja ik heb verschillende tekens zeg maar...
- Me onderlip trilt...
- Me benen trillen en als ik echt HEEL wouz ben trilt me hele lichaam...
- Ik kan heel moeilijk slikken, drinken gaat echt heel moeilijk...
- Rek gevoel:d dan wil ik me helemaal uit rekken:D
Ik krijg altijd een gevoel dat de huid op me hoofd samentrekt :D Da's echt vaag.