Partyflock
 
Forumonderwerp · 591959
Betreft: evenement: Reactor, vrijdag 6 december 2002 om 23:00
Tering.... heb me echt in tijden niet ZO bizar goed vermaakt!!

Wat een feeeeeeeeeest!!!!!!!

Geweldig!! Een dikke 10!!


(Monumental heeft er een grote concurrent bij dat is 1 ding wat zekers is:))
 
vond reactor echt super :D was echt een geweldig feestje :D
 
Oke :)
Lekker uitgebreid antwoord Barney :)
Wat het geluid betreft ben ik het wel met je eens dat het op Awakenings veel beter was afgesteld dan op Reactor. RE had het veel te schel staan. Deed idd heel erg pijn aan je oren.
Maar voor de rest heb ik geen op of aanmerkingen... vond 't al met al een goed feest.
Alleen jammer van die ene dude die gestoken was met een bierglas, vind ik echt triest dat er zulke mensen op feesten rondlopen die je gaan aanvallen omdat je per ongeluk hun bierglas omstoot. Dan moeten die mensen gewoon aan de bar hun biertje opdrinken, op de dansvloer is dat te verw8en dat ie omgestoten wordt met al die springende mensen :P
Hopelijk gebeurt zoiets niet op Awakenings.
 
2 The HU: Tnx voor je antwoord. Ik heb een super tijd gehad op Reactor maar als ik dit dan lees vermindert mijn feestvreugde toch wel een beetje... Ik heb werkelijk nog nooit aggresiviteit meegemaakt op een feest, tenminste niet in mijn buurt. Daarom schrik ik hier behoorlijk van. Wat een klootzak zeg.. BAH!
(k)
 
You go girl!!!!!
:P

(k)
 
Oh ja, ik ben vandaag 21 geworden!!!!!!!!!!!!
Jippie :bounce: :bounce: :bounce:
Gefeliciteerd!!
(k)
 
2 Barney: Ik heb ´t ook niet over reactor in de powerzone hehe, die konden inderdaad lang niet in de buurt komen van awakenings ;)

Maar goed, wij hebben duidelijk een andere mening over beide feesten in de Now & Wow.... prima toch hehe, probeer alleen het gebeuren vanuit mijn kant een beetje te onderbouwen... en tja..iedereen beleeft een feest op een andere manier...

Ben overigens zelf ook redelijk kritisch inmiddels na ´n paar jaar feesten, maar ik vind gewoon dat reactor, met name vorige keer, een heel goed feest in de now en wow heeft neergezet, wat beter was dan bijvoorbeeld awakenings daar in oktober 2001...
r we going off topic?

2 tanzenundschranzen: heb je nog een plaatsje vrij in de auto? ik wil wel naar de U60311
 
ja ben nu zelf ook weer naar mogelijk vervoer aan het zoeken. het is slecht weer in duistland door de vorst. vorig jaar had ik precies het zelfde naar de U bar. maar ff kijken hoe het weer zich ontwikkeld daar!
Ik heb echt het beste feest ooit gehad niet alleen door reactor maar ook doordat ik met geweldige mensen was dus schatjes bedankt (k)

EN REACTOR IS SUPER!!!!!!!!!!!!!
 
Hey Geebster.... jou herinner ik me nog van Reactor :) Alles goed met jou?
(en reactor is idd super!!!!!!!!!!!!) :P
2 Hu & Annepanne:

ben blij om te horen dat het wat beter gaat met die gozer. Ik moet zeggen ik schrok wel zeg. Daarnaast vond ik het ook nog is lullig voor die jongen want hij was volgens mij niet ouder dan 18jaar. Lijkt me errug lullig als je op die leeftijd al verminkt door het leven moet...... :-/
 
2 Geebster: jij bent zelf ook een super schatje!!! :kusje2:

2 Sakete: GEFELICITEERD!!!!! Hoera! Hoera! ;)
Hey BarneyBoy, Wazzup man?

Doe ff beetje relaxed en ga weer feesten voor het feesten man. Dit lijkt bij jou een beetje verdwenen..

By the way, welke parties waren van jou? Misschien ben ik daar ook wel is geweest!? Lache toch?
 
he barney man. ben ook op techno rumba geweest. dat kun je toch niet vergelijken met elkaar. iedereen doet gewoon lekker zijn eigen ding op zijn eigen manier. maar als ik mij niet vergis heb jij vroeger ook wat te maken gehad met reactor op het gebied van het geluid in de powerzone en geef jij feesten in amersfoort en ben ik daar wel eens geweest. zat daar namelijk vroeger op school!
 
Gasten, er is op een gegeven moment een hele stoere foto gemaakt van het groepie, Kirsten, Kirsten, Elmer, Chiel, Sascha, Christa, etc etc etc... weet iemand of deze digitaal is te vinden? Volgens mij was die nl onwijs leuk!

Anyone?
Hoop ik ook voor je BarneyBoy! We blijven gewoon hopen man..hoop, hoop..
Laat ff horen als je het voor elkaar hebt dan kom ik ook bij je feesten!

One

hoop hoop hoop, m'n piemel zit in de knoop!
 
2 Mar: kijk eens op www.start2dance.nl. De fotograaf van die site was er namelijk (Boom)
 
Dat had ik idd gedaan, staatie helaas niet bij :(
Werkzaam bij Partyflock
posts van Barney zijn op zijn verzoek verwijderd!
 
Artiest Tom Datema
Ik vond het ook echt een van de betere feesten!!!
maar als ik nou dit lees van die jongen met dat glas in zijn gezicht word de vreugde al wat minder!! Zo'n mensen begrijpen er echt gewoon niks van :frusty:
Maar ik hoop de volgende Reactor er weer bij te zijn!! met alle mij lieve vrienden en vriendinnen waar ik gisteren ook nieuwjaar op Awakenings mee heb gevierd....het was echt top met jullie!!!! tot snel (k) tom