Partyflock
 
­ Nederland
wie gaat er wel eens naar de sauna, en wie niet, en dan waarom niet, en wat zijn goede sauna's???
QuiNell 14 mei 2002 12:54
sauna.pagina.nl

Deees ziet er ook supermooi uit!! http://www.saunadrome.nl
-----------------------------------

:-D QuiNell dat is inderdaad één van de mooiste sauna's van Nederland! Sauna Drôme....
Is van m'n buurman ;-) Echt een aanrader!!!!

Even wat promotie voor 'm maken :-D







 
2 tha real bitch...Ik snap hem helemaal!!! Nee het is zeker niet het ideale zaterdagavond vermaak, maar iniedergeval leuk dat je d'r wel n's komt!
 
Het sauna'tje bij ons thuis is mijn favo. Alleen ga ik er niet zo vaak in
 
Ik ben van mening dat het in de sauna, (in het bijzonder TB Sauna van Egmond, welke ook bij mij om de hoek ligt;););)) bijzonder verdienstelijk toeven is... Ik ken meerdere mensen die daar werken o.a. Jeroennn en mn eigen broer.
Ik ben het NIET met je eens Pimmetje, in iedere gerespecteerde sauna komen pauperfiguren dus ook in Van Egmond. Echter de ambiance daar is goed, alles is daar eigenlijk goed verder. Die paar mensen waarvan jij denkt: 'wat een rare snuiten' moet je dan maar op de koop toe nemen. :)
 
Matthijs...JE BENT WEER VOLKOMEN DUIDELIJK EN JE NEEMT DE WOORDEN WEER UIT MIJN MOND!!! KEURIGE BAL!!! Je bent een fijne 'collega'
sorry ouwe,, moet je eens in de sauna gaan kijken, en vergelijken met andere sauna's dan kun je wel een conclusie opmaken
 
Sorry maar ik begrijp niet precies wat je bedoelt...

Ik heb meerdere sauna's van binnen gezien en ik kan tot de conclusie komen dat ik SvE toch de beste sfeer vond hebben en dat is echt niet omdat ik daar veel mensen ken ofzo :) En qua hygiëne komen heel wat sauna's bijzonder slecht uit bepaalde tests ;) SvE staat bekend als een van de beste sauna's in de BENELUX.
Toen ik in België stageliep kende collega's daat SvE zelfs, conclusie: lijkt me duidelijk!
ja de hygiene is absoluut top daar dat Cker
 
Die sauna in Den Bosch (Deshima) is echt heeeel relax.
Ik heb daar echt 10 uur doorgebracht zonder me te vervelen.

Heerlijk eten ook. Een sauna met een dvd speler erin. Echt helemaal ontspannen!

Heerlijk.

Helaas kan ik voorlopig niet naar de sauna vanwege een operatie.

Maar hoop dat ik er snel weer in kan.

Je voelt je zooo lekker schoon daarna!
ja ik ga naar den bosch zaterdag,, ga ik een van jullie daar nog tegenkomen??
 
heb een sauna in mijn tuin en een bubbel bad lekker hoor !!

zal eens probeeren een foto op pf te zetten !!!
 
ik ga welles in de sauna !
das wel lekker alleen trek ik het niet te lang ;-)